Γεια σας και πάλι παιδιά!
Επειτα απο καμια 40000 χλμ που εχει γράψει στα χέρια μου το Xsara, σκέφτομαι να προχωρήσω το εγχείρημα που σας έλεγα..
Φτιάχνω λοιπόν την πολλαπλή εξαγωγής, κατεβάζω downpipe, παίρνω νερό και λάδι για το σαλιγκάρι..
Μέχρι εδώ το θεωρώ βατό.. (Κλειστό μοτερ)
(CT9 τουρμπίνα με actuator 0.5bar, intercooler Glanza stock)
Αυτό που με προβληματίζει ειναι τι γίνεται με την ECU... (?)
Θέλω να δουλέψει max 0.5 με overboost 0.7Bar. 150ps
Τι κάνουμε με μπέκ; (αν εξαντλήσουμε αυτά θα φτάσουν..; )
Και για διαχειρηση* τι προτείνετε;
(*Εχει κανα 2 στο car.gr της ίδιας φιλοσοφίας που εχουν πετύχει αυτό που σκέφτομαι. Οι περισσότεροι εκει επαιξαν με dta s40 pro ecu και ειχαν πολύ καλά αποτελέσματα. Εμενα πιο οικονομικος και πιο ευέλικτος στον προγραμματισμό μου φαίνεται ο emanage.. Εχει κάποιος εμπειρία - γνώμη - άποψη..; )