Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  Saxo  »  Βελτιώσεις Saxo


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 16:49 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Ιούλ 2013, 15:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 01 Ιούλ 2013, 08:53
Δημοσιεύσεις: 10
Καλησπέρα σε όλους.
Θα ήθελα την γνώμη σας όσο αφορά το σωστό στήσιμο αναρτήσεων σε Saxo VTS 1.6
Αρχικά να σας πω ότι το αυτοκίνητο είναι χαμηλωμένο(δεν γνωρίζω πόσο) και ότι θέλω να βάλω μια ανάρτηση η οποία να μην είναι πολύ σκληρή.
Σε γενικές γραμμές δεν τρέχω αλλά όταν μου δίνεται η ευκαιρία του δίνω και καταλαβαίνει.
Θέλω καλό κράτημα αλλά αν γίνεται να μην κοπανάει.
Παλαιότερα είχα ένα 106 GTi 1.6 και του είχα βάλει ΟSRAV ρυθμιζόμενες .Ήταν τρομερές.
Ούτε πολύ σκληρές και είχε φοβερό κράτημα.
Μου έχουν πει για KONI sport ,Bilstein κλπ. Απλά φοβάμαι μην το κάνω κουδουνίστρα το αμάξι.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Ιούλ 2013, 18:07 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
Καλησπέρα Αντρέα. :salute
Οι ρυθμιζόμενες είναι καλή επιλογή αφού μπορείς να ρυθμίσεις τη σκληρότητα όπως ακριβώς θέλεις εσύ.
Εγώ θα σου πώ για αυτά που φορούσα στο saxo επί χρόνια:
Bilstein τα κίτρινα (τα χοντρά) με ελατήρια χαμηλώματος 3,5 πόντων HR. (με 15άρες και 45άρι λάστιχο )
Τρομερό πάτημα και ομοιομορφία, δέν με κούρασαν ποτέ παρ'όλο που έκανα μεγάλα ταξίδια, θέλω να πώ ...σε καμία περίπτωση δέν ήταν κουδουνίστρα. Κοπάναγε κλασικά στα εγκάρσια σαμαράκια και σε σημεία που υπήρχε διαφορετικό ύψος στην άσφαλτο απο έργα που είχαν ρίξει καινούρια πίσσα και δέν ήταν ήταν καλά πατημένη να ταιριάζει με το υπόλοιπο οδόστρωμα, και έμπαινες με χιλιόμετρα.
Δέν ένιωσα κοπάνημα σε καμία άλλη περίπτωση, παρ'όλο που το χαμήλωμα το έχει αυτό.

Στο στρίψιμο με όλα...στα όρια πάντα ...κορυφαίο!!! Τα είχα φορέσει 3 φορές και τα ίδια θα ξαναφόραγα.
Είχα οδηγήσει αμορτισέρ Koni με Apex ελατήρια...και εκείνο πραγματικά ήταν κουδουνίστρα. Δέν μπορώ να είμαι απόλυτος όμως γιατί μπορεί να έφταιγαν και άλλα μέρη του αυτοκινήτου, (μιλάω για συντήρηση του μπροστινού συστήματος.)
Επίσης είχα οδηγήσει Bilstein σε σάξο με 14άρες και 50άρι λάστιχο και ήταν λίγο...τραμπολίνο γιατί όλη η σκληρότητα...μεταφερόταν στο λάστιχο.
Μια συμβουλή -άν δέν τα έχεις ήδη...-
Βάλε και μια μπάρα θόλων, κι ένα μπακετάκι, θα το ευχαριστηθείς απεριόριστα!
Και απενεργοποίησε το μπουτόν που διακόπτει την παροχή βενζίνης σε περίπτωση τρακαρίσματος, γιατί κινδυνεύεις να στο πετάξει απο σαμαράκι και να σου σβήσει στα καλά καθούμενα.
:salute


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Ιούλ 2013, 19:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 01 Ιούλ 2013, 08:53
Δημοσιεύσεις: 10
diesoulas έγραψε:
Καλησπέρα Αντρέα. :salute
Οι ρυθμιζόμενες είναι καλή επιλογή αφού μπορείς να ρυθμίσεις τη σκληρότητα όπως ακριβώς θέλεις εσύ.
Εγώ θα σου πώ για αυτά που φορούσα στο saxo επί χρόνια:
Bilstein τα κίτρινα (τα χοντρά) με ελατήρια χαμηλώματος 3,5 πόντων HR. (με 15άρες και 45άρι λάστιχο )
Τρομερό πάτημα και ομοιομορφία, δέν με κούρασαν ποτέ παρ'όλο που έκανα μεγάλα ταξίδια, θέλω να πώ ...σε καμία περίπτωση δέν ήταν κουδουνίστρα. Κοπάναγε κλασικά στα εγκάρσια σαμαράκια και σε σημεία που υπήρχε διαφορετικό ύψος στην άσφαλτο απο έργα που είχαν ρίξει καινούρια πίσσα και δέν ήταν ήταν καλά πατημένη να ταιριάζει με το υπόλοιπο οδόστρωμα, και έμπαινες με χιλιόμετρα.
Δέν ένιωσα κοπάνημα σε καμία άλλη περίπτωση, παρ'όλο που το χαμήλωμα το έχει αυτό.

Στο στρίψιμο με όλα...στα όρια πάντα ...κορυφαίο!!! Τα είχα φορέσει 3 φορές και τα ίδια θα ξαναφόραγα.
Είχα οδηγήσει αμορτισέρ Koni με Apex ελατήρια...και εκείνο πραγματικά ήταν κουδουνίστρα. Δέν μπορώ να είμαι απόλυτος όμως γιατί μπορεί να έφταιγαν και άλλα μέρη του αυτοκινήτου, (μιλάω για συντήρηση του μπροστινού συστήματος.)
Επίσης είχα οδηγήσει Bilstein σε σάξο με 14άρες και 50άρι λάστιχο και ήταν λίγο...τραμπολίνο γιατί όλη η σκληρότητα...μεταφερόταν στο λάστιχο.
Μια συμβουλή -άν δέν τα έχεις ήδη...-
Βάλε και μια μπάρα θόλων, κι ένα μπακετάκι, θα το ευχαριστηθείς απεριόριστα!
Και απενεργοποίησε το μπουτόν που διακόπτει την παροχή βενζίνης σε περίπτωση τρακαρίσματος, γιατί κινδυνεύεις να στο πετάξει απο σαμαράκι και να σου σβήσει στα καλά καθούμενα.
:salute


Επειδή θα του βάλω και ελαστικά θα του αφήσω τα μαμά 185/55/14.
Άρα θα έχει πάτημα σαν ελαστικό.Δεν θα του μειώσω το προφίλ.
Το πρόβλημα μου είναι ότι ενώ είναι χαμηλωμένο δεν γνωρίζω τι τύπο ελατήρια φοράει.
Υπάρχει κάποιος τρόπος να το μάθω ??


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Ιούλ 2013, 19:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
Άν είναι νορμάλ χαμηλωμένο θα είναι 3,5 πόντους, άν είναι σαύρα ...θα είναι 6 πόντους.
Τη μάρκα σίγουρα κάπου θα τη γράφει στα ελατήρια... μόνο που πρέπει να το σηκώσεις ψηλά το αυτοκίνητο και να καθαρίσεις τα ελατήρια για να φανεί.
Υπάρχει και περίπτωση (το έκαναν πολλοί λόγω έλλειψης χρημάτων) να μήν είναι αλλαγμένα τα ελατήρια αλλα να είναι τα μαμίσια ζεσταμένα.
Άν ξέρεις τον προηγούμενο ιδιοκτήτη καλύτερα να τον ρωτήσεις.

Πάντως -παρ'όλο που οι δρόμοι μας είναι χάλια- αφού θα αλλάξεις που θα αλλάξεις λάστιχα, στη θέση σου θα έβρισκα και μία τετράδα μεταχειρισμένες 15άρες για να μπεί 45άρι λάστιχο.
Θα πατάει πολύ καλύτερα ειδικά με σκληρά αμορτισέρ.
Με 55άρι λάστιχο δέ γνωρίζω την συμπεριφορά των bilstein, μή σε οδηγήσω σε λάθος αποτέλεσμα.
Ας πεί και κάποιος άλλος τη γνώμη του που τα έχει δοκιμάσει και τα δύο.
(Απο λάστιχο είχα μείνει πολύ ευχαριστημένος απο TOYO και τα έβρισκα και σε πολύ καλή τιμή σε σχέση με άλλα.) ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιούλ 2013, 09:36 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Μονο προσεξε μην κανεις κουτσουρο το αμαξι γιατι πολυ απλα και το βαρος του αυτοκινητου παιζει ρολο και το λαστιχο που παταει και και και..
Εγω ενα πραμα ξερω, οτι λιγοι πηραν το τελειο εργοστασιακο πατημα του αυτοκινητου και το εκαναν καλυτερο!
Οι υπολοιποι ειτε σκοτωθηκαν απο κουτσουρα αμαξια ή απλα ηταν τυχεροι και το εκαναν μονο κουδουνιστρα.
Το θεμα αναρτηση θελει καθε φορα και αλλο ψαξιμο για το εκαστοτε αυτοκινητο, θελει δοκιμες αν δεν ξερεις και χρονο και λεφτα... :thumb


υ.γ: Οσο πιο κουτσουρο παντως, τοσο πιο μεγαλο λαστιχο πρεπει να χεις και καλο...για μενα!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Τελευταία επεξεργασία από Blanc και Παρ 12 Ιούλ 2013, 10:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιούλ 2013, 10:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 01 Ιούλ 2013, 08:53
Δημοσιεύσεις: 10
Blanc έγραψε:
Μονο προσεξε μην κανεις κουτσουρο το αμαξι γιατι πολυ απλα και το βαρος του αυτοκινητου παιζει ρολο και το λαστιχο που παταει και και και..
Εγω ενα πραμα ξερω, οτι λιγοι πηραν το τελειο εργοστασιακο πατημα του αυτοκινητου και το εκαναν καλυτερο!
Οι υπολοιποι ειτε σκοτωθηκαν απο κουτσουρα αμαξια ή απλα ηταν τυχεροι και το εκαναν μονο κουδουνιστρα.
Το θεμα αναρτηση θελει καθε φορα και αλλο ψαξιμο για το εκαστοτε αυτοκινητο, θελει δοκιμες αν δεν ξερεις και χρονο και λεφτα... :thumb


Μάλλον θα βάλω τα ΚΟΝΙ sport - κίτρινα ρυθμιζόμενα.
Ο συνδυασμός με το εργοστασιακό ελαστικό 185/55/14 θα είναι σωστή λύση ή θα είναι κούτσουρο ? Προτείνετε να πάω σε κάποιον ειδικό αμορτισερα για αυτά τα θέματα ?
Έχουμε κάποιον καλό ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιούλ 2013, 10:28 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
Ίσα ίσα Αντρέα, με το 55άρι προφίλ θα έχεις λιγότερο κοπάνημα γιατί θα απορροφά περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου, απλά για μένα θα έχεις πολύ καλύτερη πληροφόρηση του πατήματος στο δρόμο με 45άρι προφίλ.
Κι όπως είπα και πρίν, συνηθισμένος απο το δικό μου, οδήγησα ένα με 14άρες και 50/55άρι (δέ θυμάμαι) λάστιχο και μου φάνηκε λίγο τραμπολίνο.
Βέβαια μιλάω για πολύ μικρές διαφορές οι οποίες όμως σε μένα (που είχα ίδιο αυτοκίνητο) ήταν αισθητές.

Μια χαρά θα είναι και το 55άρι, άν δέ σε ενδιαφέρει πρωταρχικά το ...στρίψιμο στα ότια.
Ίσα ίσα θα είναι λίγο πιό μαλακό, και θα μπορείς να ανέβεις και κανα πεζοδρόμιο ... ;)

Συγνώμη για την επιμονή μου...
μόλις είδα κάποιον στο facebook που πουλάει τετράδα 15άρες saxo με λάστιχα 140 ευρώ. :surprised :rtfm :)

https://www.facebook.com/groups/GreekCi ... ion=stream


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιούλ 2013, 11:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 917
Τοποθεσία: PALLHNH
Εικόνες: 3
μακρυα απο koni κιτρινα θα σου κοπαναει το αυτοκινητο ..........βαλε bilstein group n Χοντρομπουκαλα και hr Ελατηρια .ειναι το τελειο για το αυτοκινητο

_________________
Xsara 1.6. 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιούλ 2013, 13:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 01 Ιούλ 2013, 08:53
Δημοσιεύσεις: 10
Όταν λέμε ΚΟΝΙ sport - κίτρινα ρυθμιζόμενα σημαίνει ότι ρυθμίζεται και η σκληρότητα τους.
Το λέω σωστά ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιούλ 2013, 14:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Σωστά το λές,αλλά μην φύγεις απο Bilstein χοντρομπούκαλα, με Eibach ελατήρια.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιούλ 2013, 19:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 01 Ιούλ 2013, 08:53
Δημοσιεύσεις: 10
Είμαι πολύ προβληματισμένος.
Ο καθένας λέει την άποψή του πολύ σωστά αλλά και εγώ έχω μπερδευτεί άσχημα με το όλο θέμα και δεν ξέρω πραγματικά τι να κάνω.
Από την στιγμή π.χ που θα πάω αύριο σε ένα κατάστημα με ελαστικά και αναρτήσεις, ( από την στιγμή που δεν γνωρίζω τι τύπο ελατήρια φοράει το αμάξι (χαμηλωμένο) )
τι κινήσεις θα έπρεπε να κάνω για να μην με πιάσουν κότσο ?? Εννοώ να μην πάω και μετά πάρω το αμάξι και π.χ χτυπάει.
Αυτή την στιγμή ενώ είναι χαμηλωμένο ( χάλι μαύρο η ανάρτηση μετά από μέτρηση που έχει γίνει ) , δεν είναι σκληρό . Η σκληρότητα έχει να κάνει με τα ελατήρια , με την ανάρτηση ή με τον συνδυασμό και των δύο ?
Όπως είπα και στην αρχή της δημοσίευσης θέλω καλά κρατήματα και ταυτόχρονα να μην κοπανάει(κουτσοροκατάσταση).
Συγνώμη αν σας έχω κουράσει.

Ευχαριστώ πολύ όλους σας για το ενδιαφέρον που δείχνετε.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιούλ 2013, 19:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Η σκληρότητα είναι συνδυασμός και των δύο.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιούλ 2013, 20:30 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
Όλοι το ίδιο είχαμε πάθει Αντρέα όταν ψάχναμε για το δικό μας.
Πιστεύω ότι τα bilstein είναι πολύ καλή επιλογή. Όσοι τα φορέσανε μείνανε σ'αυτά.
Να ξέρεις, όλα είναι και λίγο θέμα συνήθειας... το συνήθίζεις μέρα με τη μέρα και το σκληρό και το μαλακό αυτοκίνητο, και μετά δέν σου φαίνεται περίεργο.
Εγώ κατέβηκα απο χαμηλωμένο και ανέβηκα σε βάρκα (απο saxo σε C3). Την πρώτη εβδομάδα ....έκανα κούνια :D :D :D ... τώρα (ένα χρόνο μετά) ...το βλέπω μια χαρά!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Εγχειριδιο χρήστη για saxo (2003)
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
repair manual για citroen saxo
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Κοατος αλλαγής ιμάντα χρονισμού με τρόμπα νερού σε SAXO VTS
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: zeon44
Απαντήσεις: 8
Saxo 1.1 LPG...Αξίζει;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: ΖήσηςXsara
Απαντήσεις: 77
ανταλλακτικά για την ανάρτηση του αυτοκινήτου Citroen BX 140
Δ. Συζήτηση: BX
Συγγραφέας: galanones
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια