Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 12:42 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αμορτισέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Δεκ 2010, 03:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:43
Δημοσιεύσεις: 116
Τοποθεσία: KPHTH
To ειχα παθει και εγω αυτο με bilstein και ειχε στραβοσει και το ελατηριο.Ειναι απο τα κοπανιματα που τροωει στις λακουβες και προσεξε το γιατι μπορει να σου φουσκωσει και κανας θολος!
Εγω φοραω μια weitec coilover και ειμαι υπερ ευχαριστημένος δεν κανει το μπαμ που καναν τα bilstein k koni στις λακουβες και δεν μου εχει τερματισει ποτε αν και το αμαξι ειναι τερμα χαμηλομενο. Την εχουν βαλει αλλοι 2 φιλοι ο ενας εχει κανει πανω απο 45000χλμ και ειναι ακομα αψογη, ο αλλος την εβγαλε γιατι εδωσε το αμαξι αν σε ενδοιαφερει κοιτα εδω
viewtopic.php?f=52&t=7146


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε xsr,george για την δημοσίευση του/της: Aleksandrov
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αμορτισέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Δεκ 2010, 17:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Δεκ 2010, 18:42
Δημοσιεύσεις: 8
Να φουσκώσει ο θολός; Χμμ, Έχω μπαρα θολών λες να φουσκώσει;


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω Aleksandrov στις Τετ 29 Δεκ 2010, 17:53.
Αιτία: Διπλό thread
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αμορτισέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Δεκ 2010, 18:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 29 Σεπ 2006, 07:11
Δημοσιεύσεις: 198
Μια χαρά φουσκώνει και με μπάρα θόλων αν έχει κάποιος απλά όχι τοσο εύκολα χωρις αυτήν.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αμορτισέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Δεκ 2010, 03:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:43
Δημοσιεύσεις: 116
Τοποθεσία: KPHTH
stealth έγραψε:
Μια χαρά φουσκώνει και με μπάρα θόλων αν έχει κάποιος απλά όχι τοσο εύκολα χωρις αυτήν.


ετσι ειναι..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αμορτισέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Φεβ 2011, 14:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:43
Δημοσιεύσεις: 116
Τοποθεσία: KPHTH
Πως θα βρω το μαμα υψος πισω; υποψιάζομαι οτι δεν το εχω χαμηλωσει πολυ και τα πισω αμορτησερ ξεντεριζωνται,δεν ειναι δινατον καθε 20 max 30.000χλμ να θελω πισω αμορτησερ και φοραω και 23αρες ραβδους πισω!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αμορτισέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Φεβ 2011, 20:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
H citroen πουλαει ενα εργαλειακι που μπαινει στην θεση του πισω αμορτησερ και συμφωνα με το μηκος του (ρυθμιζετε βαση βιβλιογραφιας οχηματος) βρισκεις το εργοστασιακο υψος.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αμορτισέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Φεβ 2011, 22:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2007, 16:29
Δημοσιεύσεις: 126
Τοποθεσία: ΒΡΑΧΑΤΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
xsr,george έγραψε:
Πως θα βρω το μαμα υψος πισω; υποψιάζομαι οτι δεν το εχω χαμηλωσει πολυ και τα πισω αμορτησερ ξεντεριζωνται,δεν ειναι δινατον καθε 20 max 30.000χλμ να θελω πισω αμορτησερ και φοραω και 23αρες ραβδους πισω!

με χοντρομπουκαλα bilstein βρηκα την υγεια μου στον πισω αξονα . το φορτωνω με 5 ατομα και μεχρι τωρα η αναρτηση δεν εχει πεσει αλλα η διασταση ελαστικων ειναι εργοστασιακη 195/55/15 . με χαμηλοπροφηλα ελαστικα σιγουρα καταπονειται πολυ παρα πανω .τωρα στο θεμα να τοποθετησει κανεις πιο παχιες ραβδους στρεψης δε νομιζω οτι ειναι ενδεδειγμενο γιατι χανεται η ανεξαρτησια της αναρτησης και η αποσβεστικη ικανοτητα που το ρολο αναλαμβανει πλεον το πιο μαλακο στοιχειο της που ειναι το αμορτισερ .
γενικα σε αυτα τα αυτοκινητα σαν τα δικα μας δεν χωρανε ακροτητες γιατι εχουν συμπεριφορα ιδιαιτερη απο τον κατασκευαστη .εαν ομως το θες για πιστα και μονο τοτε ενταξει το σκληραινεις οσο αντεχει η μεση σου μεχρι να γινει καρτ .


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αμορτισέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Φεβ 2011, 22:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:43
Δημοσιεύσεις: 116
Τοποθεσία: KPHTH
Mε ραβδους ισα ισα που δεν καταπονουνται τοσο τα αμορτησερ ειναι σαν να φορας πιο σκληρα ελατηρια. 197 45 17 φοραω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αμορτισέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Φεβ 2011, 16:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:43
Δημοσιεύσεις: 116
Τοποθεσία: KPHTH
Πηγα στην citroen ρωτησα για το οργανακι και με κοιταζαν σαν εξωγήνο!! πως θα βρω το μαμα υψος;; εσυ Στελιο ποσα χιλιομετρα εχεις κανει;οταν το αμαξι σου ειναι αδειο ποσους ποντους εχεις αναμεσα σε λαστιχο και θολο λεω να το μετρησω με τη ρεζερβα.δεν το εχεις χαμηλωσει ετσι;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αμορτισέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Φεβ 2011, 17:14 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
H Χsara μου ειναι εντελως εργοστασιακη Vts με πολυ φρεσκια ολη την αναρτηση (αμορτισερ,ελατηρια, σινεμπλοκ κτλ...).Ασε με να την μετρησω και θα σου απαντησω αυριο.

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αμορτισέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Φεβ 2011, 17:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:43
Δημοσιεύσεις: 116
Τοποθεσία: KPHTH
θα περιμενω με αγωνια!! ευχαριστω!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αμορτισέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Φεβ 2011, 19:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2007, 16:29
Δημοσιεύσεις: 126
Τοποθεσία: ΒΡΑΧΑΤΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
xsr,george έγραψε:
Mε ραβδους ισα ισα που δεν καταπονουνται τοσο τα αμορτησερ ειναι σαν να φορας πιο σκληρα ελατηρια. 197 45 17 φοραω.

δεν θα καταπονηθουν αν ταυτοχρονα δεν το χαμηλωσεις και δωσεις κατ επεκταση ευρος κινησης στο εμβολο του αμορτισερ .


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αμορτισέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Φεβ 2011, 19:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2007, 16:29
Δημοσιεύσεις: 126
Τοποθεσία: ΒΡΑΧΑΤΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
xsr,george έγραψε:
Mε ραβδους ισα ισα που δεν καταπονουνται τοσο τα αμορτησερ ειναι σαν να φορας πιο σκληρα ελατηρια. 197 45 17 φοραω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή αμορτισέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Φεβ 2011, 20:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2007, 16:29
Δημοσιεύσεις: 126
Τοποθεσία: ΒΡΑΧΑΤΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
xsr,george έγραψε:
Πηγα στην citroen ρωτησα για το οργανακι και με κοιταζαν σαν εξωγήνο!! πως θα βρω το μαμα υψος;; εσυ Στελιο ποσα χιλιομετρα εχεις κανει;οταν το αμαξι σου ειναι αδειο ποσους ποντους εχεις αναμεσα σε λαστιχο και θολο λεω να το μετρησω με τη ρεζερβα.δεν το εχεις χαμηλωσει ετσι;

εγω ειχα μαμα υψος και εβαζα κιτρινα bilstein οχι χοντρομπουκαλα και καθε 30000χλμ το αυτοκινητο εμφανιζε πτωση υψους στον πισω αξονα(κωλοκαθοτανε)
αποφασισα και το χαμηλωσα βαζοντας eibach ελατηρια μπροστα ως εξης 3,5 ποντους μπροστα και 2 ποντους πισω , σε συνδιασμο με χοντρομπουκαλα bilstein αυτη τη φορα(κωδικος 6060 για τα πισω) .
το φορτωνω με 5 ατομα δυο φορες την εβδομαδα και κανω πηγαινε - ελα 160 χιλιομετρα βραχατι σαλαμινα και δεν εχει πεσει καθολου ουτε τερματιζει οπως πριν ο πισω αξονας σε σκαμπανεβασματα του δρομου . απο στριψιμο εξαιρετικα συμπεριφερεται η μονη μου ενσταση ειναι η σκληρη συμπεριφορα στον μπροστινο αξονα αν δεν προσεξεις τα σαμαρακια και τα σημαδεψεις με ταχυτητα .


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 9 από 11 [ 162 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αλλαγή αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΜΠΤΗΡΩΝ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS4
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήσεις: 31
Αλλαγή βάσεων αμορτισέρ... Λάθος τοποθέτηση?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: christospan
Απαντήσεις: 13
BLAUPUNKT RD4 mp3 κ αλλαγή με το απλό
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: billc2vts
Απαντήσεις: 5
Προβληματισμοι με αλλαγη αμορτισερ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: ifrankie614
Απαντήσεις: 32
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ