Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 23 Απρ 2021, 13:01 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 11 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Διαφορικό για Xsara II 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Δεκ 2006, 18:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 22:46
Δημοσιεύσεις: 204
Τοποθεσία: Aberdeen, Scotland, UK...
Η ερώτηση είναι: αξίζει να την ψάξει κανείς για διαφορικό; Επειδή η απάντηση είναι μάλλον ναι, τί επιλογές υπάρχουν; Πρόβλεψη κόστους, επίσης :)

Ευχαριστώ...

_________________
I don't drive fast, I just fly low...
...but never drive faster than my guardian angel can fly...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Δεκ 2006, 18:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
μπλοκε και τα μυαλα στα καγκελα. τωρα ειναι το τι θες απο το αυτοκινητο οπου θα ορισεις και το ποσοστο εμπλοκης. τιμουλα απο 400 εως 1000+

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Δεκ 2006, 19:30 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
Το μπλοκέ κάνει δουλειά τεράστια και αξίζει να βάλουμε όσο καλύτερο γίνετε και να μην κοιτάξουμε να βάλουμε όσο πιο φθηνό γίνετε, για να λέμε ότι βάλαμε μπλοκέ και μέσα σε 3000 χιλιόμετρα να θέλει σφίξιμο και αλλαγή τα δισκάκια όπως κάποια γνωστά ονόματα δεν λέμε

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Δεκ 2006, 19:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
ετοιμες λυσεις απο αξιοπιστες εταιριες και πρεσσαριστα δισκακια ;) ;)

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Δεκ 2006, 20:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 22:46
Δημοσιεύσεις: 204
Τοποθεσία: Aberdeen, Scotland, UK...
Τί λέτε γι' αυτό;

http://www.lioliosracing.gr/main.php?id=98&lang=el

Τιμή, δε ρώτησα ακόμα, μόλις το βρήκα...

_________________
I don't drive fast, I just fly low...
...but never drive faster than my guardian angel can fly...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Δεκ 2006, 20:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
ειναι αρκετα καλα τα quaifai αλλα υπαρχουν και καλητερα ;)

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Δεκ 2006, 20:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
διαφορικό : Μηχανισμός που σκοπό έχει να επιτρέπει στους δύο κινητήριους τροχούς στα προσθιοκίνητα ή οπισθιοκίνητα αυτοκίνητα, ή στους δύο άξονες μετάδοσης στα τετρακίνητα, να κινούνται με διαφορετικές ταχύτητες. Αποτελείται από κωνικά γρανάζια και έχει την ιδιότητα να κατανέμει τη ροπή ισομερώς. Έτσι υπάρχει κίνδυνος σε περίπτωση ολισθηρού οδοστρώματος το όχημα να ακινητοποιηθεί όταν ένας και μόνο τροχός χάσει την πρόσφυσή του. Γιατί σ 'αυτή την περίπτωση ελαχιστοποιείται η ροπή που μεταδίδεται σ 'αυτόν και ανάλογα μικρή είναι και η ροπή που μεταδίδεται στον τροχό που έχει πρόσφυση. Ο ένας τροχός περιστρέφεται «τρελά» και ο άλλος ακινητοποιείται (η ροπή που μεταδίδεται σ 'αυτόν είναι πλέον μικρή για να υπερνικήσει την τριβή του οδοστρώματος). Για την αποφυγή αυτού του φαινομένου υπάρχουν διαφορικά που διαθέτουν μηχανισμούς που περιορίζουν τις διαφορές ταχύτητας μεταξύ των δύο αξόνων εξόδου του διαφορικού. Σ 'αυτά έχει δοθεί η ονομασία «μπλοκέ». Έχουν τη δυνατότητα, ανάλογα με το βαθμό περιορισμού της ολίσθησης που μπορούν να επιτύχουν, να μεταφέρουν μεγαλύτερο ποσοστό ροπής στον τροχό με την μεγαλύτερη πρόσφυση.

διαφορικό torsen :
Eίδος ελεγχόμενου διαφορικού. H ονομασία του προέρχεται από τις λέξεις «Torque Sensing differential». Σκοπός του είναι να μεταφέρει το μεγαλύτερο ποσοστό της ροπής του κινητήρα στον τροχό ή τον άξονα με την καλύτερη πρόσφυση, σε αντίθεση με τα κοινά διαφορικά. H αρχή λειτουργίας του βασίζεται στο συνδυασμό μετωπικών και κοχλιωτών οδοντωτών τροχών.

διαφορικό κεντρικό : Διαφορικό που χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητα με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Σκοπός του, όπως άλλωστε και κάθε διαφορικού (βλέπε Διαφορικό), να επιτρέπει την περιστροφή του εμπρός και του πίσω άξονα με διαφορετικές ταχύτητες.

διαφορικό μπλοκέ (ελεγχόμενο) :
Διαφορικό που επιτρέπει μεν την κίνηση των αξόνων εξόδου με διαφορετικές ταχύτητες, διαθέτει όμως μηχανισμούς που περιορίζουν τις διάφορες ταχύτητες, ανάλογα με το βαθμό εμπλοκής του. Με τον τρόπο αυτό, ένα ποσοστό ροπής μεταφέρεται πάντα στον τροχό με τη μεγαλύτερη πρόσφυση, ανάλογα με το βαθμό περιορισμού της ολίσθησης που το συγκεκριμένο «μπλοκέ» μπορεί να επιτύχει.

διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης :
ένα διαφορικό που περιλαμβάνει κι ένα μηχανισμό που περιορίζει τις διαφορές της ταχύτητας περιστροφής ανάμεσα στους άξονες εξόδου του. Η περιορισμένη ολίσθηση (όπως λέγεται αυτή η λειτουργία) εξασφαλίζει την κατανομή ροπής και στους δυο τροχούς, ακόμα και όταν ο ένας βρίσκεται πάνω σε πολύ ολισθηρή επιφάνεια. Τα διαφορικά αυτού του τύπου έχει επικρατήσει να λέγονται «μπλοκέ» κατά κάποιο ποσοστό. Το μπλοκέ διαφορικό στην πραγματικότητα είναι μόνον αυτό που τη δύσκολη στιγμή κατανέμει την ισχύ από 50% σε κάθε τροχό. Ένα κοινό διαφορικό στην περίπτωση που ένας τροχός χάσει την πρόσφυση του μεταδίδει σε αυτόν το 100% της ισχύος. Ενώ το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης σε μια τέτοια περίπτωση μεταδίδει και ένα ποσοστό της ισχύος στον τροχό που διατηρεί την πρόσφυση του.

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Δεκ 2006, 20:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 22:46
Δημοσιεύσεις: 204
Τοποθεσία: Aberdeen, Scotland, UK...
smpokos έγραψε:
ειναι αρκετα καλα τα quaifai αλλα υπαρχουν και καλητερα ;)


πχ;;; Μη με αφήνεις σε αγωνία... :)

Παιδιά, ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση...

_________________
I don't drive fast, I just fly low...
...but never drive faster than my guardian angel can fly...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Δεκ 2006, 20:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
ειναι τα atb και τα grt. θα σου πω αυριο τις διαφορες τους γιατι μολις σχολασα!

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Δεκ 2006, 18:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
Τώρα όσο αφορά τα είδη των μπλοκέ:

Οσα είναι με γρανάζια είναι πολύ πιο ήπια στην λειτουργία τους. Ιδανικά για βολτίσιο αμάξι. Το Quaife είναι φανταστικά ήπιο, δεν με έχει ταράξει ποτέ μέχρι τώρα και απλώς δουλεύει ήρεμα και ωραία. Αυτό ήθελα από την αρχή γιατί αν το μπλοκέ έχει ξεσπάσματα, φθείρει τα ημιαξόνια.

Επίσης το Quaife λόγω των γραναζιών έχει προοδευτική εμπλοκή που σημαίνει ότι ξεκινάει από 0% εμπλοκή εμπλέκεται όταν "βλέπει" την διαφορά ροπής των τροχών προοδευτικά (ανάλογα με το ποσοστό διαφοράς της ροπής) και φτάνει έως όσο το έχεις ρυθμίσει. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν ρίχνει κλωτσιές και τραντάγματα. Σε εμένα αρχικά είναι ρυθμισμένο για βόλτα και εκμάθηση μέχρι 25-27% και αργότερα βλέπουμε.

To Bacci είναι με δισκάκια. Τα Δισκάκια χρησιμοποιούνται περισσότερο στους αγώνες γιατί είναι πιο ξερά. Προσωπικά δεν θα το έβαζα. Επίσης επειδή τα δισκάκια φθείρονται πιο εύκολα κάθε 20.000 χλμ θέλει άνοιγμα και σφήξιμο.

Του μπούμπη δε, είναι μονίμου εμπλοκής με δισκάκια. Αυτό σημαίνει ότι έχεις πάντα το ποσοστό εμπλοκής ακόμα και στην ευθεία και γι' αυτό φθείρεται εύκολα με τα χιλιόμετρα (κάθε 5.000 με 10.000 άνοιγμα και επισκευή).



πηγη: www.psclub.gr link: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=93037#93037

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Δεκ 2006, 17:17 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04
Δημοσιεύσεις: 2781
Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
Ρίξε μια ματιά και εδώ πιστεύω να βοηθήσει
http://www.106sportclub.gr/main/htlm_pa ... sd_grt.htm

_________________
ΕικόναΕπιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 11 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

ΓΕΝΙΚΟ ΣΕΡΒΙΣ ΣΕ XSARA 1400 mod 2/2003
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: xantiamanolis
Απαντήσεις: 0
Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: AleZ750
Απαντήσεις: 0
SOS ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΑΓΟΡΑ ΕΜΠΡΟΣ ΜΑΣΚΑΣ ΓΙΑ XSARA MK2
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: ZX FANATIC
Απαντήσεις: 4
Xsara Picasso: Συντήρηση Air Condition / Τροχαλία Στροφάλου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: bakevang
Απαντήσεις: 46
Xsara Picasso: Σκορτσάρισμα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: bakevang
Απαντήσεις: 30
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ