Σελίδα 1 από 3

Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Σεπ 2015, 00:33
από geormpal
Γεια σας κ απο μενα παιδιά!
Εδω μια βδομάδα ειμαι κάτοχος ενος Xsara N2 1.6.16V 2005.
Όπως εχω ξαναγράψει, πούλησα το προηγούμενο αυτοκίνητο (Almera N16 2.0 SR20ve 210ps 3D) για να πάρω αυτο ως πεντάθυρο, πιο οικογενειακό (εχω 2 παιδιά) και πιο ήρεμο.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος απο το οτι έχει 5 πόρτες, ίδιους χώρους μεσα με το almera και αισθητά πιο μεγάλο πορτπαγκάζ..
Επίσης ειναι πολύ πιο σύγχρονο απο ηλεκτρολογικά (φώτα αισθητήρες, βροχής, Clima, χειριστήρια, κλπ) και απο θέση οδήγησης είναι ετη φωτός μπροστά!!
Απο κατανάλωση εντυπωσιακό (5.8L/100km σε επαρχιακό μετρημένο με φουλάρισμα).
Το μεγάλο μου πρόβλημα είναι οτι είναι ΑΨΥΧΟ!
Δεν θέλω πολλά και γρήγορα άλογα!
Έχω ψάξει τις διαφορές στους TU5 JP4 & TU5 JP4 S με βολεύει ο πρωτος με τον κόφτη στις 6.500rpm.
Δεν θέλω να τρέχω και να κοντράρω ΚΑΝΕΝΑ! Θέλω χρηστικά άλογα που για μένα αυτο το αμάξι δεν έχει!
(έχω κάνει service και εχω ανοίξει με το ίδιο φίλου και απλά διαπίστωσα οτι έτσι πάει - δεν εχει πρόβλημα το δικό μου..)
140 - 160 αλογάκια εως τις 5000rpm θα ήταν καλά!
Ετσι λοιπόν σκέφτομαι να του βάλω ενα T20 υδροελαιολιπαινόμενο σαλιγκαράκι που ήδη το έχω (απο το παλιο Starlet Glanza που είχα..).
Σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να πειράξω μπλόκ (έμβολα, μπιέλες, κλπ). Ουτε κάν θα το λύσω για μέταλλα που θα έπρεπε.
Οι ερωτήσεις που έχω είναι οι εξής.:
1) Τί πίεση να σηκώσω με το μαμα μπλόκ και 9,5:1 συμπίεση? Θα αντέξει αξιόπιστα 0,5bar?
Εισαγωγή και εκκεντρα θα παραμείνουν μαμα (ξαναλέω οτι δεν με ενδιαφέρει το horsepower και το σκύλιασμα στις ψηλές! Ροπή θέλω για σταμάτα ξεκίνα και προσπεράσεις με 3000rpm).
2) Να αξιοποιησω το μαμα χταπόδι βγάζωντας τον καταλύτη και τοποθετώντας εκει (στο ίδιο πλακάκι) με άλλες τρύπες την τουρμπίνα..;
3) Φοράει αντάπτωρα με το πλαστικό κέλυφος για το φίλτρο λαδιού (όπως και όλα απο το 2003 και μετά). Παίρνω απο εκεί την πίεση λαδιού με κολαούζο και τα επιστρεφόμενα τα ρίχνω στο κάρτερ - κλασσικά - δεν αλλάζι κάτι..;
4) Απο καυσιμο. Υπάρχει κάποιος που να βάζει boardάκι στο ίδιο ECU (εγκέφαλο);
Ο map sensor που εχει stock διαβάζει 0,5bar;
(Ή πάμε για παράλληλο; Εγω δουλευω τον AEM S2 EMS που κάνει θάυματα (& timing) αλλα θα προτιμούσα το chipακι - boardάκι..!)
5) Intercooler, σωληνώσεις, σκάστρα θα του βάλω τις stock απο το Glanza (4efte).
6) Εξάτμηση την ίδια (- χαμηλές θέλω να έχει)

*Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα όσους ξέρουν και μπορούν να βοηθήσου γιατι θα ξεκινήσω άμεσα.
**Δεν προκειται να δώσω ενα σκασμό λεφτά για ΦΠΕ + έκκεντρα για να πάρω 10 άλογα που δεν θα είναι και στο φάσμα του στροφομέτρου που χρησιμοποιώ - θα είναι στους κόφτες. Θέλω δύναμη απο 1800 εως 4000rpm - εξου και η τόσο μικρή τουρμπίνα..

Ευχαριστώ,
Γιώργος

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Σεπ 2015, 12:41
από Tzakos
Γιώργο,μόνο στο σημείο 3 μπορώ να σε βοηθήσω και η απάντηση είναι,ναί.
Καλή σου επιτυχία.

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Σεπ 2015, 13:08
από geormpal
Tzakos έγραψε:
Γιώργο,μόνο στο σημείο 3 μπορώ να σε βοηθήσω και η απάντηση είναι,ναί.
Καλή σου επιτυχία.

Ευχαριστώ πολύ! :)

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Σεπ 2015, 21:41
από geormpal
κανενας;;

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Οκτ 2015, 19:17
από geormpal
Ρε παιδια ΒΟΗΘΕΙΑ!
Τι να κάνω για δύναμη στα χαμηλά?????
Πολύ καλο και ευκολοδήγητο, αλλα Α-Ψ-Υ-Χ-Ο!
Δεν έχει περάσει απο τα χέρια μου ξανά τετοιο αμάξι!
Σκεφτόμουν τα σαξοραλα και .. την πάτησα..!

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Οκτ 2015, 11:10
από Πράκτορας
Προσωπικα το εβρισκα πολυ ψυχωμενο, ακομη κ στα χαμηλα. Δεδομενου παντα του 16v χαρακτηρα του. Μαλλον εχεις συνηθισει σε αλλα μοτερ κ δεν μπορεις να προσαρμοστεις.

Στάλθηκε από το LG-P880 μου

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Οκτ 2015, 12:03
από c2_vTs_Prioni
Γεωργιε ισως εκανες λαθος επιλογη για αλογα...Παντως εμενα το Xsara 1 αν και 1400 κυβικα και 75 αλογα ταξιδι κανει ανετοτατα και προσπερασεις και γκαζι εχει...Μιλαω παντα φορτομενο φουλ με κουζινες μεσα και μπαγκαζια σωρο...
Εγω θα σου ελεγα να του φτιαξεις ενα προγραμματακι να παρει λιγο απανω του και να μην μπλεξεις με αυτα που θες να κανεις γιατι θα χαλασεις χρημα αρκετο αλλα και η αξιοπιστια του ισως χαθει....Επισης σκεψου οτι εχει πλαστικη εισαγωγη...Εγω πιστευω να ξεχασεις τον ιαπωνα και απλα να προσαρμοστεις στα καινουρια δεδομενα...

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Οκτ 2015, 18:40
από geormpal
Παιζει να έχω και εγω το πρόβλημα, δηλαδή..!
Στις ανηφόρες (εθνική οδό) με 100κμ/ω ποτέ δεν είχα κατεβάσει 4η ως τώρα.. Δεν πηράζει - θα το συνηθίσω!
Σκέφτομαι και το μοτερ απο το 207GT (150ps) να σας πω την αλήθεια..
Το τουρμπισμα γενικά είναι δύσκολο σε αυτο το μοτερ, αν και λένε οτι αντέχει 0,4bar (145ps).
Με την πλαστική εισαγωγή μεχρι 0,5 - 0,6bar δεν έχεις πρόβλημα!
Για αρχή ξεκινάω με μια εξάτμηση που θα χρειαστεί ο,τι και να κάνω, ενα ελεύθερο φιλτράκι στο φιλτροκούτι και αντικατάσταση του σωλήνα εισαγωγής..
Επειγόντως καθαρισμα της πεταλούδας!
Τι διαμετρήματος εξάτμηση για ατμόσφαιρα;;
Ξεχνάω λοιπον ΟΣΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΧΑ και θυμάμαι μονο την ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥΣ!

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Οκτ 2015, 22:36
από c2_vTs_Prioni
Χαχαχαχα... 145 φτανεις και με 1το σταδιο λιγο ψαγμενο... Παιρνει κουρδισμα αυτη η μηχανη...
Οσο για την εξατμιση οι περισσοτεροι χρησιμοποιουν 50αρα σωληνα για φπε και 54-56 για εκκεντρα μπουμπη...


Sent from my c2_vTs_Using_IOS...

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Οκτ 2015, 15:36
από geormpal
Λοιπον παιδια ακούστε να δείτε τι γίνεται..
Όταν είσαι ρελαντί (ζεστό πάντα μοτερ) και του σκάσεις ενα ελαχιστο ξερόγκαζο (ίσα που να επρεπε να σηκωθεί ο δείκτης στις 1100rpm, αυτός πέφτει στις 500 (πάει να σβήσει). Τα μπεκάκια ψεκάζουν κανονικά (απο οτι ακούω) - φαίνεται να εχει χρονοκαθυστέρηση η πεταλούδα απο το ηλεκτρογκαζο... Αυτος τελικά ήταν ο λόγος που μας σβήνει πάντα αν δεν το ξεκινησουμε "γυναικεία"..
Θα μου πείτε καλα μλκας εισαι και δεν το κατάλαβες κατευθείαν και κατηγορούσες το αμαξακι..
Αν το κάνεις αποτομα (κανονικό ξερογκαζο) δεν κάνει τπτ και μάλιστα είναι και ευστροφο..
Εκει που θες απλα να ξεκινησεις γρηγορα χωρις να αφήσεις το συμπλέκτη με 2500 στροφες το κάνει (απο 800 στροφες να πάει 1000)..
Στην εθνική που έλεγα είναι αυτή η δυναμη του και είναι δεδομένο πλεον..
Ακούω γνώμες.. (συγνώμη που σας ταλαιπωρώ και ευχαριστώ!)

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Οκτ 2015, 16:15
από Πράκτορας
Ξεκινας απο τα απλα: καθαρισμα μαπ κ πεταλουδας. Πραγραμματισμος πεταλουδας με γνησιο διαγνωστικο. Τελος, κανεις τηλεφορτιση.

Στάλθηκε από το LG-P880 μου

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Οκτ 2015, 17:39
από geormpal
Πράκτορας έγραψε:
Ξεκινας απο τα απλα: καθαρισμα μαπ κ πεταλουδας. Πραγραμματισμος πεταλουδας με γνησιο διαγνωστικο. Τελος, κανεις τηλεφορτιση.

Στάλθηκε από το LG-P880 μου


Δηλαδή δεν μπορώ να το κάνω μονος μου;
Θέλει και προγραμματισμό;
Τι είναι η τηλεφόρτιση;

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Οκτ 2015, 20:45
από Πράκτορας
Ναι, θελει reset με μαμα διαγνωστικο. Αναφερομαι παντα σε απροβληματιστη λειτουργια.
Η τηλεφορτιση ειναι update στο λογισμικο του εγκεφαλου κ γινεται παλι μονο απο μαμα διαγνωστικο.

Στάλθηκε από το LG-P880 μου

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Οκτ 2015, 13:56
από geormpal
Αυτό που βρήκα μεσα στο φόρουμ ισχύει?
Προγραμματισμός πεταλούδας με εντολές..
viewtopic.php?f=54&t=9732

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Οκτ 2015, 16:52
από geormpal
Τώρα που το συνδυάζω βγαίνουν..
Όταν ειχα πάρει το αμάξι δουλευε κανονικά!
Απο όταν του έκανα σερβις (την επόμενη μέρα) και εβγαλα τον πόλο της μπαταρία αρχισαν τα προβλήματα!
Τελικά δοκίμασα το κολπο με τις εντολες που ποσταρα παραπάνω..
Σχεδον έστρωσε το πρόβλημα - δεν ρίχνει στροφές - παροτι κομπιάζει πάλι λίγο στο ελάχιστο πάτημα του γκαζιού..
Όταν επιστρέψω, lexia και βλέπουμε..
Για αρχή καλά!