Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 1.6 THP tuning Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Οκτ 2017, 19:55 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Άκου λοιπόν τώρα,γιατί ο Αντώνης προσπαθώντας να σε βοηθήσει είμαι σίγουρος οτι σε μπέρδεψε περισσότερο.
1.Καταρχάς ο υπολογισμός απωλειών είναι μια ηλιθιότητα. Βασίζεται σε εμπειρικούς κανόνες, πρότυπες μετρήσεις και κατά βάση στην όρεξη του μετρητή.
2.Αλλά και στον τροχό οι μετρήσεις γίνονται τελείως κατά προσέγγιση. Άλλαξε τις πιέσεις στα λάστιχα, μετακίνησε τους αισθητήρες θερμοκρασίας κλπ και θα πάρεις τελείως άλλες μετρήσεις.
3.Το πιο αποκαλυπτικό είναι όταν βλέπεις 'δοντάκια' στην απόδοση της ροπής στο διάγραμμα! Αυτό είναι αδύνατο. Η ροπή αποδίδεται χωρίς να παρουσιάζει τόσο μικρά σκαλοπατάκια, αλλιώς το αυτοκίνητο θα πήγαινε με ελαφρά πηδηματάκια.
Θές να συνεχίσω για να καταλάβεις οτι δεν έκανες τίποτα ,ή να σταματήσω καλέ μου φίλε?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
jor
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 1.6 THP tuning Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Οκτ 2017, 20:04 |
|
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιουν 2010, 13:47 Δημοσιεύσεις: 219 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Μάνθο, μετέφερα αυτά που μου ανέφερε ο υπεύθυνος της μέτρησης και όπως θα διάβασες είπα ότι και γω το θεωρώ μπακάλικο. Ο λόγος λοιπόν που το συζητάμε είναι ακριβώς για να βγει κάποιο συμπέρασμα. Εάν η γνώμη σου ότι η μέτρηση που πήρα είναι για πέταμα και ότι δεν μπορούν να εξαχθούν συμπεράσματα από αυτήν, δεκτή και ξέρεις ότι την εκτιμώ.
_________________ C5 (X7) 1.6 THP - EP6CDT - MCC - BVM6
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 1.6 THP tuning Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Οκτ 2017, 20:09 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Αδρανειακό είναι το συγκεκριμένο μηχάνημα?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
jor
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 1.6 THP tuning Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Οκτ 2017, 20:14 |
|
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιουν 2010, 13:47 Δημοσιεύσεις: 219 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Tzakos έγραψε: Αδρανειακό είναι το συγκεκριμένο μηχάνημα? Δεν το γνωρίζω ... Mustang Dynamometer PowerDyno έλεγε ... Αν θες να σου στείλω με pm τα στοιχεία εάν δεν κατάλαβες για ποιον μιλάμε.
_________________ C5 (X7) 1.6 THP - EP6CDT - MCC - BVM6
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 1.6 THP tuning Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Οκτ 2017, 20:31 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Τον ξέρω.
Άκου τη γνώμη μου. Πάρε εργοστασιακές τιμές ο-400 και ρεπρίζ με το 4 και το 5.Βγάλτο στο δρόμο και μέτρα το. Κάνε τον καθαρισμό σου και τον χρονισμό σου και μην ξαναασχολείσαι.
Όλα τα άλλα είναι για να συζητάμε.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
jor
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 1.6 THP tuning Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Οκτ 2017, 12:27 |
|
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιουν 2010, 13:47 Δημοσιεύσεις: 219 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Διπλή εμφάνιση. Να σβηστεί από την διαχειριστική ομάδα.
_________________ C5 (X7) 1.6 THP - EP6CDT - MCC - BVM6
Τελευταία επεξεργασία από jor και Σάβ 07 Οκτ 2017, 12:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
jor
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 1.6 THP tuning Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Οκτ 2017, 12:27 |
|
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιουν 2010, 13:47 Δημοσιεύσεις: 219 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Επειδή πραγματικά με ανησύχησε η "πριονοειδής" μορφή του διαγράμματος (βλέπε προηγούμενο Post) από την δυναμομέτρηση που πήρα από το Mustang (αμερικάνικο με μέτρηση στον τροχό) και κυρίως οι πιθανές αιτίες που μου ανέφερε ο υπεύθυνος για να το δικαιολογήσει (πολλαπλασιαστής, αντλία καυσίμων κλπ), σήμερα έκανα και δεύτερη δυναμομέτρηση σε δυναμόμετρο MAHA (γερμανικό με μέτρηση στον στρόφαλο μέσω υπολογισμού απωλειών για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και όχι με αυθαίρετο συντελεστή 1,15) και τα αποτελέσματα φαίνονται παρακάτω : Όπως εύκολα μπορεί να διαπιστώσει κανείς οι καμπύλες όχι μόνο είναι πιο ομαλές αλλά ιδίως η καμπύλη της ροπής είναι πιο λογική και γενικά και οι δύο καμπύλες (ροπής και ισχύος) είναι πολύ κοντά στις εργοστασιακές για τον συγκεκριμένο κινητήρα. Οι δε μέγιστες τιμές ισχύος 151,2 bhp = 153,3 ps = 114,4 Kw και ροπής 226,9 nm (σε άλλο πάτημα πετύχαμε και 232,9 nm) είναι ιδιαιτέρως ικανοποιητικές. ΥΓ Να επισημανθεί ότι η χρονική διαφορά μεταξύ των δύο μετρήσεων είναι μόλις 2 μέρες και στο αυτοκίνητο δεν έχει μπει καθόλου χέρι. Τώρα τι του κάνεις του πρώτου ??? Πας με την δεύτερη δυναμομέτρηση και του κάνεις μανούρα ???
_________________ C5 (X7) 1.6 THP - EP6CDT - MCC - BVM6
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 1.6 THP tuning Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Οκτ 2017, 16:19 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Μια χαρα. Δεν εχει πολλα χλμ Μητσε, γυρω στα 40Κ ειναι αλλα φοραει σοβαρα Τζακολαδα απο καποιο σημειο κ επειτα. Οτι λεει ο ψηλος, χρονισμα κ αν θελει καθαρισμο.
Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 1.6 THP tuning Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Οκτ 2017, 16:31 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
οπότε Μήτσο σε αυτά τα χιλιόμετρα δεν έχει ουσία να κάνεις καθαρισμό...απλά κοιτάς το χρονισμό σου και προχωράς...
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 1.6 THP tuning Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Οκτ 2017, 18:08 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Αν το ανοίξει για χρόνισμα,αντλίες και τα σχετικά και δεν καθαρίσει,πρέπει μετά να επαναπροσδιορίσουμε τη σχέση μας.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 1.6 THP tuning Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Οκτ 2017, 18:20 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
αφου δεν έχει πρόβλημα όπως φαίνεται και απο την ιπποδύναμη γιατι να καθαρίσει στα 40 και όχι στα 60? η σε δουλειά να βρισκόμαστε...
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 1.6 THP tuning Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Οκτ 2017, 18:27 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Δλδ,λές να ανοίξει το μισό μοτέρ και να κωλώσει στις οκτώ βίδες της εισαγωγής. Μάλιστα. Δλδ μετά απο 11.000 χλμ(γιατί 49 έχει).τι θα κερδίσει? Χρόνο όχι. Χρήμα όχι. Τι για πές μου.
Με την λογική αυτή,ούτε αντλία δεν πρέπει να αλλάξει.
Υ.Γ Τι καιρό έχει πάνω πασά μου?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: C5 1.6 THP tuning Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Οκτ 2017, 18:31 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
θα κάνει οτι θέλει το αυτοκίνητο του οχι οτι θέλω έγω και εσύ Μάνθο μου...
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|