Σελίδα 2 από 3

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Οκτ 2015, 14:35
από geormpal
Παιδια αυριο πρωί παω Αθήνα..
Ξέρετε κάποιον έμπιστο και πόσο περιπου κοστιζει καθαρισμα πεταλούδας και ρύθμιση αυτης..;;;
Ευχαριστώ

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Οκτ 2015, 21:36
από xantiamanolis
η πεταλουδα καθαριζετε αλλα γιατι να την ρυθμισεις?απλα ριξε καθαριστικο σπρει και εισε οκ...

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Οκτ 2015, 21:41
από geormpal
Γιατι είχα βγάλει τον πόλο της μπαταρίας και απο τοτε μου κάνει νούμερα..
Κουλό αλλα αυτό νομίζω οτι είναι...

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Οκτ 2015, 21:43
από xantiamanolis
είναι λιγο κουλο....αλλα τι να πω.....

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Μαρ 2017, 23:39
από geormpal
Γεια σας και πάλι παιδιά!
Επειτα απο καμια 40000 χλμ που εχει γράψει στα χέρια μου το Xsara, σκέφτομαι να προχωρήσω το εγχείρημα που σας έλεγα..
Φτιάχνω λοιπόν την πολλαπλή εξαγωγής, κατεβάζω downpipe, παίρνω νερό και λάδι για το σαλιγκάρι..
Μέχρι εδώ το θεωρώ βατό.. (Κλειστό μοτερ)
(CT9 τουρμπίνα με actuator 0.5bar, intercooler Glanza stock)
Αυτό που με προβληματίζει ειναι τι γίνεται με την ECU... (?)
Θέλω να δουλέψει max 0.5 με overboost 0.7Bar. 150ps
Τι κάνουμε με μπέκ; (αν εξαντλήσουμε αυτά θα φτάσουν..; )
Και για διαχειρηση* τι προτείνετε; :hmm
(*Εχει κανα 2 στο car.gr της ίδιας φιλοσοφίας που εχουν πετύχει αυτό που σκέφτομαι. Οι περισσότεροι εκει επαιξαν με dta s40 pro ecu και ειχαν πολύ καλά αποτελέσματα. Εμενα πιο οικονομικος και πιο ευέλικτος στον προγραμματισμό μου φαίνεται ο emanage.. Εχει κάποιος εμπειρία - γνώμη - άποψη..; )

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Μαρ 2017, 08:26
από The Ace
eManage Ultimate είχα στο RX8, προφανώς γνωρίζεις ότι και οι δύο eManage είναι piggy-back και όχι standalones, άρα θα πρέπει να τσεκάρεις κατά πόσο η ECU σου και οι σένσορες που έχει το αυτοκίνητο αρκούν για τις παροχές και τα A/F που σκέφτεσαι. Πάντως ο eManage είναι όντως πανεύκολος να μπει και να ρυθμιστεί, το είχα κάνει εντελώς μόνος μου, αρκεί πάντα να γνωρίζουμε αν είμαστε εντός ορίων του stock συστήματος ελέγχου.

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Μαρ 2017, 13:53
από geormpal
The Ace έγραψε:
eManage Ultimate είχα στο RX8, προφανώς γνωρίζεις ότι και οι δύο eManage είναι piggy-back και όχι standalones, άρα θα πρέπει να τσεκάρεις κατά πόσο η ECU σου και οι σένσορες που έχει το αυτοκίνητο αρκούν για τις παροχές και τα A/F που σκέφτεσαι. Πάντως ο eManage είναι όντως πανεύκολος να μπει και να ρυθμιστεί, το είχα κάνει εντελώς μόνος μου, αρκεί πάντα να γνωρίζουμε αν είμαστε εντός ορίων του stock συστήματος ελέγχου.

Όντως εχεις δίκιο - δεν το διευκρίνησα κ 'γω.. (σύγκρινα αγραφο με παράλληλο!)
Ο εργοστασιακός map διαβάζει μονο υποπίεση; Γιατι αλλιώς ίσως μπορούσε να με καλύψει με πρόγραμμα...εξαλλου μονο για 0,5 μιλάμε...
Επίσης ο μπερδευτής (-παράλληλος) γιατι να μην μπορεί να συνεργαστεί με την μαμα ecu..;

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Μαρ 2017, 14:12
από The Ace
Για το αν θες καινούριο MAP δεν ξέρω λεπτομέρειες για το δικό σου μοντέλο, πιθανότατα κάποιο άλλο παιδί εδώ μέσα θα ξέρει. Για τον παράλληλο αυτό είπα, ότι αναγκαστικά βασίζεται πάνω στη μαμά ECU, μήπως ήθελες να ρωτήσεις κάτι άλλο ?

Α, και για τον eManage, αν υπάρχει και μπορείς να τη βρεις, πάρε την πλεξούδα για το δικό σου μοντέλο, θα σου γλυτώσει ΠΟΛΛΕΣ ώρες άγχους και κολλήσεων και ελέγχου (αν κάτι πάει στραβά)....

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Μαρ 2017, 20:04
από geormpal
The Ace έγραψε:
Για το αν θες καινούριο MAP δεν ξέρω λεπτομέρειες για το δικό σου μοντέλο, πιθανότατα κάποιο άλλο παιδί εδώ μέσα θα ξέρει. Για τον παράλληλο αυτό είπα, ότι αναγκαστικά βασίζεται πάνω στη μαμά ECU, μήπως ήθελες να ρωτήσεις κάτι άλλο ?

Α, και για τον eManage, αν υπάρχει και μπορείς να τη βρεις, πάρε την πλεξούδα για το δικό σου μοντέλο, θα σου γλυτώσει ΠΟΛΛΕΣ ώρες άγχους και κολλήσεων και ελέγχου (αν κάτι πάει στραβά)....

Μεταχειρισμενο θα πάρω, οποτε θα την φτιάξω την πλεξούδα..
Δεν ξέρω καποιον που να φτιάχνει προγραμμα για Γαλλικά!
Αυτός σίγουρα θα μπορούσε να με βοηθήσει...!
Τι επιλογές εχουμε με τσιπάρισμα στη μαμα ECU..;;

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Μαρ 2017, 20:45
από Tzakos
geormpal έγραψε:
The Ace έγραψε:
eManage Ultimate είχα στο RX8, προφανώς γνωρίζεις ότι και οι δύο eManage είναι piggy-back και όχι standalones, άρα θα πρέπει να τσεκάρεις κατά πόσο η ECU σου και οι σένσορες που έχει το αυτοκίνητο αρκούν για τις παροχές και τα A/F που σκέφτεσαι. Πάντως ο eManage είναι όντως πανεύκολος να μπει και να ρυθμιστεί, το είχα κάνει εντελώς μόνος μου, αρκεί πάντα να γνωρίζουμε αν είμαστε εντός ορίων του stock συστήματος ελέγχου.

Όντως εχεις δίκιο - δεν το διευκρίνησα κ 'γω.. (σύγκρινα αγραφο με παράλληλο!)
Ο εργοστασιακός map διαβάζει μονο υποπίεση; Γιατι αλλιώς ίσως μπορούσε να με καλύψει με πρόγραμμα...εξαλλου μονο για 0,5 μιλάμε...
Επίσης ο μπερδευτής (-παράλληλος) γιατι να μην μπορεί να συνεργαστεί με την μαμα ecu..;



Για να καταλάβω και εγώ που είμαι μπούφος,τι σχέση έχει ο map?
Πιστεύετε οτι χωρίς map δλδ,δεν θα δουλεύει?

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Μαρ 2017, 23:02
από geormpal
Tzakos έγραψε:
geormpal έγραψε:
The Ace έγραψε:
eManage Ultimate είχα στο RX8, προφανώς γνωρίζεις ότι και οι δύο eManage είναι piggy-back και όχι standalones, άρα θα πρέπει να τσεκάρεις κατά πόσο η ECU σου και οι σένσορες που έχει το αυτοκίνητο αρκούν για τις παροχές και τα A/F που σκέφτεσαι. Πάντως ο eManage είναι όντως πανεύκολος να μπει και να ρυθμιστεί, το είχα κάνει εντελώς μόνος μου, αρκεί πάντα να γνωρίζουμε αν είμαστε εντός ορίων του stock συστήματος ελέγχου.

Όντως εχεις δίκιο - δεν το διευκρίνησα κ 'γω.. (σύγκρινα αγραφο με παράλληλο!)
Ο εργοστασιακός map διαβάζει μονο υποπίεση; Γιατι αλλιώς ίσως μπορούσε να με καλύψει με πρόγραμμα...εξαλλου μονο για 0,5 μιλάμε...
Επίσης ο μπερδευτής (-παράλληλος) γιατι να μην μπορεί να συνεργαστεί με την μαμα ecu..;



Για να καταλάβω και εγώ που είμαι μπούφος,τι σχέση έχει ο map?
Πιστεύετε οτι χωρίς map δλδ,δεν θα δουλεύει?

Θα δουλευει; Πώς θα ρυθμίζει την στοιχειομετρική χωρις map ή maf;
Απλα στα ατμοσφαιρικά λειτουργει ως αισθητήρας υποπίεσης και δεν ξέρω αν μπορει να δώσει και θετικές τιμές.. (πχ μεχρι 0,5bar)
Για συνεχισε το αυτο που σκέφτεσαι... :hmm

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Μαρ 2017, 23:19
από Tzakos
Αδερφέ,όταν δεν υπάρχει,ή δεν δουλεύει ο map,το μοτέρ δουλεύει κανονικότατα,εκτός του οτι δεν κρατάει ρελαντί.
Δεν πιστεύω σε μετατροπή να σε ενδιαφέρουν οι τιμές του map στο ρελαντί.

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Μαρ 2017, 07:34
από geormpal
Tzakos έγραψε:
Αδερφέ,όταν δεν υπάρχει,ή δεν δουλεύει ο map,το μοτέρ δουλεύει κανονικότατα,εκτός του οτι δεν κρατάει ρελαντί.
Δεν πιστεύω σε μετατροπή να σε ενδιαφέρουν οι τιμές του map στο ρελαντί.

Ισως αλλάζει κατι στα Γαλλικά; (?) Σε οσα ειχα με το που δυσλειτουργούσε map ή maf αναβε check engine και εκανε μονο παλαβομάρες το στροφόμετρο.. Ρελάντι απλά εσβηνε αλλά και σε ολο το φασμα απο full load μεχρι εξισορρόπηση πνιγόταν..
Που θα καταλάβει τι να ψεκάσει; Απο tps, τις τιμες του χαρτη/στροφές και λαμδα; Οταν φουσκώνει πως θα δίνει καυσιμο και πόσο;
Δεν επιμένω, απλα εξηγησέ το μου..

Re: Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Μαρ 2017, 10:26
από costasc4vts
geormpal έγραψε:
Οι ερωτήσεις που έχω είναι οι εξής.:
1) Τί πίεση να σηκώσω με το μαμα μπλόκ και 9,5:1 συμπίεση? Θα αντέξει αξιόπιστα 0,5bar?
Εισαγωγή και εκκεντρα θα παραμείνουν μαμα (ξαναλέω οτι δεν με ενδιαφέρει το horsepower και το σκύλιασμα στις ψηλές! Ροπή θέλω για σταμάτα ξεκίνα και προσπεράσεις με 3000rpm).
2) Να αξιοποιησω το μαμα χταπόδι βγάζωντας τον καταλύτη και τοποθετώντας εκει (στο ίδιο πλακάκι) με άλλες τρύπες την τουρμπίνα..;
3) Φοράει αντάπτωρα με το πλαστικό κέλυφος για το φίλτρο λαδιού (όπως και όλα απο το 2003 και μετά). Παίρνω απο εκεί την πίεση λαδιού με κολαούζο και τα επιστρεφόμενα τα ρίχνω στο κάρτερ - κλασσικά - δεν αλλάζι κάτι..;
4) Απο καυσιμο. Υπάρχει κάποιος που να βάζει boardάκι στο ίδιο ECU (εγκέφαλο);
Ο map sensor που εχει stock διαβάζει 0,5bar;
(Ή πάμε για παράλληλο; Εγω δουλευω τον AEM S2 EMS που κάνει θάυματα (& timing) αλλα θα προτιμούσα το chipακι - boardάκι..!)
5) Intercooler, σωληνώσεις, σκάστρα θα του βάλω τις stock απο το Glanza (4efte).
6) Εξάτμηση την ίδια (- χαμηλές θέλω να έχει)

*Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα όσους ξέρουν και μπορούν να βοηθήσου γιατι θα ξεκινήσω άμεσα.
**Δεν προκειται να δώσω ενα σκασμό λεφτά για ΦΠΕ + έκκεντρα για να πάρω 10 άλογα που δεν θα είναι και στο φάσμα του στροφομέτρου που χρησιμοποιώ - θα είναι στους κόφτες. Θέλω δύναμη απο 1800 εως 4000rpm - εξου και η τόσο μικρή τουρμπίνα..

Ευχαριστώ,
Γιώργος


Πάμε σιγά σιγά... Καλύτερα ΦΠΕ και μουμπακια παρά τα όσα σχεδιάζεις... Εκτός αν τρέχουν τα χρήματα από τα μπατζάκια σου... Μιλώντας για τον εαυτό μου δεν θεωρώ ότι υπάρχει κάποιος άλλος να έχει ψάξει τόσο πολύ τα πάντα για αυτόν τον κινητήρα...
Στο 1 ναι για 0.5...με άλλη εισαγωγή όμως όχι τις πλαστικές...
2 όχι... Ούτε Για πλάκα... Θα ραγισει στη πρώτη βόλτα
3 ναι
4 όχι
5 δεν νομίζω... Δεν ξέρω μεγέθη... Προφανώς άλλες σωληνώσεις άρα έξτρα χρήματα
6 Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα αστειεύεσαι βέβαια... Όχι... Θες εξάτμιση από την αρχή από χταπόδι κτλ...
Τα όσα περιγράφεις στην αρχή θα τα έχεις με όσα σου είπα... 1ο στάδιο ροπιαζει το αμάξι... Όχι τόσο σε άλογα αλλά νευριάζει... Έχεις προφανώς συνηθίσει σε άλογα... Άλλο αμάξι... Άλλο στυλ οδήγησης...
Ελπίζω να βοήθησα... :)

[Διαγράφηκε]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Μαρ 2017, 10:26
από costasc4vts
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω costasc4vts στις Πέμ 30 Μαρ 2017, 10:28.
Αιτία: Διπλό ποστ