Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  Saxo  »  Βελτιώσεις Saxo


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Απρ 2024, 10:50 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Ιουν 2008, 22:29 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
και μετά ρίξε καμιά τουρμπίνα επάνω να δεις μετά γκάζι που θα έχει :thumbup

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιούλ 2008, 13:22 
Άβαταρ μέλους
@alexandros
Ποσα λεφτα θα παρει για τουρμπίνα?... Σορρυ παιδες που αργω να απαντησω απλα λειπω διακοπουλες :yhoo
- Υπαρχουνε ετοιμα TurboKits gia Saxo? Η θα πρεπει να βρω εναν καλο μηχανικο?

@Krokodeilos3

Δεν σκεφτομαι για κρατηματα εφοσων εχω βρει μερικα Saxo με καλα κρατηματα. Προς το παρων σκεφτομαι να παρω το saxo και ολα τα υπολοιπα θα ακολουθησουν σχετικα γρηγορα.

Απλα θελω λιγο να ωργανωθω και να μην τα σκεφτω τελευταια στιγμη :iconcool


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιούλ 2008, 17:19 
Άβαταρ μέλους
Ασε την τουρμπινα για αλλους!!Να εχεις το κεφαλι σου ησυχο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιούλ 2008, 17:58 
Άβαταρ μέλους
Ειχα διαβασει σε μια αλλη κοινοτητα οτι ενας τυπας ειχε τουρμπισει το saxo του και ειχε προβληματα συνεχεια. Καθε βδομαδα λεει ηταν συνεργειο. Αλλα αν ο μηχανικος ειναι καλος και κανει την δουλεια του σωστα και προσεξεις και εσυ ... δεν πιστευω να υπαρξουν προβληματα. Παντα υποθετικα μιλαμε ετσι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιούλ 2008, 18:45 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
br3mbo έγραψε:
Ειχα διαβασει σε μια αλλη κοινοτητα οτι ενας τυπας ειχε τουρμπισει το saxo του και ειχε προβληματα συνεχεια. Καθε βδομαδα λεει ηταν συνεργειο. Αλλα αν ο μηχανικος ειναι καλος και κανει την δουλεια του σωστα και προσεξεις και εσυ ... δεν πιστευω να υπαρξουν προβληματα. Παντα υποθετικα μιλαμε ετσι.

+1
αν στο κάνει κάποιος καλός μηχανικός δεν θα έχεις πρόβλημα σίγουρα αλλά και με την δικιά σου σωστή συντήρηση και προσοχή,
το κόστος ξεκινάει από 3500 και ανεβαίνει όσο θες με μια πίεση 0,4 θα έχεις περίπου 170 άλογα

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιούλ 2008, 18:47 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Κοιταξε...Απ' οτι λες στα καλωσορισματα εισαι 16 και ψηνεις τον μπαμπα σου να παρει Saxo -και καλα κανεις!Ασε ομως να το παρει και ,οταν στο επιτρεψει ο νομος, καβαλησε το λιγο και μαθε το...Ακομα κι ενα εργοστασιακο Saxo ειναι οπλο που πυροβολει και δεν συγχωρει πολλα λαθη...Το γκαζι του και το στριψιμο του ειναι υπερ το δεον καλα για νεο οδηγο...Οταν σιγα σιγα αρχισεις και το μαθαινεις καλα ριξτου πραγματα ξεκινοντας απο αυτα που σου ειπε ο So Crazy ,σαν πολυ πιο εμπειρος στο θεμα Saxo, + μια καλη αναρτηση και ισως μια μικρη αναβαθμιση στα φρενα...Ασε τα τουρμπο,τα τετραπεταλουδα και τα νιτρο καθως τετοιες βελτιωσεις θελουν αφενως πολλα χρηματα και πολυ καλο μηχανικο και αφετερου ''τρελλα'' χερια-μην ξεχνας οτι μιλας για αμαξια που σπινιαρουν 4ες για πλακα...Καβαλα το χαλαρα τον πρωτο καιρο,μαθε το και οταν δεις οτι πλεον δεν σε καλυπτει και θες κι αλλα τοτε ξεκινα...Δεν θελω να νομιζεις οτι σε σνομπαρω λογω ηλικιας,κι εγω σχετικα μικρος ειμαι, απλα η υποθεση βελτιωση ειναι κατι που ευκολα σε παρασυρει και σε βλεπω ετοιμο να σκασεις πολλα χωρις να υπαρχει λογος ακομα...

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιούλ 2008, 19:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Αύγ 2007, 09:18
Δημοσιεύσεις: 74
Τοποθεσία: αττικη
για φιμε δεν μιλησε κανεις... :tong:

αδερφε πρωτα θα κοιταξεις την ασφαλεια σου, με καινουργιες αναρτησεις, μεγαλυτερα μπροστινα φρενα κτλ και μετα θα ψαχτεις για τουρμπο, νιτρο κτλ... :rtfm

_________________
Don't Trust Anybody...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιούλ 2008, 19:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
docbilly έγραψε:
Ασε την τουρμπινα για αλλους!!Να εχεις το κεφαλι σου ησυχο!!!


γιατι; ειναι η καλυτερη επιλογη για φουλ βελτιωση

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιούλ 2008, 19:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
zx lover έγραψε:
Κοιταξε...Απ' οτι λες στα καλωσορισματα εισαι 16 και ψηνεις τον μπαμπα σου να παρει Saxo -και καλα κανεις!Ασε ομως να το παρει και ,οταν στο επιτρεψει ο νομος, καβαλησε το λιγο και μαθε το...Ακομα κι ενα εργοστασιακο Saxo ειναι οπλο που πυροβολει και δεν συγχωρει πολλα λαθη...Το γκαζι του και το στριψιμο του ειναι υπερ το δεον καλα για νεο οδηγο...Οταν σιγα σιγα αρχισεις και το μαθαινεις καλα ριξτου πραγματα ξεκινοντας απο αυτα που σου ειπε ο So Crazy ,σαν πολυ πιο εμπειρος στο θεμα Saxo, + μια καλη αναρτηση και ισως μια μικρη αναβαθμιση στα φρενα...Ασε τα τουρμπο,τα τετραπεταλουδα και τα νιτρο καθως τετοιες βελτιωσεις θελουν αφενως πολλα χρηματα και πολυ καλο μηχανικο και αφετερου ''τρελλα'' χερια-μην ξεχνας οτι μιλας για αμαξια που σπινιαρουν 4ες για πλακα...Καβαλα το χαλαρα τον πρωτο καιρο,μαθε το και οταν δεις οτι πλεον δεν σε καλυπτει και θες κι αλλα τοτε ξεκινα...Δεν θελω να νομιζεις οτι σε σνομπαρω λογω ηλικιας,κι εγω σχετικα μικρος ειμαι, απλα η υποθεση βελτιωση ειναι κατι που ευκολα σε παρασυρει και σε βλεπω ετοιμο να σκασεις πολλα χωρις να υπαρχει λογος ακομα...


φίλε μόλις είδα ότι είσαι 16 ακόμα κοίτα να πάρεις κανένα άλλο αμάξι να πάρεις τον αέρα να μάθεις τα χέρια σου και τα πόδια σου και μετά να πάρεις ένα γρήγορο αμάξι πάρε ένα look vts και είσαι μια χαρά

αυτό είναι το αμάξι μου μετά από ένα μήνα που το αγόρασα έκανα αυτό που θέλεις να κάνεις και εσύ
Εικόνα

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιούλ 2008, 19:34 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Αποστολη μου δεν διαφωνω...Αν θες να βγαλεις πραγματικα πολλη δυναμη ειναι μονοδρομος...Αλλα το θεμα ειναι αν μπορεις να διαχειριστεις τοση δυναμη σαν οδηγος,αν εισαι προετοιμασμενος να κλαις σαζμαν και δισκους κι επισης αν θες να το χρησιμοποιεις καθε μερα και για τι αποστασεις γιατι η βενζινη πλεον δεν αστειευεται...Παντως συμφωνω οτι αν θες κτηνωδη δυναμη απο Saxo το τουρμπο ειναι η μοναδικη επιλογη...Αλλα κι αυτα τα τουρμπακια ειναι ατιμα...! Τις προαλες πηγα στο συνεργειο μου να αλλαξω λαδια και πετυχα ενα μαυρο Rallye κτηνακι που ξεκινησε χωρις σφυρηλατα και χαμηλη πιεση..Στην πορεια γλυκαθηκε σηκωσε πιεση και το σπασε...Στη συνεχεια αλλαξε μοτερ εβαλε και σφυρηλατα και και και και με τα πολλα αυτην την στιγμη παιζει στα 400+ αλογα με full πιεση και κυκλοφορει με 15αρια slicks για να μπορει να παταει σχετικα...Αν μπλεξεις με τουρμπο θελει τρομερη αυτοσυγκρατηση για να μην σηκωνεις συνεχεια πιεση...Ποιος θα το φτιαξει light turbo και θα μεινει εκει...?Αν μπεις στον χορο χορευεις συνεχεια μετα...

Alex απ' οτι βλεπω το μοτερ την εβγαλε καθαρη...Το ιδιο κρατησες κι εριξες μετα στο αλλο...?

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιούλ 2008, 19:43 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
zx lover έγραψε:
Alex απ' οτι βλεπω το μοτερ την εβγαλε καθαρη...Το ιδιο κρατησες κι εριξες μετα στο αλλο...?

+1

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιούλ 2008, 22:53 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Συμφωνω απολυτα με οσα λεει ο zxlover.

Δεν ειδα οτι ο br3mbo ειναι 16 ετων.

Φιλε br3mbo ειμαι 26 ετων και οδηγω απο τα 16 μου χωρις διπλωμα.Καταρχην ημουν τυχερος μεχρι τα 19 μου που δεν επαθα καποιο ατυχημα και γιατι πηγαινα σαν τρελος αλλα και εγω να μην εφταιγα δεν ειχα διπλωμα και θα με τραβαγανε.Μεχρι σημερα εχω αλλαξει καμποσα αυτοκινητα.Αυτη τι στιγμη εχω ενα saxo που μπορω να πω οτι παει σχετικα καλα.Ολα αυτα τα χρονια δεν ειχα κανει ουτε γρατζουνια σε κανενα αυτοκινητο αλλα πριν ενα μηνα εφυγα σε ενα χωραφι χωρις να το καταλαβω.

Λοιπον στο θεμα μας τωρα.
Ξερω οτι αυτη τη στιγμη εισαι πανω στην μεγαλη κ@βλ@ για το αυτοκινητο.Σιγουρα αγοραζεις ενα σορο περιοδικα μηλας ατειλιοτα με τους φιλους σου για αυτοκινητα γυρνας σαν τρελος οταν ακουσεις τουρμπατο κλπ.Ενταξει λογικα ειναι αυτα και καλα κανεις.Ετσι ειμαι και εγω αλλα σε μικροτερο βαθμο.
Αυτο που θελω να σου πω ειναι οτι ξεκινας απο λαθος αυτοκινητο.Οσο και καλα να ξερεις να οδηγας και οσο σιγουρος να εισαι για τον εαυτο σου τα φρενα σου και τα λαστιχα σου το saxorallo ειναι το λαθος αμαξι για ξεκινημα.Τα παραδειγματα που μπορω να σου δωσω με ατυχηματα απο παιδια μεχρι 20 ετων με saxoralla punto civic ειναι αααααααπειρα.

Το Saxo ειναι ενα πολυ καλο και γρηγορο αυτοκινητο που ακομα και μαμα μπορει να ρεζηλεψει πολλα ακριβοτερα και ποιο καινουργια αυτοκινητα.
Ειναι ομως μεγαλες σκοτοστρες και μπορει να σε προδωσει απο εκει που δεν θα το καταλαβεις και ποσο μαλον καποιον οδηγο που δεν εχει εμπειρια.
Φαντασου οτι σε καθε αναβαση φευγουν ποσα saxoralla εκτος δρομου απο οδηγους με πηρα και φυσικα απο αυτοκινητα σωστα.Αυτοκινητα που φορανε καλες αναρτησεις ,ειδικα λαστιχα,μπλοκε ,σινεμπλοκ ραβδους στρεψεις καλα φρενακλπ.Φαντασου λοιπον ποσο ευκολο ειναι να φυγει ενα συμβατικο saxo.

Αν λοιπον επιμενεις για το saxaki που ειναι καλη επιλογη αλλα οχι για την ηλικια σου θα σου προτινο καποια πραγματα σαν συμβουλη με την πολυ μικρη πειρα που εχω απο το χορο του αυτοκινητου 10 χρονια.Τα ακουσεις η οχι δεν με ενδιαφερει απλα σε παρακαλω κρατα αυτο το post για να το διαβασει μετα απο μερικα χρονια.

1.Να εχει παντα καλα λαστιχα μπρος και πισω.

Μπρος γιατι δεν υπαρχει περιπτωση να μη σου πεταξει μουτρα καποια στιγμη.
Πισω γιατι δεν υπαρχει περιπτωση σαν νεος οδηγος να μη σου φυγει καταλαθος ο κολος.

2.Να εχει παντα καλα φρενα

Μην πας να βαλεις τετραπιστονα για την ομορφια.Βαλτα για ασφαλεια αν εχεις λ7.Αν δεν εχεις μπορεις να βαλεις δαγκανες απο c2 vts με καλος δισκους καλα τακακια και σωληνακια υψηλης.
Δεν νοείτε σπορ οδηγηση(που πολλες φορες μπερδευουμε το spor με το επικυνδινο) χωρις φρενα)

3.Μια καλη αναρτηση

Καλη και οικονομικη λυση ειναι bilstein group n με στενα ελατηρια peugeot sport.Αν δεν θες στενα θα βαλεις votland.Ειναι γερμανικα ψυχρης περιεληξης δεν χτυπανε και δεν χαμηλωνουν παραπανω απο αυτο που λενε.Απο την πρωτη μερα μεχρι και οταν πεταξεις το αυτοκινητο θα εχεις το ιδιο χαμηλωμα.Προσοχη μην χαμηλωσεις το αμαξι 5-6-7 ποντους εχεις χασει το παιχνιδι.Δεν στεκει αυτο που λενε καπιοι ανεγκεφαλοι οτι οσο πιο χαμηλω το κεντρο βαρους τοσο πιο καλα στριβει.Θα εχεις ασταθεια θα σπασει τα αμορτισερ θα ξεχαρβαλωσεις αξωνες ψαλιδια κλπ οπως επισης θα πεταξεις και τους θολους.ΕΝΝΟΕΙΤΕ οτι δεν θα κοψεις τα μαμα ελατηρια.


Λοιπον κανε αυτα σαν αρχη μαθε το αυτοκινητο σε καμια πιστα οταν εχεις χρονια και λ7 και οχι σε λιμανακια και βουτα που ο κινδυνος ατυχηματος ειναι 151526363262%Παρ ολα αν θες να ειναι λιγο μουρατο και να ψαρωνουν ορισμενοι βαλε μονο ενα τελικο βγαλε και καταλυτη (προσεχε υπαρχουν συνεπειες απο το νομο) και βαλε και μια σκουπα)Θα δεις τρελη διαφορα.Ασε να περασει ενας χρονος σιγουρα θα εχεις καταφερει να κανεις 25000-30000 χλμ και θα εχεις παρει μια ιδεα.Μετα οταν θα εχεις και το δικο σου εισωδημα πειραζεις και το μοτερακι.

Τα στανταρ προβληματα που θα εχεις ειναι:

Αξωνας πισω αν κανεις χειροφρενα.Μεταχειρησμενος καλο εχει περιπου 400 καινουργιος 700 + φπα

Σασμαν(γιατι θα το σκιζεις)

δισκοπλατο (γιατι θα το σκιζεις)

Μοτερακι ανακυκλωσεις αερα πισω απο το ντουλαπακι του συνοδηγου(αν δεν εχει ντουλαπακι θα εχει αεροσακο)

Βασεις μηχανης(γιατι θα το σκιζεις)

Μπορει και κανα ιμιαξωνιο.


Αυτα απο εμενα να εισαι καλα και να προσεχεις.
Μην ξεχνας να φορας παντα ζωνη.

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιούλ 2008, 22:57 
Άβαταρ μέλους
Λεπτομερεστατος κ σωστοτατος


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιούλ 2008, 23:18 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Κωστα +1000 :thumbup

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Ιούλ 2008, 08:29 
Άβαταρ μέλους
Παντως σοβαρα τωρα.Ειμαι 35.Οδηγω το σαξο 9 χρονια σχεδον.δεν μπορω να πω οτι το εμαθα ακομη.Ειναι καλο,γρηγορο,παιχνιδιαρικο,βολικο κ πρακτικο.Ειναι ομως ιδιομορφο κ ιδιοτροπο.Θελει πειρα κ τεχνη.Ενας νεαρος κ νεος οδηγος παντως δεν νομιζω οτι ειναι καταλληλος για το σαξο.Δεν εχει την αισθηση του κινδυνου η της ταχυτητος κ δυσκολα συγκρατει το ποδι του.Πολλα παιδια χαθηκαν χωρις λογο.2 απο αυτους ετρεχαν κ σε ραλυ.Περιεργως το σαξο νομιζω απευθυνεται σε μεγαλυτερης ηλικιας οδηγους που γνωριζουν τα ορια του παιχνιδιου κ του κινδυνου.Προσωπικως χαιρομαι που το οδηγω σ΄αυτη την ηλικια.Το χαιρομαι καλυτερα μπορω να πω.Βαρεθηκα ειλικρινα να τα αποκαλουν σκοτωστρες οι αδαεις κ οι ασχετοι της αυτοκινησης.Καπου ομως φταινε κ οι πιτσιρικαδες οδηγοι που τοσα χρονια κανουν παρεα με τον Χαρο για τους ιδιους κ τους αλλους.Αν ημουν πατερας σου brembo δεν θα σου επαιρνα αμαξι πανω απο 55 ιππους(αντε 75).Εγω ξεκινησα απο 55 σταδιακως κ σημερα πια 150+.Ομολογω οτι κ εγω ηθελα απο νωρις γρηγορο αμαξι.Οδηγησα κ Μ3 300 ιππων.Ειναι τρελλα.Τελικως ομως καλυτερα.Ειμαι υγειης κ αρτιμελης κ κυριως ζωντανος.Τωρα χαιρομαι τα ατου του σαξο.Σορρυ που σας κουρασα,αλλα εχω δει πολλα εχασα φιλους της ιδιας τρελλας που λεγεται σεξο!!!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 38 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΕΣ ΣΕ SAXO
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: msaxovts
Απαντήσεις: 9
πολλαπλη εισαγωγης 1.1 saxo
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Saxo 1.1. με προβληματάκια..
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 12
Saxo 1.1 Mk1 - 1999
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: ΖήσηςXsara
Απαντήσεις: 12
ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΓΙΑ SAXO VTS 1.4 MONT98
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 22
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια