Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  Saxo  »  Βελτιώσεις Saxo


[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 04:36 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 11 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: 8V η 16v ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Απρ 2012, 22:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μαρ 2012, 00:32
Δημοσιεύσεις: 6
Τοποθεσία: kriti xania
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΝΕΩΣ ΣΤΟ CLUB ΕΧΩ ΕΝΑ SAXO 1,4 8V TOΥ 96 ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΠΟΛΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΟ ΑΠΟΛΑ ΣΚΙΛΙ. ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΡΑ ΕΥΤΑΣΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΕΥΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ ΑΛΟΓΑΚΙΑ... ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΟΛΙΣΙ ΤΟΡΑ ΕΧΩ ΡΟΤΙΣΙ ΜΕΡΟΙΚΟΥς ΜΙΧΑΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ Ο ΕΝΑς ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΙΣΩ ΤΟ 8V ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΡΑΞΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΙΛΟΡΟΠΩ ΚΑΙ ΣΠΑΕΙ ΔΙΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΑΠΟ ΤΟ 16V Ο ΑΛΛΟς ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟ 8V ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ VTS ΚΑΙ ΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΩ ΤΟ ΔΙΛΙΤΡΟ ΑΠΟ 306 GTI ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΙΚΑ ΕΥΚΕΡΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΜΠΕΝΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΓΝΟΜΕΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΑΡΚΕΤΑ ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΑΝ ΦΙΑΞΩ ΤΟ 8V ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΤΑΓΟΝΙΣΤΩ 16V ???


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 8V η 16v ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Απρ 2012, 22:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
αν μπορεις γραψε με μικρα γιατι ειναι δυσκολο στην αναγνωση. τον δυλιτρο οπως το σκεφτηκες ξεχνατο γιατι εχει πολυ βαρος δεν ταιριαζει στις βασεις σου και αν μπει, το αυτοκινητο σου θα ειναι ολο μια κοπτοραπτικη πατεντα. εγω προτεινω τον 16v 1.6 αλλα θες και φρενα απο το vts και αμορτισερ απο το vts και καποια αλλα μπιχλιμπιδια. οποτε ψαξε μηπως βρεις κανενα ετοιμο vts απο το να κανεις αυτην την μετατροπη συν εργασια. αν δεν θες κατι απο αυτα απλα βελτιωνεις αυτον φπε και μεχρι εκει.

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε dimitrisc4vts για την δημοσίευση του/της: giorgos1993
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 8V η 16v ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Απρ 2012, 22:54 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Μονοδρομος η τοποθετηση του 1.6 16v απο το vts.. Το μοτερ που φορας και 2000e να ριξεις απο τα 75 αντε να παει 95 αλογα και θα καιει και πιο πολυ απο το 1.6 vts μετα και πιο ψοφιο θα ναι.. Εντωμεταξυ με το που βαλεις το 1.6 16v παν απο τα 120 πας στα 130 πανευκολα.. Εντωμεταξυ ειναι και μια μετατροπη κοινη που την γνωριζει η πιατσα και ειναι και πιο ευκολο να βρεις μηχανικο να στην κανει και να ξερει και τι κανει... Φυσικα φρενα και αναρτηση πρεπει κι αυτα να τα κανεις vts.Το 2λιτρο απο zx-xsara-306 ξεχασε το... δε ταιριαζει τιποτα.. και θες μετα custom βασεις ,μπερδεμα με τις πλεξουδες.. απλα ξεχνα το.

Υ.Γ. Επειδη βλεπω και εχεις "93" στο ονομα σου και χωρις καμια διαθεση να στο παιξω μεγαλυτερος... :)
Μεινε κανα χρονο+ με το 1.4 οπως ειναι να ψηθεις σαν οδηγος, ν ανακαλυψεις ποσο ωραιο πηγαινει το σαξακι μαμα με 75 αλογα που δε καινε ,να κανεις και τις βολτες σου ,να το μαθεις και οταν δε σου φτασουν τ αλογα και εφοσον δεις και την κατασταση στην Ελλαδα εκεινη την εποχη πως ειναι ,κανεις τη μετατροπη. Αποψη μου.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε nonos για την δημοσίευση του/της: giorgos1993
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 8V η 16v ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Απρ 2012, 23:50 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
όπως είπε και ο νονός ακόμα είσαι σε πολύ μικρή ηλικία και χωρίς εμπειρία για τέτοια μοτέρ
κάτσε με το 14αρι μάθε το αμάξι μάθε το τιμόνι να δεις τι κάνουν τα χέρια σου και μετά μπορείς να πάρεις άλλο αμάξι πολύ πιο καλά στημένο από αυτό που έχεις και με καλύτερη ασφάλεια
αλλά πρώτα να αποκτήσεις εμπειρία με μέτρο και ασφάλεια

και αν θες έτσι μια συμβουλή πάνε ψάξε να κάνεις μαθήματα ασφαλούς οδήγησης
τώρα που τα χέρια σου ακόμα στρώνουν επάνω στο τιμόνι θα σε κάνουν πολύ καλό και θα μάθεις πολλά

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Τελευταία επεξεργασία από AleZ750 και Τετ 04 Απρ 2012, 01:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 8V η 16v ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 01:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
θα συμφωνησω με τα παιδια! απλα αν θες να χαζο πειραξεις βαλε καμια εξατμισουλα καμια σκουπα κλπ.. τα 75αρια saxo πανε πολυ καλα οποτε κρατα το κανα χρονο ακομη να δεις πως θα ναι η κατασταση και μετα δως και παρε ενα vts, εγω και εκει θα ελεγα c2 vts για την ασφαλεια σου και μονο..

τωρα αν θες να κανεις ολα αυτα που λες σιγουρα θα βρεις λυση στα θεματα σου!

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε ds3_ncl για την δημοσίευση του/της: giorgos1993
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 8V η 16v ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 09:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
εφοσον τα διαθετεις και δε σε νοιαζει το επιπλεον κοστος για βενζινες κτεο κλπ κλπ πηγενε παρε ενα ετοιμο 1600 και να εχεις το κεφαλι σου ησυχο αλλα εαν κανεις μετατροπη να ξερεις οτι το αμαξι σου εκτος του οτι δεν θα πιασει σε τιμη ουτε το 1/5 απο αυτα που θα εχεις δωσει εαν αργοτερα θες να το ξεφορτωθεις δεν θα το παιρνει κανεις γιατι ειναι μετατροπη=πατεντες στην πιατσα πλεον βρισκεις πολλα 1600 σε τιμες πολυ μικροτερες απο την μετατροπη που σκεφτεσε να κανεις σε πολυ καλη κατασταση εαν προτιμας 2λιτρο κοιτα για πεζω 306 η κανα ΖΧ εαν υπαρχουν οστοσο προς πωληση...... αποφαση δικη σου.....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 8V η 16v ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 10:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Παλικάρι η πιο απλή μεταροπή χωρίς πατέντες κ πιο οικονομική είναι να βάλεις 1600 8v κινητήρα με πλεξούδα εγκέφαλο κ αντλία βενζίνης. φρόντισε να βρεις κανέναν μεταχειρω κομπλε με εισαγωγή εξαγωγή κ είσαι στα 110-120 άλογα. Μπαίνει κουτί με συνολικό κόστος μέχρι 700 €.


Αν θέλεις να μπλέξεις με πατέντες να ψάχνεις ενισχυμένα σασμάν, ημιαξόνια κλπ. κ ύστερα αναρτήσεις φρένα κλπ. βάζεις 1.6 16v αλλά θέλεις μηχανικάρα κ 2.000-2500 ευρώ.
Για 2λιτρο πας μακρυά..


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε GEMI για την δημοσίευση του/της: giorgos1993
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 8V η 16v ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 13:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μαρ 2012, 00:32
Δημοσιεύσεις: 6
Τοποθεσία: kriti xania
οκ thx παιδια για τις αποψισας εχω αποφασισι τι θα κανω που παει και πιο φτινα θα παρω ενα ολοκλιρο vts τρακαρισμενο με 700 ευρο που βρικα παντος δεν μπενω στι διαδικασια να παρω vts ετιμο γιατι τα περισοτερα εχουν τραβιξι πολα γκαζιδια και ειναι σπασμενα και εχω δεθι με το δικο μου ....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 8V η 16v ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 13:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μαρ 2012, 00:32
Δημοσιεύσεις: 6
Τοποθεσία: kriti xania
εγω ετσι και αλιος το αμαξι το χρισιμοπιο σπανια για τι δουλια εχω το παπι αλλα προτιμω μετα να το βλεπω να σαπιζι παρα να το δοσω ετσι εχω μαθι δεν εχω πουλισι ως τορα τπτ οποτε δεν το δινω...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 8V η 16v ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 13:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Καλό κουράγιο τότε κ να μας ενημερώνεις για την εξέλιξη :thumb


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 8V η 16v ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Απρ 2012, 14:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μαρ 2012, 00:32
Δημοσιεύσεις: 6
Τοποθεσία: kriti xania
ενοιτε μεσα ιη καλη δουλια παντα αργι ;)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 11 Δημοσιεύσεις ] 





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ