Μονοδρομος η τοποθετηση του 1.6 16v απο το vts.. Το μοτερ που φορας και 2000e να ριξεις απο τα 75 αντε να παει 95 αλογα και θα καιει και πιο πολυ απο το 1.6 vts μετα και πιο ψοφιο θα ναι.. Εντωμεταξυ με το που βαλεις το 1.6 16v παν απο τα 120 πας στα 130 πανευκολα.. Εντωμεταξυ ειναι και μια μετατροπη κοινη που την γνωριζει η πιατσα και ειναι και πιο ευκολο να βρεις μηχανικο να στην κανει και να ξερει και τι κανει... Φυσικα φρενα και αναρτηση πρεπει κι αυτα να τα κανεις vts.Το 2λιτρο απο zx-xsara-306 ξεχασε το... δε ταιριαζει τιποτα.. και θες μετα custom βασεις ,μπερδεμα με τις πλεξουδες.. απλα ξεχνα το.
Υ.Γ. Επειδη βλεπω και εχεις "93" στο ονομα σου και χωρις καμια διαθεση να στο παιξω μεγαλυτερος...
Μεινε κανα χρονο+ με το 1.4 οπως ειναι να ψηθεις σαν οδηγος, ν ανακαλυψεις ποσο ωραιο πηγαινει το σαξακι μαμα με 75 αλογα
που δε καινε ,να κανεις και τις βολτες σου ,να το μαθεις και οταν δε σου φτασουν τ αλογα και εφοσον δεις και την κατασταση στην Ελλαδα εκεινη την εποχη πως ειναι ,κανεις τη μετατροπη. Αποψη μου.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa