Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  Saxo  »  Βελτιώσεις Saxo


[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ 28 Σεπ 2020, 08:24 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 11 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Βελτίωση SAXO 1.4VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Ιουν 2012, 18:29 
Άβαταρ μέλους
GIA SAS PAIDIA!!!EXW ENA SAXO 1.4 LOOK VTS!!!!THELO NA ROTISO AN MPENI TO KAPAKI APO TO 106 TO 1.3 ME TA 100PS STO DIKO M MOTER KAI AN NAI TI PREPOI NA KANW K POY THA TO BRW!!!EYXARISTO


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELTIOSI SAXO 1.4VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Ιουν 2012, 18:48 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
stratis xepapadeas έγραψε:
GIA SAS PAIDIA!!!EXW ENA SAXO 1.4 LOOK VTS!!!!THELO NA ROTISO AN MPENI TO KAPAKI APO TO 106 TO 1.3 ME TA 100PS STO DIKO M MOTER KAI AN NAI TI PREPOI NA KANW K POY THA TO BRW!!!EYXARISTO


Γειά σου φίλε!
Εγώ θα σου απαντήσω λίγο άσχετα απο το ερώτημά σου, να με συγχωρείς αλλά έχοντας 12 χρόνια saxo VTS 1.6, βελτιωμένο σωστά και καλά, θα σου δώσω μία συμβουλή:
Μήν αρχίσεις μετατροπές και μαστορέματα που θα σου δώσουν πολλά μπλεξίματα, αυξημένη κατανάλωση και αμφίβολα αποτελέσματα!
Η γνώμη μου είναι εάν ήδη το κοντέρ σου γράφει πάνω-κάτω 100.000 χλμ, να πάς να βρείς ένα μοτεράκι 1.6 απο τρακαρισμένο, να είσαι καί μαμά (εντάξει...ίσως και λίγο μπαμπάς :laugh :laugh :laugh ), και να βγάζεις 125 αλογάκια ξεκούραστα και αληθινά!
Εγώ πρίν 1 μήνα το πούλησα το δικό μου, λόγω....300.000 χλμ, και οι μηχανικοί μου εναλλακτικά μου είχαν προτείνει καθαρό μοτεράκι με 90.000 χλμ, τοποθέτηση με σέρβις κομπλέ, 1200 ευρώ.
Εάν σε ενδιαφέρει η περίπτωση, μπορώ να τους ρωτήσω άν το έχουν ακόμη. Εάν όχι, περίμενε να σε συμβουλέψουν περι μετατροπών ...πιό ειδικοί απο μένα, που γνωρίζουν απο μηχανικά μέρη και μετατροπές.
Αυτό ήταν το δικό μου:
http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=151&t=9616

Υ.Γ Μήν γράφεις greeklish, απαγορεύονται απο το forum.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε diesoulas για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELTIOSI SAXO 1.4VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Ιουν 2012, 20:55 
Άβαταρ μέλους
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΗ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΤΟ ΥΞΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ GREEKLISH ΑΠΛΟΣ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΩ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΘΟΓΡΑΦΙΑ!!!
ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΑΥΤΟΚΗΝΗΤΟΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΑΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΜΑ ΓΙΑΤΟ ΡΩΤΑΩ!!!
ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΗΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΗΝΗΤΟ Κ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΛΑ ΠΡΑΓΜΜΑΤΑ!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELTIOSI SAXO 1.4VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Ιουν 2012, 20:59 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20862
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Θα μπλέξεις φίλε.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELTIOSI SAXO 1.4VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Ιουν 2012, 22:31 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
stratis xepapadeas έγραψε:
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΗ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΤΟ ΥΞΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ GREEKLISH ΑΠΛΟΣ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΩ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΘΟΓΡΑΦΙΑ!!!
ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΑΥΤΟΚΗΝΗΤΟΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΑΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΜΑ ΓΙΑΤΟ ΡΩΤΑΩ!!!
ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΗΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΗΝΗΤΟ Κ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΛΑ ΠΡΑΓΜΜΑΤΑ!!!!


Καλορίζικο και καλές βόλτες. Ευχαριστήσου το αυτοκίνητο και σκέψου αρκετά καλά τί ζητάς απο το αυτοκίνητό σου, πρίν αρχίσεις να χαλάς τα λεφτά σου. Εάν θέλεις μικρή βελτίωση, κάνε τα κλασσικά... (σκούπα-πρόγραμμα-ΚΑΤΑΛΥΤΗ-εξάτμιση), και θα νιώσεις καλύτερα...χωρίς ζημιές και αυξημένη κατανάλωση...ειδικά τη σημερινή εποχή!!! (ο ελεύθερος καταλύτης εμένα μου κατέβασε τη ροπή μου σχεδόν 1000 στροφές πιό κάτω!!! Δέν τον ...έβγαλα όπως κάνουν οι περισσότεροι!)

Εάν θέλεις ...χοντρά πράγματα.... ισχύει η πρώτη μου απάντηση.... που σημαίνει ...μοτεράκι δυνατό 1600, όλα τα παραπάνω... σύν εκκεντροφοράκια, ....πείραγμα στο κιβώτιο....(μεγάλη μαγκιά !!!) και δισκόπλατα ενισχυμένα γιατί εγώ που δέν το έκανα...για να μη με χτυπάει αλλού σε ζημιές....μου τα έτρωγε λάχανο! Πάντως, μπορούσα να πάω και ταξίδι, μπορούσα να κυκλοφορώ και στην πόλη χωρίς να κουβαλάω μαζί...το μπετόνι με τη βενζίνη!!!

Άν είσαι για τετρακοσσάρια... βάλε απλά 4 μπουκάλες....κι ο Θεός μαζί σου!!!! :nos :nos :nos :nos :laugh :laugh :laugh :laugh


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELTIOSI SAXO 1.4VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιουν 2012, 00:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2063
Εικόνες: 3
Καλά λένε τα παιδιά, μη μπλέξεις με καπάκια, βρες μοτεράκι 1.6 κομπλέ να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELTIOSI SAXO 1.4VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιουν 2012, 14:09 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14109
Εικόνες: 3
:agree

Συμφωνω ή πας και παιρνεις ενα μοτερ 1.6 κομπλε το δενεις και βαζεις και τον αξονα πισω ή μπαινεις σε εναν φαυλο κυκλο να σκαλισεις το 1.4 καποια στιγμη να το βαρεθεις και να αρχιζεις να σκεφτεσαι τον 1.6 και να καταληξεις παλι εδω που σου λεμε. Πηδας ενα βημα, ξενιαζει το κεφαλι σου, εχεις τη δυναμη που θες με τη μια και αφηνεις να ζησουν λιγα ευρωπουλα στην τσεπη σου.

Αν παρολαυτα επιμενεις, νομιζω οτι μπαινει. Βασικα το 1.3 με το 1.4 πρεπει να χουν διαφορες μονο στη διαδρομη των εμβολων. Του 1.4 πρεπει να ναι 4 χιλιοστα μεγαλυτερη? κατι τετοιο.
Το που θα το βρεις σχετικο ειναι. Σε καμια μαντρα με νεκρα :D

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELTIOSI SAXO 1.4VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιουν 2012, 16:08 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Να υπολογισει ομως οτι το μεταχειρισμενο μοτερ, αγορα και τοποθετηση, με αντικατασταση τσιμουχων με γνησιες και ενα καλο σερβις με λουρια κτλ και ισως τρομπα νερου με τοποθετηση ισως φτασει τα 900-1000 ευρω. Δεν ξερω αν συμφερει καν να κανει κατι τετοιο, και επισης να σκευτει και οτι ο συμπλεκτης του και οποιος και να εχει το τροπετο πανω θα χρειαστει αλλον. Αρα...
Δεν καθεται με το δικο του να αλλαξει εναν καταλυτη και ισως βρει κανα κοντο σασμαν απο 1,1 να τελειωνει; Πολυ φθηνοτερο και καλυτερο...

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELTIOSI SAXO 1.4VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιουν 2012, 16:53 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14109
Εικόνες: 3
Το θεμα χρηματα ειναι προσωπικο του καθενα, εμεις οφειλουμε να πουμε στον ανθρωπο τιμες για αυτα που του λεμε και απο κει και περα δικο του το μαχαιρι...δικο του και το καρπουζι.
Οντως ισχυει οτι θα σου φαει λεφτα το αλλο μοτερ, απλα εγω σου τονισα οτι θα γλιτωσεις πολλα αν ξεκινησεις να σκαλιζεις αυτο, το παρατησεις και αρχιζεις να σκεφτεσαι μετα κανενα 1.6, καντο εξ αρχης αν ειναι να κανεις κατι σοβαρο. Αυτο ειπα μονο. :)

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELTIOSI SAXO 1.4VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιουν 2012, 17:09 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ναι σε αυτο συμφωνω Βασιλη. Απλα λεω οτι δεν ειναι και ο,τι πιο οικονομικο. Καλυτερα να βρει ενα ολοκληρο γιατι με αξονες και μπιζλιμπιδια θα του παει οσο να βρει σχεδον ενα ολοκληρο VTS, με ο,τι αυτο συνεπαγεται.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: BELTIOSI SAXO 1.4VTS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιουν 2012, 17:12 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14109
Εικόνες: 3
Καλα αυτο εννοειται...και γω αυτο θα κανα, αυτο που λες!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 11 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

saxo 1,4vts δεν παιρνει μπρος!!!!!!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Saxo 1.1 Mk1 - 1999
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: ΖήσηςXsara
Απαντήσεις: 12
ψαλιδι saxo 1.4 look vts
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: msaxovts
Απαντήσεις: 7
Αμορτισερ για saxo 1.1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 49
ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Saxo
Συγγραφέας: Andreas81
Απαντήσεις: 12
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ