Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C5  »  Βελτιώσεις C5


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Απρ 2024, 20:35 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μαρ 2011, 20:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Παράθεση:
Τι σχεση εχει το ESP με την ευθεια και το στριψιμο; ΑΝ βγαλει σφαλμα το ESP απλα συμπεριφερεται σαν να μη υπαρχει καν στο αμαξι. Αν ειναι ενεργοποιημενο και κανεις την π@παρια να κανεις αναποδο επειδη γλιστρησε με το πλα'ι', τοτε την πατησες, γιατι ο αισθητηρας του τιμονιου διαβαζει λαθος γωνια, και θα φρεναρει αναποδα απ' οτι αν απλα καρατουσες σταθερο το τιμονι στη αρχικη πορεια, και θα σε γυρισει τετα-κε.
Περί esp,
Στη C5iii όταν χρειστεί παρέμβαση του esp, αυτή γίνεται ταχύτατα. Δεν προλαβαίνεις να κάνεις ανάποδο τιμόνι. Αν κ μου βγαίνει αντανακλαστικά μετά από θητεία σε πισωκίνητα και θεόσκληρο ΖΧ*, εγώ τουλάχιστον μέχρι στιγμής δεν έχω προλάβει με το C5 στα 75 χιλιάδες χλμ που το έχω, το έχει ήδη μαζέψει το esp. Το «πρόβλημα» είναι πως το το C5 είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο οπότε το στατιστικό μου δείγμα είναι μικρό.

MAKRY...MALLIS έγραψε:
1) πολλές φορές πιάνει το ABS και αργεί να σταματήσει δεν έχει την αίσθηση του Xantia, ιδίως στην πόλη μέσα

Μπορεί να είναι απλά θέμα ελαστικών.
Συγκεκριμένα, όσο το C5 iii φορούσε τα «μανίσια» Primacy HP, είχες καλό φρενάρισμα σχεδόν ανεξάρτητο από τσαρούχωμα. Το ABS έμπαινε πολύ σπάνια και όταν μόνο χρειαζόταν πραγματικά.
Φυσικά, όσο περνούσαν τα χιλιόμετρα κ φθείρονταν τα Michelin, το ABS έμπαινε όλο πιό νωρίς κ όλο πιό συχνά.

Με το που μπήκαν τα φορτηγίσια** χιονολάστιχα, συμβαίνει το εξής: Αν πατήσεις προοδευτικά το φρένο, έχεις άριστη επιβράδυνση. Αν το τσαρουχώσεις, μπαίνει το ABS κ κάνει μεγαλύτερο διάστημα για να σταματήσει. Όχι τίποτα τραγικό, αλλά οπωσδήποτε μεγαλύτερο.

Θα πρότεινα στο φίλο makrymalli, πέρα από τα πιό σπορ λάστιχα (όταν με το καλό κάνει αλλαγή), να πειραματιστεί και με τα τακάκια***. Ένα σετάκι από τα μαλακότερα τακάκια που υπάρχουν, όταν με το καλό πάει για αλλαγή. Μπορεί να βγάζουν πολύ λιγότερα χιλιόμετρα, αλλά σε ότι αυτοκίνητο μπήκαν έκαναν μεγάλη διαφορά.


Offtopic:
*Καραγκιοζλίκι/πείραμα νο.1 : To ZX υπό Κ.Σ. έχει 32 πίεση στα μπροστά λάστιχα και 30 στα πίσω και συγκεκριμένη(ενδεδειγμένη) λειτουργία τετραδιεύθυνσης του πίσω άξονα. Αν βάλετε 28 μπροστά και 32 πίσω, ζωντανεύετε τον πίσω άξονα και κινείται «με το πλάι κ όσο πάει», ειδικά αν έχει σκληρά αμορτισέρ. Με πίεση 30 παντού, πετάει κώλο όσο πρέπει. Το να πετάει κώλο μέσα στη στροφή δεν είναι απαραίτητα τόσο κακό, εφόσον σου δίνει τη δυνατότητα να το τοποθετήσεις «καλύτερα». Απλά με τις σωστές πιέσεις στρίβει γρηγορότερα αλλά είναι αφόρητα σταθερό...
**Καραγκιοζλίκι/πείραμα νο.2: Πέρασα στο C5 χιονολάστιχα για τετρακίνητο φορτηγάκι (215/65/16 αντί για 225/60/16). Τα προτεινόμενα Pilot Alpine στη σωστή διάσταση έβγαιναν ακριβώς διπλάσια χρήματα από τα Marangoni Meteo SUV/HP για φορηγάκια κ τζιπάκια + το Nissan Pickup της δουλειάς χρειαζόταν χιονολάστιχα => έπαιξα με το σκεπτικό ότι αν δεν μου κάτσει το Marangoni, το περνάω στο Nissan. Μετά από περίπου 15χιλιάδες χλμ, μπορώ να δηλώσω έως και ενθουσιασμένος.

***Καραγκιοζλίκι/πείραμα νο.3: Πριν χρόνια είχα βάλει στο Ε124 Μερσεντέ του πατέρα μου ένα τρεχαγυρευέ τακάκι προτεινόμενο από πολλούς ταξιτζήδες. Αφού το έβαλα, κατάλαβα γιατί το παίνευαν οι επαγγελματίες. Ήταν πολύ σκληρό και δε χρειαζόταν συχνές αλλαγές. Ήταν μάλιστα τόσο σκληρό, που τελικά αντί να φθείρεται το τακάκι, έφθειρε και κατέστρεψε τους δίσκους!

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω kobulis στις Τετ 02 Μαρ 2011, 20:21.
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μαρ 2011, 20:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
kobulis μην προσπαθεις να κανεις αναποδα κτλπ σε αμαξι με esp και πιο γρηγορος απο το esp να γινεις το μονο που θα καταφερεις ειναι να παθεις ατυχημα..Η φυση και ο τροπος λειτουργιας του συστηματος απαιτουν να μην κανεις τιποτα εσυ ουσιαστικα.. Εχουμε συμφοιτητη με τον billara του οποιου ο πατερας κατεστρεψε μια ακριβη bmw αφου προσπαθησε να μαζεψει αμαξι με esp..
Φυσικα πιθανον τα ξερεις αυτα και απλα επαιζες με ασφαλεια..Απλα για την περιπτωση που δεν.. :)

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Μαρ 2011, 11:09 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ναι αστο, γιατι ο πατερας του παιδιου, κατεστρεψε μια Ε46 330 coupe.... :sad :sad Εκανε αναποδο σε υδρολισθηση του πισω μερους με 120 km/h περιπου και παλι καλα σωθηκε, γιατι ξηλωσε κατι μπαρες και μια κολωνα. Και ηταν και η μανα του παιδιου μεσα. Το ιδιο το εχει παεθι νομιζω ο τρελοΛυκος με Rav4 που του γυρισε τετα-κε.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιούλ 2011, 08:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Ιουν 2011, 11:43
Δημοσιεύσεις: 325
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
Πολυς λογος για ΑΒS ESP....προσωπικα στη Xantia μου εχει χαλασει και δε μπαινω καν στο κοπο να το φτιαξω...

ειμαι της αποψης της προληπτικης οδηγησης και δε χρειαζομαι εν τελει ηλεκτρονικα....δε πηγαινω γυρευοντας και τελειωσε

_________________
XANTIA 1 1994 1.6 170000ΧΛΜ

http://venzinigr.mobistuff.net/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιαν 2016, 13:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1760
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
"Ανασταίνω" τον παρόντα Λάζαρο για να κάνω την εξής κρίσιμη ερώτηση: καθώς τα φρένα της C5 μου παρουσιάζουν σημάδια φθοράς και στην Ωμέγα μου είπαν για πολύ μικρή εναπομείνουσα διάρκεια ζωής (μερικές χλδ χλμ), υπάρχει κάποιος/κάποιοι που έχουν εμπειρία από τις κάτωθι εταιρείες, ειδικά στα προϊόντα τους για C5 ?

Brembo
Ferodo
Bosch
TRW

Λογικά θα τα αλλάξω όλα μαζί (δίσκους-τακάκια, μπροστά και πίσω) για να έχω ένα καλό σημείο αναφοράς. Οι τιμές τους όπως έχω δει από τα διάφορα ελληνικά internetομάγαζα είναι πολύ κοντά, 220 με 240€ για κομπλέ σετ μπρος-πίσω, προφανώς συν την απαιτούμενη εργασία. Valeo (αυτά δεν είναι τα μαμά ?) επίσης κοίταξα, και αυτή κάπου εκεί πάει για το κομπλέ σετ, αλλά δεν μπορώ να πω ότι το stock φρένο μου δίνει και την καλύτερη δυνατή αίσθηση.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιαν 2016, 15:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Εργοστασιακά: Μου φαίνεται ήταν Valeo. Όταν τα φορούσα, έκαναν ικανοποιητικό φρένο αλλά, μόλις ζεσταίνονταν, μετά από 2-3 φρεναρίσματα, δεν έκαναν δουλειά. Τρώγονταν γρήγορα και σφύριζαν πολύ.

"Κινέζικα": Χαμηλότερης υποστάθμης φρένα, Blueprint, Stop, Vector, Ashika και κτλ. μη βάλεις. Δεν θα φρενάρεις με τίποτα.

TRW: Ήταν τα εργοστασιακά στο Suzuki μου. Μιλάμε για άριστο φρένο, έκαναν άριστη δουλειά σε όλες τις θερμοκρασίες. Κρατούσαν αρκετά. Αλλά πολύ σφύριγμα.. Σε τρέλαινε. Τα άλλαξα επειδή μου ζάλιζαν το κεφάλι κάθε φορά που πατούσα φρένο.

Brembo: Τα φοράω τώρα στο Citroën. Μου αρέσουν πάρα πολύ, έχω τέλεια φρεναρίσματα. Πλήρως λειτουργικά σε οποιαδήποτε συνθήκες με άριστο φρένο ακόμα και μετά από 2-3 δυνατά φρεναρίσματα. Μέχρι και σε βαθύ νερό μπήκαν. Όλα καλά! Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν τα πρώτα 2.000 χλμ., μέχρι να στρωθούν καθώς σφύριζαν. Τώρα δεν κάνουν κιχ, έχουν 10.000 χλμ. Για το πόσο εύκολα φαγώνονται, δεν γνωρίζω.

Galfer: Τα φορούσα και αυτά στο Suzuki. Χαμηλότερης ποιότητας από τα Brembo και TRW. Παρόλα αυτά, έκαναν δουλειά. Φαγώνονται πάρα πολύ γρήγορα.

Την επόμενη φορά θέλω να δοκιμάσω Ferodo, δίσκους και τακάκια μαζί.

Υ.Γ.: Αν θελήσεις βοήθεια με κωδικούς αυθεντικούς, πες μου.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Τελευταία επεξεργασία από bakevang και Τρί 19 Ιαν 2016, 15:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιαν 2016, 15:08 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Στα Ferodo να δεις σφύριγμα και μαυρίλα!

sent from Sebastien no.0299

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιαν 2016, 15:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1760
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Η μαυρίλα/σκόνισμα παλεύεται, το σφύριγμα όμως όχι. Αν θυμάμαι καλά, κομπλέ σετ Ferodo είχα βάλει στο RX8, και σκόνιζαν/σφύριζαν αρκετά, απλώς ήθελαν 2-3 γερά φρεναρίσματα για να φτιάξουν στρώμα πάνω στους δίσκους και μετά δούλευαν μια χαρά. Στο CX7 είχα βάλει κομπλέ σετ EBC με κίτρινα τακάκια (λόγω βάρους), αυτά σκόνιζαν μεν αλλά δεν έκαναν κιχ. Αλλά και πάλι δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε το φρενάρισμα των EBC.

Θα ρωτήσω και στον φρενά που είναι δίπλα στο σπίτι μου, που είναι και γνωστός/γνώστης, μπας και έχει εμπειρία από γαλλικά, ου μη και από C5 αν είμαι τυχερός ;)

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιαν 2016, 15:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Εγώ, ψηφίζω Brembo.
Καθώς σ'αυτή τη μάρκα θα παραμείνω και εγώ.
Δες και χαρακτές. Υπάρχουν άλλα θέλουν κάνα μήνα να έρθουν απ'έξω.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιαν 2016, 15:37 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Εγω στην c5 εχω βαλει Bosch δισκοπλακες με hella pagid τακακια.Νορμαλ μαυριλα καθόλου σφύριγμα ωραια μεστη αίσθηση στο πόδι.

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιαν 2016, 21:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
AP brembo δισκους και TEXTAR κιτρινα τακακια, τα τελευταία στο Xsara (και μ΄αυτα το εδωσα), μπορω να πω πολυ καλος συνδυασμός!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιαν 2016, 22:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
The Ace έγραψε:
"Ανασταίνω" τον παρόντα Λάζαρο για να κάνω την εξής κρίσιμη ερώτηση: καθώς τα φρένα της C5 μου παρουσιάζουν σημάδια φθοράς και στην Ωμέγα μου είπαν για πολύ μικρή εναπομείνουσα διάρκεια ζωής (μερικές χλδ χλμ), υπάρχει κάποιος/κάποιοι που έχουν εμπειρία από τις κάτωθι εταιρείες, ειδικά στα προϊόντα τους για C5 ?

Brembo
Ferodo
Bosch
TRW

Λογικά θα τα αλλάξω όλα μαζί (δίσκους-τακάκια, μπροστά και πίσω) για να έχω ένα καλό σημείο αναφοράς. Οι τιμές τους όπως έχω δει από τα διάφορα ελληνικά internetομάγαζα είναι πολύ κοντά, 220 με 240€ για κομπλέ σετ μπρος-πίσω, προφανώς συν την απαιτούμενη εργασία. Valeo (αυτά δεν είναι τα μαμά ?) επίσης κοίταξα, και αυτή κάπου εκεί πάει για το κομπλέ σετ, αλλά δεν μπορώ να πω ότι το stock φρένο μου δίνει και την καλύτερη δυνατή αίσθηση.



Bosch Performance δίσκους,τα αντίστοιχα τακάκια,καινούργιοι κωδικοί.
Τέλος.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιαν 2016, 22:52 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Άλλος....

From Inside C4 White Airbus

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιαν 2016, 13:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1760
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Λοιπόν το πρώτο βήμα έγινε, ή μάλλον τα δύο πρώτα: οπτικός έλεγχος από τον πολύ γνωστό φρενά που είναι δίπλα στο σπίτι μου, που επιβεβαίωσε (όχι στο 100%, αλλά κοντά) την αρχική εκτίμηση της Ωμέγα, δηλαδή την ανάγκη για καινούρια φρένα ολούθε τριγύρω, και παραγγελία για Brembo δίσκους μπρος-πίσω. Έτσι και αλλιώς, στο κόστος του να βγάλω τους πίσω δίσκους και να τους περάσουμε ένα πάσο στο τόρνο θα έβγαινε λίιιιιγο φθηνότερα από το να αγοράσω καινούριους, οπότε πήγα με την αρχική μου εκτίμηση ότι θα αγοράσω τα πάντα όλα καινούρια.

Από την περιγραφή των ζητούμενων στον φίλο φρενά, δηλαδή το καλύτερο δυνατό φρενάρισμα από τη πρώτη στιγμή, με παντελή αδιαφορία για την διάρκεια ζωής τους σε χλμ (ούτε ταξιτζής είμαι, ούτε κάνω τόσα πολλά χλμ με τη C5), μου είπε κατευθείαν και καρφωτά "τακάκια Ferodo". Επειδή αυτά πρέπει να αγοραστούν για ηλεκτρικό χειρόφρενο και με αισθητήρα φθοράς, θα τα αγοράσει ο φρενάς και θα φορεθούν όλα μαζί μονοκοπανιά σε 2-3 μέρες. Αναμένω παραλαβή δίσκων για να ξεκινήσουμε....

Sorry Μάνθο, αλλά (α) τα συγκεκριμένα Bosch δεν βρίσκονται πουθενά Ελλάδα (για την ακρίβεια, ούτε οι Brembo, απέξω θα έρθουν), και (β) μου είπαν ότι είναι πιο "αγωνιστικά" από το profile της C5 μου (δηλαδή στρωτή οδήγηση, όχι τρελά ανεβάσματα στο φρένο, δάγκωμα από το πρώτο πάτημα, ανθεκτικά σε συνεχόμενα φρεναρίσματα με φορτωμένο όχημα ή/και σε σβέλτη οδήγηση, minimum θόρυβο και σκόνη). Για σωληνάκια όπως ξέρετε δεν υπάρχει τίποτα, άρα μόνο φτιαχτά, αλλά όπως μου είπε ο φρενάς, το profile οδήγησης με τα φρένα της C5 δεν αιτιολογούν σωληνάκια. Αν θέλεις μου λέει εσύ να τα βάλεις σώνει και ντε, έρχεσαι και τα φτιάχνουμε επιτόπου.

Τιμές πολύ καλές από Mister-Auto, σε σημείο που να μην μπορεί ο εδώ εισαγωγέας να τις χτυπήσει ούτε σε επίπεδο χοντρικής :hmm ....αναμένω παραλαβή για να εκφράσω άποψη και επί του συγκεκριμένου θέματος (επειδή άκουσα πολλά και διάφορα για τα συγκεκριμένα μαγαζιά)...

Edit: να την κάνω την αποκοτιά και να βάψω....κάποιο χρώμα τις δαγκάνες ? :D Ή να τις αφήσω έτσι....?

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 4 [ 57 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αστάθεια στο Φρενάρισμα
Δ. Συζήτηση: AX
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 95
πολυ θορυβο στο φρεναρισμα
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: adams27
Απαντήσεις: 2
Σε απότομο φρενάρισμα μυρίζει βενζίνη!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: GeoC4Madness
Απαντήσεις: 16
Φρενάρισμα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: vasim
Απαντήσεις: 43
Αυτόματο άναμα των αλάρμ σε αποτομο φρενάρισμα.
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: agiorgitis
Απαντήσεις: 80
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ