Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Andreas81
|
Θέμα δημοσίευσης: ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Ιούλ 2013, 15:51 |
|
Εγγραφή: Δευτ 01 Ιούλ 2013, 08:53 Δημοσιεύσεις: 10
|
Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα την γνώμη σας όσο αφορά το σωστό στήσιμο αναρτήσεων σε Saxo VTS 1.6 Αρχικά να σας πω ότι το αυτοκίνητο είναι χαμηλωμένο(δεν γνωρίζω πόσο) και ότι θέλω να βάλω μια ανάρτηση η οποία να μην είναι πολύ σκληρή. Σε γενικές γραμμές δεν τρέχω αλλά όταν μου δίνεται η ευκαιρία του δίνω και καταλαβαίνει. Θέλω καλό κράτημα αλλά αν γίνεται να μην κοπανάει. Παλαιότερα είχα ένα 106 GTi 1.6 και του είχα βάλει ΟSRAV ρυθμιζόμενες .Ήταν τρομερές. Ούτε πολύ σκληρές και είχε φοβερό κράτημα. Μου έχουν πει για KONI sport ,Bilstein κλπ. Απλά φοβάμαι μην το κάνω κουδουνίστρα το αμάξι.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
|
|
|
|
|
diesoulas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Ιούλ 2013, 18:07 |
|
Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54 Δημοσιεύσεις: 8614
|
Καλησπέρα Αντρέα. Οι ρυθμιζόμενες είναι καλή επιλογή αφού μπορείς να ρυθμίσεις τη σκληρότητα όπως ακριβώς θέλεις εσύ. Εγώ θα σου πώ για αυτά που φορούσα στο saxo επί χρόνια: Bilstein τα κίτρινα (τα χοντρά) με ελατήρια χαμηλώματος 3,5 πόντων HR. (με 15άρες και 45άρι λάστιχο ) Τρομερό πάτημα και ομοιομορφία, δέν με κούρασαν ποτέ παρ'όλο που έκανα μεγάλα ταξίδια, θέλω να πώ ...σε καμία περίπτωση δέν ήταν κουδουνίστρα. Κοπάναγε κλασικά στα εγκάρσια σαμαράκια και σε σημεία που υπήρχε διαφορετικό ύψος στην άσφαλτο απο έργα που είχαν ρίξει καινούρια πίσσα και δέν ήταν ήταν καλά πατημένη να ταιριάζει με το υπόλοιπο οδόστρωμα, και έμπαινες με χιλιόμετρα. Δέν ένιωσα κοπάνημα σε καμία άλλη περίπτωση, παρ'όλο που το χαμήλωμα το έχει αυτό. Στο στρίψιμο με όλα...στα όρια πάντα ...κορυφαίο!!! Τα είχα φορέσει 3 φορές και τα ίδια θα ξαναφόραγα. Είχα οδηγήσει αμορτισέρ Koni με Apex ελατήρια...και εκείνο πραγματικά ήταν κουδουνίστρα. Δέν μπορώ να είμαι απόλυτος όμως γιατί μπορεί να έφταιγαν και άλλα μέρη του αυτοκινήτου, (μιλάω για συντήρηση του μπροστινού συστήματος.) Επίσης είχα οδηγήσει Bilstein σε σάξο με 14άρες και 50άρι λάστιχο και ήταν λίγο...τραμπολίνο γιατί όλη η σκληρότητα...μεταφερόταν στο λάστιχο. Μια συμβουλή -άν δέν τα έχεις ήδη...- Βάλε και μια μπάρα θόλων, κι ένα μπακετάκι, θα το ευχαριστηθείς απεριόριστα! Και απενεργοποίησε το μπουτόν που διακόπτει την παροχή βενζίνης σε περίπτωση τρακαρίσματος, γιατί κινδυνεύεις να στο πετάξει απο σαμαράκι και να σου σβήσει στα καλά καθούμενα.
|
|
|
|
|
Andreas81
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Ιούλ 2013, 19:23 |
|
Εγγραφή: Δευτ 01 Ιούλ 2013, 08:53 Δημοσιεύσεις: 10
|
diesoulas έγραψε: Καλησπέρα Αντρέα. Οι ρυθμιζόμενες είναι καλή επιλογή αφού μπορείς να ρυθμίσεις τη σκληρότητα όπως ακριβώς θέλεις εσύ. Εγώ θα σου πώ για αυτά που φορούσα στο saxo επί χρόνια: Bilstein τα κίτρινα (τα χοντρά) με ελατήρια χαμηλώματος 3,5 πόντων HR. (με 15άρες και 45άρι λάστιχο ) Τρομερό πάτημα και ομοιομορφία, δέν με κούρασαν ποτέ παρ'όλο που έκανα μεγάλα ταξίδια, θέλω να πώ ...σε καμία περίπτωση δέν ήταν κουδουνίστρα. Κοπάναγε κλασικά στα εγκάρσια σαμαράκια και σε σημεία που υπήρχε διαφορετικό ύψος στην άσφαλτο απο έργα που είχαν ρίξει καινούρια πίσσα και δέν ήταν ήταν καλά πατημένη να ταιριάζει με το υπόλοιπο οδόστρωμα, και έμπαινες με χιλιόμετρα. Δέν ένιωσα κοπάνημα σε καμία άλλη περίπτωση, παρ'όλο που το χαμήλωμα το έχει αυτό. Στο στρίψιμο με όλα...στα όρια πάντα ...κορυφαίο!!! Τα είχα φορέσει 3 φορές και τα ίδια θα ξαναφόραγα. Είχα οδηγήσει αμορτισέρ Koni με Apex ελατήρια...και εκείνο πραγματικά ήταν κουδουνίστρα. Δέν μπορώ να είμαι απόλυτος όμως γιατί μπορεί να έφταιγαν και άλλα μέρη του αυτοκινήτου, (μιλάω για συντήρηση του μπροστινού συστήματος.) Επίσης είχα οδηγήσει Bilstein σε σάξο με 14άρες και 50άρι λάστιχο και ήταν λίγο...τραμπολίνο γιατί όλη η σκληρότητα...μεταφερόταν στο λάστιχο. Μια συμβουλή -άν δέν τα έχεις ήδη...- Βάλε και μια μπάρα θόλων, κι ένα μπακετάκι, θα το ευχαριστηθείς απεριόριστα! Και απενεργοποίησε το μπουτόν που διακόπτει την παροχή βενζίνης σε περίπτωση τρακαρίσματος, γιατί κινδυνεύεις να στο πετάξει απο σαμαράκι και να σου σβήσει στα καλά καθούμενα. Επειδή θα του βάλω και ελαστικά θα του αφήσω τα μαμά 185/55/14. Άρα θα έχει πάτημα σαν ελαστικό.Δεν θα του μειώσω το προφίλ. Το πρόβλημα μου είναι ότι ενώ είναι χαμηλωμένο δεν γνωρίζω τι τύπο ελατήρια φοράει. Υπάρχει κάποιος τρόπος να το μάθω ??
|
|
|
|
|
diesoulas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Ιούλ 2013, 19:37 |
|
Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54 Δημοσιεύσεις: 8614
|
Άν είναι νορμάλ χαμηλωμένο θα είναι 3,5 πόντους, άν είναι σαύρα ...θα είναι 6 πόντους. Τη μάρκα σίγουρα κάπου θα τη γράφει στα ελατήρια... μόνο που πρέπει να το σηκώσεις ψηλά το αυτοκίνητο και να καθαρίσεις τα ελατήρια για να φανεί. Υπάρχει και περίπτωση (το έκαναν πολλοί λόγω έλλειψης χρημάτων) να μήν είναι αλλαγμένα τα ελατήρια αλλα να είναι τα μαμίσια ζεσταμένα. Άν ξέρεις τον προηγούμενο ιδιοκτήτη καλύτερα να τον ρωτήσεις. Πάντως -παρ'όλο που οι δρόμοι μας είναι χάλια- αφού θα αλλάξεις που θα αλλάξεις λάστιχα, στη θέση σου θα έβρισκα και μία τετράδα μεταχειρισμένες 15άρες για να μπεί 45άρι λάστιχο. Θα πατάει πολύ καλύτερα ειδικά με σκληρά αμορτισέρ. Με 55άρι λάστιχο δέ γνωρίζω την συμπεριφορά των bilstein, μή σε οδηγήσω σε λάθος αποτέλεσμα. Ας πεί και κάποιος άλλος τη γνώμη του που τα έχει δοκιμάσει και τα δύο. (Απο λάστιχο είχα μείνει πολύ ευχαριστημένος απο TOYO και τα έβρισκα και σε πολύ καλή τιμή σε σχέση με άλλα.)
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6 Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιούλ 2013, 09:36 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Μονο προσεξε μην κανεις κουτσουρο το αμαξι γιατι πολυ απλα και το βαρος του αυτοκινητου παιζει ρολο και το λαστιχο που παταει και και και.. Εγω ενα πραμα ξερω, οτι λιγοι πηραν το τελειο εργοστασιακο πατημα του αυτοκινητου και το εκαναν καλυτερο! Οι υπολοιποι ειτε σκοτωθηκαν απο κουτσουρα αμαξια ή απλα ηταν τυχεροι και το εκαναν μονο κουδουνιστρα. Το θεμα αναρτηση θελει καθε φορα και αλλο ψαξιμο για το εκαστοτε αυτοκινητο, θελει δοκιμες αν δεν ξερεις και χρονο και λεφτα... υ.γ: Οσο πιο κουτσουρο παντως, τοσο πιο μεγαλο λαστιχο πρεπει να χεις και καλο...για μενα!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
Τελευταία επεξεργασία από Blanc και Παρ 12 Ιούλ 2013, 10:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
Andreas81
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6 Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιούλ 2013, 10:08 |
|
Εγγραφή: Δευτ 01 Ιούλ 2013, 08:53 Δημοσιεύσεις: 10
|
Blanc έγραψε: Μονο προσεξε μην κανεις κουτσουρο το αμαξι γιατι πολυ απλα και το βαρος του αυτοκινητου παιζει ρολο και το λαστιχο που παταει και και και.. Εγω ενα πραμα ξερω, οτι λιγοι πηραν το τελειο εργοστασιακο πατημα του αυτοκινητου και το εκαναν καλυτερο! Οι υπολοιποι ειτε σκοτωθηκαν απο κουτσουρα αμαξια ή απλα ηταν τυχεροι και το εκαναν μονο κουδουνιστρα. Το θεμα αναρτηση θελει καθε φορα και αλλο ψαξιμο για το εκαστοτε αυτοκινητο, θελει δοκιμες αν δεν ξερεις και χρονο και λεφτα... Μάλλον θα βάλω τα ΚΟΝΙ sport - κίτρινα ρυθμιζόμενα. Ο συνδυασμός με το εργοστασιακό ελαστικό 185/55/14 θα είναι σωστή λύση ή θα είναι κούτσουρο ? Προτείνετε να πάω σε κάποιον ειδικό αμορτισερα για αυτά τα θέματα ? Έχουμε κάποιον καλό ?
|
|
|
|
|
diesoulas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6 Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιούλ 2013, 10:28 |
|
Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54 Δημοσιεύσεις: 8614
|
Ίσα ίσα Αντρέα, με το 55άρι προφίλ θα έχεις λιγότερο κοπάνημα γιατί θα απορροφά περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου, απλά για μένα θα έχεις πολύ καλύτερη πληροφόρηση του πατήματος στο δρόμο με 45άρι προφίλ. Κι όπως είπα και πρίν, συνηθισμένος απο το δικό μου, οδήγησα ένα με 14άρες και 50/55άρι (δέ θυμάμαι) λάστιχο και μου φάνηκε λίγο τραμπολίνο. Βέβαια μιλάω για πολύ μικρές διαφορές οι οποίες όμως σε μένα (που είχα ίδιο αυτοκίνητο) ήταν αισθητές. Μια χαρά θα είναι και το 55άρι, άν δέ σε ενδιαφέρει πρωταρχικά το ...στρίψιμο στα ότια. Ίσα ίσα θα είναι λίγο πιό μαλακό, και θα μπορείς να ανέβεις και κανα πεζοδρόμιο ... Συγνώμη για την επιμονή μου... μόλις είδα κάποιον στο facebook που πουλάει τετράδα 15άρες saxo με λάστιχα 140 ευρώ. https://www.facebook.com/groups/GreekCi ... ion=stream
|
|
|
|
|
gregxsara
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6 Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιούλ 2013, 11:06 |
|
Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38 Δημοσιεύσεις: 917 Τοποθεσία: PALLHNH Εικόνες: 3
|
μακρυα απο koni κιτρινα θα σου κοπαναει το αυτοκινητο ..........βαλε bilstein group n Χοντρομπουκαλα και hr Ελατηρια .ειναι το τελειο για το αυτοκινητο
_________________ Xsara 1.6. 16v
|
|
|
|
|
Andreas81
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6 Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιούλ 2013, 13:18 |
|
Εγγραφή: Δευτ 01 Ιούλ 2013, 08:53 Δημοσιεύσεις: 10
|
Όταν λέμε ΚΟΝΙ sport - κίτρινα ρυθμιζόμενα σημαίνει ότι ρυθμίζεται και η σκληρότητα τους. Το λέω σωστά ?
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6 Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιούλ 2013, 14:00 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Σωστά το λές,αλλά μην φύγεις απο Bilstein χοντρομπούκαλα, με Eibach ελατήρια.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Andreas81
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6 Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιούλ 2013, 19:21 |
|
Εγγραφή: Δευτ 01 Ιούλ 2013, 08:53 Δημοσιεύσεις: 10
|
Είμαι πολύ προβληματισμένος. Ο καθένας λέει την άποψή του πολύ σωστά αλλά και εγώ έχω μπερδευτεί άσχημα με το όλο θέμα και δεν ξέρω πραγματικά τι να κάνω. Από την στιγμή π.χ που θα πάω αύριο σε ένα κατάστημα με ελαστικά και αναρτήσεις, ( από την στιγμή που δεν γνωρίζω τι τύπο ελατήρια φοράει το αμάξι (χαμηλωμένο) ) τι κινήσεις θα έπρεπε να κάνω για να μην με πιάσουν κότσο ?? Εννοώ να μην πάω και μετά πάρω το αμάξι και π.χ χτυπάει. Αυτή την στιγμή ενώ είναι χαμηλωμένο ( χάλι μαύρο η ανάρτηση μετά από μέτρηση που έχει γίνει ) , δεν είναι σκληρό . Η σκληρότητα έχει να κάνει με τα ελατήρια , με την ανάρτηση ή με τον συνδυασμό και των δύο ? Όπως είπα και στην αρχή της δημοσίευσης θέλω καλά κρατήματα και ταυτόχρονα να μην κοπανάει(κουτσοροκατάσταση). Συγνώμη αν σας έχω κουράσει.
Ευχαριστώ πολύ όλους σας για το ενδιαφέρον που δείχνετε.
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6 Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιούλ 2013, 19:31 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Η σκληρότητα είναι συνδυασμός και των δύο.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
diesoulas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6 Δημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιούλ 2013, 20:30 |
|
Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54 Δημοσιεύσεις: 8614
|
Όλοι το ίδιο είχαμε πάθει Αντρέα όταν ψάχναμε για το δικό μας. Πιστεύω ότι τα bilstein είναι πολύ καλή επιλογή. Όσοι τα φορέσανε μείνανε σ'αυτά. Να ξέρεις, όλα είναι και λίγο θέμα συνήθειας... το συνήθίζεις μέρα με τη μέρα και το σκληρό και το μαλακό αυτοκίνητο, και μετά δέν σου φαίνεται περίεργο. Εγώ κατέβηκα απο χαμηλωμένο και ανέβηκα σε βάρκα (απο saxo σε C3). Την πρώτη εβδομάδα ....έκανα κούνια ... τώρα (ένα χρόνο μετά) ...το βλέπω μια χαρά!
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|