Ναι δεν ξέρω, ίσως.... σημασία έχει οτι είναι 66,6
euro ανα άλογο και δεν μου ανέφεραν τιποτα για εκεντροφόρους.
BTW ο τύπος στη αρχή, νόμιζε οτι είχα το 1400 και μου είπε απο 75 στα 90. Δηλαδή δεν έχει σημασια ποιο μοτέρ έχεις, φιλτρα-εξατμιση-εγκεφαλος 15 αλογάκια.
Τεσπα και εγώ το βλέπω χλωμό να παίρνεις 15 άλογα μόνο απο εισαγωγή - εξαγωγή, αλλα εδώ που τα λέμε έχω ακούσει οτι το 8v βγαίνει και σε έκδοση 105 ίππων...Αληθεύει?
--------------------------
Απαντώ στον εαυτό μου και σε όσους ενδιαφέρει...
Ακολουθεί μια λίστα απο το
www.wikipedia.org με τα 1.6 μοτέρ που φόραγε η xsara. Μάλλον για να είμαι πιο σαφής, εκδόσεις του 1600 μοτέρ εκ των οποίων κάποιες παίξαν στο xsara.
TU5
The TU5 has a displacement of 1587 cc, with a bore of 78.5 mm and a stroke of 82 mm. It was initially available in 8- and 16-valve configuration, but only the DOHC 16V option remains. Power is 109
PS (80 kW) in most current applications, the same as the DV6 1.6 L Diesel engine, although a sporty 122
PS (90 kW) is used to power the Citroën C2 VTS. The TU5 has been used in motorsports by both Citroën and Peugeot.
Model Output Notes
TU5 J2/L3 105 PS (103 hp/77 kW) FI catalyst
TU5 J4 120
PS (118 hp/88 kW) 16-valve catalyst
TU5 JP 90 PS (88 hp/66 kW) FI catalyst
TU5 JP4 110
PS (108 hp/80 kW) 16-valve catalyst
TU5 JP4 S 125
PS (123 hp/91 kW) 16-valve catalyst
-------------
Οι δύο υπογγεγραμένες εκδόσεις είναι των 8V. 88 και 103 hp παρακαλώ.... Που σημαίνει οτι το συγκεκριμένο μοτεράκι βγάζει 103 άλογα μαμά...
Κάνοντας και ένα Google στο TU5J2/L3...
CITROEN Saxo 1.6i 1587 66 TU5JP/K MA/5 03/1996->12/2000
CITROEN Saxo 1.6i 1587 74 TU5JP/L4 MA/5 09/2000->12/2000
CITROEN Saxo 1.6i 16V 1587 88 TU5J4/D3, TU5J4/L3, TU5J4/L4 MA/5 03/1996->12/2000
CITROEN Xsara 1.6i 1587 66 TU5JP MA/5 07/1997->08/2000
CITROEN Berlingo 1.1i, 1.1i GPL 1124 44 TU1JP, TU1M MA/4, MA/5 07/1996->03/2001
CITROEN Berlingo 1.4, 1.4i, 1.4i GPL 1360 55 TU3JP, TU3.2 MA/5 07/1996->03/2001
PEUGEOT 106 1.6i 1587 66 TU5JP/L, TU5JP/L3, TU5JP/Z MA/5, MA5 06/1993->03/1996
PEUGEOT 106 1.6i Rallye 1587 74
TU5J2/L3 MA/5 03/1996->12/2000
PEUGEOT 106 1.6XSi 1587 77 TU5J2/L, TU5J2/L3 MA/5 06/1993->03/1996
PEUGEOT 106 1.6i S16 16V 1587 88 TU5J4/K, TU5J4/L3 MA/5 03/1996->12/2000
PEUGEOT 206 1.6i 1587 66 TU5JP/L3 MA/5N, MA/5S 09/1998->
PEUGEOT 306 1.6i 1587 66 TU5JP MA/5 02/1993->02/1997
PEUGEOT 306 1.6i 1587 66 TU5JP+/L3, TU5JP/L3, TU5JP/IF MA/5 03/1997->12/2000
PEUGEOT 306 1.6i 1587 74 TU5JP/L4 MA/5 09/2000->12/2000
PEUGEOT Partner 1.1i, 1.1i GPL 1124 44 TU1 MA/5 06/1996->03/2001
PEUGEOT Partner 1.4, 1.4i, 1.4i GPL 1360 55 TU3.2, TU3JP/D4, TU3JP/K, TU3JP/L3, TU3JP/L4 MA/5 06/1996->03/2001
PEUGEOT Ranch 1.4i 1360 55 TU3JP MA/5 01/2001->03/2001
...
Παίζει μετατροπή? Τι διαφορές έχει? Ο θεός και η ψυχή του...
Αλλα πείτε μου ρε γμτ, ίδιο δεν έιναι?
http://www.rallyeregister.co.uk/images/ ... engine.jpg