Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 17:02 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιουν 2007, 22:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
me th megaλυτερη τρομπα ακριβως αυτη τη νεκρη διαδρομη θελω να δω μηπως εξαφανισω και γενικα τη κακη αισθηση του πενταλ....
το οτι πιανουν πιο αμεσα απο τα 266 ειναι γεγονος.

επισης εχουν 54αρι εμβολακι
τα 266 δε νομιζω να εχουν τοσο. αλλα και μικροτερο να εχουν δε παιζει τοσο ρολο αφου ολες οι σωληνωσεις παραμενουν ιδιες...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιουν 2007, 22:52 
Άβαταρ μέλους
τα εμβολα εισαι σιγουρος οτι ειναι ιδια,νομιζω πως τα 283εχουν 57.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιουν 2007, 09:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 21 Σεπ 2006, 07:45
Δημοσιεύσεις: 256
Τοποθεσία: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
pskarm έγραψε:
ΦΡΕΝΑ 283χ26 (απο 307-206 οχι απο 306 αυτα ειναι 283-χ24)

απο ντινο γκαγκασταθη σαλλονικα
καινουργια
με τακακια φεροντο πρεμιερ
δισκοι μπεντιξ
330ευρω αν θυμαμαι καλα..


η αναρτωμενη μαζα ειναι αισθητα μεγαλυτερη και εγω ειχα αισθητη διαφορα στο τιμονι σε σχεση με τα 266..βαρυνε και εχασε αισθηση.
επισης το πεταλι απεκτησε κακη αισθηση και αρχικη νεκτη διαδρομη...
θα δοκιμασω εντος βδομαδας φεροντο 2500
και τρομπα φρενων πιο μεγαλη για να δω τι παιζει....

φρεναρισμα αρκετα καλυτερο σε αποδοση απο τα 266 αλλα χειροτερη αισθηση...
3 υποθεσεις κανω
α. κακιστη ποιοτητα τακακιων μαμα(εχει παρατηρθει απο πολλους)
β. μικρη τρομπα φρενων (χλωμο καθως τη δικια μου 22αρα φορανε ολα τα 206 και το rc που εχει 283 απο μαμα.......)
γ. κακη εξαερωση οταν τα εβαλα?


Νομιζω πως το προβλημα της νεκρης διαδρομης προερχεται, απο απαιτηση μεγαλυτερης τρομπας σε συνδιασμο με μια καλη εξαερωσης και οχι τοσο απο κακη ποιοτητας τακακι.
Επισης για τα 283 οπως λεει και ο cfe, γνωριζω οτι εχουν 57αρι εμβολο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιουν 2007, 18:52 
Άβαταρ μέλους
λοιπον φιλαρακια ακουστε 350 ευρο καινουργια δαγκανες δισκους τακακια απο χσαρα 2002 καλο


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Ιούλ 2007, 11:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
na ολα τα 283χ26 απο 307-206 εχουν τετοια τρομπα.

54αρι εμβολο εχουν το μετρησαμε με απχυμετρο σε 2-3 σετ...

υπαρχει θεμα καποια 307 στεισιον να φοραγαν με 57αρι πιστονι αλλα ειναι πιο σπανια και απο φερραρι αυτα τα φρενα...

παντως φιλος σε rc Που εβαλε ds2500 αλλαξε αρδην το φρενο και σε αισθηση και σε αποδοση σε σχεση με τα μαμα αθλια τακακια...
πιστευω μες στη βδομαδα να το βαλω μεσα το αμαξι...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 00:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Φεβ 2007, 14:48
Δημοσιεύσεις: 295
Τοποθεσία: HALKIDA
Εγώ παιδιά βρίκα από 2.0 330 ευρέως.Προτήνεται να τα αλλάξω ή όχι?Ούτος ή άλος θα αλλάξω δίσκους.

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναCITROEN VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Αύγ 2007, 21:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 22:46
Δημοσιεύσεις: 204
Τοποθεσία: Aberdeen, Scotland, UK...
Έβαλα τα του μαμά δίλιτρου: 283x26, δαγκάνες Bosch, βάσεις, τακάκια. Στρώνω τα καινούρια λάστιχα, γι' αυτό δεν έχω ιδιαίτερα σχόλια, πέρα του ότι αισθάνομαι πως χρειάζεται να βάζω μεγαλύτερη δύναμη στο πεντάλ. Μίλησα τυχαία μ' ένα παληκάρι που έχει βάλει τα ίδια σε 106, μου είπε ότι δοκίμασε μεγαλύτερη τρόμπα, είχε χειρότερη αίσθηση, το έλυσε με μικρότερη τρόμπα...

_________________
I don't drive fast, I just fly low...
...but never drive faster than my guardian angel can fly...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Αύγ 2007, 21:46 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
αν δεν κανω λαθος εβαλα περηση σε ενα pug 306 n5 απο 306xs 1.6 διπλοι αεριζομενοι 283mm bosch δαγκανα μαμα τακακια και δισκους πηγε 380 ευρω. τορα οσο αφορα τα υγρα θελουν αλαγη σιγουρα καθε 2 χρονια αν η χρηση εινε σκληρη ισος και στον χρονο.εινε ευκολο να καταλαβεις ποτε τελιονουν.οσο για την εσθηση στο πεταλη και τις νεκρεσ διαδρομες εινε διστηχος φισιολογικο αλα με ενα σετ σοληνακια αεροπορικου τυπου διορθονετε σημαντικα. η καλητερη μετατροπη που εχω κανει σε φρενα εινε brembo rece με τετραεμβολες δαγκανεσ χαρακτουσ τρηπητουσ δισκους τετραεμβολες δαγκανες και με μεσεα γωμα τακακια 1000 ευρω.το σετ συμπεριλαμβανε και υγρα 5.1 και σωληνακια


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Μαρ 2008, 12:42 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:37
Δημοσιεύσεις: 2092
Τοποθεσία: 3 αμάξια μπροστά σου!!!
Παιδιά λέω σε 1-2 βδομάδες να βάλω τρυπητές-χαρακτές δισκόπλακες FERODO. Η γνώμη σας; Ελπίζω να μην αρχίσει να σφυρίζει στο φρενάρισμα.

_________________
ΖΥΓΟΣ Κυδαθηναίων 22, Πλάκα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Μαρ 2008, 17:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
kostas2123 έγραψε:
Παιδιά λέω σε 1-2 βδομάδες να βάλω τρυπητές-χαρακτές δισκόπλακες FERODO. Η γνώμη σας; Ελπίζω να μην αρχίσει να σφυρίζει στο φρενάρισμα.


Κωστα βγαζει η Ferodo δισκους ? Αν εννοεις τακακια τα Ferodo premier ειναι καλη επιλογη :thumbup

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Μαρ 2008, 19:27 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:37
Δημοσιεύσεις: 2092
Τοποθεσία: 3 αμάξια μπροστά σου!!!
antonios16v έγραψε:
kostas2123 έγραψε:
Παιδιά λέω σε 1-2 βδομάδες να βάλω τρυπητές-χαρακτές δισκόπλακες FERODO. Η γνώμη σας; Ελπίζω να μην αρχίσει να σφυρίζει στο φρενάρισμα.


Κωστα βγαζει η Ferodo δισκους ? Αν εννοεις τακακια τα Ferodo premier ειναι καλη επιλογη :thumbup


Αντώνη και εγώ ήξερα ότι μόνο τακάκια βγάζει και μέχρι πέρυσι δεν είχα βρει δισκόπλακες ferodo αλλά ψάχνωντας σήμερα στο internet βρήκα δισκόπλακες ferodo :-? στην Ελλάδα πάντα. Θα το ψάξω το θέμα hmmm

_________________
ΖΥΓΟΣ Κυδαθηναίων 22, Πλάκα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή φρένων με aftermarket
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Σεπ 2010, 19:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:43
Δημοσιεύσεις: 116
Τοποθεσία: KPHTH
Εδω και αρκετο καιρο μου σφυριζαν τα φρενα σε πορεια και σε πιεση ετρεμε και το τιμονι. σημερα μετα απο πιεση παλι παρεδοσαν πνευμα στραβωσαν κι αλλο και μεταφερουν κραδασμο και στο πεταλι. σκευτομαι να βαλω δισκους 283 22 για να μην αλλαξω και δαγκανες και να μην αυξησω και πολυ το βαρος. ξερετε για τιμες, που να ρωτησω, η κωδικους απο citroen η peugeot? ευχαριστω..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή φρένων με aftermarket
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Σεπ 2010, 06:45 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
τι φρενα εχεις τωρα?εγω πηρα στο zx τα παντα κενουργια δισκους τακακια αποστατες βασεις δαγκανες κτλ 450 ευρω και ειμε υπερ ευχαριστημενος.αν τα παρεις πανε καλητερα σε καταστημα peugeot ειναι φθηνοτερα

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή φρένων με aftermarket
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Σεπ 2010, 11:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Αύγ 2010, 18:14
Δημοσιεύσεις: 297
Τοποθεσία: Λαρισα
Πώς καταλαβαίνουμε ότι το υγρό φρένων θέλει αλλαγή?
Αν αλλάξουμε δισκους-δαγκάνες σε xsara 1.6 από 2.0,θα πρέπει να αλλάξουμε και τίποτα άλλο? θα χει αισθητή διαφορά το φρενάρισμα?
δίσκους 283/26 σε τι μάρκα ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή φρένων με aftermarket
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Σεπ 2010, 11:53 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
γνησιους ειναι πολη καλοι,θες μαρκουτσια και θες υγρα φρενων ετσι και αλιως.το φρενο μερα με την νηχτα πιστεψε με

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 10 από 12 [ 175 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αλλαγη ελαστικων
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: johnny_bee
Απαντήσεις: 52
Αλλαγή ελαστικών
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: koslinx
Απαντήσεις: 197
Αισθητική αλλαγή στα φώτα C5 2010
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
ΥΑΛΟΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΕΣ ΓΝΗΣΙΟΙ Ή ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: giorgosc4coupe
Απαντήσεις: 62
Αλλαγη κορνας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: kanakis
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ