Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 10:51 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ροικη 6FZ 1800 16V απο Λιολιο?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Νοέμ 2007, 00:26 
Άβαταρ μέλους
Μου πε με email πως θελει 750


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Νοέμ 2007, 00:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Φεβ 2007, 14:48
Δημοσιεύσεις: 295
Τοποθεσία: HALKIDA
βρες ρυθμιζόμενα από δίλιτρο γρανάζια εκκεντροφόρων και ρυθμισέτο πιο χαμιλά.χοάνη πρόγραμμα μεσέο τελικό.

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναCITROEN VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Νοέμ 2007, 09:21 
Άβαταρ μέλους
Μην μπεις σε αυτην την διαδικασια.Ειναι μοτερ που δεν βγαζει αλογα και δεν αξιζει να επενδυσεις σε κατι αλλο πλην του ΦΠΕ(και πολυ ειναι).
Αν θες,βρες σχεσεις σασμαν απο 205 GTi ή απο καποιο 309 GTi που εχουν την "κοντη" κλιμακωση.
Οσο για την ροικη,εκτος του οτι δεν θα βγαλεις και τιποτα το ιδιαιτερο απο αποδοση,τα 750Ε ειναι υπερβολικα χρηματα!

Υ.Γ.Για τον συγκεκριμενο μηχανικο δεν εχω ακουσει καλα πραγματα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Νοέμ 2007, 10:12 
Άβαταρ μέλους
<κκαλυτερα να μην ασχοληθεις.
ή αν θες να ασχοληθεις δωσε κατι παραπανω και τουρμπισε το(light)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Νοέμ 2007, 17:02 
Άβαταρ μέλους
Ειχατε δικιο ολοι.
10-15 αλογατα μονο αλλα "μεγαλες υποσχεσεις για ροπη παντου" αφου ξερουν πως το μοτερακι ειναι νεκρο μεχρι τις 3χιλσαλ....
ΦΠΕ? τι μου θμιζει αυτο? Φιλτρο Προγραμμα Εξατμιση? (Φιλε Παλι Εχασες? Φερε το Πορτοφολι Εδω?) catback? fullbody?\
Προγραμμα για sagem S2000 σε ποιον? κανας καλος?
ΦΠΕ = κανα 600αρι περιπου?.... το Σασμαν απο 309? γνωστης κανεις?
Τουρμπισμα στο μοτερ με 11:1 συμπιεση , μαλλον χλωμο. Μ αυτα τα λεφτακια παιρνω σαξοραλλο και το λιωνω στα Μεγαρα :schraeg Εξ αλλου η πρωτη μου ιδεα ηταν το Light turbo config αλλα οι εμπειροτεροι εδω μου δειξαν πως θα το παντρευτω και πως θα πρεπει να σκασω χοντρα φραγκα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Νοέμ 2007, 09:27 
Άβαταρ μέλους
Ωπα,sorry,ρωτα προσεξα οτι αναφερομαστε σε Picasso...
Προσπαθησε να βρεις την κλιμακωση του σασμαν σου ή τουλαχιστον τον τυπο του για να δουμε τι γραναζια εχει.
Αν υπαρχει καποια κλιμακωση πιο κοντη θα ζωντανεψει το αυτοκινητο σου καθως οι στροφες απο αλλαγη σε αλλαγη θα πεφτουν λιγοτερο.
Εναλλακτικα μπορει να την γλιτωνεις μονο και με ενα πιο κοντο κορονοπηνειο που θα σου κοστισει και λιγοτερα.

Το καλο ειναι οτι με το σασμαν οι πιθανοτητες να σου "Φερε το Πορτοφολι Εδω" ειναι πολυ λιγες. :tong:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Νοέμ 2007, 16:12 
Άβαταρ μέλους
Λοιπον απο το citroendata.co.uk :

Gearbox Type BE4/5
Gearbox Ident plate :20 DL 68
Reducton box Torque : 19x77
Speedometer ratio : 22x18


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Νοέμ 2007, 00:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
αν θες να ζωντανεψει το αμαξι στις χαμηλες στροφες :χταποδι(ταινια)-καταλυτης κ ενα ελευθερο φιλτρακι κ εισαι αρχηγος!
κ πανω απο ολα χωρις προβληματα αξιοπιστιας !!!!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Νοέμ 2007, 09:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
αμα πας σε αυτο το τυπο που λες πες μου.
μου χρωστα κατι αλογα ... :rant :rant :rant


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Νοέμ 2007, 01:24 
Άβαταρ μέλους
ΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΑΑΑΑΑ!!!!
Το πραγμα δειχνει σκουρο/χλωμο!
Μπα , δε θα παω. Αν καταφερω ΦΠΕ εχει καλα. Αλλα ρε γμτ, εβγαλα τελειως το φιλτρο αερα τις προαλλες κι αφησα μια μικρη σιτα ,σαν τουλι. Ιδια σκ@τ@.
Τ αμαξι νεκρο! Αυτο και μονο μ εκανε να αποκλεισω το "Φ". Κανει και 80 ευρα!(το πανελ, τ αλλα, πιο ακριβα)
Απ ο τι καταλάβαινω , ειτε θα κατσω να μαθω μονος μου πως να το τουρμπισω και θα βαραω οχταωρα μαζι τους "μαστορες" για να κανου ν σωστη δουλεια , η με βλεπω με κανα OPC/Sharan/Alhambra/AlteaXL......
Αν και το πικασσακι "τα λεει" μετα τις 3000 περιπου.
Τι να πω.... ολο πορτες τρωω τωρα τελευταια..... :ysteric


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Νοέμ 2007, 21:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
σεατ αλτεα φριτρακ
30κ

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΜΑΞΙ.
φοβερο .
το οδηγησα. μη το ψαχνεις αλλου τελειως . :iconcool


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Νοέμ 2007, 08:31 
Άβαταρ μέλους
azan έγραψε:
...Αλλα ρε γμτ, εβγαλα τελειως το φιλτρο αερα τις προαλλες κι αφησα μια μικρη σιτα ,σαν τουλι. Ιδια σκ@τ@.
Τ αμαξι νεκρο! Αυτο και μονο μ εκανε να αποκλεισω το "Φ". Κανει και 80 ευρα!(το πανελ, τ αλλα, πιο ακριβα)
...

Καμια σχεση η δουλεια της σιτας με το panel...Η σιτα δεν ειναι σε θεση να στρωματοποιησει/ομαλοποιησει την ροη του αερα για αυτο και εχασες. ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Νοέμ 2007, 22:14 
Άβαταρ μέλους
pughell έγραψε:
Καμια σχεση η δουλεια της σιτας με το panel...Η σιτα δεν ειναι σε θεση να στρωματοποιησει/ομαλοποιησει την ροη του αερα για αυτο και εχασες. ;)

Μωρε, λες???? hmmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Νοέμ 2007, 09:36 
Άβαταρ μέλους
Και βεβαιως υπομονη για καποια χιλιομετρα ωστε να μπορεσει ο εγκεφαλος να αλλαξει τις παραμετρους λειτουργιας με τον επιπλεον αερα. :thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: ξανα στα ιδιααααα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Σεπ 2010, 18:25 
Άβαταρ μέλους
"Γεια σας. Εγω ειμαι παλι. Ο ενοχλητικος τυπος!?"
Ξαναγυρισα , και μαλιστα περισσοτερο ικανοποιημενος απ το αμαξι απο ποτε.
3 χρόνια μαζι του , και δεν εδειξε σημαδια ταλαιπωριας η κουρασης . Αποπαντα δισταζε στα χαμηλα , μα του το χαλαλιζω.
Εχει στο κοντερ κοντα 115χιλ.
Θελω ομως να του "αναδειξω" το χαρακτηρα που κρυβει αυτο το "πατωμα"!
Σκεφτωμαι λοιπον να το τουρμπισω με μια gt25r .
Ο Δαρας μου ανεφερε κοντα στα 4χιλ.
Απο τροπετο 2λιτρου πικασσο οχι κατω απο 5 με τα εργατικα.
Απο ροικες κλπ, τα συζητησαμε, πεταμενα χρηματα, εκτος απο εκκεντροφορους που δεν γνωριζω τη διαδικασια καθολου. οποιος διαφωτιστης, ας με διαφωτισει πρκλ.
Δεν θελω να "καταληξω" με κανα opc . Ντροπη!
Τα φωτα σας παρακαλω, το χω δει πιο ζεστα αυτον τον καιρο....Μεχρι και μεγαρα σκεφτομαι να το βαλω... :wrc
Ξαναευχαριστω πολυ για την ξανα-βοηθεια!!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 18 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αισθητηρας λ σε C4 1800
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 17
User's manual C5 break 1800 cc 2003 MY
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: nik0laus
Απαντήσεις: 10
θερμοκρασια-χασιμο νερων xantia 1800 16v
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: spikali
Απαντήσεις: 16
PICASSO XCARA C4 1800
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: takisapo
Απαντήσεις: 11
Αλλαγή από 1800 σε 2000 κυβικα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια