Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 16:23 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Δεκ 2007, 18:43 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
pughell έγραψε:
Επειδη το Α και το Ω της καλης βελτιωσης ειναι η σωστη λειτουργια του μοτερ,πραγμα που ξεκιναει απο το προγραμμα στον εγκεφαλο(ειτε μαμα ειτε αγραφος),τι να τα κανεις τα πιστονια και τους εκκεντροφορους αφου οι ικανοι βελτιωτες στο συγκεκριμενο μοτερ σπανιζουν οχι απλως στην Ελλαδα αλλα σε ολη την Ευρωπη; :tumble:

λαθος!απλα θελει ψαξιμο και πριν αρχισει καποιος καλο θα ηταν να εχει συγκεντροσει ολα τα αναλοσιμα ανταλακτικα ωπος γλαντες τσιμουχες κτλ γιατι εμεις φαγαμε πακετο να περιμενουμε να ερθουν απο την γαλλια!οσον αφορα για αγραφους και προγραμματα υπαρχουν πολοι καλοι και στην ελλαδα αλα δεν μπορω να αναφερω τπτ θα αρχισει η μουρμουρα παλι!!!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Δεκ 2007, 10:20 
Άβαταρ μέλους
Καλος προγραμματιστης αγραφων εγκεφαλων στην Ελλαδα; :ysteric :ysteric :ysteric
Εγινεεεεεεε... :fsss

Εγω παντως δεν θα ρισκαριζα ενα μοτερ αξιας 6000Ε(τοσο κανει ο XU10J4RS) σε κανεναν στην Ελλαδα. :schraeg

Και για να το γενικευσω ακομα περισσοτερο το θεμα,ουτε καν στο εξωτερικο δεν καταφεραν να βγαλουν ευκολα αλογα απο αυτο το μοτερ χωρις τιμημα,και δεν εννοω οικονομικο τιμημα. :iconcool


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Δεκ 2007, 16:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Οκτ 2007, 14:43
Δημοσιεύσεις: 40
Τοποθεσία: Αθηνα
zxpanos έγραψε:
pughell έγραψε:
Επειδη το Α και το Ω της καλης βελτιωσης ειναι η σωστη λειτουργια του μοτερ,πραγμα που ξεκιναει απο το προγραμμα στον εγκεφαλο(ειτε μαμα ειτε αγραφος),τι να τα κανεις τα πιστονια και τους εκκεντροφορους αφου οι ικανοι βελτιωτες στο συγκεκριμενο μοτερ σπανιζουν οχι απλως στην Ελλαδα αλλα σε ολη την Ευρωπη; :tumble:

λαθος!απλα θελει ψαξιμο και πριν αρχισει καποιος καλο θα ηταν να εχει συγκεντροσει ολα τα αναλοσιμα ανταλακτικα ωπος γλαντες τσιμουχες κτλ γιατι εμεις φαγαμε πακετο να περιμενουμε να ερθουν απο την γαλλια!οσον αφορα για αγραφους και προγραμματα υπαρχουν πολοι καλοι και στην ελλαδα αλα δεν μπορω να αναφερω τπτ θα αρχισει η μουρμουρα παλι!!!




Λογο οτι δεν μπορω να σε παρακολουθησω μιας και ειμαι στην δουλεια και ασχολουμε και με αλλα πραγματα ταυτοχρονα το καλυτερο θα ηταν να τα πουμε εαν θα ερθεις σημερα απο κοντα που θα ειναι και η πρωτη φορα που θα ερθω σε συναντηση . Μπας και βγαλω καμια ακρη τελικα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Δεκ 2007, 21:54 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
pughell έγραψε:
Καλος προγραμματιστης αγραφων εγκεφαλων στην Ελλαδα; :ysteric :ysteric :ysteric
Εγινεεεεεεε... :fsss

Εγω παντως δεν θα ρισκαριζα ενα μοτερ αξιας 6000Ε(τοσο κανει ο XU10J4RS) σε κανεναν στην Ελλαδα. :schraeg

Και για να το γενικευσω ακομα περισσοτερο το θεμα,ουτε καν στο εξωτερικο δεν καταφεραν να βγαλουν ευκολα αλογα απο αυτο το μοτερ χωρις τιμημα,και δεν εννοω οικονομικο τιμημα. :iconcool

φιλε μου εισε μακραν νυχτομενος νομιζω XU10J4RS 6000e?????που το βρικες αυτο?
δεν μπορω να καταλαβω αλα οκ.οσον αφορα τα αλογα απο αυτο το μοτερ δεν εινε κατι το δυσκολο αλα το θεμα εινε να εινε γνωστης καποιος και για τους εγκεφαλους φιλε μου στην ελλαδα υπαρχουν προγραμματιστες που κανουν οτι θες με εναν motec!!!αν θες μπορω να σου πω και αμαξια που εχουν φιαξει αλα και ονοματα.μην τα ισοπεδονουμε ολα εινε ασχημο. :spank:

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Δεκ 2007, 09:28 
Άβαταρ μέλους
Σχετικα με το αν ειμαι νυχτωμενος ή οχι,κανε ενα τηλεφωνο στην Lion,ρωτα τους ποσο κοστιζει ενα μοτερ(κορμος-κεφαλη) XU10 και μετα τα ξαναλεμε. ;)
Το συγκεκριμενο μοτερ μαζι με τον TU5J4 των 106/Saxo ειναι τα πιο ακριβα μοτερ που πουλαει η Peugeot. :rtfm
Δεν το λεω γιατι ετσι μου γκ@βλωσε. :fsss
Βεβαια οι τιμες αυτες ηταν πριν καμια 2ετια περιπου που το συζητουσαμε στο 106 club.Λογικα καποιες μεταβολες θα υπαρχουν απο τοτε. ;)

Απο εκει και περα σχετικα με τους Motec,ασε με να εχω και εγω μια αποψη επι του θεματος...
Η ολη υποθεση ξεκινησε οταν τους εφερε η Auto Ergonomics και ολοι πηγαιναν και εβαζαν...
Το ποσο καλοι ηταν βεβαια στην δουλεια τους φανηκε οταν εγινε ενα track day στα Μεγαρα(αν θυμαμαι καλα το Scooby club ηταν) οπου ολα τα ελληνικα Impreza που περασαν απο τα χερια τους,μετα απο κανενα 15-20λεπτο στην πιστα πετουσαν φλογες απο την εξατμιση σαν group A μοτερ! :shock:
Βεβαια ειχε και καποια αγγλικα,με Motec ή και με μαμα remapped εγκεφαλο που γυριζαν κανονικα και δεν εκανα τσικ,ουτε απο σκασιματα-ουτε απο φλογες.

Πιστευω δεν χρειαζεται βεβαια να σου αναλυσω ποσο κακο ειναι η φλογα απο την εξατμιση για το μοτερ,ειτε τουρμπατο ειτε ατμοσφαιρικο. :iconcool

Επιστρεφω συγκεκριμενα στον XU10.
Ακομα και το αγωνιστικο που ειχε νοικιασει ο Τσολακιδης το 2003-2004 απο Ιταλια,φορουσε ολο πραγματα της Peugeot Sport επανω...
Και για να μην ξεχνιομαστε,ιταλικη ομαδα με @ρχιδι@ και οχι παιξε γελασε. ;)
Αλλα μαλλον ουτε εκεινοι ηξεραν να προγραμματισουν τον Motec ή καποιον αλλο αγραφο οποτε για αυτο και επελεξαν την λυση της Peugeot Sport... :ysteric :ysteric :ysteric


Καλο ειναι να μην μεταφερουμε κουβεντες της καφετεριας,ιδιαιτερα οταν προκειται για μοτερ τα οποια ουτε καν εχουμε δει. ;)
Ο αγραφος ειναι σωστη λυση μονο οταν οι απαιτησεις μας ξεπερνουνε καποια ορια.
Πχ αν κανεις ενα ατμοσφαιρικο σε turbo,ή αν το κανεις 4πεταλουδο.

Ο μαμα εγκεφαλος στο 70% των βελτιωσεων καλυπτει το γενικοτερο συνολο των μετατροπων καθως εκτος του οτι δεν χρειαζεται να ασχοληθεις με ολα τα υπολοιπα,εντολες a/c,βεντιλατερ,ψυχρης εκκινησης μοτερ,κωδικους σφαλματος,κλπ το μονο στο οποιο επεμβαινεις ειναι οι χαρτες αναφλεξης και ψεκασμου.
Ακομα και αν κανεις το μοτερ να στροφαρει στις 8500 και οι εργοστασιακοι χαρτες τελειωνουν στις 6500,αν ο προγραμματιστης ειναι μαγκας,θα κατσει και θα σου κανει ενα καλο rescale,θα μεγαλωσει το step και θα χαρτογραφησει μεχρι εκει που χρειαζεται.
Δυστυχως βεβαια ελαχιστοι ξερουν να το κανουν αυτο.
Ακομα και αυτοι που ξερουν,δεν το κανουν γιατι θελει πολλες ωρες και ειναι δουλεια που δεν πληρωνεται...
Γιατι αν σου ζητησει καποιος 700-900Ε για σωστο προγραμμα στον μαμα εγκεφαλο η απαντηση θα ειναι "Εισαι τρελλος!Με κατι παραπανω βαζω αγραφο!".
Η διαφορα ομως ειναι οτι η αποψη αυτου που δεν ξερει,δεν εχει βαση για το γεγονος οτι ο αγραφος σαν συσκευη ειναι εξαιρετικο μηχανημα αλλα το προβλημα ειναι ποιος κερατας θα τον προγραμματισει ΣΩΣΤΑ χωρις να δωσεις αλλα 1000Ε επιπλεον απο την αξια της συσκευης.

Πιστευω να σε καλυψα με τα επιχειρηματα που περι αγραφων εγκεφαλων,ελληνων προγραμματιστων και ελληνων πελατων φυσικα... :thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Δεκ 2007, 14:26 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
pughell έγραψε:
Σχετικα με το αν ειμαι νυχτωμενος ή οχι,κανε ενα τηλεφωνο στην Lion,ρωτα τους ποσο κοστιζει ενα μοτερ(κορμος-κεφαλη) XU10 και μετα τα ξαναλεμε. ;)
Το συγκεκριμενο μοτερ μαζι με τον TU5J4 των 106/Saxo ειναι τα πιο ακριβα μοτερ που πουλαει η Peugeot. :rtfm
Δεν το λεω γιατι ετσι μου γκ@βλωσε. :fsss
Βεβαια οι τιμες αυτες ηταν πριν καμια 2ετια περιπου που το συζητουσαμε στο 106 club.Λογικα καποιες μεταβολες θα υπαρχουν απο τοτε. ;)

Απο εκει και περα σχετικα με τους Motec,ασε με να εχω και εγω μια αποψη επι του θεματος...
Η ολη υποθεση ξεκινησε οταν τους εφερε η Auto Ergonomics και ολοι πηγαιναν και εβαζαν...
Το ποσο καλοι ηταν βεβαια στην δουλεια τους φανηκε οταν εγινε ενα track day στα Μεγαρα(αν θυμαμαι καλα το Scooby club ηταν) οπου ολα τα ελληνικα Impreza που περασαν απο τα χερια τους,μετα απο κανενα 15-20λεπτο στην πιστα πετουσαν φλογες απο την εξατμιση σαν group A μοτερ! :shock:
Βεβαια ειχε και καποια αγγλικα,με Motec ή και με μαμα remapped εγκεφαλο που γυριζαν κανονικα και δεν εκανα τσικ,ουτε απο σκασιματα-ουτε απο φλογες.

Πιστευω δεν χρειαζεται βεβαια να σου αναλυσω ποσο κακο ειναι η φλογα απο την εξατμιση για το μοτερ,ειτε τουρμπατο ειτε ατμοσφαιρικο. :iconcool

Επιστρεφω συγκεκριμενα στον XU10.
Ακομα και το αγωνιστικο που ειχε νοικιασει ο Τσολακιδης το 2003-2004 απο Ιταλια,φορουσε ολο πραγματα της Peugeot Sport επανω...
Και για να μην ξεχνιομαστε,ιταλικη ομαδα με @ρχιδι@ και οχι παιξε γελασε. ;)
Αλλα μαλλον ουτε εκεινοι ηξεραν να προγραμματισουν τον Motec ή καποιον αλλο αγραφο οποτε για αυτο και επελεξαν την λυση της Peugeot Sport... :ysteric :ysteric :ysteric


Καλο ειναι να μην μεταφερουμε κουβεντες της καφετεριας,ιδιαιτερα οταν προκειται για μοτερ τα οποια ουτε καν εχουμε δει. ;)
Ο αγραφος ειναι σωστη λυση μονο οταν οι απαιτησεις μας ξεπερνουνε καποια ορια.
Πχ αν κανεις ενα ατμοσφαιρικο σε turbo,ή αν το κανεις 4πεταλουδο.

Ο μαμα εγκεφαλος στο 70% των βελτιωσεων καλυπτει το γενικοτερο συνολο των μετατροπων καθως εκτος του οτι δεν χρειαζεται να ασχοληθεις με ολα τα υπολοιπα,εντολες a/c,βεντιλατερ,ψυχρης εκκινησης μοτερ,κωδικους σφαλματος,κλπ το μονο στο οποιο επεμβαινεις ειναι οι χαρτες αναφλεξης και ψεκασμου.
Ακομα και αν κανεις το μοτερ να στροφαρει στις 8500 και οι εργοστασιακοι χαρτες τελειωνουν στις 6500,αν ο προγραμματιστης ειναι μαγκας,θα κατσει και θα σου κανει ενα καλο rescale,θα μεγαλωσει το step και θα χαρτογραφησει μεχρι εκει που χρειαζεται.
Δυστυχως βεβαια ελαχιστοι ξερουν να το κανουν αυτο.
Ακομα και αυτοι που ξερουν,δεν το κανουν γιατι θελει πολλες ωρες και ειναι δουλεια που δεν πληρωνεται...
Γιατι αν σου ζητησει καποιος 700-900Ε για σωστο προγραμμα στον μαμα εγκεφαλο η απαντηση θα ειναι "Εισαι τρελλος!Με κατι παραπανω βαζω αγραφο!".
Η διαφορα ομως ειναι οτι η αποψη αυτου που δεν ξερει,δεν εχει βαση για το γεγονος οτι ο αγραφος σαν συσκευη ειναι εξαιρετικο μηχανημα αλλα το προβλημα ειναι ποιος κερατας θα τον προγραμματισει ΣΩΣΤΑ χωρις να δωσεις αλλα 1000Ε επιπλεον απο την αξια της συσκευης.

Πιστευω να σε καλυψα με τα επιχειρηματα που περι αγραφων εγκεφαλων,ελληνων προγραμματιστων και ελληνων πελατων φυσικα... :thumbup

μια χαρα τα λες φενετε διαβαζεις πολα περιοδικα!
επετρεψε μου να σου πω οτι οχι απλα εχω δει τετια μοτερ αλα εχω λησει και παρα πολα.οσο αφορα τους motec εγω χρησημοποιουσα τετιο στο makinen το αγωνιστηκο και ναι η εδω αντιπροσοπια απλα δεν τους ιξερε.το κοστολογιο για να σου φιαξει καποιος ενα προγραμμα στον αγραφο εγκεφαλο εινε οσο ειπες αλα εινε και το δηναμομτερο μαζη και θελει περιπου 1 μερα...οσο αφορα το κοστολογιο δεν καταλαβενω που τα εχεις βρει αυτα γραμμενα?καταρχας δεν υπαρχει κομπλε κηνητηρας ποτε δεν υπηρχε σου δινει σετακι εντοσθια(εμβολα μπιελεσ στροφαλο κτλ)η καπακι σκετο οχι ετοιμο προσ χρηση.οποτε μαλον θα πρεπει να το ψαξεις καλητερα...βεβεα για τα αγωνιστηκα 306 με big balls η οχι η λυση του pug sport εινε απλα τσαμπα...ο εγκεφαλος δεν κοστιζει πλεον ουτε 800 ευρω και σηνοδευετε με εκκεντροφορους και εμβολα.βεβεα το σεταρισμα του εινε μονο για ενα αγωνα rallye πραγμα που σημενει οτι σε μια αναβαση απλα θα εινε εκτος τοπου και χρονου η ακομα και σε μια πιστα.βεβεα για της φλογες και τα μπαμ μπουμ απο τις εξατμισεις δεν εινε παντα κακο να ξερεις αφου πολα προγραμματα εινε σεταρισμενα να το κανουν αυτο για πολους και διαφορους λογους που ουτε θα καταλαβεις ουτε εχω την ορεξη να συζητησω!οποτε μην εισε και τοσο ισχηρογνομονας και ακου και καμια δευτερη γνωμη!ειναι καλο να ξερουμε λιγα για τα παντα αλα καλητερα να ξερουμε πολα για λιγα! :iconcool

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Δεκ 2007, 10:13 
Άβαταρ μέλους
Σχετικα με το μοτερ,μαλλον μιλαμε για αλλη αντιπροσωπια απο οτι φαινεται... :-?
Ρωτα και θα δεις οτι δινει κορμο-κεφαλη "κλεισμενα",που βιδωνεις εισαγωγες-εξαγωγες και αισθητηρες και το βαζεις μπρος. :iconcool
Ολα τα μοτερ της τα δινει ετσι η PSA,οπως ολες οι εταιριες αλλωστε. ;)
Και στα πλαισια εγγυησης του μοτερ,αν προβουν σε ολικη αντικατασταση,ετσι το αλλαζουν. :iconcool

Απο εκει και περα,σχετικα με τις φλογες,ναι,στα τουρμπατα που εχουν αναλογες τουρμπινες και antilag,εκει ειναι θεμιτο αυτο το πραγμα,σε ατμοσφαιρικο ομως καπου καταλαβες κατι λαθος... :idea:
Καυσιμο στην εξαγωγη σημαινει ατελης καυση,ειτε απο πλουσια μιγματα,ειτε απο κακο χρονισμο αναφλεξης.
Το κακο που δημιουργει σε ενα μοτερ μπορει να ειναι απο bore wash μεχρι και λιωσιμο βαλβιδας εξαγωγης με οτι συνεπαγεται αυτο.


Σχετικα με το kit car της PS,ναι,οντως ηταν πολυ φτηνο,για αυτο εδω και τοσα χρονια κανενας δεν εβγαλε τιποτα δυνατοτερο και πιο αξιοπιστο 7 χρονια μετα. :fsss
Οσο για τα περιοδικα,προτιμω τεχνολογικα εντυπα και διαφορες εμπειριες απο τα συνεργεια που περναω περιπου την μιση μερα μου. :iconcool


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Δεκ 2007, 22:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 29 Μάιος 2007, 20:57
Δημοσιεύσεις: 67
Τοποθεσία: Αργυρούπολη
pughell έγραψε:
Σχετικα με το μοτερ,μαλλον μιλαμε για αλλη αντιπροσωπια απο οτι φαινεται... :-?
Ρωτα και θα δεις οτι δινει κορμο-κεφαλη "κλεισμενα",που βιδωνεις εισαγωγες-εξαγωγες και αισθητηρες και το βαζεις μπρος. :iconcool
Ολα τα μοτερ της τα δινει ετσι η PSA,οπως ολες οι εταιριες αλλωστε. ;)
Και στα πλαισια εγγυησης του μοτερ,αν προβουν σε ολικη αντικατασταση,ετσι το αλλαζουν. :iconcool

Απο εκει και περα,σχετικα με τις φλογες,ναι,στα τουρμπατα που εχουν αναλογες τουρμπινες και antilag,εκει ειναι θεμιτο αυτο το πραγμα,σε ατμοσφαιρικο ομως καπου καταλαβες κατι λαθος... :idea:
Καυσιμο στην εξαγωγη σημαινει ατελης καυση,ειτε απο πλουσια μιγματα,ειτε απο κακο χρονισμο αναφλεξης.
Το κακο που δημιουργει σε ενα μοτερ μπορει να ειναι απο bore wash μεχρι και λιωσιμο βαλβιδας εξαγωγης με οτι συνεπαγεται αυτο.


Σχετικα με το kit car της PS,ναι,οντως ηταν πολυ φτηνο,για αυτο εδω και τοσα χρονια κανενας δεν εβγαλε τιποτα δυνατοτερο και πιο αξιοπιστο 7 χρονια μετα. :fsss
Οσο για τα περιοδικα,προτιμω τεχνολογικα εντυπα και διαφορες εμπειριες απο τα συνεργεια που περναω περιπου την μιση μερα μου. :iconcool


θα συμφωνισω με τον pughell. τα να βγαζει φλογες απο την εξατμιση δεν ειναι καλο για τον κινητηρα και ποσο μαλλον για εναν ατμοσφαιρικο!!! δεν το συνεχιζω ομως γιατι θα βγουμε off topic. ως αναφορα την βελτιωση του 2λιτρου, δες αμα ειναι καποιες λυσεις απο αγγλια γιατι εκει "πειραζουν" αρκετα αυτα τα μοτερ.

_________________
den exei simasia poso grigoro autokinito exeis alla poso grigora mporeis na to pas!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Δεκ 2007, 13:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
αυτο το μοτερ ψοφαει για τερταπεταλουδο!
:inno: :inno: :inno: :inno: :inno: :inno:
μια καλη ενισχυσει στο μοτερ(πιστονια,μπιελες κ τα συναφη)ανεβασμα λιγο την συμπιεση κ ενα καλο προγραμμα κ τα 200+αλογα ειναι εφικτα!
ναι θα καιει τα κερατα του
ναι το ρελντι του θα ειναι χειροτερο κ απο τρακτερ του 80''

αλλα :inno: :inno: :inno:
καπου ειχα μια φωτο απο ενα δυλιτρο ξαρα με τετραπεταλουδο με αγραφο εγκεφαλο κ δυο προγραμματα ενα με 215αλογα κ το αλλο με 230αλογα!
αν την βρω θα την βαλω γραφει κ τεχνικα χαρακτιρηστικα!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Δεκ 2007, 14:53 
Άβαταρ μέλους
Οντως αυτο το μοτερ ειναι ψοφιο για πεταλουδες,απλα οπως ειπα και πριν,ποιον να εμπιστευτεις να στο κανει... :s
Το ιδιο ισχυει και για τα μικρα μοτερ των 1600 κυβικων.
Αντε να το κανεις να δουλεψει σωστα ομως.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Δεκ 2007, 23:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Φεβ 2007, 14:48
Δημοσιεύσεις: 295
Τοποθεσία: HALKIDA
Με λίγα λόγια,λέτε ότι δεν υπάρχει κανείς καλός προγραμματιστής στην Ελλάδα :schraeg .Συγνώμη αλλά θα διαφωνήσω.Τώρα αν λέτε για προγραμματιστή που να σου φτιάξει καλό πρόγραμμα με 200 ευρώ και όχι με 700 εντάξει.Πάντος για να φτιάξεις σωστάτο αμάξι σου υπάρχουν αλλά λευτάαααααααα.... :bambam Δώστε μου εμένα ένα μοτέρ τέτοιο να βάλω στον ξάρο και το προγραμμα θα έρθει...

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναCITROEN VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Δεκ 2007, 23:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
+1 :thumbup

κ γω στο ξαρα(αχχχχχχ το λεω κ ποναει καρδια μου)οταν ρωτησα εναν γνωστο μου για προγραμμα μου ειπε θα σε παω σε εναν 600ευρω :shock:
του ειπα οτι ειναι πολλα κ μου ειπε καλα πανε κ βαλε αλλου με 300 κ ελα να βαλεις στον δικο μου με 600 να δεις γιατι διαφορα μιλαμε!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Δεκ 2007, 10:16 
Άβαταρ μέλους
Μαλλον παρεξηγησατε τα λογια μου...
Καλος προγραμματιστης θα βρεθει,δεν χρειαζεται να ειναι και ο Einstein για να κανει την δουλεια.
Μετρησεις απο την OBD παιρνει και αναλογα διορθωνει με μιγματα και αβανς.

Το θεμα ειναι αλλο...
Στο μαμα μοτερ,το προγραμμα απλα θα παιξει με τις ανοχες του μοτερ σε θερμοκρασιες,κλπ καθως η μεγαλυτερη ποσοτητα αερα θα ειναι απειροελαχιστη με την μαμα εισαγωγη-εκκεντροφορους.
Κοινως θα βγαλει αλογα/αποκριση στεγνωνοντας το μοτερ.

Για να βγαλει καποιος πραγματικη δυναμη,θα πρεπει να βαλει εκκεντροφορους.
Αυτο σημαινει οτι θα πρεπει ο προγραμματιστης να κανει ενα πληρες αρχειο με τις μετρησεις του μοτερ σε μαμα μορφη(εστω και φιλτρο-εξατμιση) σε αναλογια μιγματων και αβανς,να μπουνε εκκεντροφοροι και οτι αλλο επιλεξει ο ιδιοκτητης και μετα να κατσει ο προγραμματιστης και να διορθωσει τους χαρτες οπως πρεπει.
Τι εννοω οταν λεω οπως πρεπει...

Το 70% των προγραμματιστων εχουν λογισμικα(προγραμματα) στα lap top τους που μεσω της OBD δινουν μια τιμη λ που θελουν να εχει το αυτοκινητο,και απο εκει και περα το προγραμμα "αυτοκαλιμπραρει" τον εγκεφαλο.
Στην ουσια πληρωνετε για κατι που κοστιζει 100-150Ε οριακα αλλα σας χρεωνουν με 500Ε.
Επισης το fine tuning δεν γινεται ποτε...

Το πιο σωστο απο ολα,ειναι να μπουνε τα πραγματα επανω,να κανει ο προγραμματιστης το "αυτοκαλιμπραρισμα" και μετα να κατσει με το lap top στον δρομο και να διορθωσει οσα σημεια χρειαζονται προκειμενου το αποτελεσμα να ειναι αυτο που θελει ο ιδιοκτητης.

Εγω πχ μπορει να θελω "λογικα" μιγματα μεχρι τις 3000 προκειμενου να βγαζω καρτα καυσαεριων αλλα απο εκει και πανω να ζηταω την μεγιστη αποδοση.
Η΄μπορει να μην με νοιαζει καθολου η ΚΕΚ οποτε να ζητησω την "απολυτη" χαρτογραφηση απο το ρελαντι ακομα.

Στους αγραφους που προταθηκαν πιο πριν,το αυτοκαλιμπραρισμα δεν ειναι τοσο απλο καθως το λογισμικο επαρκει για να "πειραξει" μονο χαρτες ψεκασμου και αναφλεξης και οχι βοηθητικων χαρτων,πχ ψυχρης εκκινησης,κλπ...
Για αυτο εκει ειναι πολυ επιφοβα τα πραγματα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Απρ 2008, 00:24 
Άβαταρ μέλους
gia milame tora to xsara 2.0 turbo 310 hp


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Απρ 2008, 23:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ 2007, 21:58
Δημοσιεύσεις: 273
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ
παιδια χαλαρωστε και αποφωρτηστητε,και προγραμματιστες υπαρχουν αλλα και βελτιωτες για το εν λογο μοτερ,ειχα φτιαξει 4πεταλουδο 206 φιλου με αγραφο και ολα πηγαν ρολοι,βεβαια μας πειρε ενα ολοκληρο σ\κ να το ρυθμισουμε και ο προγραμματιστης ενα σκασμο λεφτα αλλα το μοτερ εγραψε 60000 με τις πεταλουδες χωρις προβληματα αλλα με ακριβη και συνεπεις συντηρηση μεχρι να πουληθη.λυσεις υπαρχουν απλα το χρηματικο κοστος ειναι μεγαλο και οι περισσοτερη επειδη δεν τα εχουν καταφευγουν σε τσαπατσουλιες με αποτελεσμα να βγαινουν ενα σωρο αρνητικα σχολια στην πιατσα οταν τα μοτερ τους ρημαζουν.ο XU θελει πολυ χρημα,το αποτελεσμα ομως,με σωστες επιλογες,αναστενη και νεκρους.

_________________
ΑΜΑΞΙ ΓΡΗΓΟΡΟ,ΜΠΥΡΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΖΕΣΤΗ!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 4 από 4 [ 60 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4



Συναφή θέματα

citroen xsara '99 1.4 ΘΟΡΥΒΟΣ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 13
Υπό σκέψη για αγορά Citroen Xsara Picasso
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: apotolis1985
Απαντήσεις: 16
Xsara vtr
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Nick97
Απαντήσεις: 2
Προβλημα με Xsara
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Βελτίωση 1.4
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις DS3
Συγγραφέας: STAFO
Απαντήσεις: 39
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ