Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  Saxo  »  Βελτιώσεις Saxo


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 25 Απρ 2024, 04:19 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2008, 18:55 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Παιδια να κανω μια ερωτηση περι Saxo...Ξερει κανεις το Stroker Kit που ανεβαζει τον κυβισμο στα 1800cc ποσο περιπου στοιχιζει και τι αποδοση βγαζει με αντιστοιχες βελτιωσεις ενος 1600 στα π.χ. 160hp.....?

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2008, 19:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 18:48
Δημοσιεύσεις: 155
Τοποθεσία: ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ
zx lover έγραψε:
Παιδια να κανω μια ερωτηση περι Saxo...Ξερει κανεις το Stroker Kit που ανεβαζει τον κυβισμο στα 1800cc ποσο περιπου στοιχιζει και τι αποδοση βγαζει με αντιστοιχες βελτιωσεις ενος 1600 στα π.χ. 160hp.....?


Απ'οτι ξερω οσοι το προσπαθησαν δεν χρησιμοποιησαν καποιο stroker kit αλλα κορμο απο xsara 1800 με κεφαλη saxorallou... Επισης ο υπερκυβισμος εχει επιτυγχανεται και με σφυριλατα πιστονια αλλα σε καμια περιπτωση δεν παει πανω απο 1650cc... Η πρωτη περιπτωση δεν ειχε επιτυχια και εγκαταλληφθηκε...Η 2η χρησιμοποιειται σε περιπτωσεις 2ου σταδιου...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2008, 20:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Ιούλ 2008, 13:23
Δημοσιεύσεις: 124
Τοποθεσία: VOLOS
Ναι την δευτερη περιπτωση την ξερω και γω. Kαι μαλιστα εχει παρουσιαστει στο τευχος 107 του power techniques. 201 αλογα δυναμομετριμενα και μαλιστα απο μονοπεταλουδο Saxo, με oversized εμβολα στα 79mm απο 78.5 mm που ειναι τα εργοστασιακα και με την νορμαλ διαδρομη εμβολου 82mm. Ρωτα για την πρωτη περιπτωση που ειπε ο georgio3gr για τα 1800 κυβικα γιατι ξερω οτι υπαρχει απλα δεν εχω μαθει περισσοτερα για το θεμα. H πιο προσφατη μονο περιπτωση που ξερω ειναι με το μοτερ του C2 vts TU5JP4 που υπερκυβιστηκε με stroker kit απο την Dragos Engineering. Το kit αποτελειται απο πιστονια Wossner 80mm ατσαλινες custom μπιελες και ατσαλινο στροφαλο με 89mm διαδρομη και η συμπιεση ειναι στο 13:1.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ 2008, 23:56 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
:thumbup

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:01 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
A!Ok γιατι κατι τετοιο πηρε το αυτι μου απο καπου και με φανηκε πολυ παραξενο...

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Μάιος 2009, 11:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Μάιος 2009, 09:52
Δημοσιεύσεις: 238
sterpc έγραψε:
Ναι την δευτερη περιπτωση την ξερω και γω. Kαι μαλιστα εχει παρουσιαστει στο τευχος 107 του power techniques. 201 αλογα δυναμομετριμενα και μαλιστα απο μονοπεταλουδο Saxo, με oversized εμβολα στα 79mm απο 78.5 mm που ειναι τα εργοστασιακα και με την νορμαλ διαδρομη εμβολου 82mm. Ρωτα για την πρωτη περιπτωση που ειπε ο georgio3gr για τα 1800 κυβικα γιατι ξερω οτι υπαρχει απλα δεν εχω μαθει περισσοτερα για το θεμα. H πιο προσφατη μονο περιπτωση που ξερω ειναι με το μοτερ του C2 vts TU5JP4 που υπερκυβιστηκε με stroker kit απο την Dragos Engineering. Το kit αποτελειται απο πιστονια Wossner 80mm ατσαλινες custom μπιελες και ατσαλινο στροφαλο με 89mm διαδρομη και η συμπιεση ειναι στο 13:1.

κατι αναλογο ισως κανουμε στο δικο μου γιατι δεν θελω 4πεταλουδο.Προς το παρον φοραει pt52 kent,σφυρηλατα 79 wiseco,χταποδακι ξυδατο!!!,, & φυσικα τα αναλογα=π,σ,εξ.Η κεφαλη ειναι απειραχτη.Μονο ενας θα την αγγιξει!!!Αυτα εχω κανει & μαλλον επεται συνεχεια!!!Σαξο για παντα!!!!Σιτροεν για παντα!!!!! :salute :salute :salute

_________________
Σαξός & ξερός!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι βελτίωση έχετε κάνει στο saxo σας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Οκτ 2009, 06:05 
Άβαταρ μέλους
Γειά σε΄όλους και εγώ με την σειρά μου να πώ τις βελτιώσεις που έκανα στο δικό μου saxo...Ο κινητήρας είναι 1600κυβικά το μόνο που δεν πείραξα,αφού τοποθετήθηκαν,άγραφος εγκέφαλος ΚΜS μπιέλες ατσάλινες arrow έμβολα J.E. 79άρια(παραγγελία)διπλά ελατήρια retainers έκκεντρα profile turbo Ασσύμετροι,ροική εξέλιξη βαλβίδες oversize(μεγαλύτερες εξαγωγής και εισαγωγής)Ρεκτιφιέ το μπλόκ,χταπόδι Turbo welding (χειροποίητο)90άρα σωλήνα μέχρι πίσω με ένα τελικό μόνο,8άρι πάχος intercooler (διαστάσεις θα ανεβάσω φωτό σύντομα)τουρμπίνα garett GT-3076R με φτιαχτές φτερωτές μεταλλική χειροποίητη εισαγωγή 8 μπέκ παροχής συνολικά 1550mlt πεταλούδα χειροποίητη 80άρα κολλάρα samco δίδισκο roder δισκόπλατω(συνίσταται για 80 κιλά ροπής και μέχρι 600+άλογα)Ημιαξόνια citroen sport σαζμάν 307 2.0lt 2 αντλίες βενζίνης παροχής 1000hp και οι 2.... ρυθμιστής πίεσης βενζίνης ΑΕΜ Μπουζοκαλώδια 8άρια από την Auto Pro,όργανα apexi μπαρόμετρο πυρόμετρο, AEM αναλυτής καυσίμου ΑΕΜ όργανο πίεσης βενζίνης και boost controler με ασύρματο κουμπί στο τιμόνι για την αλλαγή της πίεσης από μέσα greedyΑνάρτηση bilstein αζώτου μπρός πίσω ελατήρια 6ποντα viden φρένα brembo 4 πίστονα με χαρακτούς δίσκους 285διάσταση ελαστιχά toyo R888 διάστασης 225/55/15 μπροστά και 185/65/15 πίσω ενώ το πίσω μέρος του αμαξώματος είναι συνολικά 5 πόντους πάνω...Το look του αποτελείται από γνήσια carbon καπώ μπρός πίσω από black angel eyes black clear πίσω...Το εσωτερικό αποτελείται από ένα ταμπλώ ένα τιμόνι λεβιέ καλοριφέρ για την ώρα και τίποτα άλλο καθώς ο σκοπός είναι η αγωνιστική χρήση και όχι βόλτα!!!preg_replace($acronyms_match, $acronyms_repl, '[url][/url]')


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι βελτίωση έχετε κάνει στο saxo σας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Οκτ 2009, 06:13 
Άβαταρ μέλους
Τα κιλά συνολικά του αυτοκινήτου είναι κάτω από 800 και η αίσθηση που σου προσφέρει σε συνδιασμό με την ιπποδύναμη φανταστική!!!Το αμάξι απέδωσε στο δυναμόμετρο DYNODROME η αλλιώς ''σάλιας''
535άλογα τροχούς και στρόφαλο 630 με 100'αρα βενζίνη...Με αγωνιστική βενζίνη Vp import fuel racing απέδωσε 567άλογα τροχούς και μόλις 675άλογα μοτέρ...Να σημείωσω πώς το αμάξι βρίσκεται πλέον σε άλλο στάδιο αφού μπήκε για ένα φρεσκάρισμα αλλάζοντας set up όπως τουρμπίνα έκκεντρα και τα σχετικά καθώς και η κατηγορία έχει ξεφύγει....Οταν υπάρχει το καλύτερο γιατί να μην το βάζεις στόχο;;;;Ευχαριστώ πολύ και συγνώμη για τα κουραστικά πόστ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι βελτίωση έχετε κάνει στο saxo σας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Οκτ 2009, 06:20 
Άβαταρ μέλους
Να και μερικά videos
http://www.youtube.com/watch?v=jlsMKZKxcpU

http://www.youtube.com/watch?v=reJdC0b04MY


http://www.youtube.com/watch?v=tFaT4o8kZwU


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι βελτίωση έχετε κάνει στο saxo σας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Οκτ 2009, 06:46 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
ποσα ευρω εχει παει το saxo?

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι βελτίωση έχετε κάνει στο saxo σας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Οκτ 2009, 08:20 
Άβαταρ μέλους
Καλημέρα φίλε περίπου στο 50ρικο παίζει ένα τέτοιο στάδιο βελτίωσης καθώς είναι και πολλά
που έχω παραλλείψει κατασκευές χειροποίητες μπεκιέρες κτλ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι βελτίωση έχετε κάνει στο saxo σας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Οκτ 2009, 08:22 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
χαρα στο κουραγιο σου.αυτο το τρεχεις στο drag η μονο για δρομο?

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι βελτίωση έχετε κάνει στο saxo σας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Οκτ 2009, 08:29 
Άβαταρ μέλους
To αμάξι ετοίμάζεται για την πρώτη του επαφή με την πίστα
αφού τόσο καιρό έτρεχε τρέχει και θα τρέχει στον δρόμο κάνοντας αρκετά πατήματα αναφερόμενα και μη!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι βελτίωση έχετε κάνει στο saxo σας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Οκτ 2009, 11:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Μάιος 2009, 09:52
Δημοσιεύσεις: 238
εισαι παλαβος!!!!!!!μαζευω & γω σιγα σιγα τα πραγματα για τουρμπακι 260 με 280 max....& πολλα ειπα!!!!!!!νεοτερα στο μελλον

_________________
Σαξός & ξερός!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι βελτίωση έχετε κάνει στο saxo σας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Οκτ 2009, 17:23 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
αν φιαχνεις ενα τετιο αμαξι για αγωνες καλα εκανες και εγω μαζη σου τωρα για πατηματα στους δρομους τοσα χρηματα.....

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 9 από 10 [ 147 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο



Συναφή θέματα

Βελτίωση 1.6
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C3
Συγγραφέας: SARC3
Απαντήσεις: 48
SAXO 1.1 Περίεργοι Ήχοι από Θύρα OBD (οδηγώντας)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 12
Αμορτισερ για saxo 1.1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 49
Οι πιο χαζές τράκες που έχουμε κάνει.
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: Brujo
Απαντήσεις: 68
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ