Σελίδα 1 από 1

Διαφορικό για Xsara II 1.6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Δεκ 2006, 18:13
από wizard
Η ερώτηση είναι: αξίζει να την ψάξει κανείς για διαφορικό; Επειδή η απάντηση είναι μάλλον ναι, τί επιλογές υπάρχουν; Πρόβλεψη κόστους, επίσης :)

Ευχαριστώ...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Δεκ 2006, 18:24
από smpokos
μπλοκε και τα μυαλα στα καγκελα. τωρα ειναι το τι θες απο το αυτοκινητο οπου θα ορισεις και το ποσοστο εμπλοκης. τιμουλα απο 400 εως 1000+

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Δεκ 2006, 19:30
από AleZ750
Το μπλοκέ κάνει δουλειά τεράστια και αξίζει να βάλουμε όσο καλύτερο γίνετε και να μην κοιτάξουμε να βάλουμε όσο πιο φθηνό γίνετε, για να λέμε ότι βάλαμε μπλοκέ και μέσα σε 3000 χιλιόμετρα να θέλει σφίξιμο και αλλαγή τα δισκάκια όπως κάποια γνωστά ονόματα δεν λέμε

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Δεκ 2006, 19:39
από smpokos
ετοιμες λυσεις απο αξιοπιστες εταιριες και πρεσσαριστα δισκακια ;) ;)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Δεκ 2006, 20:17
από wizard
Τί λέτε γι' αυτό;

http://www.lioliosracing.gr/main.php?id=98&lang=el

Τιμή, δε ρώτησα ακόμα, μόλις το βρήκα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Δεκ 2006, 20:20
από smpokos
ειναι αρκετα καλα τα quaifai αλλα υπαρχουν και καλητερα ;)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Δεκ 2006, 20:21
από KarlBarks
διαφορικό : Μηχανισμός που σκοπό έχει να επιτρέπει στους δύο κινητήριους τροχούς στα προσθιοκίνητα ή οπισθιοκίνητα αυτοκίνητα, ή στους δύο άξονες μετάδοσης στα τετρακίνητα, να κινούνται με διαφορετικές ταχύτητες. Αποτελείται από κωνικά γρανάζια και έχει την ιδιότητα να κατανέμει τη ροπή ισομερώς. Έτσι υπάρχει κίνδυνος σε περίπτωση ολισθηρού οδοστρώματος το όχημα να ακινητοποιηθεί όταν ένας και μόνο τροχός χάσει την πρόσφυσή του. Γιατί σ 'αυτή την περίπτωση ελαχιστοποιείται η ροπή που μεταδίδεται σ 'αυτόν και ανάλογα μικρή είναι και η ροπή που μεταδίδεται στον τροχό που έχει πρόσφυση. Ο ένας τροχός περιστρέφεται «τρελά» και ο άλλος ακινητοποιείται (η ροπή που μεταδίδεται σ 'αυτόν είναι πλέον μικρή για να υπερνικήσει την τριβή του οδοστρώματος). Για την αποφυγή αυτού του φαινομένου υπάρχουν διαφορικά που διαθέτουν μηχανισμούς που περιορίζουν τις διαφορές ταχύτητας μεταξύ των δύο αξόνων εξόδου του διαφορικού. Σ 'αυτά έχει δοθεί η ονομασία «μπλοκέ». Έχουν τη δυνατότητα, ανάλογα με το βαθμό περιορισμού της ολίσθησης που μπορούν να επιτύχουν, να μεταφέρουν μεγαλύτερο ποσοστό ροπής στον τροχό με την μεγαλύτερη πρόσφυση.

διαφορικό torsen :
Eίδος ελεγχόμενου διαφορικού. H ονομασία του προέρχεται από τις λέξεις «Torque Sensing differential». Σκοπός του είναι να μεταφέρει το μεγαλύτερο ποσοστό της ροπής του κινητήρα στον τροχό ή τον άξονα με την καλύτερη πρόσφυση, σε αντίθεση με τα κοινά διαφορικά. H αρχή λειτουργίας του βασίζεται στο συνδυασμό μετωπικών και κοχλιωτών οδοντωτών τροχών.

διαφορικό κεντρικό : Διαφορικό που χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητα με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Σκοπός του, όπως άλλωστε και κάθε διαφορικού (βλέπε Διαφορικό), να επιτρέπει την περιστροφή του εμπρός και του πίσω άξονα με διαφορετικές ταχύτητες.

διαφορικό μπλοκέ (ελεγχόμενο) :
Διαφορικό που επιτρέπει μεν την κίνηση των αξόνων εξόδου με διαφορετικές ταχύτητες, διαθέτει όμως μηχανισμούς που περιορίζουν τις διάφορες ταχύτητες, ανάλογα με το βαθμό εμπλοκής του. Με τον τρόπο αυτό, ένα ποσοστό ροπής μεταφέρεται πάντα στον τροχό με τη μεγαλύτερη πρόσφυση, ανάλογα με το βαθμό περιορισμού της ολίσθησης που το συγκεκριμένο «μπλοκέ» μπορεί να επιτύχει.

διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης :
ένα διαφορικό που περιλαμβάνει κι ένα μηχανισμό που περιορίζει τις διαφορές της ταχύτητας περιστροφής ανάμεσα στους άξονες εξόδου του. Η περιορισμένη ολίσθηση (όπως λέγεται αυτή η λειτουργία) εξασφαλίζει την κατανομή ροπής και στους δυο τροχούς, ακόμα και όταν ο ένας βρίσκεται πάνω σε πολύ ολισθηρή επιφάνεια. Τα διαφορικά αυτού του τύπου έχει επικρατήσει να λέγονται «μπλοκέ» κατά κάποιο ποσοστό. Το μπλοκέ διαφορικό στην πραγματικότητα είναι μόνον αυτό που τη δύσκολη στιγμή κατανέμει την ισχύ από 50% σε κάθε τροχό. Ένα κοινό διαφορικό στην περίπτωση που ένας τροχός χάσει την πρόσφυση του μεταδίδει σε αυτόν το 100% της ισχύος. Ενώ το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης σε μια τέτοια περίπτωση μεταδίδει και ένα ποσοστό της ισχύος στον τροχό που διατηρεί την πρόσφυση του.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Δεκ 2006, 20:27
από wizard
smpokos έγραψε:
ειναι αρκετα καλα τα quaifai αλλα υπαρχουν και καλητερα ;)


πχ;;; Μη με αφήνεις σε αγωνία... :)

Παιδιά, ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Δεκ 2006, 20:44
από smpokos
ειναι τα atb και τα grt. θα σου πω αυριο τις διαφορες τους γιατι μολις σχολασα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Δεκ 2006, 18:20
από smpokos
Τώρα όσο αφορά τα είδη των μπλοκέ:

Οσα είναι με γρανάζια είναι πολύ πιο ήπια στην λειτουργία τους. Ιδανικά για βολτίσιο αμάξι. Το Quaife είναι φανταστικά ήπιο, δεν με έχει ταράξει ποτέ μέχρι τώρα και απλώς δουλεύει ήρεμα και ωραία. Αυτό ήθελα από την αρχή γιατί αν το μπλοκέ έχει ξεσπάσματα, φθείρει τα ημιαξόνια.

Επίσης το Quaife λόγω των γραναζιών έχει προοδευτική εμπλοκή που σημαίνει ότι ξεκινάει από 0% εμπλοκή εμπλέκεται όταν "βλέπει" την διαφορά ροπής των τροχών προοδευτικά (ανάλογα με το ποσοστό διαφοράς της ροπής) και φτάνει έως όσο το έχεις ρυθμίσει. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν ρίχνει κλωτσιές και τραντάγματα. Σε εμένα αρχικά είναι ρυθμισμένο για βόλτα και εκμάθηση μέχρι 25-27% και αργότερα βλέπουμε.

To Bacci είναι με δισκάκια. Τα Δισκάκια χρησιμοποιούνται περισσότερο στους αγώνες γιατί είναι πιο ξερά. Προσωπικά δεν θα το έβαζα. Επίσης επειδή τα δισκάκια φθείρονται πιο εύκολα κάθε 20.000 χλμ θέλει άνοιγμα και σφήξιμο.

Του μπούμπη δε, είναι μονίμου εμπλοκής με δισκάκια. Αυτό σημαίνει ότι έχεις πάντα το ποσοστό εμπλοκής ακόμα και στην ευθεία και γι' αυτό φθείρεται εύκολα με τα χιλιόμετρα (κάθε 5.000 με 10.000 άνοιγμα και επισκευή).



πηγη: www.psclub.gr link: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=93037#93037

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Δεκ 2006, 17:17
από AleZ750
Ρίξε μια ματιά και εδώ πιστεύω να βοηθήσει
http://www.106sportclub.gr/main/htlm_pa ... sd_grt.htm