Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C5  »  Βελτιώσεις C5


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 22:19 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 8 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ECU Tuning για C5 1.8 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Ιουν 2009, 02:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
για δειτε το παρακατω λινκ. δειχνει ενδιαφερον.

εξαιρετικα ενδιαφερον το κανει η ταυτοχρονη μειωση της καταναλωσης.

http://www.ziptuning.nl/en/customchip/C ... tml#header

τι λετε?

εγω προσωπικα αν ισχυει κατι τετοιο ψηνομα αγρια. ατμοσφαιρικο ειναι αναγκη δεν εχει, το προσεχω ετσι κ αλλιως, 16 αλογα και 2,5 κιλα ροπης δεν ειναι καθολου ασχημα, αν ειναι να μην ανεβει και η καταναλωση γιατι οχι???


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ECU Tuning για C5 1.8 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Ιουν 2009, 07:24 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
το πηθανοτερο εινε να μην δουλεψει.τα ηλεκτρονιακ απο τα citroen και ηδικα οι ατμοσφερικοι κινητηρες εινε περιεργοι.καλητερα βρες καποιον που το εχει κανει και εχει δουλεψει και φιαξτο αν νομιζεις αλα ετσι μην το κανεις μην γινεις εσυ ο πρωτος

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ECU Tuning για C5 1.8 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Ιουν 2009, 10:36 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
16 αλογα μονο με προγραμμα? και σε ατμοσφαιρικο μοτερ? απλα με τιποτα...Εδω αλλοι αλλαζουν εξατμιση απο το χταποδι και μαζι με φιλτρα και προγραμμα βλεπουν +10 αλογα.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ECU Tuning για C5 1.8 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Ιουν 2009, 13:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
κοιτα συμφωνω απο την μια, αλλα απο την αλλη υπαρχουν 2 παραγοντες που με κανουν να το ψιλοπιστευω.

πρωτον για να ριξουν τις καταναλωσεις εχουν φιμωσει απιστευτα τα μιγματα και τα αβανς στα νεα μοτερ. σε σημειο που για το G.Punto μου που τα εχουμε κοιταξει με εναν φιλο (προγραμματιστης) να μπορω να παρω ακομα και 5-8 αλογα φτιαχνοντας ενα προγραμμα κατα τους υπολογισμους του. χωρις καμια αλλη τροποποιηση.

το C5 οντως εχει τρομερες καταναλωσεις(αν υπολογισουμε και το βαρος που ειναι αναγκασμενο να κουβαλαει). αυτο λογικα σημαινει οτι τα μιγματα ειναι φτωχα και τα αβανς χαμηλα.

δευτερον δε μιλαμε για 1400αρι αλλα για 1800αρι. οσο να ναι θα εχει μεγαλυτερα περιθωρια βελτιωσης.

εγω προσωπικα θα το δοκιμαζα να το προγραμματισω ΑΛΛΑ.....επειδη το αυτοκινητο δεν ειναι για τετοιες δουλειες για να το κανω θα απαιτουσα να καταναλωνει λιγοτερο ή το ιδιο με πριν.

θα μου πειτε πως γινεται αυτο? γινεται. ξερω αυτοκινητο με τον κινητηρα μου στο Fiat 3ο σταδιο βελτιωσης ατμοσφαιρα, 130 αλογα (απο 95) και με μεση καταναλωση εως και 1 λιτρο λιγοτερο απο το δικο μου αν το οδηγεις νορμαλ...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ECU Tuning για C5 1.8 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Ιουν 2009, 20:18 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
VeRDe έγραψε:
κοιτα συμφωνω απο την μια, αλλα απο την αλλη υπαρχουν 2 παραγοντες που με κανουν να το ψιλοπιστευω.

πρωτον για να ριξουν τις καταναλωσεις εχουν φιμωσει απιστευτα τα μιγματα και τα αβανς στα νεα μοτερ. σε σημειο που για το G.Punto μου που τα εχουμε κοιταξει με εναν φιλο (προγραμματιστης) να μπορω να παρω ακομα και 5-8 αλογα φτιαχνοντας ενα προγραμμα κατα τους υπολογισμους του. χωρις καμια αλλη τροποποιηση.

το C5 οντως εχει τρομερες καταναλωσεις(αν υπολογισουμε και το βαρος που ειναι αναγκασμενο να κουβαλαει). αυτο λογικα σημαινει οτι τα μιγματα ειναι φτωχα και τα αβανς χαμηλα.

δευτερον δε μιλαμε για 1400αρι αλλα για 1800αρι. οσο να ναι θα εχει μεγαλυτερα περιθωρια βελτιωσης.

εγω προσωπικα θα το δοκιμαζα να το προγραμματισω ΑΛΛΑ.....επειδη το αυτοκινητο δεν ειναι για τετοιες δουλειες για να το κανω θα απαιτουσα να καταναλωνει λιγοτερο ή το ιδιο με πριν.

θα μου πειτε πως γινεται αυτο? γινεται. ξερω αυτοκινητο με τον κινητηρα μου στο Fiat 3ο σταδιο βελτιωσης ατμοσφαιρα, 130 αλογα (απο 95) και με μεση καταναλωση εως και 1 λιτρο λιγοτερο απο το δικο μου αν το οδηγεις νορμαλ...


Αν θελεις να παρεις αλογα πιστευω οτι θα χρειαστεις εναν καλο ελευθερο καταλυτη αφου οι εργοστασιακοι κοβουν αρκετα, μια εξατμιση που να περιλαμβανει ολα τα κομματια της και οχι απλα ενα τελικο (αυτα ειναι μλκς και μονο κουραστικο ηχο προσθετουν..) μαζι με ενα καλυτερο χταποδι ,ενα καλο προγραμμα ( προγραμματισμενο ωστε απο τη μια να σου δωσει δυναμη αλλα και να σου φτασει τη μεγιστη ροπη λιγο πριν τον κοφτη...οπως πολλοι κανουν..) και μια εισαγωγη αερα πιο ελευθερη.

Προσωπικα δεν πιστευω οτι αξιζει να μπεις σε ολη αυτη τη διαδικασια για ενα οικογενειακο αυτοκινητο και επισης ειτε 1.4 ειτε 1.8 το βασικο προβλημα ειναι η ατμοσφαιρα ,αν ηταν turbo με ενα προγραμματακι θα ηταν οντως πολυ απλα τα πραγματα..

Επισης εχε υποψην οτι αυτα τα 5-8 αλογα μπορει να τα παρεις στο GP αλλα οπως εγραψα και παραπανω θα τα παρεις πολυ ψηλα και θα πρεπει να το κυνηγας πολυ τα αμαξι μετα για να αποδωσει..
(μου θυμιζει εποχη xantiaII 1.8 που τη συγκριναν με την 156 την 1.6 και βγαζαν την 156 πιο γρηγορη πραγμα που ηταν τελειως λαθος ιδιως αν κοιτουσες διαγραμματα ροπης-ισχυος οπου μονο μετα τις 6000 στροφες η alfa ηταν καλυτερη και μεχρι εκει το citroen καλυτερο σε ρεπριζ αλλα και επιταχυνσεις απο σταση, καλα απο καταναλωση αστο καλυτερα...)
εντωμεταξυ οσο το κυνηνηγας τοσο περισσοτερο καις θες δε θες..Ακομα η μεγιστη ροπη σου θα παει αρκετα ψηλοτερα. Ταυτοχρονα το αμαξι θα ψοφισει χαμηλα και θα γινει πιο κουραστικο στο συνολο των περιπτωσεων που οδηγεις..Βεβαια μπορει να πηγαινεις και συνεχως με την ταυτοτητα στο στομα εσυ...δε το ξερω αυτο :lol

Αυτο το fiat τωρα λογικο μου μοιαζει να βγαζει τοσα αλλα μη ξεχνας οτι θα μπλεξεις με εκκεντροφορους, πλανισμα κεφαλης, ολοσωμη εξατμιση και ενα σωρο αλλα που αν τα βαλεις κατω το πουλας και παιρνεις t jet ή abarth... :mrgreen :mrgreen Ας μη μιλησω και για την αξιοπιστια του βεβαια σε βαθος χρονου...

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Τελευταία επεξεργασία από nonos και Πέμ 11 Ιουν 2009, 00:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ECU Tuning για C5 1.8 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Ιουν 2009, 21:18 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
:agree :thumb Πολυ σωστος!!!! :thumb :mrgreen :mrgreen

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ECU Tuning για C5 1.8 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Ιουν 2009, 00:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
ειναι δεδομενο οτι δε θα περνουσε απο το μυαλο μου να μπω σε διαδικασια ουτε ενα τελικο να βαλω ή ενα βαρελακι εισαγωγης σε αυτο το αυτοκινητο.

ασε που οντως λογικα θα επρεπε να τα κυνηγησεις για να βγουν αλλα αυτο το νοημα εχει ενα προγραμμα για μενα. να μπορει να δωσει το κατι παραπανω οταν χρειαστει να παιξεις με τους κοφτες. εκει που το εργοστασιο σκεφτεται την καταναλωση και τους ρυπους περισσοτερο απο την αποδωση...

η μεγιστη ροπη θα παει σιγουρα ψηλοτερα αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα εχω μικροτερη ροπη σε καποιο αλλο φασμα σε σχεση με το εργοστασιο. δεν αλλαζω εκκεντροφορους. απλα γεμιζω τα μιγματα και αγριευω τα αβανς.

θεωρω εν τελη οτι ειναι εφικτα αυτα που διαφημιζει η συγκεκριμενη εταιρια. το θεμα ειναι πως μπορει καποιος να κανει κατι αντιστοιχο στην Ελλαδα, με τι κοστος και με τι εγγυησεις οτι δε θα καιει στα 3λιτρο.

14 αλογα να παρει ενα συγχρονο 18αρι συνολο με μεταβλητο χρονισμο ειναι εφικτοτατα... σιγουρα γνωριζω πολυ καλα οτι τα turbo ειναι αλλη ιστορια. το t-jet με ενα προγραμμα μονο χωρις τιποτα αλλο απο 120hp παει 150-155 και μαλιστα safe. και μιλαμε για 1400αρι...

δεν ειμαι απο αυτους που πιστευουν οτι μπορεις να βγαλεις αλογα απο ενα ατμοσφαιρικο τοσο απλα. το θεμα ειναι ομως οτι μερικα αυτοκινητα εχουν περιθωρια διοτι φιμωνουν τον κινητηρα (και δεν εννοω με την εισαγωγη και εξαγωγη) για καλυτερες καταναλωσεις-ρυπους. αυτοι οι κινητηρες αναλογα τον κυβισμο εχουν και τα αντιστοιχα περιθωρια.

θα μπορουσε λοιπον να κατατασεται σε αυτη την κατηγορια ο δικος μας κινητηρας.

τελος θα με ρωτησει καποιος πως γινεται να κανεις πιο πλουσιο ενα μειγμα και το αυτοκινητο να κανει καλυτερες καταναλωσεις. η λογικη λοιπον βρισκεται στο οτι μπορει σε καθε δεδομενη στιγμη να πεταει περισσοτερη βενζινη αλλα ταυτοχρονα χρειαζεται λιγοτερο γκαζι για να αποκτισει την επιθυμιτη ταχυτητα σε ενα ταξιδι ή να την διατηρησει. με αυτον τον τροπο οτι παραπανισιο πετανε τα μπεκ στο μειγμα το γλυτωνεις οταν αφηνεις νωριτερα το γκαζι ή αν θες, το πατας λιγοτερο βαθια...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ECU Tuning για C5 1.8 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Ιουν 2009, 08:46 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
VeRDe, μην ξεχνας οτι για παραδειγμα το μοτερ μας ειναι τυπου LFY ψιλο-πλαγιαστο μοτερ με τεραστιο πλενουμ (εισαγωγη), 16 βαλβιδες και πολλαπλο ψεκασμο. :thumb :mrgreen :thumb :mrgreen

Σε εμενα ηδη εχω βαλει ημιελευθερο μεταλλικο καταλυτη και εχω δει διαφορα (οπως εχω αναφερει και σε αλλο τοπικ) οχι τεραστια, αλλα οχι και ασημαντη, ειδικα στις μεσαιες και ψηλες (κοντα στις 4000 και μετα) εκει που τα μοτερ αυτα αναπνεουν καλυτερα (θα το εχεις παρατηρησει και εσυ μαλλον ε??) ανεβηκε "ποιοτικα" ο ηχος του χωρις να ειναι και βαρετος στο ταξιδι γιατι δεν φοραω ελευθερο καζανακι. :thumb :mrgreen :thumb :mrgreen
Τετοια μετατροπη αξιζει πιστευω και εχει και αντοχη στον χρονο σε σχεση με αλλου ειδους μετατροπες. :thumb :thumb

Στο δικο σου εχει συγχρονισμενο ψεκασμο δλδ καθε φορα ψεκαζεται καυσιμο απο το μπεκ στον εκαστοτε κυλινδρο που θα κανει καυση :thumb :thumb . Αυτο σημαινει οικονομια!!!!!!!! Εσυ συνηθως τι καταναλωση εχεις???? :scratch :scratch
Στο δικο μου ποσα αλογα να παρει? Εσενα στο μοτερ αυτο (αν δεν κανω λαθος) εχει προστεθει μεταβλητος χρονισμος και πρεπει να εχει και συγχρωνισμενο πολλαπλο ψεκασμο. Εμενα δεν εχει τιποτα απο αυτα ακι μαλιστα ο ψεκασμος του ειναι ταυτοχρονος. Δλδ σε 2 πληρεις κυκλους οπου εχουν κανει αναφλεξη και οι 4 κυλινδροι, εχουν ψεκασει ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ και τα 4 μπεκ του ψεκασμου 4 φορες. Αρα σε καθενα ψεκασμο "πεταγεται" τα 3/4 του καυσιμου που σου ψεκαζουν τα μπεκ. Παρολα αυτα εμενα αν το παω ηρεμα με ταχυτητες μεχρι 130 χιλιομετρα την ωρα μου "κρατα" καταναλωση περιπου στα 7-7,5 λιτρα στα 100 χιλιομετρα με μετριο φορτιο στο οχημα. Φαντασου ποση καταναλωση θα ειχε αν ειχε συγχρονισμενο ψεκασμο!!!!!!!! :eek :surprised :eek :surprised

Εσενα μαλιστα πρεπει να εχει και συχρονισμενη αναφλεξη, ενω σε εμενα ο πολλαπλασιαστης λειτουργει τα μπουζι ταυτοχρονα!!!! Φανταζεσαι ποση ενεργεια χανεται ζοριζοντας το δυναμο, καταναλωνοντας καυσιμο για να παραχθει και ποσο περισσοτερο γρηγορα φθειρονται τα μπουζι????? :surprised :eek :surprised :eek

Παντως δεν θα με πειραζε να ειχε περισσοτερα αλογα το μοτερ μας, οταν η Alfa Romeo 156 με τα 16ν Twin Spark μοτερ τους εβγαζαν 115 ιππους στα 1,6 και 133 (νομιζω περιπου) στα 1,8..... Ειναι παντως αρκετα μεγαλη διαφορα σε σχεση με τα δικα μου 117 ή και τα δικα σου 127 του εργοστασιου, αλλα παντα η 156 ειχε σχετικα ψηλα την καταναλωση σε σχεση με τα 7,5 του δικου μου........ :thumb :mrgreen :thumb :mrgreen

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 8 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

TUNING C4
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: Petran
Απαντήσεις: 27
Manoukis Tuning
Δ. Συζήτηση: Αττικής
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
ATHENS TUNING SHOW 2007
Δ. Συζήτηση: Μηχανοκίνητος Αθλητισμός
Συγγραφέας: Petran
Απαντήσεις: 63
Chiptronic Tuning
Δ. Συζήτηση: Αττικής
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ