Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 26 Απρ 2024, 05:56 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Δεκ 2007, 09:32 
Άβαταρ μέλους
Απο προσωπικη εμπειρια,αν ειναι να επιλεξεις προγραμμα καποιου ελληνα βελτιωτη-προγραμματιστη,καλυτερα να απαιτησεις να γινει στον δρομο και οχι σε δυναμομετρο και φυσικα με την συνοδεια halmeter ή εστω ενος OBD II reader το οποιο θα μπορει να σε ενημερωσει για την αναλογια του μιγματος.

Σε γενικες γραμμες ενα μεγαλο ποσοστο προγραμματιστων,προκειμενου να βγαλουν δυναμη ψηλα,κοβουν βενζινη με αποτελεσμα να "κορωνει" το μοτερ με οτι συνεπαγεται αυτο για την "ζωη" του.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Δεκ 2007, 13:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Οκτ 2007, 14:43
Δημοσιεύσεις: 40
Τοποθεσία: Αθηνα
pughell έγραψε:
Απο προσωπικη εμπειρια,αν ειναι να επιλεξεις προγραμμα καποιου ελληνα βελτιωτη-προγραμματιστη,καλυτερα να απαιτησεις να γινει στον δρομο και οχι σε δυναμομετρο και φυσικα με την συνοδεια halmeter ή εστω ενος OBD II reader το οποιο θα μπορει να σε ενημερωσει για την αναλογια του μιγματος.

Σε γενικες γραμμες ενα μεγαλο ποσοστο προγραμματιστων,προκειμενου να βγαλουν δυναμη ψηλα,κοβουν βενζινη με αποτελεσμα να "κορωνει" το μοτερ με οτι συνεπαγεται αυτο για την "ζωη" του.


Πες μου τέτοια να μου βάζεις ιδέες . :idea:
Έτσι να με προετοιμάζεις διότι πρώτη φορά τα άκουω αυτά !
Απλά το μόνο που σκέφτομαι είναι ότι εάν απαιτήσω κάτι τέτοιο μάλλον θα μου ανεβάσει την τιμή :rtfm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Δεκ 2007, 13:22 
Άβαταρ μέλους
Καλυτερα να πληρωσεις κατι παραπανω παρα να παιζεις με την αξιοπιστια του μοτερ...
Ενταξει,δεν λεω,σχετικα σπανιο πραγμα να σπασει μοτερ απο προγραμμα αλλα οχι οτι δεν γινεται κιολας.
Απο πυρακια,"αναμμενα"-ψωριασμενα πιστονια κλπ παντως,απειρα παραδειγματα.

Κατα την γνωμη μου παντως ο εγκεφαλος καλυπτει την επιπλεον απαιτουμενη βενζινη που χρειαζεται λογο του φιλτρου.
Κοινως η διαφορα που θα δεις θα ειναι απο τις "ανοχες" του μοτερ να δουλευει με πιο "στεγνα" μιγματα και οχι στην επιπλεον ροη του φιλτρου.
Ασε που πιθανοτατα θα χρειαζεσαι και σχεδον παντα 100αρα βενζινη.

Εγω παντως δεν θα το εκανα...
Αν προχωρησεις σε κατι πιο ουσιαστικο,πχ εκκεντροφορους,συμπιεση,κλπ,ναι,εκει πια το προγραμμα ειναι αναγκαστικο αλλα ετσι οπως εισαι τωρα,μαλλον τζαμπα χρηματα θα ελεγα...

Τονιζω
Οχι γιατι δεν θα δεις διαφορα αλλα γιατι η διαφορα θα ειναι εις βαρος των αντοχων του μοτερ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Δεκ 2007, 14:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Οκτ 2007, 14:43
Δημοσιεύσεις: 40
Τοποθεσία: Αθηνα
Κάτσε για να καταλάβω διότι τόσα χρόνια σε όλα μου τα αυτοκίνητα έχω αλλάξει τσιπ χωρίς καμία συνέπεια εκτός βέβαια από το 106 rally 1300 το οποίο όμως δεν ήταν και μια απλή αλλαγή και εκεί όλα τα προβλήματα ήταν λογικά και λόγο πουσαρισματος και λόγο δικής μου αγνοίας


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Δεκ 2007, 14:53 
Άβαταρ μέλους
Θα στο πω απλα...
Στο rallye φανηκε το προβλημα γιατι ειναι ιδιαιτερο μοτερ και δεν κανει καθολου ευκολα κανεναν προγραμματιστη μαγκα. ;)
Κατα τα αλλα το να βαλει καποιος προγραμμα στο 13αρι ειναι γελοίο,αρκει να ξερεις. :iconcool

Απλα τα υπολοιπα αυτοκινητα ειχαν αλλα περιθωρια και ανοχες για αυτο και δεν ειδες καποια παρενεργεια.


Οπως σου ειπα και πριν,αναλογα με το μοτερ,υπαρχουν καποια περιθωρια για να "παιξεις".
Πχ σε ενα μοτερ που δεν ειναι πουσαρισμενο,μπορεις να κοψεις λιγο καυσιμο ψηλα...
Αυτο θα εχει σαν αποτελεσμα να πηγαινει καπως καλυτερα...
Οι συνεπειες στο μοτερ βεβαια ειναι τετοιες που εσυ δεν τις βλεπεις.
Εννοω οτι κοβωντας καυσιμο,ανεβαινει η θερμοκρασια στους θαλαμους καυσης,κοινως εχει πιο μεγαλες θερμοκρασιες στο μοτερ.
Αυτο μπορει να καταπονει απλως περισσοτερο τα πιστονια και τα ελατηρια τους που στεγανοποιουν ή ακομα χειροτερα να εχει πυρακια τα οποια βεβαια δεν ακους εκει ψηλα.
Μακροπροθεσμα οι υψηλες θερμοκρασιες θα σου φθειρουν προωρα τα ελατηρια των πιστονιων οποτε το μοτερ θα αρχισει να καιει λαδια νωριτερα απο τον προκαθορισμενο χρονο που εχει υπολογισει το εργοστασιο.

Το παραπανω παραδειγμα βεβαια εξαρταται και απο το που κινειται το αυτοκινητο.
Εγω πχ στο 13αρι μου ειχα βαλει ενα προγραμμα που για να βγαλει αλογα ηταν στεγνοτερο μετα τις 5500-6000.
Σε χρηση πολης η διαφορα δεν φαινοταν καθως το μοτερ δουλευε σχεδον φυσιολογικα.
Σε εθνικη οδο ομως οταν αποφασιζες οτι θελεις να κινηθεις γρηγορα και οι στροφες με 5η ηταν ανεβασμενες,το μοτερ ηταν συνεχεια σε μεγαλες θερμοκρασιες.
Οχι στα κοκκινα μεν αλλα απο την αλλη δεν δουλευε και "ξεκουραστα" που λεμε...
Το αποτελεσμα τα μπουζι να βγαινουν ολολευκα καθε φορα(εκανα πολλα χιλιομετρα εκτος πολης τοτε).
Το μοτερ σταδιακα αρχισε να καιει περισσοτερα λαδια και καποια στιγμη εσπασε,απο αλλον λογο ομως.

Οποτε αναλογα με την χρηση που κανεις,επελεξε και τι ακριβως θελεις να κανεις...
Θελει ψαξιμο και τιποτα δεν ειναι στην τυχη...

Απλα ευτυχως ή δυστυχως,στα συγχρονα αυτοκινητα,το γεγονος οτι ενα καλο 1ο σταδιο συμπληρωνεται απο ενα καλο προγραμμα,ειναι μυθος για να πουλανε οι εμποροι καθως ο εγκεφαλος του αυτοκινητου,το κανει ηδη απο μονος του. :rtfm ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Δεκ 2007, 15:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Οκτ 2007, 14:43
Δημοσιεύσεις: 40
Τοποθεσία: Αθηνα
Κάτσε διότι τώρα που βρήκαμε παπά να θάψουμε !! Εγώ στο αυτοκίνητο έχω φίλτρο μέσα στο κουτί ( ΚΝ ) και εξάτμιση από μπροστά με μεταλλικό καταλύτη από exhaust center ( πολύ καλή δουλεία ) δεν έχω κανένα πρόβλημα με το πως παει το αυτοκίνητο ψηλά αλλά με της εκκινήσεις του θα ήθελα κάτι περισσότερο . Εάν με όλα αυτά που μου λες έστω και μακροπρόθεσμα θα δημιουργήσω προβλήματα τότε δεν λεει να κάνω τίποτα . Διότι δεν το συζητάω να αρχίσω να μπαίνω μέσα στο μοτέρ .

ΥΓ : Στο ραλακι δεν ειχα βάλει μόνο πρόγραμμα και για να μην στα πολύλογο είχαν αλλαχθεί σχεδόν όλα .


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Δεκ 2007, 16:06 
Άβαταρ μέλους
Θα σου κανω μια απλη επεξηγηση.
Οι εγκεφαλοι νεας γενιας εχουν αρκετους χαρτες.
Αυτο σημαινει οτι μπορουν να αυξομειωσουν βενζινες και αβανς αναλογα με την περισταση.
Οποτε ο αερας που εισερχεται πλεον σε σχεση με το εργοστασιακο φιλτρο,να εισαι σιγουρος οτι καλυπτεται με την αναλογη βενζινη.

Αν θες οπωσδηποτε να κανεις κατι,ελαφρωσε πχ το βολαν που θα σου δωσει καλυτερη αποκριση και στροφαρισμα και δες πως μπορεις να τελειοποιησεις πιθανες ατελειες ή κακοσυντηρημενα πραγματα. ;)
Πχ ενα καλο καθαρισμα μπεκ,σωστα μπουζι,καθαρισμα πολλαπλης εισαγωγης και πολλαπλης εξαγωγης(πιανει πουρι-καπνα με τα χρονια),κλπ... :thumbup


Υ.Γ. Και εγω στο δικο μου 13αρι τα αλλαξα ολα(κυριολεκτικα ολα) αλλα επειδη διαλεξα την σιγουρη λυση(Peugeot Sport) δεν ειχα ποτε προβλημα.Οπως ειπα και πριν,αρκει να βρεις αυτο που ξερει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Δεκ 2007, 16:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
H peygeot sport δινει εκκεντρα για αυτο το μοτερ αλλα τσουζει......

αν βαλεις εκκεντρα τοτε θες προγραμμα και ισως κατι να βρεις τοτε :iconcool


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Δεκ 2007, 16:23 
Άβαταρ μέλους
Εκκεντρα και εγκεφαλο group N δινει με αποδοση περιπου 185 αλογα αλλα καιει και δεν βγαζει καρτα καυσαεριων.
Ο Μιχος τα φορουσε στο ασπρο αγωνιστικο 306 που ειχε(και εχει ακομα).

Απο την αλλη,τοσα χρονια αγωνες αυτο το 306 και ποτε δεν εβγαλε προβλημα...

Ρημαδιασμενη PS... :fsss :iconcool


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Δεκ 2007, 16:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Οκτ 2007, 14:43
Δημοσιεύσεις: 40
Τοποθεσία: Αθηνα
Πριν από δέκα χιλιάδες χιλιόμετρα έγινε καθαρισμός εισαγωγής αλλαγή μπουζί και λουριά μιας και είχα 120 χιλιάδες χιλιόμετρα . Σχετικά με το θέμα του βολάν αναφέρω στην δεύτερη σελίδα περιστατικό που έπαθε μηχανικός με το ίδιο αμάξι προσπαθώντας να ελαφρώσει το βολάν του .
Εγώ είμαι πολύ κοντά στην αλλαγή δίσκου και έχω μια άκρη από Αγγλία να φέρω δίσκο πλατό ρουλεμάν και ελαφρωμένο βολάν σετ μήπως να παίξω έτσι ;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Δεκ 2007, 16:30 
Άβαταρ μέλους
Προτιμοτερη λυση απο το να σκαλιξεις το μοτερ... ;)

Αν βρεις κανενα Fidanza ή κατι αναλογο,παρτο...
Να ξερεις παντως οτι και το μαμα βολαν μια χαρα ελαφρωνεται και χωρις τρυπες μαλιστα,αρκει αυτος που θα το κανει να εχει τον καταλληλο εξοπλισμο και να ξερει. :thumbup

Δυστυχως παντως εξωτερικο μηχανουργειο που να σου κανει τετοια δουλεια χωρις τρυπημα,μαλλον απιθανο να βρεις. :s


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Δεκ 2007, 16:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Οκτ 2007, 14:43
Δημοσιεύσεις: 40
Τοποθεσία: Αθηνα
Μόλις βρω τεχνικά και κανένα λινκ θα σου το στείλω με PM να μου πεις καμία γνώμη


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Δεκ 2007, 19:31 
Άβαταρ μέλους
γεια σου στελλαρα κσθηγητη!!δεν το λεω ειρωνικα,αφου γνωριζεις πολλα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Δεκ 2007, 20:17 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
μετα απο την εμπηρια που ειχα απο το αμαξι του ερωτιαρη εχω να πω τα εξης
1.για ατμοσφερικο μοτερ εχει δηναμη καλη
2.προβλημα υπαρχει στο σαζμαν εινε ποιο πολητισμενο και μακρη απο το 6 αρι και ναι μπενει κουτι χωρις προβλημα
οσον αφορα για βελτιωση επιδει εχω και εγω τετιο μοτερ βγαζει απιστευτα αλογα σαν ατμοσφερικο λογο καλης σχεδιασης απο τιμες πανω κατο σου λεω εκεντροφορους,σφηρηλατα και μπιελες για εκκεντροφορους απηρες λισεις απο 300 μεχρι και 700 αναλογα την μαρκα βρισκεις και μεταχηρο ευκολα e-bay μπιελες και εμβολα 1500 υπολογιζεις μια ροηκη καλη σχετικα φθηνα,ενα καλο σετ συμπλεκτη καπου στα 300 και εξατμηση απο το χταποδι και πισω!το προβλημα εινε στο προγραμμα για εκτος απο pug sport δεν πεζει κατι αλο που να δουλευει και στο λεω εκ πηρας,μια τελεια λυση εινε βεβεα ενας καλος αγραφος που τν βρισκεις dp engeeniaring απο 700 μεχρι και motec σε 1500.αν βαλεις ενα 6αρι η κοντινεις το υπαρχον με πραγματα απο pug sport που τα βρισκεις πολη φθηνα στην αγγλια πλεων τοτε εχεις ενα αμαξι με πολη δυναμη υπολογιζεις για πλακα 240 οποτε φαντασουτο.tip μην εμπιστευεσε τεχνικους που δεν εχουν λισει ποτε μοτερ και για να το καταλαβεις αν εχει ασχολιθει απλα κανε μια εροτηση ο δισκος εινε αναποδος η κανονικος ?δες τι θα σου πουν και καταλαβες!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Δεκ 2007, 09:25 
Άβαταρ μέλους
Επειδη το Α και το Ω της καλης βελτιωσης ειναι η σωστη λειτουργια του μοτερ,πραγμα που ξεκιναει απο το προγραμμα στον εγκεφαλο(ειτε μαμα ειτε αγραφος),τι να τα κανεις τα πιστονια και τους εκκεντροφορους αφου οι ικανοι βελτιωτες στο συγκεκριμενο μοτερ σπανιζουν οχι απλως στην Ελλαδα αλλα σε ολη την Ευρωπη; :tumble:


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 4 [ 60 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

XSARA EXCLUSIVE 1.6
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
1.4 xsara τι προτείνεται να κάνω για αρχή
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Πόσο να την δώσω την xsara?
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
XSARA - 1.6 16v - VTS - 2001
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: zx lover
Απαντήσεις: 29
Σασμαν σε xsara mk 1 1.4i
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: vakis
Απαντήσεις: 13
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια