Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ 01 Ιουν 2020, 07:53 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Βελτίωση Xsara 2.0
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Νοέμ 2007, 15:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Οκτ 2007, 14:43
Δημοσιεύσεις: 40
Τοποθεσία: Αθηνα
Καλησπέρα για ριχτέ καμία ιδέα κατά προτίμηση με τιμουλες εάν ξέρεται για να ανεβάσουμε άλογα το 2.0 . Δεν με πολύ ενδιαφέρει να αρχίσω να σκαλίζω το μοτέρ διότι τις περισσότερες φορές αρχίζουν τα προβλήματα μάλλον για κανένα τσιπακι λεω . Φοράω φίλτρο ελεύθερο στο μαμά φιλτροκουτι ΚΝ και εξάτμιση από το χταπόδι και πίσω με μεταλλικό καταλύτη ξέρει κανείς στα ποσά άλογα παίζει με αυτά που έχω και ποσά μπορεί να φτάσει με την προσθήκη τσιπ ;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Νοέμ 2007, 10:07 
Άβαταρ μέλους
Αν εχεις τον XU10J4RS,ακα 167 αλογα,πιστευω οτι δεν αξιζει να μπλεξεις παραπανω. :thumbdown

Ειναι μοτερακι το οποιο ναι μεν εχει ανοχες για παραπανω αλογα,δεν βγαινουν ομως ευκολα και θελουν πολλα χρηματα και πανω απο ολα γνωση του μηχανικου,γνωση που στην Ελλαδα δεν υπαρχει για να στο πω με απλα λογια.
Η σιγουρη λυση ειναι ο εγκεφαλος και οι Ν εκκεντροφοροι που δινει η Peugeot Sport για το 306 αλλα δεν ξερω κατα ποσο ταιριαζει ο εγκεφαλος καθως αν αλλαξε κατι,δεν θα δουλεψει ποτε. :s

Αν παντως θελεις να δοκιμασεις τσιπακι,προτιμησε κατι επωνυμο κονσερβα και οχι απο καποιον ελληνα βελτιωτη φτιαχτο σε δυναμομετρο,κλπ καθως οπως προειπα δεν εχουν ιδεα απο αυτο το μοτερ.

Καλες λυσεις ειναι η Superchips και η SKN απο οσο ξερω.





Μην μπεις με τιποτα στην διαδικασια να πειραξεις κεφαλη,να αυξησεις συμπιεση,κλπ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Νοέμ 2007, 15:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Οκτ 2007, 14:43
Δημοσιεύσεις: 40
Τοποθεσία: Αθηνα
pughell έγραψε:

Αν παντως θελεις να δοκιμασεις τσιπακι,προτιμησε κατι επωνυμο κονσερβα και οχι απο καποιον ελληνα βελτιωτη φτιαχτο σε δυναμομετρο,κλπ καθως οπως προειπα δεν εχουν ιδεα απο αυτο το μοτερ.

Καλες λυσεις ειναι η Superchips και η SKN απο οσο ξερω.





Μην μπεις με τιποτα στην διαδικασια να πειραξεις κεφαλη,να αυξησεις συμπιεση,κλπ!


Το ότι δεν έχουν ιδέα το κατάλαβα από την πρώτη ημέρα που το πήρα μιας και όσους ρώτησα για το εάν μπορώ να βάλω σκούπα όλοι μου έλεγαν στην αρχή ότι ναι βεβαίως και μπορείς και όταν τους έλεγα έλα δείξε μου που και ανοίγαμε καπό όλοι μένανε με ανοιχτό το στόμα μιας και το μοτέρ αυτό είναι ανάποδα και δεν έχεις περιθώρια να βάλεις τίποτα .
Στο πρώτο μου μήνυμα θα δεις ότι συμφωνούμε ότι με τίποτα δεν θέλω να πειράζω μοτέρ . Ούτε η ιδέα των εκκεντροφόρων μου αρέσει απλά έλεγα για τσιπ και εάν υπάρχει καμία ιδέα τελικά που να δουλεύει με σκούπα .
Με την Superchips δεν έχω και της καλύτερες εμπειρίες από παλιότερα αυτοκίνητα .
Τελικά μάλλον θα κάνω αυτό που έλεγα ότι εάν δεν το πουλήσω τα επόμενα 2 χρόνια θα το τουρμπισω διότι κάποτε πέτυχα ένα 2 λίτρο τουρμπισμενο εγώ επιβάτης ενός Calibra 2.0 turbo 300 άλογα και μέχρι τα 220 και την αλλαγή σε έκτη δεν μπορούσαμε να του φύγουμε .


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Νοέμ 2007, 16:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
αν θες να το τουρμπισεις βαλε το χερι στη τσεπη και παρε κατι σοβαρο και εγγυημενο
δηλαδη κοιτα το κιτ της dp-engineering παει αρκετα λεφτα αλλα ειναι φοβερη η δουλεια τους. ολανδια πρεπει να ειναι και το στελνουν ετοιμο το κιτ προς τοποθετηση....


επισης αν μεινεις ατμοσφαιρα κοιτα προς σουπερσπριντ μερια. ακριβα αλλα τα μονο εγγυημενα για το αμαξι σου


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Νοέμ 2007, 16:23 
Άβαταρ μέλους
Λαθος αμαξι για τουρμπισμα κατα την γνωμη μου...Οχι οτι δεν αντεχει αλλά ειναι ιεροσυλια.
Αν σε νοιαζει το γκαζι,δωστο και παρε κατι αλλο.Αυτο το αμαξι ειναι για να στριβει,οπως ακριβως και το 306 GTi/Race.
Το μονο που του λειπει ειναι το 6αρι σασμαν,must κατα την γνωμη μου. :iconcool


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Νοέμ 2007, 16:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
ωπα μιλατε για το 167αρι ή για το 136αρι?
γιατι το 167αρι οντως ειναι αλλη φαση


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Νοέμ 2007, 16:58 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6097
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Φιλε μου εδω και μια βδομαδα φοραω το ιδιο μοτερ με τα 167hp στο ΖΧ μου....Ειλικρινα,γιατι θες και αλλη δυναμη....?Δεν ξερω βεβαια ποσο πιο βαρυ ειναι το Ξαρα αλλα το ΖΧ με υπερκαλυπτει απο γκαζι...Φορας ηδη εξατμισουλα αρα πρεπει να παιζεις στα 167hp πραγματικα....Βεβαια εγω ψαχνομαι κυριως για στροφιλικια ισως γι'αυτο...Παντως αν εχεις (πολυ) βαθια τσεπη η Peugeot Sport δινει για το μοτερ μας εκκεντροφορους και εγκεφαλο οπως σου ειπε ηδη ο Pughell...Δεν ξερω βεβαια κατα ποσο ειναι χωροταξικα εφικτο στην Ξαρα αλλα σκεψου και το 6αρι σαζμαν του 306...Πιστεψε με αλλαζει το αμαξι....Ελα ομως που δεν το βρισκω κι εγω...

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Νοέμ 2007, 18:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Οκτ 2007, 14:43
Δημοσιεύσεις: 40
Τοποθεσία: Αθηνα
Το μοτέρ το 2 λίτρο είναι 167 το 135 είναι το 1800 το οποίο το είχε φίλος και είναι τέλειος ψόφιο

Σχετικά με το εξάρι το είχα σκεφτεί και εγώ παλαιοτέρα αλλά εάν δεις τα τεχνικά χαρακτηριστικά που δίνουν οι 2 εταιρίες θα δεις ότι το 306 χάνει λίγο στα μπακ λόγο πιο μακριών σχέσεων ενώ βέβαια έχει μικρό πλεονέκτημα στην τελική και έτσι σε βάζει σε σκέψεις για το ποιο να διαλέξεις .

Όταν έχεις αρκετό καιρό ένα αυτοκίνητο στα χέρια σου αρχίζεις να το βαριέσαι από άποψης γκαζιού ε αυτή η στιγμή έφτασε ή φτάνει σιγα σιγά και ή θα το αλλάξω ή θα κάνω κάτι , όχι ότι έχω παράπονο το αμάξι είναι αρκετά δυνατό και στην εθνική έχω κάνει πολλούς με αρκετά ποιο δυνατά αυτοκίνητα να απορούν τι σκατά είναι αυτό που τους τα ρίχνει έτσι .

Σχετικά με την αλλαγή εκκεντροφόρων και γενικά σκαλίσματος του μοτέρ μέσα τα έχω κάνει σε όλα μου τα προηγούμενα αυτοκίνητα και τα αποτελέσματα πάντα ήταν άσχημα για αυτό και σκέφτομαι μάλλον μόνο για τσιπ

Σίγουρα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι για να στρίβει και το κάνει με το παραπάνω δεν είμαι ο άνθρωπος που κοιτάει της ευθείες αλλά όπως γράφω και παραπάνω πάντα μετά από καιρό θες κάτι παραπάνω .


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Νοέμ 2007, 18:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
poylaei sto psclub ενα παιδι timour21 λεγεται 6αρι.
δε ξερω αν το εχει δωσει...και σε καλα λεφτα.

η διαφορα ειναι απλα χαωδης...
σε 206rc ποτ εγινε η μετατροπη ηταν αλλο αμαξι.μιλαμε για φοβερη διαφορα.
αλλα ειναι τρελλο γαμησι. δεν ειναι βγαζεις το ενα βαζεις το αλλο.
στο 206 τουλαχιστον ηθελε αρκετη δουλιτσα σε λεπτομεριες...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Νοέμ 2007, 04:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 18:48
Δημοσιεύσεις: 155
Τοποθεσία: ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ
heiko27 έγραψε:
Το μοτέρ το 2 λίτρο είναι 167 το 135 είναι το 1800 το οποίο το είχε φίλος και είναι τέλειος ψόφιο

Με τα 136 αλογα φιλε μου εβγαινε το 2λιτρο xsara ΜΚ2 ελεω νεων οδηγιων σχετικα με τις εκπομπες ρυπων που προβλεπεται απο την Ε.Ε. Το μοτερ αυτο προηλθε απο το C5 ΜΚ1. Δεν διακρινεται για την δυναμη του αλλα κυριως για την ροπη του...Με ενα ελευθερο φιλτρο, εξατμιση και προγραμμα γινεται αλλο αυτοκινητο(πιστεψε με εχω οδηγησει αρκετα απο δ'αυτα και ξερω)... Υπηρχε ομως και μοτερ 1800 μονο με τα ΜΚ1 xsara αλλα εβγαζε 122 αλογα αν δεν κανω λαθος...

Απ'οτι εχω διαβασει παλαιοτερα στο νετ οταν ειχε κυκλοφορησει το xsara 2.0 167 hp και βγηκε με 5αρι κιβωτιο ενω στην αγορα κυκλοφορουσε ηδη το 306 s16 με 6αρι ο τυπος και τα media που ασχολουνταν με τα αυτοκινητα εσπευσαν να κατηγορησουν την Peugeot οτι προωθει κυριως τα δικα της αυτοκινητα και χαντακωνει την Citroen... Το Group PSA, και ιδιαιτερα τα στελεχη της Peugeot (η οποια ειχε και το πανω χερι), εσπευσε να απαντησει λεγοντας οτι το εν λογω σασμαν δεν φορεθηκε στα xsara για τον απλο λογο του οτι δεν χωρουσε στο μηχανοστασιο του xsara επειδη εβρισκε στην κρεμαγιερα και το κοστος να ξανασχεδιαστει το συστημα διευθυνσης ηταν μεγαλο και επισης οτι το xsara προοριζεται για γρηγορο οικογενειακο και οχι για racing... :rant
Απ'οτι ειχα διαβασει επισης σε περιοδικο προσπαθησε να το βαλει καποιος σε xsara αλλα οπως προαναφερθηκε δεν ηταν "plug n play"... Χρειαζονταν πολλα πραματα αλλαγη και τροποποιηση οποτε δεν μπηκε στην φασαρια και εβαλε σχεσατο σασμαν... Αλλα ρωτηστε και καναν μηχανικο να σας πει...Τα χρονια εχουν περασει και ζουμε στην χωρα της πατεντας :tong: ...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Νοέμ 2007, 09:20 
Άβαταρ μέλους
Μην λετε βλακειες...
BE χελωνα ειναι η μια,ΒΕ ειναι και η αλλη.
Απλα δεν το εβαλαν για λογους marketing. ;)

Μπαινει κανονικα και με τον νομο. :yhoo

Στο 206 ειναι οντως αλλη υποθεση και πολυ δυσκολη,στο Xsara ειναι πολυ πιο ευκολο. :thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Νοέμ 2007, 10:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
σορυ αλλα και στο 206rc ΒΕ χελωνα εχει...ομως αλλη η χελωνα του 306..

θελει τρυπα για το πειρο της οπισθεν κλπ κλπ... :fsss


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Νοέμ 2007, 10:49 
Άβαταρ μέλους
Το ξερω ρε οτι εχει ΒΕ απλα τα μοχλικα σε 206 και 306/Xsara δεν ειναι ιδια για αυτο και ειναι μπερδεμα.
Στο Xsara βρισκεις την χελωνιτσα,την κουμπωνεις,αλλαζεις και τον λεβιε για να μπαινει η οπισθεν και εισαι jet.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Νοέμ 2007, 12:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 18:48
Δημοσιεύσεις: 155
Τοποθεσία: ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ
pughell έγραψε:
Μην λετε βλακειες...
BE χελωνα ειναι η μια,ΒΕ ειναι και η αλλη.
Απλα δεν το εβαλαν για λογους marketing. ;)

Μπαινει κανονικα και με τον νομο. :yhoo


Εχεις δει Στελιο μου xsara να κυκλοφορει με 6αρι; Αν ναι τοτε παω πασο :spank: ... Η δηλωση του group PSA ομως ειναι πραγματικη οπως και η παρουσιαση στο περιοδικο...Δεν το'βγαλα απο το μυαλο μου... Ετσι το δικαιολογησαν...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Νοέμ 2007, 12:44 
Άβαταρ μέλους
Ναι βρε βλαμμενε,και μαλιστα ηταν σαν και αυτα που οδηγας. :iconcool
Εσπασε στα χερια του και πληρωσε 2500Ε για την επισκευη του,οποτε προσεχε τι μ@λ@κιες κανεις στον δρομο. :fsss


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 60 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πλαφονιέρα xsara
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
bsi για xsara 2.0 16v
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: ηρωδιωνας
Απαντήσεις: 0
Πρόβλημα με Τηλεχειρισμό σε Xsara 2004 1.4
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: nadin
Απαντήσεις: 5
ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ XSARA II
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: LOYTRIANOS
Απαντήσεις: 8
Βελτιωση Εξατμισης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια