Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
GeZ
|
Θέμα δημοσίευσης: Xsara V6 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Μάιος 2007, 13:21 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48 Δημοσιεύσεις: 969 Τοποθεσία: Μέγαρα Εικόνες: 0
|
Καλησπέρα σε όλους
Γνωρίζει κανείς αν έχει μπει σε Xsara ο τρίλιτρος ES9 που έχει η Xantia; Γνωρίζω οτι έχει μπει σε 306 αλλά δεν έχω δει κάτι αντίστοιχο σε Xsara .
|
|
|
|
|
PANOURAMIX
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μάιος 2007, 21:31 |
|
Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58 Δημοσιεύσεις: 273 Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
|
αν ομως τον εχεις δει σε 306 τοτε μπαινει και στο xsara.οι βασεις ειναι ιδιες.
_________________ ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!
|
|
|
|
|
GeoKy
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 01 Ιουν 2007, 15:37 |
|
Εγγραφή: Τρί 19 Δεκ 2006, 15:02 Δημοσιεύσεις: 2938 Τοποθεσία: Οπου με βγαλει ο δρομος..
|
+1 Σωστοστ
Και μετα ...
_________________ PONY 1976 Επι της ανασκαφης PONY 1983 Στην ουρα επι της ανασκαφης Mehari 1975 Προς το παρον σε κομματια
|
|
|
|
|
GeZ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Ιουν 2007, 13:49 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48 Δημοσιεύσεις: 969 Τοποθεσία: Μέγαρα Εικόνες: 0
|
Φίλε D7 δεν θα έλεγα από το C5 γιατί έχει μεταβλητό χρονισμό οπότε δύσκολο στην βελτίωση και στα ηλεκτρονικά .Όσον αφορά το μοτέρ με βλέπω να το φέρνω από Γαλλία και δεν θα το δηλώσω γιατί δεν έχει εγκριθεί τέτοια μετατροπή από το εργοστάσιο (αν και έχω μία διαδικασία στο μυαλό μου... ).Και όσον αφορά το ΚΤΕΟ θα κρατήσω στην άκρη τον 1.6 και κάθε φορά που είναι θα τον βάζω (δόξα τον Θεό εργαλεία και χώρο έχω )
_________________ GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου..... http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
|
|
|
|
|
PANOURAMIX
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Ιουν 2007, 15:37 |
|
Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58 Δημοσιεύσεις: 273 Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
|
φιλε gez δεν ειναι τοσο ευκολο να αλλαζεις μοτερ καθε φορα που θες να περασεις κτεο.για να μπει ο 3λιτρος πρεπει να αλλαξεις σασμαν ιμιαξονια και ακρα και μην ξεχνας οτι δεν θα μεινει τιποτα απο την καλωδιωση του 1,6.
_________________ ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!
|
|
|
|
|
PANOURAMIX
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Ιουν 2007, 15:59 |
|
Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58 Δημοσιεύσεις: 273 Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
|
αν εισαι ετοιμος να την κανεις προχωρα και ξεχνα αυτες τις τραμπες μοτερ για το κτεο.οταν θα ερθει η ωρα του να πας σε ιδιωτικο.αυτοκινητα που μπορεις να χρησιμοποιησεις για να κανεις την μετατροπη θα βρεις απο γερμανια(mobile.de).
_________________ ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!
|
|
|
|
|
D7
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Ιουν 2007, 09:21 |
|
Εγγραφή: Τρί 31 Οκτ 2006, 17:35 Δημοσιεύσεις: 237 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Παράθεση: Φίλε D7 δεν θα έλεγα από το C5 γιατί έχει μεταβλητό χρονισμό οπότε δύσκολο στην βελτίωση και στα ηλεκτρονικά .
Aμαρτια φιλέ μου να θες τετοιο μοτερ να το βελτιωσεις και αλλο.Πιο πολυ θα χασεις παρα θα κερδισεις αν θες να το "φτιαξεις".Εγω παντως για να μην εμπαινα στην ιστορια της αλλαγης καθε 2 χρονια να αλλαζω μοτερ μονο για το κτεο (που δεν ειναι καθολου ευκολο εκτος αν εχεις δικο σου συνεργειο με ραμπες κτλ και παλι δε συμφερει) θα εβρισκα αλλη ακρη..............
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|