Σελίδα 1 από 1

Βελτίωση SAXO 1.4VTS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Ιουν 2012, 18:29
από stratis xepapadeas
GIA SAS PAIDIA!!!EXW ENA SAXO 1.4 LOOK VTS!!!!THELO NA ROTISO AN MPENI TO KAPAKI APO TO 106 TO 1.3 ME TA 100PS STO DIKO M MOTER KAI AN NAI TI PREPOI NA KANW K POY THA TO BRW!!!EYXARISTO

Re: BELTIOSI SAXO 1.4VTS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Ιουν 2012, 18:48
από diesoulas
stratis xepapadeas έγραψε:
GIA SAS PAIDIA!!!EXW ENA SAXO 1.4 LOOK VTS!!!!THELO NA ROTISO AN MPENI TO KAPAKI APO TO 106 TO 1.3 ME TA 100PS STO DIKO M MOTER KAI AN NAI TI PREPOI NA KANW K POY THA TO BRW!!!EYXARISTO


Γειά σου φίλε!
Εγώ θα σου απαντήσω λίγο άσχετα απο το ερώτημά σου, να με συγχωρείς αλλά έχοντας 12 χρόνια saxo VTS 1.6, βελτιωμένο σωστά και καλά, θα σου δώσω μία συμβουλή:
Μήν αρχίσεις μετατροπές και μαστορέματα που θα σου δώσουν πολλά μπλεξίματα, αυξημένη κατανάλωση και αμφίβολα αποτελέσματα!
Η γνώμη μου είναι εάν ήδη το κοντέρ σου γράφει πάνω-κάτω 100.000 χλμ, να πάς να βρείς ένα μοτεράκι 1.6 απο τρακαρισμένο, να είσαι καί μαμά (εντάξει...ίσως και λίγο μπαμπάς :laugh :laugh :laugh ), και να βγάζεις 125 αλογάκια ξεκούραστα και αληθινά!
Εγώ πρίν 1 μήνα το πούλησα το δικό μου, λόγω....300.000 χλμ, και οι μηχανικοί μου εναλλακτικά μου είχαν προτείνει καθαρό μοτεράκι με 90.000 χλμ, τοποθέτηση με σέρβις κομπλέ, 1200 ευρώ.
Εάν σε ενδιαφέρει η περίπτωση, μπορώ να τους ρωτήσω άν το έχουν ακόμη. Εάν όχι, περίμενε να σε συμβουλέψουν περι μετατροπών ...πιό ειδικοί απο μένα, που γνωρίζουν απο μηχανικά μέρη και μετατροπές.
Αυτό ήταν το δικό μου:
http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=151&t=9616

Υ.Γ Μήν γράφεις greeklish, απαγορεύονται απο το forum.

Re: BELTIOSI SAXO 1.4VTS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Ιουν 2012, 20:55
από stratis xepapadeas
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΗ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΤΟ ΥΞΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ GREEKLISH ΑΠΛΟΣ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΩ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΘΟΓΡΑΦΙΑ!!!
ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΑΥΤΟΚΗΝΗΤΟΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΑΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΜΑ ΓΙΑΤΟ ΡΩΤΑΩ!!!
ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΗΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΗΝΗΤΟ Κ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΛΑ ΠΡΑΓΜΜΑΤΑ!!!!

Re: BELTIOSI SAXO 1.4VTS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Ιουν 2012, 20:59
από Tzakos
Θα μπλέξεις φίλε.

Re: BELTIOSI SAXO 1.4VTS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Ιουν 2012, 22:31
από diesoulas
stratis xepapadeas έγραψε:
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΗ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΤΟ ΥΞΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ GREEKLISH ΑΠΛΟΣ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΩ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΘΟΓΡΑΦΙΑ!!!
ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΑΥΤΟΚΗΝΗΤΟΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΑΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΜΑ ΓΙΑΤΟ ΡΩΤΑΩ!!!
ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΗΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΗΝΗΤΟ Κ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΛΑ ΠΡΑΓΜΜΑΤΑ!!!!


Καλορίζικο και καλές βόλτες. Ευχαριστήσου το αυτοκίνητο και σκέψου αρκετά καλά τί ζητάς απο το αυτοκίνητό σου, πρίν αρχίσεις να χαλάς τα λεφτά σου. Εάν θέλεις μικρή βελτίωση, κάνε τα κλασσικά... (σκούπα-πρόγραμμα-ΚΑΤΑΛΥΤΗ-εξάτμιση), και θα νιώσεις καλύτερα...χωρίς ζημιές και αυξημένη κατανάλωση...ειδικά τη σημερινή εποχή!!! (ο ελεύθερος καταλύτης εμένα μου κατέβασε τη ροπή μου σχεδόν 1000 στροφές πιό κάτω!!! Δέν τον ...έβγαλα όπως κάνουν οι περισσότεροι!)

Εάν θέλεις ...χοντρά πράγματα.... ισχύει η πρώτη μου απάντηση.... που σημαίνει ...μοτεράκι δυνατό 1600, όλα τα παραπάνω... σύν εκκεντροφοράκια, ....πείραγμα στο κιβώτιο....(μεγάλη μαγκιά !!!) και δισκόπλατα ενισχυμένα γιατί εγώ που δέν το έκανα...για να μη με χτυπάει αλλού σε ζημιές....μου τα έτρωγε λάχανο! Πάντως, μπορούσα να πάω και ταξίδι, μπορούσα να κυκλοφορώ και στην πόλη χωρίς να κουβαλάω μαζί...το μπετόνι με τη βενζίνη!!!

Άν είσαι για τετρακοσσάρια... βάλε απλά 4 μπουκάλες....κι ο Θεός μαζί σου!!!! :nos :nos :nos :nos :laugh :laugh :laugh :laugh

Re: BELTIOSI SAXO 1.4VTS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιουν 2012, 00:55
από GeoC4Madness
Καλά λένε τα παιδιά, μη μπλέξεις με καπάκια, βρες μοτεράκι 1.6 κομπλέ να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο

Re: BELTIOSI SAXO 1.4VTS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιουν 2012, 14:09
από Blanc
:agree

Συμφωνω ή πας και παιρνεις ενα μοτερ 1.6 κομπλε το δενεις και βαζεις και τον αξονα πισω ή μπαινεις σε εναν φαυλο κυκλο να σκαλισεις το 1.4 καποια στιγμη να το βαρεθεις και να αρχιζεις να σκεφτεσαι τον 1.6 και να καταληξεις παλι εδω που σου λεμε. Πηδας ενα βημα, ξενιαζει το κεφαλι σου, εχεις τη δυναμη που θες με τη μια και αφηνεις να ζησουν λιγα ευρωπουλα στην τσεπη σου.

Αν παρολαυτα επιμενεις, νομιζω οτι μπαινει. Βασικα το 1.3 με το 1.4 πρεπει να χουν διαφορες μονο στη διαδρομη των εμβολων. Του 1.4 πρεπει να ναι 4 χιλιοστα μεγαλυτερη? κατι τετοιο.
Το που θα το βρεις σχετικο ειναι. Σε καμια μαντρα με νεκρα :D

Re: BELTIOSI SAXO 1.4VTS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιουν 2012, 16:08
από billaras
Να υπολογισει ομως οτι το μεταχειρισμενο μοτερ, αγορα και τοποθετηση, με αντικατασταση τσιμουχων με γνησιες και ενα καλο σερβις με λουρια κτλ και ισως τρομπα νερου με τοποθετηση ισως φτασει τα 900-1000 ευρω. Δεν ξερω αν συμφερει καν να κανει κατι τετοιο, και επισης να σκευτει και οτι ο συμπλεκτης του και οποιος και να εχει το τροπετο πανω θα χρειαστει αλλον. Αρα...
Δεν καθεται με το δικο του να αλλαξει εναν καταλυτη και ισως βρει κανα κοντο σασμαν απο 1,1 να τελειωνει; Πολυ φθηνοτερο και καλυτερο...

Re: BELTIOSI SAXO 1.4VTS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιουν 2012, 16:53
από Blanc
Το θεμα χρηματα ειναι προσωπικο του καθενα, εμεις οφειλουμε να πουμε στον ανθρωπο τιμες για αυτα που του λεμε και απο κει και περα δικο του το μαχαιρι...δικο του και το καρπουζι.
Οντως ισχυει οτι θα σου φαει λεφτα το αλλο μοτερ, απλα εγω σου τονισα οτι θα γλιτωσεις πολλα αν ξεκινησεις να σκαλιζεις αυτο, το παρατησεις και αρχιζεις να σκεφτεσαι μετα κανενα 1.6, καντο εξ αρχης αν ειναι να κανεις κατι σοβαρο. Αυτο ειπα μονο. :)

Re: BELTIOSI SAXO 1.4VTS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιουν 2012, 17:09
από billaras
Ναι σε αυτο συμφωνω Βασιλη. Απλα λεω οτι δεν ειναι και ο,τι πιο οικονομικο. Καλυτερα να βρει ενα ολοκληρο γιατι με αξονες και μπιζλιμπιδια θα του παει οσο να βρει σχεδον ενα ολοκληρο VTS, με ο,τι αυτο συνεπαγεται.

Re: BELTIOSI SAXO 1.4VTS

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιουν 2012, 17:12
από Blanc
Καλα αυτο εννοειται...και γω αυτο θα κανα, αυτο που λες!