Σελίδα 1 από 3

Αλλαγή εξάτμισης από μπρος μέχρι πίσω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Σεπ 2006, 20:47
από kostas2123
Σκέφτομαι να βάλω χταπόδι-καταλύτη μιας και έχω αλλάξει ήδη μεσαίο-τελικό και θέλω την γνώμη σας. Άλλοι μου είπανε 800€, άλλοι 600€ και άλλοι 550€. Πόσο εύκολη είναι η αλλαγή γιατί έχω ακούσει διάφορα, όπως έχω ακούσει ότι βγάζοντας τον καταλύτη από εκεί που είναι ελυθερώνεται αρκετά και παίρνει αλογάκια.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Σεπ 2006, 21:07
από Someone
αν δεν ειχα τρακαρει σημερα θα ημουν σε θεση να σου πω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Σεπ 2006, 21:13
από kostas2123
Someone έγραψε:
αν δεν ειχα τρακαρει σημερα θα ημουν σε θεση να σου πω


Πρέπει το γρηγορότερο να το φτιάξεις και να τα βάλεις. Να δω την δουλειά που θα σου κάνει και να με πας και μία βόλτα να δω πως πηγαίνει και τι διαφορές θα έχει.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:02
από antonios16v
Παιδια πρωτα βαλτε εκκεντροφορια και μετα εξατμιση.ΔΕΝ θΑ ΔΕΙΤΕ ΔΙΑΦΟΡΑ :(
Η διαφορα θα ειναι μονο στα καυσαερια :!:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:08
από kostas2123
antonios16v έγραψε:
Παιδια πρωτα βαλτε εκκεντροφορια και μετα εξατμιση.ΔΕΝ θΑ ΔΕΙΤΕ ΔΙΑΦΟΡΑ :(
Η διαφορα θα ειναι μονο στα καυσαερια :!:


Εγώ όσους έχω ρωτήσει μου έχουν πει ότι παίρνει αρκετά με την αλλαγή όλης της εξάτμισης. Δεν ξέρω. Όταν βάλει ο Αντώνης το χταπόδι-καταλύτη θα τα βάλουμε να δω διαφορές. Πάντως εμένα με πρόγραμμα-σκούπα-μεσαίο-τελικό έχει πάρει, γιατί φίλους μου που πριν δυσκολευόμουνα να τους περάσω τώρα τους ξεφτιλίζω :D

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:25
από antonios16v
Ωραια, αντε να παρεις 1-2 αλογα και τι εγινε.Τα προβληματα που θα εχεις δεν τα σκεφτεσε.
1) Λαμδα
2) Κινδυνος να λιωσει η πλαστικη κουπα του φιτρου λαδιου
3)Για να βγει η μαμα πολαπλη εξαγωγης θελει λυσιμο η γενητρεια και η αντλια του τιμονιου
4)Καυσαερια.ΓΙα να βγαζεις καρτα ο καταλυτης θα θελει καλο ''καψιμο'' πριν.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:01
από kostas2123
antonios16v έγραψε:
Ωραια, αντε να παρεις 1-2 αλογα και τι εγινε.Τα προβληματα που θα εχεις δεν τα σκεφτεσε.
1) Λαμδα
2) Κινδυνος να λιωσει η πλαστικη κουπα του φιτρου λαδιου
3)Για να βγει η μαμα πολαπλη εξαγωγης θελει λυσιμο η γενητρεια και η αντλια του τιμονιου
4)Καυσαερια.ΓΙα να βγαζεις καρτα ο καταλυτης θα θελει καλο ''καψιμο'' πριν.


1-2 άλογα μόνο;; Με αλλαγή χταπόδι-καταλύτη και καλύτερη ρύθμιση στο πρόγραμμα που θα την κάνω για να μην στεγνώνει μετά τις 6.000 δε νομίζω ότι θα ναι 1-2. Όσους έχω ρωτήσει που κάνουν αυτή τη δουλειά και άλλους που τα έχουν βάλει έχουν δει γύρω στα 8 αλογάκια παραπάνω σε συνδυασμό με καλές ρυθμίσεις στο πρόγραμμα. Όσο για τον Λάμδα πάντα υπάρχει λύση, αυτό για να βγει η πολαπλή που θέλει τόσο ζόρι μου το έχουν πει και για τα καυσαέρια, σιγά το πρόβλημα. Είμαι εξπέρ στο κάψιμο :D

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Σεπ 2006, 15:11
από kostas2123
Θα ήθελα να σε ρωτήσω Xsara_VTR το χταπόδι καταλύτη που έχεις βάλει, είχες πρόβλημα μα τον λ;; Επίσης είναι δύσκολη η τοποθέτηση τους;; Και τέλος με τα καυσαέρια τι γίνεται;; Με την κάρτα δηλαδή.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Σεπ 2006, 21:32
από Someone
antonios16v έγραψε:
Παιδια πρωτα βαλτε εκκεντροφορια και μετα εξατμιση.ΔΕΝ θΑ ΔΕΙΤΕ ΔΙΑΦΟΡΑ :(
Η διαφορα θα ειναι μονο στα καυσαερια :!:



ρε συ αντωνη εσυ δεν μου ειπες στο τελευταιο Meeting οτι το xsara εχει μηδενικα καυσαερια μαμισιο και οτι ακομα και με χταποδι - καταλυτη παλι στα κατωτερα ορια θα ειναι????
:s :s :s :s

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Σεπ 2006, 22:32
από antonios16v
Ναι σωστα,αλλα παιζει το ενδεχομενο τα ορια να γινουν πιο αυστηρα και μετα να ψαχνουμε για κεραμικο καταλυτη. :-(

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Σεπ 2006, 08:06
από kostas2123
antonios16v έγραψε:
Ναι σωστα,αλλα παιζει το ενδεχομενο τα ορια να γινουν πιο αυστηρα και μετα να ψαχνουμε για κεραμικο καταλυτη. :-(


Ε και τι έγινε; Μέχρι να γίνουν πιο αυστηρά ας το χαρούνε όσοι έχουν βάλει χταπόδι καταλύτη και μετά ψάχνουν να βάλουν κάνα κεραμικό ;)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Σεπ 2006, 23:32
από Someone
ποσο πιο αυστηρα να γινουν πια τα ορια???
ετσι οπως το πανε για να μην βγαζουμε καυσαερια θα πρεπει να βαζουμε νερο !!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Σεπ 2006, 09:40
από kostas2123
Someone έγραψε:
ποσο πιο αυστηρα να γινουν πια τα ορια???
ετσι οπως το πανε για να μην βγαζουμε καυσαερια θα πρεπει να βαζουμε νερο !!!!



:ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric :ysteric

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Σεπ 2006, 17:29
από zizasvts
το καλοκερακι εβαλα στον παπαδοπουλο εξατμηση απο μπροστα μεχρι πισω!!(χωρις χταποδι)(πολι καλη δουλια , σας στον προτεινω,πολυ καλος!!)
οντος δεν υπαρχει τρελη διαφορα!!!διαφορα θα καταλαβεται αν τυχον το εχεται πηραξει!!)παντως στο κτεο που περασα προ 2 ημερων ειχα καπιο προβληματακι με τους υδρογοναθρακες!!αλλα λογο καπιου γνωστου τη σκαπουλαρησα!!!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Σεπ 2006, 21:09
από kostas2123
zizasvts έγραψε:
το καλοκερακι εβαλα στον παπαδοπουλο εξατμηση απο μπροστα μεχρι πισω!!(χωρις χταποδι)(πολι καλη δουλια , σας στον προτεινω,πολυ καλος!!)
οντος δεν υπαρχει τρελη διαφορα!!!διαφορα θα καταλαβεται αν τυχον το εχεται πηραξει!!)παντως στο κτεο που περασα προ 2 ημερων ειχα καπιο προβληματακι με τους υδρογοναθρακες!!αλλα λογο καπιου γνωστου τη σκαπουλαρησα!!!!!


Για τον παπαδόπουλο ξέρω ότι κάνει καλή δουλειά. Πόσο σου πήγε όλη η εξάτμιση; Χταπόδι γιατί δεν άλλαξες; Με ένα προγραμματάκι και μια σκούπα, θα δεις διαφορά ;)