Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
Δημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Σεπ 2015, 00:33
Γεια σας κ απο μενα παιδιά!
Εδω μια βδομάδα ειμαι κάτοχος ενος Xsara N2 1.6.16V 2005.
Όπως εχω ξαναγράψει, πούλησα το προηγούμενο αυτοκίνητο (Almera N16 2.0 SR20ve 210ps 3D) για να πάρω αυτο ως πεντάθυρο, πιο οικογενειακό (εχω 2 παιδιά) και πιο ήρεμο.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος απο το οτι έχει 5 πόρτες, ίδιους χώρους μεσα με το almera και αισθητά πιο μεγάλο πορτπαγκάζ..
Επίσης ειναι πολύ πιο σύγχρονο απο ηλεκτρολογικά (φώτα αισθητήρες, βροχής, Clima, χειριστήρια, κλπ) και απο θέση οδήγησης είναι ετη φωτός μπροστά!!
Απο κατανάλωση εντυπωσιακό (5.8L/100km σε επαρχιακό μετρημένο με φουλάρισμα).
Το μεγάλο μου πρόβλημα είναι οτι είναι ΑΨΥΧΟ!
Δεν θέλω πολλά και γρήγορα άλογα!
Έχω ψάξει τις διαφορές στους TU5 JP4 & TU5 JP4 S με βολεύει ο πρωτος με τον κόφτη στις 6.500rpm.
Δεν θέλω να τρέχω και να κοντράρω ΚΑΝΕΝΑ! Θέλω χρηστικά άλογα που για μένα αυτο το αμάξι δεν έχει!
(έχω κάνει service και εχω ανοίξει με το ίδιο φίλου και απλά διαπίστωσα οτι έτσι πάει - δεν εχει πρόβλημα το δικό μου..)
140 - 160 αλογάκια εως τις 5000rpm θα ήταν καλά!
Ετσι λοιπόν σκέφτομαι να του βάλω ενα T20 υδροελαιολιπαινόμενο σαλιγκαράκι που ήδη το έχω (απο το παλιο Starlet Glanza που είχα..).
Σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να πειράξω μπλόκ (έμβολα, μπιέλες, κλπ). Ουτε κάν θα το λύσω για μέταλλα που θα έπρεπε.
Οι ερωτήσεις που έχω είναι οι εξής.:
1) Τί πίεση να σηκώσω με το μαμα μπλόκ και 9,5:1 συμπίεση? Θα αντέξει αξιόπιστα 0,5bar?
Εισαγωγή και εκκεντρα θα παραμείνουν μαμα (ξαναλέω οτι δεν με ενδιαφέρει το horsepower και το σκύλιασμα στις ψηλές! Ροπή θέλω για σταμάτα ξεκίνα και προσπεράσεις με 3000rpm).
2) Να αξιοποιησω το μαμα χταπόδι βγάζωντας τον καταλύτη και τοποθετώντας εκει (στο ίδιο πλακάκι) με άλλες τρύπες την τουρμπίνα..;
3) Φοράει αντάπτωρα με το πλαστικό κέλυφος για το φίλτρο λαδιού (όπως και όλα απο το 2003 και μετά). Παίρνω απο εκεί την πίεση λαδιού με κολαούζο και τα επιστρεφόμενα τα ρίχνω στο κάρτερ - κλασσικά - δεν αλλάζι κάτι..;
4) Απο καυσιμο. Υπάρχει κάποιος που να βάζει boardάκι στο ίδιο ECU (εγκέφαλο);
Ο map sensor που εχει stock διαβάζει 0,5bar;
(Ή πάμε για παράλληλο; Εγω δουλευω τον AEM S2 EMS που κάνει θάυματα (& timing) αλλα θα προτιμούσα το chipακι - boardάκι..!)
5) Intercooler, σωληνώσεις, σκάστρα θα του βάλω τις stock απο το Glanza (4efte).
6) Εξάτμηση την ίδια (- χαμηλές θέλω να έχει)
*Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα όσους ξέρουν και μπορούν να βοηθήσου γιατι θα ξεκινήσω άμεσα.
**Δεν προκειται να δώσω ενα σκασμό λεφτά για ΦΠΕ + έκκεντρα για να πάρω 10 άλογα που δεν θα είναι και στο φάσμα του στροφομέτρου που χρησιμοποιώ - θα είναι στους κόφτες. Θέλω δύναμη απο 1800 εως 4000rpm - εξου και η τόσο μικρή τουρμπίνα..
Ευχαριστώ,
Γιώργος
Εδω μια βδομάδα ειμαι κάτοχος ενος Xsara N2 1.6.16V 2005.
Όπως εχω ξαναγράψει, πούλησα το προηγούμενο αυτοκίνητο (Almera N16 2.0 SR20ve 210ps 3D) για να πάρω αυτο ως πεντάθυρο, πιο οικογενειακό (εχω 2 παιδιά) και πιο ήρεμο.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος απο το οτι έχει 5 πόρτες, ίδιους χώρους μεσα με το almera και αισθητά πιο μεγάλο πορτπαγκάζ..
Επίσης ειναι πολύ πιο σύγχρονο απο ηλεκτρολογικά (φώτα αισθητήρες, βροχής, Clima, χειριστήρια, κλπ) και απο θέση οδήγησης είναι ετη φωτός μπροστά!!
Απο κατανάλωση εντυπωσιακό (5.8L/100km σε επαρχιακό μετρημένο με φουλάρισμα).
Το μεγάλο μου πρόβλημα είναι οτι είναι ΑΨΥΧΟ!
Δεν θέλω πολλά και γρήγορα άλογα!
Έχω ψάξει τις διαφορές στους TU5 JP4 & TU5 JP4 S με βολεύει ο πρωτος με τον κόφτη στις 6.500rpm.
Δεν θέλω να τρέχω και να κοντράρω ΚΑΝΕΝΑ! Θέλω χρηστικά άλογα που για μένα αυτο το αμάξι δεν έχει!
(έχω κάνει service και εχω ανοίξει με το ίδιο φίλου και απλά διαπίστωσα οτι έτσι πάει - δεν εχει πρόβλημα το δικό μου..)
140 - 160 αλογάκια εως τις 5000rpm θα ήταν καλά!
Ετσι λοιπόν σκέφτομαι να του βάλω ενα T20 υδροελαιολιπαινόμενο σαλιγκαράκι που ήδη το έχω (απο το παλιο Starlet Glanza που είχα..).
Σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να πειράξω μπλόκ (έμβολα, μπιέλες, κλπ). Ουτε κάν θα το λύσω για μέταλλα που θα έπρεπε.
Οι ερωτήσεις που έχω είναι οι εξής.:
1) Τί πίεση να σηκώσω με το μαμα μπλόκ και 9,5:1 συμπίεση? Θα αντέξει αξιόπιστα 0,5bar?
Εισαγωγή και εκκεντρα θα παραμείνουν μαμα (ξαναλέω οτι δεν με ενδιαφέρει το horsepower και το σκύλιασμα στις ψηλές! Ροπή θέλω για σταμάτα ξεκίνα και προσπεράσεις με 3000rpm).
2) Να αξιοποιησω το μαμα χταπόδι βγάζωντας τον καταλύτη και τοποθετώντας εκει (στο ίδιο πλακάκι) με άλλες τρύπες την τουρμπίνα..;
3) Φοράει αντάπτωρα με το πλαστικό κέλυφος για το φίλτρο λαδιού (όπως και όλα απο το 2003 και μετά). Παίρνω απο εκεί την πίεση λαδιού με κολαούζο και τα επιστρεφόμενα τα ρίχνω στο κάρτερ - κλασσικά - δεν αλλάζι κάτι..;
4) Απο καυσιμο. Υπάρχει κάποιος που να βάζει boardάκι στο ίδιο ECU (εγκέφαλο);
Ο map sensor που εχει stock διαβάζει 0,5bar;
(Ή πάμε για παράλληλο; Εγω δουλευω τον AEM S2 EMS που κάνει θάυματα (& timing) αλλα θα προτιμούσα το chipακι - boardάκι..!)
5) Intercooler, σωληνώσεις, σκάστρα θα του βάλω τις stock απο το Glanza (4efte).
6) Εξάτμηση την ίδια (- χαμηλές θέλω να έχει)
*Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα όσους ξέρουν και μπορούν να βοηθήσου γιατι θα ξεκινήσω άμεσα.
**Δεν προκειται να δώσω ενα σκασμό λεφτά για ΦΠΕ + έκκεντρα για να πάρω 10 άλογα που δεν θα είναι και στο φάσμα του στροφομέτρου που χρησιμοποιώ - θα είναι στους κόφτες. Θέλω δύναμη απο 1800 εως 4000rpm - εξου και η τόσο μικρή τουρμπίνα..
Ευχαριστώ,
Γιώργος