Το αυτοκίνητο ειναι 110 άλογα (υποτίθεται) καθώς και τα φρένα του φτιαγμένα γι'αυτό...!
Βάζετε χίλιες δυο μαλακίες για να το ακούτε να στροφάρει και φτάνει 140-145 άλογα που για να τα βγάλει πρέπει να παίζεις συνέχεια στα κόκκινα!
Πολλοι απο εσας εχετε σκάσει περιουσίες σε μπρίκια (σαξόραλα) και με συμβουλεύετε για 450Ε που σκοπεύω να δώσω;;
Όλα τα υπόλοιπα τα εχω (τουρμπίνα, intercooler, κλπ) και χταπόδι - σωληνώσεις τα φτιάχνω μονος μου..
Και οχι τιποτα αλλο, μετα λετε εβγαλα εκκεντρα, ρυθμ. πίεσης, σκούπες, κλπ και ησύχασα...!!
Κάποιοι αλλοι εχετε πιάσει τα κέρατα απο το άλογο της Ferrari...και δεν ξερετε ποιος ειναι πιο καγκουρας! (αυτος που εχει τη Ferrari ή αυτος που δουλευει οικοδομή και εχει δώσει 20000Ε στο σαξοραλλο..)
Για 130 άλογα μιλάω - οχι για 200!!!!!!! ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΑΝ?????
Αλλά, σε φάσμα στροφών που θα τα χρησιμοποιώ και θα πάω ποιο ευκολα ταξίδι με τα παιδιά μου και την γυναίκα μου...
Πες μου "costasc4vts" πως υπολογίζεις σε ενα πειραγμένο κινητήρα τις απαιτήσεις σε καυσιμο (μπεκ) και μετα το κουβεντιάζουμε..!
Εγώ εχω ενα YZ250 και ο αδερφος μου ενα CRF450! Πρακτικά την ίδια δύναμη εχουν! To ΥΖ για 3Κ rpm και το CRF για 6Κ! Αυτο θέλω να κάνω που στην τελική ολες οι αυτοκινητοβιομηχανίες αυτο κανουν πλέον.. Μικρος κυβισμος, σαλιγκάρι,δυναμη απο χαμηλά και διατήρηση της για περισσότερες στροφές!
Απαντήστε μου με επιχειρήματα και οχι μπακαλίστικα, γιατι απο αποψη ηλικίας και εμπειρίας δεν θα με χορτάσουν τα άλογα απο το Xsara, αλλα ο τρόπος που δουλεύει και η χρηστικότητα του!
Δεν ειναι δυνατον να το παίζετε γνώστες και να μην ξερετε αν χρειάζεται ο map για χαρτογράφηση ή οχι! Πήρα το παλικαράκι αυτο για το πρόγραμμα σημερα και τον ρώτησα αν μπορούμε να κάνουμε χαρτογράφηση με αρνητικό map (υποπίεσης) για turbo και μου λεει ειναι σα να αρμέγεις γελάδα χωρίς βυζια! Τι να του πώ μετά; Το ήξερα - πλακα σου κάνω ή οτι, να κατι παιδια στο forum μου ειπαν οτι δεν χρειάζεται...!
Αυτά τα λίγα! Ευχαριστώ για την προθυμία αν και δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο που κατεβάζετε τα αυτιά σε κάποιον που δεν ακολουθεί την
περπατημένη την δική σας* και θελει να φτιάξει κατι διαφορετικό με άλλα κριτήρια που τα δικαιολογεί κ όλας..
Πανε οι εποχες που η τουρμπίνα έκανε 1200Ε καθώς και μοτερ αντικατάστασης (TU5- μπλοκ/κεφαλή) αν σπάσει βρίσκεις με 150Ε και με 100000Km οχι 190000Km που εχει το δικό μου!
περπατημένη την δική σας*: Πες μου εναν φιλε "costasc4vts" που πήρε 100ps στις 3000rpm "χωρίς όλα αυτά, με τα μισά και λιγότερα χρήματα..."
Προφανώς και δεν εχεις καταλάβει τι λέω!!
Molis to teliwsw tha sas parathesw tin ebiria mou kai to apotelesma thetiko h arnitiko...!
Mexri tote ta leme..
The wrong turn is up to
!