Σελίδα 1 από 2

Αναρτηση Saxo 1.1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Φεβ 2008, 18:53
από Spyrious
Καλησπερα.
Όπου να ναι φθάνει η ώρα για αλλαγή αμορτισερ στο Saxo 1.1 του 99 (5πορτο).

Επειδή κάθεται κάπως ψηλά και ατσούμπαλα απο την μάνα του θα ήθελα να ρωτησω αν ταιριάζουν τα αμορτισερ και ελατήρια του 1,6vts,ώστε να κάτσει πιο χαμηλα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Φεβ 2008, 20:24
από antonios16v
Για τα αμορτησερ του vts σωστα σκεφτεσε,αλλα τα ελατηρια ξεχασετα γιατι αν τα βαλεις θα σηκωθει ακομα περισοτερο το αμαξι σου. :thumbup

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Φεβ 2008, 21:31
από SoCrazy
Σαν κωδικος ειναι ο ιδιος.

Το θεμα ειναι τι οδηγηση κανεις?

Μπορεις να βαλεις ενα ελατηριο 3 ποντο vogland και αμορτισερ sachs.Αν παλι θες κατι πιο καλο bilstein sprint..

Τωρα αν θες να βαλεις τα μαμα ελατηρια του 16v μην το κανεις γιατι θα παθεις αυτο που λεει ο Αντωνης.Το αμαξι σου ειναι πολυ πιο ελαφρυ με αποτελεσμα να μη δουλεψουν αυτα τα ελατηρια και θα το κανεις ΤΖΙΠ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Φεβ 2008, 22:01
από ViTeSe
Πήγαινε βάλε peugeot sport...ανάρτηση αν θες κάτι πολύ καλό αλλά και ακριβό!!!Τώρα σε αυτό που λένε τα παιδιά έχουν δίκιο :thumbup

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Φεβ 2008, 22:25
από SoCrazy
Να δωσει δηλαδη το 1/3 της αξιας του αυτοκινητου για αναρτηση? Εικόνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Φεβ 2008, 22:32
από ViTeSe
Εννοείται ότι δεν αξίζει απλά του είπα ότι έχει και αυτήν την επιλογή γενικά ας βάλει τα ίδια αμορτισέρ του 1.1 και ας κάνει ένα τρίποντο χαμήλωμα με στενά... ;)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Φεβ 2008, 14:32
από Spyrious
Εννοείται ότι δεν θέλω να δώσω πολλά λεφτά.Αμορτισερ μαμήσια όμως με ελατήρια κοντύτερα δεν θα τερματίζουν σε καμμια λακούβα πιο εύκολα;
Η καλύτερη λύση μάλλον είναι ελατηριο 3 ποντο vogland και αμορτισερ sachs που είπε ο SoCrazy.Απο τιμή ξέρετε πόσο θα πάει;

Βρήκα ένα κιτ της vogtland απο γερμανία ελατήρια - αμορτισερ χαμηλώματος 35 με 60mm, στα 260ευρώ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Φεβ 2008, 15:34
από SoCrazy
Τι τυπος ειναι?Στειλε μου το link να τα δω.Δεν μηλας για καινουργια ετσι?

Sachs με vogtland 3ποντους τοποθετημενα και κουρδισμα πισω 400 ευρω.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Φεβ 2008, 17:24
από Spyrious
Κατάστημα είναι,μεγάλη αλυσίδα.Είχα πάρει το τσιπακι και το φίλτρο για το xantia απο εκεί.

http://www.duw.de/shop/detailview.aspx?ID=1112441

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Αύγ 2008, 09:12
από sterpc
Bilstein Group N και ελατηρια 3ποντα HR και το κορδισμα στον πισω αξονα. Γενικοτερα οπως θα ειδες λιγο πολυ στανταρ ειναι οι λυσεις.

Re: Αναρτηση Saxo 1.1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιούλ 2014, 12:10
από blaze ocean
epanaferw to thema gia na min anoigw kainourgio,episis sorry gia ta greeklish alla einai texniko to provlima!
exo ena saxo 1.1 toy 2000(mk2) me 93.000xlm kai yparxei stin oikogeneia apo kainourgio.
epeidh xtipaei arketa kana xrono tora,thelo na allakso amortiser(den exei allaksei pote) kai na do ti mporo na kanw me a)ta empros psalidia kai b) tin kremariera.tha ithela idees gia amortiser,i odigisi einai apli kathimerini kai sinithos dikavalos.
o mixanikos moy eipe pos ta sinemplok einai kommena (ta eida) kai pos ta psalidia theloun allagi.60-65 to ena an thimamai kala.ti proteinete eseis?
moy eipe episis pos to sovaro gkap gkoup einai apo tin kremariera kai poli ligotero apo amortiser kai psalidia.metaxeirismeni de thelo,opote skeftomai anakataskevi.ti gnorizetai?

Re: Αναρτηση Saxo 1.1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιούλ 2014, 16:28
από vpafi
Δυστυχώς κανείς δεν μπορεί να καταλάβει εύκολα το νόημα αυτών που θες να πεις λόγο greekleech τα οποία και απαγορεύονται από τον κανονισμό τον οποίο δυστυχώς ΚΑΝΕΙΣ δεν κάνει τον κόπο να ρίξει μια ματιά έστω και επιγραμματικά να δει το λέει βρε αδελφέ πριν αρχίσει να ποστάρει σε κάποια κοινότητα σε κάποιο club κλπ.

From inside C4 White Airbus

Re: Αναρτηση Saxo 1.1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Ιούλ 2014, 18:37
από Πράκτορας
Καλό είναι καταρχάς να βρεις τρόπο να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες. Είδα και τα άλλα post σου, κατανοώ το θέμα αλλά υπάρχουν και οι ρημαδοκανόνες...

Στο θέμα μας: όσο καλό και να είναι, από καινούριο στην οικογένεια κλπ, το θέμα κρεμαγιέρα στα saxo δυστυχώς δεν είναι παλιό. Με όλα όσα έχω διαβάσει (ανάρτηση, κρεμαγιέρα, θερμοκρασίες κλπ), οι επισκευές/αλλαγές τους υπερβαίνουν τη συνολική αξία του αυτοκινήτου. Ειλικρινά, δε ξέρω κατά πόσο αξίζει να το παλεύεις και να το συμμαζέψεις.

Αν ναι, τότε προχωράς στις αλλαγές καθ'υπόδειξη ενός μηχανικού που εμπιστεύεσαι.

Re: Αναρτηση Saxo 1.1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 06 Ιαν 2015, 15:52
από Lohias^
Παιδιά, επαναφέρω λίγο το θέμα. Φιλαράκι θέλει να αλλάξει αναρτήσεις σε αυτο το αμάξι. Δεν θέλει κάτι ιδιαίτερο. Απλά μια καλή αναρτηση, όχι σπορ. Τι προτείνετε λοιπόν;

Re: Αναρτηση Saxo 1.1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Ιαν 2015, 01:04
από BTS
Lohias^ έγραψε:
Παιδιά, επαναφέρω λίγο το θέμα. Φιλαράκι θέλει να αλλάξει αναρτήσεις σε αυτο το αμάξι. Δεν θέλει κάτι ιδιαίτερο. Απλά μια καλή αναρτηση, όχι σπορ. Τι προτείνετε λοιπόν;


Όλα λίγο πολύ τα αμορτισέρ αντικατάστασης του εμπορίου (Sachs, Monroe, KYB, κλπ), έχουν παρόμοια συμπεριφορά. Προσφέρουν 1 κλικ καλύτερη απόσβεση από τα εργοστασιακά και είναι σχετικά οικονομικά.

Να προσέξει να μην βάλει αμορτισέρ λαδιού, αλλά αερίου-λαδιού. Το αέριο υπό πίεση βοηθάει το λάδι να μην κάνει φυσαλίδες στο σκληρό δούλεμα και να διατηρεί την συμπεριφορά του αμορτισέρ πιο σταθερή.

Σε λύσεις τύπου Bilstein group N δεν αξίζει να πας για τη χρήση που το έχει ο φίλος το αυτοκίνητο, θα του πέσουν αρκετά σφικτά χωρίς λόγο.

Εκεί που πραγματικά είδα διαφορά σε 106 1.1, είναι όταν έβαλα αμορτισέρ, ελατήρια και ράβδους στρέψης 19mm από Rallye. Το αυτοκίνητο ψήλωσε 1 πόντο, αλλά συνολικά ήταν καλύτερο (υψηλότερα περιθώρια πρόσφυσης) και παρέμεινε άνετο.