Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  Saxo  »  Βελτιώσεις Saxo


[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 15:53 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Φεβ 2008, 12:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:12
Δημοσιεύσεις: 1467
Τοποθεσία: ΝΠ
ViTeSe έγραψε:
+1 alex
kane δε μου απάντησες όμως γιατί αφού ήταν τόσο καλό αμάξι τώρα δε κυκλοφορεί ούτε ένα αλλά αντιθέτως τα Saxo και τα Rallye μετά από τόσα χρόνια κάνουν θραύση?Φιλικά μιλώντας συζήτηση κάνουμε μη παρεξηγηθούμε :thumbup
souledge sorry ρε συ δεν έχεις δίκιο σε αυτό...να πηγαίνει το Saxo βάρκα γιαλό?

Αυτά ακριβώς λέω και εγώ ρε Νίκο... :thumbup

_________________
Ο C2 VTRRR άλλαξε και έγινε ViTeSe...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Φεβ 2008, 19:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Μαρ 2007, 21:25
Δημοσιεύσεις: 109
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
alexandros έγραψε:
ωραίος αλλά από εσένα δεν έχω δει κανένα επιχείρημα


1ον) το οτι μας εδειξες ενα βιντεο με στροφες "0" χλμ πο ευνοει ενα σαξο σε ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ αλλο και βγαινει 2ο μπροστα απο πιο διαολο βγηκε ΔΕ λεει τπτ.
2ον) και παρομοιο βιντεο να μας δειξεις τι στιγμή που αυτες τις δοκιμές που θα κανουν ΟΤΙ αποτελεσμα και να βγαλουν ΕΣΥ κι ΕΓΩ δεν θα τα πιασουμε ποτε...οποτε ακυρον
3ον) σε μαμα μορφη,τα σαξοραλλα ειναι σκοτώστρες.Γιαυτο βρισκεις ανταλλακτικα για το σαξάκι σου στον περιπτερα απεναντι απτο σπιτι σου και σπιτι μου.
4ον) τα τζιτι οταν βγηκαν,ειχαν περισσότερο γκαζακι απτα κουβαδακια μας.Απλα περισσότερο ευπαθη λογω τουρμπινας και μεγαλου οβερ.Την ακουγαν τα κεφαλαρια.Αμα μπορέσεις εσυ και κανεις τον κορμο του σαξο να αντεξει 230 αλογα με μαμα πιστονια χωρις να τν παρεις στο χερι σου βγαζω το καπελο.
Του πουντο ο κορμος ειναι ΣΚΥΛΟΣ.
5ον) φρενα? μηπως θυμάσαι τι ρημαδόφρενα ειχε το σαξο σου και μου ως μαμα? ας μη στο θυμήσω...και μαλλον δεν εχεις μπει σε πουντο να δεις τι φρενα ειχε απτο εργοστασιο...
Αυτα για την ωρα.
Σιγουρα οσο και να στησεις ενα πουντο,δε μπορει να στριψει οσο ενα σαξο.Παντα μιλάμε για μαμα μορφη μοτερ.
Εκτος αν νομιζεις αλεξ οτι εσυ με το τουρμποσαξο στριβεις καλυτερα απο ενα τζιτι...
Διαβασε τα και πεσμου που εχω λαθος...

_________________
Α/6...τοσο κοντά κι ομως τοσο μακρια...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Φεβ 2008, 20:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:12
Δημοσιεύσεις: 1467
Τοποθεσία: ΝΠ
Παράθεση:
2ον) και παρομοιο βιντεο να μας δειξεις τι στιγμή που αυτες τις δοκιμές που θα κανουν ΟΤΙ αποτελεσμα και να βγαλουν ΕΣΥ κι ΕΓΩ δεν θα τα πιασουμε ποτε...οποτε ακυρον

Αυτό μη το λες γιατί κυκλοφορούν πολύ καλά χέρια...και στο κάτω κάτω να το θέσω και αλλιώς γιατί ένα Saxo μετατροπή στο στήσιμο είναι πολύ καλύτερο από ένα Punto μετατροπή στο στήσιμο αντίστοιχα

_________________
Ο C2 VTRRR άλλαξε και έγινε ViTeSe...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Φεβ 2008, 20:15 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
Αν συγκρίνεις μαμά και τα δυο άστο το punto γίνετε πούντο κάπου χάνετε πολύ χαμηλά στην κατάταξη από φρένα άστα έχω οδηγήσει και τις 3 εκδόσεις από τα πούντο η τελευταία είχε καλά φρένα από γκάζι άστο μαζί με γκαζιά ήθελες και 100 γραμμάρια λάδι είχα δυο saxo από το 98 το πρώτο, όλοι οι φίλοι μου είχαν πουντακια και τα είχαμε δοκιμάσει άπειρες φορές όταν ακόμα τότε δεν ξέραμε τι είναι πρόγραμμα καλά καλά. Αλλά εγώ σου λέω το άλλο πως γίνετε σε όλα τα συγκριτικά τεστ να βγαίνουν πιο καλά τα δυο συγκεκριμένα γαλακια και σε εσένα να βγαίνουν τα ιταλικά; (πάντα σε μαμά κατάσταση και τα δυο)
Με το δικό μου μέχρι στιγμής στρίβω το ίδιο όπως έστριβα όταν ήταν ατμοσφαιρικό το αμάξι, και μην ξεχνάς είναι με μαμά ανάρτηση αλλά και φρένα δεν φορώ καμία τεράστια δαγκάνα φορώ από c2 και πάλη αυτά τα έβαλα πριν τα Χριστούγεννα
Όσο για το αν είναι σκωτοστρες άστο το ξέρω με πολύ καλή εμπειρία μιας και έχω τρακάρει με το saxo και 140 χιλ και είμαι ακόμα ζωντανός χωρίς ζώνες και αερόσακους και όσο για τα ανταλλακτικά θα σου πω το εξής όταν ρώτησα έναν που έτρεχε με ιταλικό αμάξι στα dragster γιατί έχεις αυτό το αμάξι και τρέχεις γιατί δεν παίρνεις κανένα άλλο ρε συ ……… για να πας ακόμα καλύτερα με είπε το εξής ‘όπου και αν πάω ότι και αν κάνω ότι και αν πάθει παντού υπάρχει ανταλλακτικό από πουντο και ουνο είναι κάτι σαν τι διαφήμιση τις μύθος’ αυτά ήταν τα λόγια του και από ότι βλέπεις στον δρόμο πουντο σπάνια βλέπεις καλά ουνο άστο δεν το συζητάμε είναι αρκετά παλιό μοντέλο και φυσικά δεν μπορείς να το βλέπεις τόσο πολλά έξω
Και για αγώνες να μην μιλήσω και εκεί δεν θυμάμαι πουντο εκεί ή κάνω λάθος;
εντελώς φιλικά :thumbup

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Φεβ 2008, 23:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Μαρ 2007, 21:25
Δημοσιεύσεις: 109
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
@ViTeSe χέρια υπαρχουν,δεν αντιλεγω.Δε μπορεις να συγκρινεις ομως και να λες οτι το ΔΙΚΟ μου αμαξι στριβει (ειτε εχεις σαξο,πουντο,φεραρι) επειδη γραφει 8 λεπτα στο νιρμπουμπρινγκ.Γιατί εκει το γραφει επαγγελματίας,που σημαινει οτι δεν ειναι εφτικο απτο 99.9% που το οδηγουν...σωστα?
Επθσης το σαξο/106 με μια μικρη βελτιωση ΝΑΙ οντως γινεται πιο στριφτερο απο το πουντο,αρκει φυσικα να μπορεις να το πας...

@alexandros, αλεξ γινεσαι λιγο υπερβολικος η μου φαινεται??? του φιλου μου εινια με 25αρα,ΦΠΕ ιντερκουλερ, δουλευει 1 σταθερη και μετα απο 9 χρονια αρχισε να καιει λαδι η τουρμπινα...το αμαοι φιλοι σου ητανε ζωα (οπως το 90% των πουντακηδων) που λεγανε καλημερα στο αμαξι και το τουρμπιζανε τι ηθελες να σου κανει το αμαξακι? να μην καψει το λαδακι του? καντο κι εσυ ετσι και ελα να μου πεις ποιο αντεχει πιο πολυ :fsss
Το οτι στριβεις το σαξο το ιδιο σαν ατμοσφαιρα και σαν τουρμπο το λες σοβαρα??? ή υποτιμάς τν νοημοσύνη μου? γιατί τοτε μαλλον εγω που πηγα απτα 122 αλογα στα 160 και ζοριζομαι (που ειναι και ατμοσφαιρα) ειμαι προφανως μεγαλο ΚΟΥΛΑΔΙ και εσυ μεγαλος χερας πυο στριβεις ταχιστα 200 τουρμπατα αλογα...μπράβο σου αν ειναι ετσι.
Τα πουντο δεν εχουν ομολογκασιον,αρα δεν τρεχουν.Αν δεν απατωμαι.Το Grande punto Παντως τρέχει αγώνες :fsss :fsss :fsss 2000πεταλουδάτο 4κινητο (αλλα ιταλικο ειναι,άρα μουφα :ysteric ).

_________________
Α/6...τοσο κοντά κι ομως τοσο μακρια...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Φεβ 2008, 00:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:12
Δημοσιεύσεις: 1467
Τοποθεσία: ΝΠ
Ναι αλλά δεν έχει σημασία ο οδηγός όταν συγκρίνεις ένα αμάξι δε παίρνεις υπ'όψιν σου προφανώς ποιός το οδηγεί ή τουλ βάζεις κάποιον σχετικό πχ ας πούμε εσένα.Στη πίστα με ποιό πιστεύεις θα έγραφες καλύτερο χρόνο?

_________________
Ο C2 VTRRR άλλαξε και έγινε ViTeSe...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Φεβ 2008, 01:08 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
Δεν είναι το θέμα είμαι χέρας ή δεν είμαι, απλά πρέπει να μάθεις την χρυσή τομή στο αμάξι
Όσο για το καλημέρα μια από τα ίδια είμαι και εγώ αλλά λάδι δεν καίει(ακόμα) και δεν είμαι καθόλου συντηρητικός στο γκάζι αλλα υπαρχουν και πολοι που κανουν το ιδιο και μαλιστα κάθε μέρα σχεδόν είναι στιν πιστα στιν σερρες και τα τρωνε και προβλιμα κανενα
Αλλά όλα αυτά είναι άσχετα μιλάμε για μαμά αμάξια και μόνο γιατί έχω δει και πουντο να στρίβει πολύ καλά στα λιμανάκια και έμεινα, αλλά ένας θεός ξέρεις τι δουλειά έχει κάνει το παλικάρι και τι χέρι έχει, μιλάμε για εντελώς μαμά αμάξια από κρατήματα το saxo είναι πολύ καλύτερο από επιδώσεις πάλη πολύ καλύτερο από εξοπλισμό πολύ καλύτερο από ηλεκτρολογικά κλάσεις ανώτερο δεν έχουν τυχαία το παρατσούκλι τα ιταλικά Ζαν Μισέλ ζαρ
Το ότι δεν υπάρχουν πλέον πούντο δεν είναι τυχαίο κάτι έχει γίνει και δεν υπάρχουν
Όσο για το grande punto είναι και πάλη τελείως ανόμοια μιας και είναι σε άλλη εποχή έτσι δεν είναι; Είναι τελείως άσχετη σύγκριση το ένα αμάξι με το άλλο;Και μην ξεχνάμε ότι και το saxo έβγαινε με τατρακινιση όταν τα πουντο περίμεναν την θεια φώτιση

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Φεβ 2008, 22:41 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
uno turbo garett 2.5 έγραψε:


Μαστορα επειδη απ οτι φενετε εισαι αλλο ενας ************ που μπηκε για να μας την σπασει θα σου πω 2 πραγματα και τελος.

1.Το πιος υπαρχει στους δρομους τι πωλησεις εχει η εταιρια μας και πια ειναι η ιστορια μας τα ξερουμε πολυ καλα και δεν θα μας τα πεις εσυ.

2.Επειδη την εχεις δει κοντρακιας λοιπον υπαρχει ενα rallye κιτρινο τουρματο να σε μετρησουμε με λ7 φυσικα

3.Φερε ενα μαμα uno και να παρουμε και ενα μαμα saxo να δουμε πιος υπαρχει στο δρομο

4.Οποτε θες μπορουμε να στριψουμε και μαζι εγω με το saxo μου και εσυ με το uno σου.Βεβαια η λεξη στριβω για σενα σημαινει ''στριβω η αλλιως την κανω για να μη γινω ρεζιλι ή να μη μου σπασει κανα κολαρο ή να μη ανεβασει θερμοκρασια η καρβουνιαρα σου και γινεις ρεζιλη.Λοιπον αντε στην ευχη της παναγιας και ασε μας εμας.

ΥΓ Οταν οδηγας αυτο το πραμα μην ξεχνας την ταυτοτητα.Ειναι κριμα να μην ξερουν πιος εισαι...


kane έγραψε:
τα πουντο GT (για τα HGT δε ξερω) στην εποχη τους (και οχι μονο) ητανε κορυφαια αυτοκινητα.
Το οτι ηταν τα φτηνα γκάζια της εποχης και τα επαιρνε ο καθε καγκουρας (οπως και τα σαξοραλλα) και τα σπαγε δεν σημαινει οτι ηταν/ειναι ευπαθη.
Ολα εχουν να κανουν με την σωστη χρηση και συντηρυση.


Συμφωνω στο θεμα συντηρησης και σωστης χρησης.

Δεν συμφωνω οτι ηταν φτηνα αμαξια. αν θυμασε καλα αγκιζαν τα 5 εκατομυρια.Δεν ηταν και λιγα λ7.Οταν καποιο αλλο sedan ειχε 6 εκατομυρια.

Το θεμα ειναι οτι οταν επερνες το saxorallo ειχες ενα αμαξι με ποιοτητα κατασκευης πολυ πιο καλη απο το punto.Ειχες ενα αμαξι που εστριβε,ειχες ενα αμαξι ομορφο που ειχε πολλες δυνατοτηες να χρησιμοποιηθει σε οποιοδηποτε στιλ οδηγησης.

Τα punto αφου ηταν τοσο καλα που ειναι σημερα?Γιατι τωρα βλεπεις punto και νομιζεις οτι ειναι αμαξι 20 ετιας και βλεπεις saxorallo και ειναι σαν να παραγετε ακομα?Ποιος παει να παρει τωρα punto μεταχειρισμενο?Ενω saxoralla αγοραζονται καθε μερα.

kane έγραψε:
μη μου πει κανεις οτι το σαξοραλο τελειως μαμα στριβει με τα μπουνια...


Θα σου πω οτι το rallye μαμα το περναγε ο κουμπαρος μου απο το πεταλο με τριτη και 120 χλμ.Punto ''μονο στα ονειρα'' οπως λεει και ο χατζιγιαννης.

Φυσικα οτι το βελτιωνεις σωστα θα παει πιο καλα απο μαμα αλλα δεν μπορει ΚΑΝΕΝΑΣ να πει οτι το saxorallo δεν μπαινει μπουνια απο τη μανα του.

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: αχ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιουν 2008, 22:08 
Άβαταρ μέλους
ελα βρε του δινεις και αξια του ********!
λοιπον παιδες τωρα που γυρναγα,κερασα ενα τσαγακι σε μια 3200 maserati στο δερβενι :party:
την άλλη φορά η εκφράσεις σου να είναι πιο κόσμιες δεν νομίζω να είναι εδώ μπατε σκύλοι αλέστε; την άλλη φορά δεν θα έχει προειδοποίηση θα σβηστεί αμέσως το μήνυμα
alexandros


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιουν 2008, 22:28 
Άβαταρ μέλους
Tωρα θα εχουμε γελια!Το σεξο απο Τριτη group a........!!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: sd
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Ιουν 2008, 13:33 
Άβαταρ μέλους
συγνωμη κυριε αλεξανδρε


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: δ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Ιουν 2008, 23:47 
Άβαταρ μέλους
εχω 480αλογα
τ4 6ης γενιας ppc
ειναι ολα μπαμπα, ειδικη παραγγελια απο γαλλια,το αμαξι αυτο βγηκε ειδικα για
τον zidane και το πηρα μετα εγω!<μεγαλη ιστορια>...
20αρες ζαντες
12 ηχεια
πετσινο σαλονι απο πεος καμηλας βολιβιας
6 αεροσακους
νικελομενο ολο..!
πορτες και εξατμιση labo style
plexi glass αντι γυαλιου
2 ηλιοροφες
ο-100 3.75second
τελικη 314
και πολλα αλλα που δεν μπορω να πω για ευνοητους λογους......φυσικα ειναι κοκκινο με μαυρες αστραπες στα πλαγια
2 αεροτομες και στο καπο ενα κερατο μονοκερου
αμερικανικο φουλαρι με την υπογραφη του ομπαμα στο καθρεφτη
τηλεοραση πλασμα 9 ιντσων
playstation 2
μια μικρη βρυση κατω απο την κονσολα
φρενα πενταπιστονα
κοτσαδορο
αμορτισερ υδρογονου
mini bar
μπασκετα
και ειναι μπαμπα ολα.ετσι το λενε οι ψαγμενοι στο παρισι
citroen papa
:schraeg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Ιουν 2008, 08:13 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εχεις τσακωθει με την αληθεια ή ετσι νομιζω?

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Ιουν 2008, 09:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2098
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Ρε επειδή λέει TV star ..Μήπως είναι ο Εθνικός Star?Ο Ευαγγελόπουλος? :tong: :tong:
όλα τα λεφτα είναι αυτο!! ...->πετσινο σαλονι απο πεος καμηλας βολιβιας

Αλλά το πρόβλημα στο έκανε αυτό!.... ->νικελομενο ολο..!

Λάμπει πολύ μέσα και βαράει κατακούτελα ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Ιουν 2008, 10:48 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
:ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric
:ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 8 από 10 [ 147 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ SAXO
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 37
ΜΠΛΕ SAXO VTS. SOS!!!
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Saxo
Συγγραφέας: XSARA16V
Απαντήσεις: 0
Οι πιο χαζές τράκες που έχουμε κάνει.
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: Brujo
Απαντήσεις: 68
ΒΕΛΤΙΩΣΗ SENSODRIVE ΝΑΙ Η ΟΧΙ???
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 9
ΝΤΙΖΑ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ SAXO 1.4 VTS MOD98
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: efthimis85
Απαντήσεις: 5
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ