Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  Saxo  »  Βελτιώσεις Saxo


[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 03:00 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μάιος 2008, 19:39 
Άβαταρ μέλους
ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΙΣΩΣ ΣΕ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΕΠΙΣΗΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΑΠ ΣΤΟ ΣΑΞΟ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ Κ ΜΑΛΛΟΝ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑΓΗ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μάιος 2008, 19:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
οποτε θελεις αδερφε

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μάιος 2008, 23:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Μαρ 2007, 21:25
Δημοσιεύσεις: 109
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
@ επίσημε,επίσημε επειδή κι εγώ μιλάω με στοιχεία...αυτή την δεδομένη στιγμή πρεπει να φοράνε πάνω απο 15 σαξοραλλα την συγκεκριμμένη αντιγραφη πεζο σπορτ προγραμμα(συγκεκριμμένη εννοω του παιδιου αυτιυ,γιατι γενικα αντιγραφη πς φοράνε σχεδον ολα τα σαξοραλλα που γνωρίζω προσωπικα και ηθελαν πεζο σπορ)...και δεν το λεω για μένα,μιας και δεν κατέχω το σπορ (αν και ειναι πολυ ευκολο χρήμα) αλλά φιλος απτο σαξο/106/πςκλαμπ.
Δεν αντιλέγω για την περίπτωση που λές,αλλα μην τοποθετείς ολες τις περιπ΄τωσεις στο ίδιο καζάνι.

@docbilly,να εξηγήσω τι΄γίνεται τώρα με τον γνησιο εγκεφαλο πεζο σπορτ.Επδιή ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΣ πλέον,ολοι πουλάνε αντιγραφη το προγραμμα του σε τσιπακι και το χρεώνουν οσο ενα προγραμμα κονσερβα,δηλ 300ε.Οποιου του περισσεύον 300ε ας πάει να τα πετάξει! ενω με 80-100ε κανει την ιδια δουλεια απο παιδιά του χώρου που το εχουν αντιγράψει οι ίδιοι.
Γενικά δεν συμφέρει να αγοράσεις εγκεφαλο πεζο σπορτ πλεον με την τιμή που εχει,+ οτι ειναι ενας μαμα εγκεφαλος με το προγραμμα της πς.
Ενώ οι παλιοί εγκέφαλοι πεζο σπορτ (οι πρωτοι,που ειμαι ευτηχής κάτοχος κι εγω) ειχαν πιο γρήγορο ολοκληρωμένο και κατι αλλες λεπτομέρειες.
Γενικά,για οσους εχουν μια λαιτ συμπιεσουλα,δεν θα εχουν κανένα μα κανένα προβλημα με το ρελαντί.
Ακομη και για τους μαμα (σκουπα/εξατμιση) θελει να βρεις τι σωστή ρυθμιση του ρελαντί και λιγη υπομονή ετσι και αναβεις πολλα πραγματα,ραδιο,φωτα,α/κ κτλ κτλ κτλ.
Στην τελικη μαθετε και λιγο φρενόγκαζο ντε!!! εγω εχω ολο το σετ εγκεφαλο/εκκεντρα και κεφαλη 206 και το αποτέλεσμα ειναι πολυ μα πολυ καλό...κάποιοι απο εδω μέσα το εχουν δει και "λαιβ".

Ξαναλέω,άφοβα πάρτε την αντιγραφή...(για να μην εχουμε κια παρεξηγησεις,δεν εννοω απτον φιλο μου,απόπου θελετε εσεις...)

_________________
Α/6...τοσο κοντά κι ομως τοσο μακρια...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μάιος 2008, 23:50 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
Το να αντιγράψεις ένα ολοκληρωμένο πλέον είναι το πιο εύκολο πράμα δεν υπάρχει πρόβλημα κανένα στην αντιγραφή μιας και βάζει νούμερα σε μια μνήμη ότι βγάζεις από το γνήσιο βάζεις στην άδεια μνήμη χαζομάρα θα γίνει αν κάποιος αλλάξει τα νούμερα αυτά και δεν τα ξαναβάλει όπως ήταν πριν, τότε υπάρχει πάρα πολύ μεγάλο πρόβλημα
PS εγκέφαλοι υπάρχουν 3 εκδόσεις αν δεν κάνω λάθος όπως είπε και ο κανε οι πρώτοι είναι πιο καλοί στην λειτουργία τους δεν έχουν αριθμιες ούτε σβήνουν όταν βάζεις το A/C εγώ αυτός που φοράω με είχε βγάλει από τα ρούχα μου τώρα πλέον τον συνήθισα αλλά σύντομα θα πάρει πόδι και θα βάλω άγραφο για να έχω ότι θέλω όμορφα και ωραία
αυτή είναι η μνήμη(PLCC) που φοράνε επάνω μερικοί εγκέφαλοι, κάποιοι άλλοι φοράνε διαφορετική μνήμη(PDIP) http://www.datasheetcatalog.org/datashe ... Xuqsvu.pdf

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Μάιος 2008, 08:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
φιλε μου εγω ποτε δεν ειπα οτι ολοι ειναι το ιδιο. εγω απλα σου ειπα για περιπτωσεις που ειχα εγω. μακαρι να ειναι οκ αυτο που λες και αν ειναι πιστεψε με θα σητησω και εγω. αλλα ποτε μα ποτε δεν ειπα οτι ολοι ειναι το ιδιο.

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Μάιος 2008, 12:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Μαρ 2007, 21:25
Δημοσιεύσεις: 109
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Aλέξανδρε,συμφωνώ με το 1ο σκέλος,ειναι πραγματικά πανεύκολο...είσαι ηλεκτρονικός και τα ξέρεις και καλύτερα.
Πεζο σπορτ βγαίναν 2 εκδόσεις,μια για 95αρα βενζίνη και μια για 98+.Η 2η μονο ηρθε στην ελλάδα,απο τους πρωτους (95αρα) ελαχιστα ίσως και καθόλου.
Ολοι αλέξανδρε εχουν τα χαρακτιριστικα των πεζο σπορ οπως λες.Απλά σε σένα λογω οτι εχεις πολυ χαμηλή συμπίεση τρως ζορι πολυ...Μπες σε ενα σαξοραλλο με ελαχιστη συμπιεση πάνω απτο μαμα,πχ 11.3 και δες τι στρωτά που δουλευει,ειτε με γνησιο εγκεφαλο,είτε με αντιγραφη!

@επίσημε,εχετε ένα καλό μαστόρι εκει στο βόλο ε? πατσέας...

_________________
Α/6...τοσο κοντά κι ομως τοσο μακρια...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Μάιος 2008, 15:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
δεν ειναι ο μονος... καλος ειναι αλλα υπαρχουν πολοι καλυτεροι...

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Μάιος 2008, 16:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Μαρ 2007, 21:25
Δημοσιεύσεις: 109
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
ΕΠΙΣΗΜΟΣ έγραψε:
δεν ειναι ο μονος... καλος ειναι αλλα υπαρχουν πολοι καλυτεροι...


χμμ...όπως???

_________________
Α/6...τοσο κοντά κι ομως τοσο μακρια...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Μάιος 2008, 17:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
αρκετοι συνεργατες μου. ονοματα μπορω μονο τηλεφωνικος να σου δωσω γιατι εδω ειναι forum και απαγορευετε η διαφημηση... :thumbup

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Μάιος 2008, 17:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
αρκετοι συνεργατες μου. ονοματα μπορω μονο τηλεφωνικος να σου δωσω γιατι εδω ειναι forum και απαγορευετε η διαφημηση... :thumbup

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Μάιος 2008, 19:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Μαρ 2007, 21:25
Δημοσιεύσεις: 109
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
ΕΠΙΣΗΜΟΣ έγραψε:
αρκετοι συνεργατες μου. ονοματα μπορω μονο τηλεφωνικος να σου δωσω γιατι εδω ειναι forum και απαγορευετε η διαφημηση... :thumbup


μιλάω πάντα για βελτίωση επίσημε.Οχι για λαδια/φιλτρα/ιμαντα χρονισμου και έλεγχο α/κ,και ελεγχο με διαγνωστικό...
Δηλ ειμαι περίεργος,που ο βολος εχει τοσους πολλους βελτιωτές για σαξόραλλα...
Στείλε μου εαν θελεις ένα πμ με ονοματα αυτών...Εγω τουλάχιστο μέσω των αγώνων γνωρίζω τον πατσέα σαν το καλύτερο ονομα τουλ. για 106/σαξο.

_________________
Α/6...τοσο κοντά κι ομως τοσο μακρια...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Μάιος 2008, 20:23 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
kane έγραψε:
Aλέξανδρε,συμφωνώ με το 1ο σκέλος,ειναι πραγματικά πανεύκολο...είσαι ηλεκτρονικός και τα ξέρεις και καλύτερα.
Πεζο σπορτ βγαίναν 2 εκδόσεις,μια για 95αρα βενζίνη και μια για 98+.Η 2η μονο ηρθε στην ελλάδα,απο τους πρωτους (95αρα) ελαχιστα ίσως και καθόλου.
Ολοι αλέξανδρε εχουν τα χαρακτιριστικα των πεζο σπορ οπως λες.Απλά σε σένα λογω οτι εχεις πολυ χαμηλή συμπίεση τρως ζορι πολυ...Μπες σε ενα σαξοραλλο με ελαχιστη συμπιεση πάνω απτο μαμα,πχ 11.3 και δες τι στρωτά που δουλευει,ειτε με γνησιο εγκεφαλο,είτε με αντιγραφη!

@επίσημε,εχετε ένα καλό μαστόρι εκει στο βόλο ε? πατσέας...


τον έχω επάνω εδώ και πολύ καιρό τον ps στο αμάξι τουλάχιστον 4 χρόνια όπως ήταν πριν είναι και τώρα διαφορά καμιά πριν είχα πιο μεγάλη συμπίεση ενώ τώρα έχω 9, κάτι

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Μάιος 2008, 21:00 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
kane έγραψε:
Εγω τουλάχιστο μέσω των αγώνων


Τρεχεις σε αγωνες?Αν ναι σε τι κατηγορια και με τι αυτοκινητο.

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Μάιος 2008, 21:16 
Άβαταρ μέλους
απο αλλου ξεκινησε αλλου κατεληξε!εγω παντως βολο παντου πηγα!!!!ολοι ειναι μετριοι.η απλως καλοι.παντως group a θα το κανω αθηνα με κλειστα ματια.ολοι ξερουν τα παντα κ τιποτε.γι' αυτο βολο τα πουλησαν ολοι σχεδον!!!η τα εσπασαν η δεν πηγαιναν βημα.κατι ξερω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Μάιος 2008, 23:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Μαρ 2007, 21:25
Δημοσιεύσεις: 109
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
docbilly έγραψε:
απο αλλου ξεκινησε αλλου κατεληξε!εγω παντως βολο παντου πηγα!!!!ολοι ειναι μετριοι.η απλως καλοι.παντως group a θα το κανω αθηνα με κλειστα ματια.ολοι ξερουν τα παντα κ τιποτε.γι' αυτο βολο τα πουλησαν ολοι σχεδον!!!η τα εσπασαν η δεν πηγαιναν βημα.κατι ξερω.


νομίζω είσαι λίγο ακραίος! ειδικά ένα 106 μπλέ (δν μπορώ να θυμηθώ ποιανου,αλλα υποσχομαι να οτ θυμηθω) ειναι τρομερό Α/6...πάει κομμάτια,και απότι ακουγεται δεν εμφάνισε κάποιο ιδιαίτερο προβλημα...ακόμη.
Στον πατσέα το φτιάχνει.

SoCrazy έγραψε:
kane έγραψε:
Εγω τουλάχιστο μέσω των αγώνων


Τρεχεις σε αγωνες?Αν ναι σε τι κατηγορια και με τι αυτοκινητο.


Οχι,αν και το σαξό απο θέμα hardware πληρεί αρκετές προυποθέσεις :tong: .
Απλά ασχολουμαι ως θεατής με το σπορ,και εχουμε και κάποιες πληροφορίες εκ των έσω,λογω καλών φίλων αγωνιζομένων με γαλλικά κυρίως αυτ/τα...

_________________
Α/6...τοσο κοντά κι ομως τοσο μακρια...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 5 [ 61 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

c2 vtr ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 22
Πρόγραμμα για C2 VTS
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 283
Πρόγραμμα για THP
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις DS3
Συγγραφέας: ds3_ncl
Απαντήσεις: 209
Προγραμμα για xsara picasso 1.8 16v ?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ C2 vtr 1.4
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron