Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 08:33 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Xsara V6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Μάιος 2007, 13:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Καλησπέρα σε όλους

Γνωρίζει κανείς αν έχει μπει σε Xsara ο τρίλιτρος ES9 που έχει η Xantia; Γνωρίζω οτι έχει μπει σε 306 αλλά δεν έχω δει κάτι αντίστοιχο σε Xsara hmmm .


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μάιος 2007, 20:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 25 Σεπ 2006, 19:26
Δημοσιεύσεις: 160
Τοποθεσία: Μπουρδελιστάν Ελλάδος
Οχι δεν έχει μπει...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μάιος 2007, 21:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58
Δημοσιεύσεις: 273
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
αν ομως τον εχεις δει σε 306 τοτε μπαινει και στο xsara.οι βασεις ειναι ιδιες.

_________________
ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Ιουν 2007, 15:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Βρήκα και το βίντεο με το 306 3.0 V6
http://www.youtube.com/watch?v=4-DGMrLGnLg
Αν γίνεται και στο Xsara κάποιο αμάξι θα πάει για αλλαγή μηχανής μετά από 4 μήνες :twisted: :twisted: :twisted:

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Ιουν 2007, 15:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 19 Δεκ 2006, 15:02
Δημοσιεύσεις: 2938
Τοποθεσία: Οπου με βγαλει ο δρομος..
+1 Σωστοστ

Και μετα :evil: ...

_________________
PONY 1976 Επι της ανασκαφης
PONY 1983 Στην ουρα επι της ανασκαφης
Mehari 1975 Προς το παρον σε κομματια


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Ιουν 2007, 12:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 31 Οκτ 2006, 17:35
Δημοσιεύσεις: 237
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Φιλαρακι εχεις μπει στο μυαλο μου.Πριν απο λιγο καιρο μιλουσα για αυτη τη μετατροπη αλλα για τον v6 3.0 απο το C5 ο οποιος ειναι ο ιδιος σχεδον με τον τριλιτρο της xantia αλλα με μεγαλυτερη ροπη και ιπποδυναμη.Φυσικα δε θα το δηλωσεις ετσι?Και που θα βρεις τετοιο μοτερ.Σε οσους μαντραδες εχω ρωτησει τιποτα.μονο απο καμια γαλλια.Αλλα εγω ψαχνω για τρομπετο ολοκληρο.αν το βαλεις θα πυροβολαει το αμαξι. :thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Ιουν 2007, 13:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Φίλε D7 δεν θα έλεγα από το C5 γιατί έχει μεταβλητό χρονισμό οπότε δύσκολο στην βελτίωση και στα ηλεκτρονικά .Όσον αφορά το μοτέρ με βλέπω να το φέρνω από Γαλλία και δεν θα το δηλώσω γιατί δεν έχει εγκριθεί τέτοια μετατροπή από το εργοστάσιο :fsss (αν και έχω μία διαδικασία στο μυαλό μου... hmmm ).Και όσον αφορά το ΚΤΕΟ θα κρατήσω στην άκρη τον 1.6 και κάθε φορά που είναι θα τον βάζω :fsss (δόξα τον Θεό εργαλεία και χώρο έχω :tong: )

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Ιουν 2007, 15:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58
Δημοσιεύσεις: 273
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
φιλε gez δεν ειναι τοσο ευκολο να αλλαζεις μοτερ καθε φορα που θες να περασεις κτεο.για να μπει ο 3λιτρος πρεπει να αλλαξεις σασμαν ιμιαξονια και ακρα και μην ξεχνας οτι δεν θα μεινει τιποτα απο την καλωδιωση του 1,6.

_________________
ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Ιουν 2007, 15:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Το ξέρω γι'αυτό και θα τρώω ένα μήνα γι'αυτη την δουλειά.. ;)

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Ιουν 2007, 15:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58
Δημοσιεύσεις: 273
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
αν εισαι ετοιμος να την κανεις προχωρα και ξεχνα αυτες τις τραμπες μοτερ για το κτεο.οταν θα ερθει η ωρα του να πας σε ιδιωτικο.αυτοκινητα που μπορεις να χρησιμοποιησεις για να κανεις την μετατροπη θα βρεις απο γερμανια(mobile.de).

_________________
ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Ιουν 2007, 17:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
'Εχεις δίκιο σε αυτό γι'αυτό σκέφτομαι να το κάνω νόμιμο.Η διαδικασία είναι μεγάλη (όπως επίσης και το σήμα :-? ) αλλά έμαθα οτι γίνεται :yhoo .Σ' ευχαριστώ για την πληροφορία :thumbup

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Ιουν 2007, 22:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 19 Δεκ 2006, 15:02
Δημοσιεύσεις: 2938
Τοποθεσία: Οπου με βγαλει ο δρομος..
Μετα θελω βολτα ομως :fsss :inno: :inno: ...

_________________
PONY 1976 Επι της ανασκαφης
PONY 1983 Στην ουρα επι της ανασκαφης
Mehari 1975 Προς το παρον σε κομματια


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Ιουν 2007, 09:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 31 Οκτ 2006, 17:35
Δημοσιεύσεις: 237
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Παράθεση:
Φίλε D7 δεν θα έλεγα από το C5 γιατί έχει μεταβλητό χρονισμό οπότε δύσκολο στην βελτίωση και στα ηλεκτρονικά .


Aμαρτια φιλέ μου να θες τετοιο μοτερ να το βελτιωσεις και αλλο.Πιο πολυ θα χασεις παρα θα κερδισεις αν θες να το "φτιαξεις".Εγω παντως για να μην εμπαινα στην ιστορια της αλλαγης καθε 2 χρονια να αλλαζω μοτερ μονο για το κτεο (που δεν ειναι καθολου ευκολο εκτος αν εχεις δικο σου συνεργειο με ραμπες κτλ και παλι δε συμφερει) θα εβρισκα αλλη ακρη..............


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Μπουζί για Xsara 1.6-110 hp
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 14
Βελτίωση Xsara 2.0
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: heiko27
Απαντήσεις: 59
Δεν ανοιγει το πορτ μπαγαζ στο citroen xsara ii 2003 πενταπο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: power
Απαντήσεις: 0
Αξιοπιστία Xsara
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 11
Τοποθέτηση LPG σε Citroen Xsara 1.4....Να Βάλω ή Οχι...?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Bafralis
Απαντήσεις: 92
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια