Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  C5  »  Βελτιώσεις C5


[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 16 Απρ 2024, 09:42 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Φεβ 2011, 21:30 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Νεκταριε λυσε μου μια απορια...η Φαμπιατου λεει οτι τα καθησματα ειναι κουραστικά, ισχυει? :D
Η Φαμπιατου λεει οτι το τιμονι της C4/C5 III ειναι αντιεργονομικο, ισχυει?
H Φαμπιατου επισης λεει οτι η C5 III εχει κακη ορατοτητα :s και "λιγους" χωρους για τους πισω επιβατες.

Θελω να πω οτι καλη χρυση και αγια η κοπελα (την διαβαζω συχνα αλλωστε) αλλα τα σχολια της ειναι καπως ορισμενες φορες...
Το οτι οι C5 γενικα ειχαν φρεναρες ισχυει, για τον Δημητρη ομως ισως ειναι λιγα, αυτη την αισθηση εχει.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Φεβ 2011, 21:46 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Κοιταξε να δεις,το καθισμα δεν ειναι κουραστικο,το τιμονι του c4 πολλοι δεν το πανε, οπως και εμενα με εκνευριζει αφανταστα εκει που εχει την κορνα του αλλα κατα αλλα το γουσταρω!!τωρα για το c5 mk3 επειδη το εχω οδηγησει αρκετα οντως δεν εχεις καλη ορατοτητα λογω της σιλουετας του αυτοκινητου που εχει μικρα πλαινα τζαμια και μακρυ καπο!!Τωρα σε θεμα σχολιου για τα φρενα την εμπιστευομαι γιατι ειναι οδηγος αγωνων αλλα εχει και μακρα εμπειρια σε πολλα αυτοκινητα!!!!

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Φεβ 2011, 18:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 08:40
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΕΝΑ
Τα φρένα του C5 είναι αυτό που με εξέπληξε θετικά όταν αγόρασα το αυτοκίνητο αν και περίμενα άλλα πράγματα να με εντυπωσιάσουν (όπως πχ η άνεση). Το τιμόνι όντως θα δυσκολευτεί κάποιος να βρει άνετη θέση. Το κάθισμα δεν είναι και ότι πιο άνετο. Αλλά τα φρένα είναι εντυπωσιακά. Μπορεί να μην έχουν την αίσθηση του on-off ώστε να κολλάν όλοι οι επιβάτες στο τζάμι αλλά σταματάν το αυτοκίνητο όπως πρέπει. Σε συνδυασμό με τις αναρτήσεις είναι πραγματικά άπαιχτα. Σε μία δύσκολη περίπτωση την έβγαλα καθαρή εκεί που δεν το πίστευα. Είναι από τα λίγα πράγματα αυτού του αυτοκινήτου που εμπιστεύομαι απόλυτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Φεβ 2011, 19:58 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Γιατι δασκαλε μου,τι δεν εμπιστευεσαι?? :hmm

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Φεβ 2011, 20:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Το χρώμα μήπως? :laugh

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Φεβ 2011, 20:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 08:40
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΕΝΑ
Το χρώμα καλό είναι :) προς το παρόν τουλάχιστον. Μερικά πράγματα που με χαλάν στο αυτοκίνητο είναι:
1. Αναρτήσεις. Ξέρω τώρα μάλλον θα φάω κράξιμο αλλά τις περίμενα πιό άνετες. Στα test που είχα διαβάσει έλεγαν για μαγικό χαλί αλλά τουλάχιστον το δικό μου χαλί είναι μάλλον χάλια μοκέτα. Σε ανωμαλίες του δρόμου με μικρή ταχύτητα το αυτοκίνητο κουνάει λες και είσαι σε καράβι με 8 μποφόρ. Μπορεί να είναι μόνο το δικό μου, μπορεί να φταίω και εγώ αλλά τι να πω, ότι με εντυπωσίασαν; θα πω ψέματα. Ξέρω για την ασφάλεια, ότι ανεξάρτητα βάρους διατηρούν το ύψος και όλα αυτά τα εκτιμώ πολύ αλλά εγώ μιλάω για την άνεση.
2. Αστάθεια σε πλευρικούς ανέμους. Καημό το είχα από εκείνο το golfaki που είχα και έπλεε όταν φύσαγε αέρας να πάρω ένα στιβαρό αυτοκίνητο. Αμ δε. Στα 120 έτσι και σε φυσήξει άνεμος πρέπει να κρατάς γερά το τιμόνι.
3. Ποιότητα κατασκευής. Σε μερικά πράγματα οι Γάλλοι φάνηκαν τσιγκούνηδες. Πχ το δέρμα του τιμονιού. Πρόσφατα έχει αρχίσει και κολλάει ο διακόπτης του φλασ και δεν επαναφέρει μερικές φορές. Αλήθεια ένα 200 άρι θα με φτάσει για διακόπτη;
4. Προβλήματα ανεξιχνίαστα. Πχ esp / asr system faulty στα καλά καθούμενα. Σβήνεις το αυτοκίνητο, το ξαναβάζεις μπροστά και ως δια μαγείας εξαφανίζεται. Δεν μπορεί να το βρει ούτε το συνεργείο της citroen. Θα πεις μικρό το κακό αλλά esp είναι αυτό, αν το πάθει σε καμμία στροφή ποιός μου εγγυάται τι θα κάνει του αυτοκίνητο; Θα συνεχίσει να στρίβει ή θα πάει ευθεία;

Μπορεί όλα αυτά να είναι μόνο στο δικό μου αυτοκίνητο και να είμαι γκαντέμης, από την άλλη εκφράζω άποψη για το c5 με βάση το αμάξι που έχω γιατί άλλο c5 δεν έχω οδηγήσει.
Αυτά που έγραψα είναι αυτά που με ενοχλούν . Υπάρχουν φυσικά και πολλά άλλα που μου αρέσουν όπως πχ τα φρένα που είπα πριν ή το πόσο ήσυχο είναι μέσα και στο ταξίδι δεν σε τρελαίνει ο θόρυβος και φυσικά τελευταίο και σημαντικότερο το σήμα του λοχία στο καπό :)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Φεβ 2011, 21:45 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Τι σχεση εχει το ESP με την ευθεια και το στριψιμο; ΑΝ βγαλει σφαλμα το ESP απλα συμπεριφερεται σαν να μη υπαρχει καν στο αμαξι. Αν ειναι ενεργοποιημενο και κανεις την π@παρια να κανεις αναποδο επειδη γλιστρησε με το πλα'ι', τοτε την πατησες, γιατι ο αισθητηρας του τιμονιου διαβαζει λαθος γωνια, και θα φρεναρει αναποδα απ' οτι αν απλα καρατουσες σταθερο το τιμονι στη αρχικη πορεια, και θα σε γυρισει τετα-κε.
Επισης για το ABS αν εχιε σφαλμα απλα ειναι και αυτο σαν να μην υπαρχει.
Αρα αν εχεις στριμμενο το τιμονι και εχουν σφαλμα, απλα θα στριψεις.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Φεβ 2011, 22:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Daskale,το πρόβλημα που σου βγάζει για το esp,μην του δίνεις σημασία..

Είναι το γωνιομετρικό του τιμονιού.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Φεβ 2011, 10:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 08:40
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΕΝΑ
M.M έγραψε:
Daskale,το πρόβλημα που σου βγάζει για το esp,μην του δίνεις σημασία..

Είναι το γωνιομετρικό του τιμονιού.


To ποιό :surprised


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Φεβ 2011, 14:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Είναι,η τρέχουσα γωνία στροφής τιμονιού.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Φεβ 2011, 17:46 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Αυτο που λεει ο Μανθος. Δεν ειναι βεβαια αναγκη να φταει αυτο.

billaras έγραψε:
Τι σχεση εχει το ESP με την ευθεια και το στριψιμο; ΑΝ βγαλει σφαλμα το ESP απλα συμπεριφερεται σαν να μη υπαρχει καν στο αμαξι. Αν ειναι ενεργοποιημενο και κανεις την π@παρια να κανεις αναποδο επειδη γλιστρησε με το πλα'ι', τοτε την πατησες, γιατι ο αισθητηρας του τιμονιου διαβαζει λαθος γωνια, και θα φρεναρει αναποδα απ' οτι αν απλα καρατουσες σταθερο το τιμονι στη αρχικη πορεια, και θα σε γυρισει τετα-κε.
Επισης για το ABS αν εχιε σφαλμα απλα ειναι και αυτο σαν να μην υπαρχει.
Αρα αν εχεις στριμμενο το τιμονι και εχουν σφαλμα, απλα θα στριψεις.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Φεβ 2011, 21:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Νοέμ 2007, 12:15
Δημοσιεύσεις: 238
Τοποθεσία: MALESINA
Εικόνες: 0
παιδια εγω προσφατως πηρα το γκουγκου μια βολτα σε μια αλανα κοντα στον ΑΡΔΑ (ποταμι διπλα στον εβρο) και διαπιστωσα τα εξης
α. φρενα αγκυρες ,αναβουν και τα αλλαρμ οταν ακινητοποιητε αποτομα
β. το αμαξι στριβει απιστευτα ειδικα οταν to esp βγαινει
γ. παρα τον ογκο του το αμαξι ακουει τον οδηγο σε οτι του ζητησεις
δ. το αμαξι γυρναει επι τοπου σε ελαχιστα μετρα
ε. εχει απιστευτη σπορ αισθηση παρολο που δεν του φαινεται
στ. η δυναμη του ερχεται ομαλα και σε ολο το φασμα
ζ. με την πρωτη 70 χλμ/ωρα στις 6500
δευτερα 130 στις 6500
τριτη 150 στις 7000
τεταρτη 180-190 στις 6500
πεμτη 210 στις 6500
διαπιστωσα οτι η δευτερα και η τεταρτη ειναι η πιο δυνατες και δινουν την αισθηση οτι τραβαν το οχημα καλυτερα.
η. ο συμπλεκτης δεν κουραστικε αλλα με το λεβιε ειχα ενα θεμα γιατι δεν ειναι και πολυ ακριβης και το κουμπωμα θελει προσοχη σε γρηγορη αλλαγη.
θ. η ορατοτητα ειναι λιγο μυστηρια και το εστιαζω στο οτι η καμπινα ειναι σαν κλωβος και δευτερο οτι το αμαξι εχει ογκο

Α Υ Τ Α

_________________
ας ριξουμε τους φαυλους


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Φεβ 2011, 23:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Ιούλ 2009, 12:29
Δημοσιεύσεις: 1252
Φίλε μου ales μιλάς για το C5 III και όχι για το C5 II (facelift) που έχω εγώ.
1) πολλές φορές πιάνει το ABS και αργεί να σταματήσει δεν έχει την αίσθηση του Xantia, ιδίως στην πόλη μέσα
2) το ESP δεν απενεργοποιείται πλήρως, με το περάσεις τα 50 χλμ ξαναπαίρνει μπρός,
3) διορθώσανε τον συμπλέκτη, εγώ εδώ και 3 χρόνια ακόμα με κλοτσάει το πεντάλ,
4) έχω το 2000cc με τα 143 άλογα και 5άρι σασμάν,
5) ναί στρίβει επι τόπου και μάλιστα πιο πολύ κι από Mercedes(Παναγιά μου έβαλα τέτοια "κακιά μάρκα" εδώ, θα φάω κράξιμο από τον Πρόεδρο),
6) η ορατότητα είναι πιό καλή, αν και ογκόδες, έχω μεγαλύτερους χώρους από το καινούργιο (ζήλια ψώρααααααα). :P :P :P :P :P
Αυτά :shift :shift :shift :shift :shift


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Φεβ 2011, 23:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Νοέμ 2007, 12:15
Δημοσιεύσεις: 238
Τοποθεσία: MALESINA
Εικόνες: 0
ναι για το c5 iii λεω.

_________________
ας ριξουμε τους φαυλους


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιο αποδοτικό φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μαρ 2011, 00:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
daskalos έγραψε:
4. Προβλήματα ανεξιχνίαστα. Πχ esp / asr system faulty στα καλά καθούμενα. Σβήνεις το αυτοκίνητο, το ξαναβάζεις μπροστά και ως δια μαγείας εξαφανίζεται. Δεν μπορεί να το βρει ούτε το συνεργείο της citroen. Θα πεις μικρό το κακό αλλά esp είναι αυτό, αν το πάθει σε καμμία στροφή ποιός μου εγγυάται τι θα κάνει του αυτοκίνητο; Θα συνεχίσει να στρίβει ή θα πάει ευθεία;


Το ESP/ASR είναι μόνιμο πρόβλημα πια στο αυτοκίνητο του πατέρα μου. Με το που το βάζεις μπρός, μπιιιιπ σφυράει. Το πήγε στην αντιπροσωπεία, και του είπαν 400 ευρω για αλλαγή εγκεφάλου. Εφυγε με τη μία...

εγω του είπα... τσίχλα πατέρα!!! Κάτι ξέρει ο Μάνθος.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 4 [ 57 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Έντονος ήχος νερού κατά την κίνηση ή απότομο φρενάρισμα
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: xenbast
Απαντήσεις: 3
Θόρυβος στο φρενάρισμα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια