Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 03:53 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Xsara 1.6 8v exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιαν 2010, 03:09 
Άβαταρ μέλους
Ξέρετε αν μπορώ να βάλω την κεφαλή από το vts ώστε να το κάνω 16ν??????


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 8v exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιαν 2010, 09:30 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
με αρκετη πατεντα γινετε και με ψαγμενο μηχανικο αλα γιατι δεν περνεις ενα ετημο?

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 8v exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Απρ 2010, 13:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 10:32
Δημοσιεύσεις: 259
Εικόνες: 0
καλυτερα να παρεις εναν κινητηρα απο 16ν και να γλιτωσεις περετερο εξοδα

_________________
Εικόνα

CITROEN XSARA 1600 16V


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 8v exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Οκτ 2011, 12:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 27 Οκτ 2011, 16:18
Δημοσιεύσεις: 17
και πόσο κάνει ένα μοτέρ παιδιά γιατί εγώ έχω 16v και έχω πρόβλημα με τον ένα κύλινδρο μου βγάζει πίεση 70 από το 150 που βγάζουν οι άλλοι. Η ιστορία είναι πως το λιγότερο της ζημιάς μου είπε πως είναι 400 ευρώ, 400 ευρώ για ανοίξει καπάκι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 8v exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Οκτ 2011, 12:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31
Δημοσιεύσεις: 80
Αναλογα με τα κεφια του παλιατζη,ενας TU5JP4(110 αλογα) απο 350 μεχρι και πανω απο 600Ε...

Απλα το καλο με τον Tu5JP4 εναντι του παλιου TU5J4 ειναι οτι ξεκινας με ενα σαφως πιο ασκιστο/ταλαιπωρημενο μοτερ με πολυ καλυτερες προδιαγραφες/προοπτικες αποδοσης.

Υ.Γ. Αμα θελει 400Ε για να ανοιξει κεφαλη,για να σου αλλαξει μοτερ ποσο θα σου ζητησει,κανενα 3χιλιαρο; :suspi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 8v exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Οκτ 2011, 14:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 27 Οκτ 2011, 16:18
Δημοσιεύσεις: 17
σας παρακαλώ αν γνωρίζεται, ποιο είναι το κόστος για ένα σέρβις κεφαλής, ( xsara 2 - 1600 16v 173.000χλ )
ξέρετε δεν είναι το οικονομικό πες πως τα δίνεις τα 400, είναι η κοροϊδία γιατί εδώ είναι νησί και σου λέει που θα πάει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 8v exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Οκτ 2011, 14:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31
Δημοσιεύσεις: 80
Καταρχην εισαι σιγουρος οτι ειναι φλαντζα ή απλα στο ειπαν(μπας και "τσιμπησεις");
Γιατι αυτα τα μοτερ γενικοτερα σπανια εχουν προβλημα με την φλαντζα τους.

Αν οντως εκαψε φλαντζα,τα 300Ε ειναι ενα λογικο ποσο.
Σαν ανταλλακτικα,η φλαντζα κανει λιγοτερο απο 50Ε,ενα σετ βιδες κεφαλης(μπουζονια κοινως) κανουν καπου στα 30Ε,το πλανισμα στο ρεκτιφιε εστω οτι κανει αλλα 30Ε(εχω δει και τιμοκαταλογο με πλανισμα στα 15Ε) οποτε μετα υπολογιζεις το κοστος για λαδια,φιλτρο λαδιου και ψυκτικο υγρο.
Πες δηλαδη 30Ε τα λαδια,10Ε(και παρα πολλα εβαλα) το φιλτρο λαδιου συν αλλα 20Ε το ψυκτικο υγρο.
Συνολο ανταλλακτικων δηλαδη 170Ε.
Τα υπολοιπα ειναι εργατικα...

Ε,230Ε εργασια για καμμενη φλαντζα,οχι απλως ειναι πολλα αλλα....μαλλον χτιζει εξοχικο ο μαγκας. :rop


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 8v exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Οκτ 2011, 14:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 27 Οκτ 2011, 16:18
Δημοσιεύσεις: 17
δεν μου είπε για φλάντζα είδαμε πως ο ένας κύλινδρος δεν έχει συμπίεση, το γιατί δεν το ξέρει απλά θα το δει όταν ανοίξει την κεφαλή, μπορεί κάποια βαλβίδα μπορεί ελατήριο, απλά το κόστος της επισκευής ξεκινά από τα 400


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 8v exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Οκτ 2011, 14:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 27 Οκτ 2011, 16:18
Δημοσιεύσεις: 17
απλά λέω αφού θα ανοίξει την κεφαλή να της κάνει ένα καλό σέρβις για καλύτερη απόδοση και χαμηλότερη κατανάλωση, έτσι κι αλλιώς ήρθε η ώρα για λάδια φίλτρα και ιμάντα χρονισμού, γενικό σέρβις δηλαδή, άσε που
μου είπε πως θέλει μια βδομάδα για την επισκευή του κυλίνδρου.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 8v exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Οκτ 2011, 15:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31
Δημοσιεύσεις: 80
Επειδη μαλλον σε βλεπει σαν υποψηφιο θυμα,παρε και μια δευτερη αποψη απο καποιον αλλον...

Ναι,οντως μπορει να ειναι βαλβιδα αλλα το κοστολογιο μιας βαλβιδας ειναι 30Ε οποτε και παλι,τα 400Ε ειναι παρα πολλα.
Βγαλε το μπουζι απο τον προβληματικο κυλινδρο και δες αν το λαδωνει.
Αν οντως το λαδωνει,τοτε δεν ειναι απο στραβωμενη βαλβιδα αλλα απο ελατηριο πιστονιου,πραγμα το οποιο βεβαια θα το εβλεπες και στην εξατμιση αφου θα εβγαζε λιγο μπλε καπνο απο πισω,ιδιαιτερα οταν ειναι κρυο.

Απλα αν δεν το στροφαρεις ψηλα,το να καρφωσει βαλβιδα ειναι λιγο ακραιο φαινομενο...
Αν μου ελεγες οτι φορας εκκεντροφορους απο 106 και εκανες και κανενα κατεβασμα αγριο,τοτε θα το συζητουσαμε,ετσι απλα ομως δεν στραβωνει βαλβιδα εκτος και αν συμβαινει κατι αλλο.

Στο συμπιεσομετρο τι νουμερα ειδες;

Υ.Γ. Επισκευη μονον σε εναν κυλινδρο δεν κανεις...Αν κανεις,κανεις σε ολο το μοτερ μια και εξω,αν και δεν αξιζει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 8v exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Οκτ 2011, 15:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 27 Οκτ 2011, 16:18
Δημοσιεύσεις: 17
έδειχνε περίπου 75 μπαρ σε μπαρ δεν μετράμε; το μπουζί δεν ήταν λαδωμένο απλά όταν βγάλαμε πολλαπλασιαστή κάνα δύο μπουζιά ήταν μες το λάδι από πάνω καταλαβαίνει, πριν τα αλλάξουμε φύσηξε για να φύγει το λάδι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 8v exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Οκτ 2011, 15:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 27 Οκτ 2011, 16:18
Δημοσιεύσεις: 17
ξέχασα να σου πω πως το αυτοκίνητο είναι αυτόματο οπότε δεν καρφώνει αλλάζει μόνο του


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 8v exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Οκτ 2011, 16:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31
Δημοσιεύσεις: 80
Μαλλον εννοεις 7μιση bar. :)
Τα μανομετρα μετρανε σε bar ή psi.

Ενα μοτερ χωρις προβλημα,βγαζει καπου στα 200 psi και λιγο παραπανω,δηλαδη περιπου στα 13 bar.
Αυτο βεβαια με την προυποθεση οτι το μετρας παγωμενο,δηλαδη χωρις το μοτερ να εχει δουλεψει απο την προηγουμενη μερα ακομα.

Αν αναφερεσαι σε αυτοματο παντως,τοτε ξεχνα την στραβωμενη βαλβιδα,κατα πασα πιθανοτητα το μοτερ ειπε το ποιημα... :(

Το γεγονος οτι τα μπουζι ηταν μεσα στο λαδι απο την πανω πλευρα,σημαινει οτι αυτος που τα εβαλε τελευταια φορα,δεν τα εσφιξε καλα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 8v exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Οκτ 2011, 16:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Τι συμτωμα εχεις?Ρεταρισμα στο ρελαντι?Ποσο καταναλωση λαδιου εχεις?
Για εμενα ανοιξετω,δειτε την ζημια και αν συμφερει το φτιαχεις αλλιως μοτερ.Μπορει να ειναι κατι φτηνο.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xsara 1.6 8v exclusive
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Οκτ 2011, 19:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 27 Οκτ 2011, 16:18
Δημοσιεύσεις: 17
Δηλαδη μιλαμε για μοτέρ έτσι ξαφνικά. Τέλος πάντων ευχαριστώ παιδιά την δευτέρα θα το πάω και ο θεός βοηθός ελπίζω να βρω άκρη. Και να μου κάνει μια καλή τιμή, θα παρακολουθώ μήπως υπάρχει και καμία άλλη πρόταση ναστε καλά ευχαριστώ εμείς κάμποσα απο την πρώτη μέρα, με έχει παλαβωσει αυτό το αυτοκίνητο όσο μου αρέσει τόσο με παιδεύει , πριν λίγες μέρες είχε κολλήσει το καλοριφέρ ευτυχώς σταμάτησε μόνο του 100 ευρώ η πλακέτα του καλοριφέρ


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 18 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

άνοιγμα ταμπλό σε xsara vtr
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: vasilis123
Απαντήσεις: 4
συμπίεση κυλίνδρου xsara 1600
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ
Απαντήσεις: 18
σαλονι xsara δερματινο
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό Xsara
Συγγραφέας: ηρωδιωνας
Απαντήσεις: 7
Αριθμος κινητηρα σε Xsara 2.0 16v
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: zx lover
Απαντήσεις: 6
Κόλημα ηλεκτρικού παραθύρου οδηγού (Xsara Picasso)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron