pughell έγραψε:
Αν παντως θελεις να δοκιμασεις τσιπακι,προτιμησε κατι επωνυμο κονσερβα και οχι απο καποιον ελληνα βελτιωτη φτιαχτο σε δυναμομετρο,κλπ καθως οπως προειπα δεν εχουν ιδεα απο αυτο το μοτερ.
Καλες λυσεις ειναι η Superchips και η SKN απο οσο ξερω.
Μην μπεις με τιποτα στην διαδικασια να πειραξεις κεφαλη,να αυξησεις συμπιεση,κλπ!
Το ότι δεν έχουν ιδέα το κατάλαβα από την πρώτη ημέρα που το πήρα μιας και όσους ρώτησα για το εάν μπορώ να βάλω σκούπα όλοι μου έλεγαν στην αρχή ότι ναι βεβαίως και μπορείς και όταν τους έλεγα έλα δείξε μου που και ανοίγαμε καπό όλοι μένανε με ανοιχτό το στόμα μιας και το μοτέρ αυτό είναι ανάποδα και δεν έχεις περιθώρια να βάλεις τίποτα .
Στο πρώτο μου μήνυμα θα δεις ότι συμφωνούμε ότι με τίποτα δεν θέλω να πειράζω μοτέρ . Ούτε η ιδέα των εκκεντροφόρων μου αρέσει απλά έλεγα για τσιπ και εάν υπάρχει καμία ιδέα τελικά που να δουλεύει με σκούπα .
Με την Superchips δεν έχω και της καλύτερες εμπειρίες από παλιότερα αυτοκίνητα .
Τελικά μάλλον θα κάνω αυτό που έλεγα ότι εάν δεν το πουλήσω τα επόμενα 2 χρόνια θα το τουρμπισω διότι κάποτε πέτυχα ένα 2 λίτρο τουρμπισμενο εγώ επιβάτης ενός Calibra 2.0 turbo 300 άλογα και μέχρι τα 220 και την αλλαγή σε έκτη δεν μπορούσαμε να του φύγουμε .