Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:21 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ / ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ & ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΕ XS
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Νοέμ 2007, 23:09 
Άβαταρ μέλους
ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΩ XSARA VTR ΜΟΥ. ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ / ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ...ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ [ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ...] , ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΚΟΣΤΟΣ :-?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Νοέμ 2007, 21:53 
Άβαταρ μέλους
1.Καλως ηρθες στο φορουμ.
2. Αυτο που ζητας ειναι τοσο υποκειμενικο και τοσο γενικο που κανεις δεν μπορει να δωσει απαντηση μεσα στο φορουμ, θα θεωρηθει διαφημιση.
3. Ξοδεψε λιγο απο τον καιρο σου "ψαχνοντας" εδω μεσα , ειδικα στο φορουμ των βελτιωσεων αλλακαι των γενικων τεχνικων θεματων. Νομιζω πως θα βρεις τοσες πολλες πληροφοριες που θα βρεις και ποια ακριβως "γραμμη" να παρεις για την βελτιωση της Γαλλιδας.
Ετσι και εσυ θα εχεις πια συγκεκριμενα ερωτηματικα, και οι μηχανολογικα καταρτισμενοι συμφορουμιστες θα μπορουσαν να βοηθησουν περισσοτερο.
Για αρχη: Σκουπα/φιλτρο Εξατμιση Προγραμμα = +10 - 15 αλογα=~1000


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2007, 00:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2007, 16:29
Δημοσιεύσεις: 126
Τοποθεσία: ΒΡΑΧΑΤΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
πατριωτη εγω οτι χρειαζομαι παω στην αθηνα ωs αναφορα τα ανταλλακτικα και τη βελτιωση.αν επιμενεις κορινθο για service και μονο σου προτεινω στη σωληνουργια Μαγκλαση & Αναγνωστοπουλο)τα ξερουν τα γαλλακια σα καλπικη δεκαρα ειναι φθηνοι και εντιμοι και τοποθετουν μαμα ανταλλακτικα.αν θελεις βελτιωση πισω απο το στρατοπεδο Κορινθου πηγαινε στο Βιρλα και για τουρμπισμα στο Δελτα Κορινθου Τορτελινο


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ / ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ & ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Σ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2007, 13:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
@MAIK@ έγραψε:
ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΩ XSARA VTR ΜΟΥ. ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ / ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ...ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ [ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ...] , ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΚΟΣΤΟΣ :-?

Αν εχεις μοτερ 1.4 η 1.6 8V δεν παιρνει τιποτα.Αν 1.6 16V μονο φιλτρο στο κουτι και ελευθερο τελικο στην εξατμιση.Απο εκει και περα αν πας για παραπανω να υπολογιζεις αλλαγη εγκεφαλου γιατι δεν παιρνει τιποτα στις υψηλες στροφες.
Αλλη λυση που χρειαζεται πολλα φραγκα τουρμπισμα,και γινετε σε ολα τα μοτερ με παραλληλο εγκεφαλακι και πεμτο μπεκ.
Απο εμφανιση εγω ειχα βαλει το μαμα body kit απο τον Ευθυμιου στο Λεχαιο.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2007, 17:39 
Άβαταρ μέλους
τι γίνεται με αλλαγή μηχανής σε 1600 vts 125hp και 1ο στάδιο 160hp? :schraeg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2007, 17:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
@MAIK@ έγραψε:
τι γίνεται με αλλαγή μηχανής σε 1600 vts 125hp και 1ο στάδιο 160hp? :schraeg


Αυτο που λες δεν μπορει να το φανταστει ουτε ο tolkin ο ιδιος...
Δεν παιζει το πρωτο σταδιο 160 ουτε σε γαιδουρι mode... :thumbup
Δες λιγο τις δυναμομετρισεις στο "συναντήσεις - εκδηλώσεις" και θα καταλαβεις...
http://www.greekcitroenclub.gr/forum/vi ... c&start=75
Τι μοτερ φορας δεν μας εχεις πει ακομα...
Κατα τα αλλα συμφωνω σε οτι ειπε ο αντωνης...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2007, 17:47 
Άβαταρ μέλους
1400 vtr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Νοέμ 2007, 19:33 
Άβαταρ μέλους
H ταπεινη μου αποψη:
Το στηνω το 14αρι για στριψιμο με φιλτρο κι ελευθερη εξατμιση οπου μπορω ξεκινωντας απο το τελικο.
Μαζευω λεφτα (που θα τα δινα ετσι κι αλλιως για την βελτιωση) και:
Βαζω το 2 λιτρο μοτερ/τροπετο με τα 157/167 αλογα του 306 ατμοσφαιρα/μαμα . ΘΑ δεις πως θα βγουν τα ιδια με τις μετατροπες/εξοδα συντηρησης του μοτερ μετα τη βελτιωση. Αν τσιταρεις το 14αρι αποκλειεται να μεινει χωρις να ζητησει. Φτιαχτο 2λιτρο και ορμα.
2. Αγοραζεις ενα νεο αυτ/το τς αρεσκειας σου και το ξεκινας απο κει.
Καλυτερα να παρεις ενα πχ τουρμπισιο μαμα(λεον ιμπιζα σουμπαρου κλπ) και να ξεκινησεις απο κει. Παντως επειδη επθα καραπλακαρα με τα αλογα του 306 :shock: βρες ενα 306 s16! 6-7χιλιαρικα πανε ...Σωστα?
Αυτα τα ολιγα....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν 2008, 15:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 31 Οκτ 2006, 17:35
Δημοσιεύσεις: 237
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Παράθεση:
Αυτο που λες δεν μπορει να το φανταστει ουτε ο tolkin ο ιδιος...
Δεν παιζει το πρωτο σταδιο 160 ουτε σε γαιδουρι mode...


εχει peugeot sport καλουδια που ο 1600αρης φτανει τα 167 αλογα μεμηχανικο γκαζι.Κοστιζει βεβαια η μετατροπη οσο το να βαλεις ενα light turbo αλλα για ατμοσφαιρικους φιλους υπαρχει σαν επιλογη.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Πρόβλημα με κινητήρα THP 1.6, χάνει λάδια !
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: tasos66
Απαντήσεις: 44
Ξαφνικό σβήσιμο του κινητήρα σε citroen xantia 1600cc.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: χρηστος K
Απαντήσεις: 33
βελτίωση saxo 1.4
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Χαμηλή θερμοκρασία κινητήρα c3 1.1 2009->
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: tasos_vl
Απαντήσεις: 7
Αλλαγή σε κινητήρα C4 απο 1.4 σε 1.6 (και turbo ίσως?)
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: mastro8anasis
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια