Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 25 Απρ 2024, 00:52 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: 1.4 Turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Σεπ 2006, 13:21 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:37
Δημοσιεύσεις: 2092
Τοποθεσία: 3 αμάξια μπροστά σου!!!
Αλλαγή κουζινέτων με τριμεταλλικα, πιο ενισχυμένα ελατήρια εμβόλων, σκάφτηκαν τα πιστόνια με αποτέλεσμα σχέση συμπίεσης 8,2:1, ροική βελτίωση στο καπάκι, πιο ενισχυμένη φλάντζα κεφαλής, αλλαγή εξάτμισης από μπρος μέχρι πίσω, τουρμπίνα από Punto GT, φιλτροχοάνη Simota, intercooler από Audi S4, έξτρα μπεκ(250cc). Υπερπίεση: 0,5 bar

Αποτέλεσμα: 115HP, 0-100: 10,6, 0-400: 17,6, 0-1000: 32,6 και Τελική: 185+

Κόστος: Περ'ιπου 3.500€

_________________
ΖΥΓΟΣ Κυδαθηναίων 22, Πλάκα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Σεπ 2006, 13:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
αυτο εχει εφαρμοστει καπου η σου το προτειναν? γιατι εχω βρει τα αντιστοιχα υλικα με 1500 ευρω μονο που η τουρμπινα ειναι σκαμενη στα τ24 και εχει πειπλεον καταλυτη απο s3 με πμ σου δινω τηλ αυτου που τα πουλαει . δυναμομετρηση που ειχα δει ηταν στα 125 αλογα

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Σεπ 2006, 13:29 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
που το βρηκες αυτο????

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Σεπ 2006, 13:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
αν ρωτας εμενα τα δινει φιλος που τα φορουσε σε 206 μαζι με εγκεφαλακι απο δαρα ,σκαστρα, dp, και πολλαπλη

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Σεπ 2006, 13:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:37
Δημοσιεύσεις: 2092
Τοποθεσία: 3 αμάξια μπροστά σου!!!
smpokos έγραψε:
αυτο εχει εφαρμοστει καπου η σου το προτειναν? γιατι εχω βρει τα αντιστοιχα υλικα με 1500 ευρω μονο που η τουρμπινα ειναι σκαμενη στα τ24 και εχει πειπλεον καταλυτη απο s3 με πμ σου δινω τηλ αυτου που τα πουλαει . δυναμομετρηση που ειχα δει ηταν στα 125 αλογα


Βασικά εγώ έχω το 1.6 16V. Αν έχεις τίποτα για turbo σε 1.6 στείλε μου να το δω. Αυτό το είδα σε ένα περιοδικό που το έχει κάνει κάποιος και είπα να το γράψω μπας και θέλει κανένας με 1.4 να το κάνει turbo.

_________________
ΖΥΓΟΣ Κυδαθηναίων 22, Πλάκα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Σεπ 2006, 13:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
των κωστα ρωταω απλα με προλαβες στo post, εισαι πολυ γρηγορος ρε smpoke!!!

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Σεπ 2006, 13:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
σαν αστραπη!! για το 1600 3500 ευρω: τ25, ic , dp, πεμπτο μπεκ, φλαντζα , κολλαρα(με Ω θα ηταν καλυτερα :spank: ),πολλαπλη, εγκατασταση και κατι αλλα ψιλολοιδια κοντα στα 200 αλογα αν θυμαμαι καλα απο οτι ειχα ρωτησει.

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Σεπ 2006, 13:42 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:37
Δημοσιεύσεις: 2092
Τοποθεσία: 3 αμάξια μπροστά σου!!!
smpokos έγραψε:
σαν αστραπη!! για το 1600 3500 ευρω: τ25, ic , dp, πεμπτο μπεκ, φλαντζα , κολλαρα(με Ω θα ηταν καλυτερα :spank: ),πολλαπλη, εγκατασταση και κατι αλλα ψιλολοιδια κοντα στα 200 αλογα αν θυμαμαι καλα απο οτι ειχα ρωτησει.


Με 3.500€ στα 200 άλογα;;;;;; :shock: :shock: :shock: :shock:
Ένας άλλος που είχα ρωτήσει μου είχε πει 160 άλογα με 4.500€ :-? :-? :-?

_________________
ΖΥΓΟΣ Κυδαθηναίων 22, Πλάκα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Σεπ 2006, 13:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
θα ξαναρωτησω μιαμερα που θα παω απο κει γιατι ολα αυτα τα ειπαμε τηλεφωνικος.

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Σεπ 2006, 13:46 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:37
Δημοσιεύσεις: 2092
Τοποθεσία: 3 αμάξια μπροστά σου!!!
smpokos έγραψε:
θα ξαναρωτησω μιαμερα που θα παω απο κει γιατι ολα αυτα τα ειπαμε τηλεφωνικος.


Ok man :thumbup

_________________
ΖΥΓΟΣ Κυδαθηναίων 22, Πλάκα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1.4 Turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Σεπ 2006, 14:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
[quote="kostas2123"]Αλλαγή κουζινέτων με τριμεταλλικα, πιο ενισχυμένα ελατήρια εμβόλων, σκάφτηκαν τα πιστόνια με αποτέλεσμα σχέση συμπίεσης 8,2:1, ροική βελτίωση στο καπάκι, πιο ενισχυμένη φλάντζα κεφαλής, αλλαγή εξάτμισης από μπρος μέχρι πίσω, τουρμπίνα από Punto GT, φιλτροχοάνη Simota, intercooler από Audi S4, έξτρα μπεκ(250cc). Υπερπίεση: 0,5 bar

Αποτέλεσμα: 115HP, 0-100: 10,6, 0-400: 17,6, 0-1000: 32,6 και Τελική: 185+

Κόστος: Περ'ιπου 3.500

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1.4 Turbo
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Σεπ 2006, 16:06 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:37
Δημοσιεύσεις: 2092
Τοποθεσία: 3 αμάξια μπροστά σου!!!
[quote="KarlBarks"][quote="kostas2123"]Αλλαγή κουζινέτων με τριμεταλλικα, πιο ενισχυμένα ελατήρια εμβόλων, σκάφτηκαν τα πιστόνια με αποτέλεσμα σχέση συμπίεσης 8,2:1, ροική βελτίωση στο καπάκι, πιο ενισχυμένη φλάντζα κεφαλής, αλλαγή εξάτμισης από μπρος μέχρι πίσω, τουρμπίνα από Punto GT, φιλτροχοάνη Simota, intercooler από Audi S4, έξτρα μπεκ(250cc). Υπερπίεση: 0,5 bar

Αποτέλεσμα: 115HP, 0-100: 10,6, 0-400: 17,6, 0-1000: 32,6 και Τελική: 185+

Κόστος: Περ'ιπου 3.500

_________________
ΖΥΓΟΣ Κυδαθηναίων 22, Πλάκα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Σεπ 2006, 16:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Μην το πατε μακρια... http://gtc.gr/meli/damien.htm

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Σεπ 2006, 17:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
ασε τρελολυκε ο νταμιεν ειχε ξεφυγει! αληθεια που χαθηκε αυτος?

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Σεπ 2006, 17:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Ξεφιγε δεν ξεφιγε, το αμαξι αν ειναι αυτο που λεει, πρεπει να γ@μα και να :spank: ...
Το που εχει χαθει, ενας θεος ξερει...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 34 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Citroen DS3 1.6 `13 diesel E-HDI turbo failure at 7500 miles
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS3
Συγγραφέας: vpafi
Απαντήσεις: 8
Honda: σοβαρό θέμα αξιοπιστίας στον νέο 1.5 V-Tec Turbo
Δ. Συζήτηση: Διάφορα
Συγγραφέας: Lohias^
Απαντήσεις: 4
Φρένα του C4 Turbo
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: AGGELOS
Απαντήσεις: 0
VTR TURBO
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 34
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron