Να μαι παλιιιι , ετοιμος να φαω το κεφαλι μουυυυ....
Λοιπον , αβαρια με την εξατμιση , αρα και αφορμη να την αλλαξω απο καταλυτη και πισω. Θα μεπι και ενα πανελατο φιλτρο και ψαχνω το Προγραμμα για τον σαζεμ 2000. Μουπαν για εναν που θελει 250ευρα και το χει το θεμα , ομως δεν ειναι του χωρου σαν επαγγελματιας , μα τα εχει λενε καλα τα σαζεμ.
Και , κοιτωντας στο ιντερνετ , βρηκα τους dp-engineering.nl με κατι προτζεκτακια τοσο καμμενα οσο το δικο μου. ΠΧ πεζω 206 1.4 biturbo & compressor απο 75 στα 175!
Και με κανει να σκεφτομαι , μηπως βαζουμε περισσοτερα εμποδια απο αυτα που μας αναλογουν?
Και λεω οκει. Μπορει να μην εχουμε πολλα μαστορια που να τα λενε , μα ειμαστε ολοι ανικανοι? Τι παραπανω εχει δηλαδη το opc? "They took astra opc's shell ...." Και η σιτροεν παταει το οικογενειακο της πανω στον ν φορες πρωταθλητη κοσμου...
Ενταξει , τα απειρα λεφτα τα λυνουν ολα ,μαλλον, αλλα ,ζξπανο τα ιδια περιπου δεν αισθανοσουν οταν εφτιαχνες τ αγωνιστικο σου? Αν με ρωταγες για το ΖΧ δεν θα σου ελεγα ποτε "τραβα μπρος" . Δεν το ξερω τ αμαξι οπως εσυ (παρεμπιτπωντως στην dp εχουν ενα ζχ 2 λιτρο 16ν xu10j στα 375 αλογαααααα!). Και πολυ παραπανω δεν πιστεψα πως μπορει αυτο τ αμαξι να γινει επιδοσεων. Εσυ ομως το πιστεψες. Και δουλεψες πανω του.
Σεβομαι την προηγουμενη συλογικη κακη εμπειρια του φορουμ με , και ευχαριστω που εχω μια τετοια προειδοποιηση απο ολους σας , και θελω δεν θελω την λαμβανω σοβαρα υπ οψη μου και πορευομαι μ αυτην αφπυ με κανει προσεκτικοτερο.
Φανταστειτε πως μιλησα με ενα παλληκαρι που μου ανεφερε μια εγκατασταση TU5J4s 170bhp (saxo vts 1.6 16v) sto pikasso
Καλα, αν αυτο ειναι και κατελαχιστον μηχανολογικα δυνατο , θα μεινω αφωνος!!!
Παιζει τετοια καγκουρια? εστω και με τα οργανα να κρεμονται απο τα καλωδια?
Μη βαρατε ολοι μαζι , ενας ενας , παρτε χαρτακι , και στην ουρα.
Δεν διδασκω, μαθαινω.