Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Απρ 2024, 20:16 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση Xsara 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Ιούλ 2010, 09:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Ιούλ 2009, 17:29
Δημοσιεύσεις: 481
Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
Εικόνες: 3
και το ψυγείο λαδιού. :lol :lol :lol

_________________
citroen xsara 1,6 Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση Xsara 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Ιούλ 2010, 20:45 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Ιωσηφ καλα θα κανεις...Η δικια μου που εχει οργανο θερμοκρασιας λαδιου (VTS παναθεμα την!) κατι καλοκαιρια με σκισιματακι στην Αττικη οδο (190-200 :roll ) μου εχει δημιουργησει φαγουρες βλεποντας κατι 130+!

Βεβαια λεγεται οτι φταιει το σημειο που ειναι ο εργοστασιακος αισθητηρας και δειχνει πλασματικη θερμοκρασια αλλα και παλι ειναι ντεκαβλε να βλεπεις το δεικτη να πλησιαζει στα κοκκινα...Γενικα εχω την υποψια οτι ο 1.6 16v TU πρεπει να δουλευει ψηλα τα λαδια του...

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση Xsara 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Ιούλ 2010, 21:36 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Αν ειναι να αλλαζουμε ψυγεια και να τοποθετουμε νεα για ενα δυο σκισηματα το καλοκαιρι...αστο Λευτερακη, νομιζω αγγιζουμε τα ορια της...τριχιας! :roll
Γενικα παντως οι TU κινητηρες ειναι ευαισθητοι σε κυκλο θερμοκρασιων, ειτε νερων, ειτε λαδιων και ποσο μαλλον οι 8V εκδοσεις!
Φυσικα μιας και μιλαμε για λαδια και ψυγεια αυτων, Ιωσηφ τι τυπο λαδιου φορας στην Xsara??? :suspi

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση Xsara 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Ιούλ 2010, 21:40 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Δεν αλλαζεις ψυγειο βρε μιναρα απλα προσθετεις ενα μικρουλι για τα λαδια...Ακου με που σου λεω ''ποναει'' στα λαδια ο TU...

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση Xsara 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Ιούλ 2010, 21:42 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Το ξερω μανα μου, δεν ειμαι τοσο ασχετος... :cool
Μιλουσα γενικα, για καλοκαιρια...για λαδια...για νερα...για ψυγεια...ρομαντικο ε? :tongue

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση Xsara 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Ιούλ 2010, 23:14 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
zx lover έγραψε:
Δεν αλλαζεις ψυγειο βρε μιναρα απλα προσθετεις ενα μικρουλι για τα λαδια...Ακου με που σου λεω ''ποναει'' στα λαδια ο TU...

:agree Ειδικα οι TU. Και τα νερα τα πονανε και τα λαδια. Και οι XU οι 8ν το ιδιο, οχι σε τετοιο βαθμο βεβαια. Οι XU οι 16ν ειναι καπως πιο ηρεμοι στο "φαινομενο" αυτο, ειδικα τουλαχιστον στα νερα δουλευουν στους 85-89 ορικακα στους 90 με αναμμενο βεντιλατερ στην πρωτη σκαλα. Για τα λαδια δεν ξερω.......αλλα γενικα το μοτερ αυτο κρατα την θερμοτητα του πολυ ωρα... Πρεπει να τα βραζει λιγο στο παρατεταμενο σκισιμο...

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση Xsara 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Ιούλ 2010, 10:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Το 2004 προσπαθησα να βαλω τον εναλακτη νερου-λαδιου απο σαξο στην ξαρα.Αλλα απετυχα γιατι εαν βγαλεις το φιλτρο λαδιου πιο εξω απο τον κορμο αυτο βρισκει πανω στην αλουμινενια σωληνα που φευγει απο τον συμπιεστη του αιρ-κοντισιον.
Ετσι ειναι και εμενα το λαδι στο σκισιμο στους 130-135 χοιμωνα καλοκαιρι.Παντως εαν βαζεις φουλ συνθετικα λαδια 10-40 η 15-50 και οχι πιο ψιλα πιστευω δεν υπαρχει προβλημα.Εξαλου τα περισοτερα ατμοσφαιρικα αμαξια δεν εχουν ψυγειο λαδειου αλλα δεν εχουν και οργανο να δει ο οδηγος τι γινεται.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση Xsara 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Ιούλ 2010, 11:12 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ναι, αλλα τα "φυσιολογικα" αμαξια δεν ειναι και για σκισιμο... Ειναι για να τα δουλευεις μεχρι τις 4000-4500 σε συνεχη λειτουργια. :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση Xsara 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Ιούλ 2010, 16:57 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
billaras έγραψε:
Ναι, αλλα τα "φυσιολογικα" αμαξια δεν ειναι και για σκισιμο... Ειναι για να τα δουλευεις μεχρι τις 4000-4500 σε συνεχη λειτουργια. :thumb

:agree Της ιδιας φιλοσοφιας ειμαι και γω!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση Xsara 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Ιούλ 2010, 22:09 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Μα το TU 1,4 8ν δεν μπορει να δουλεψει πανω απο τις 3500 αααααντε 4000, αφου ειναι ρυθμισμενο να βγαζει την μεγιστη ροπη του στις 3200 περιπου. Και τα 16ν μοτερ αντε να τα δουλεψεις μεχρι τις 4500. Απο εκκει και πανω, μεχρι να ακουμπησεις την ιπποδυναμη στις 5500+-6000 απλα ζοριζεις το μοτερ σου και καις τοτε υπερβολικη βενζινη σε σχεση με την αποδισομενη ισχυ. Τα μοτερ καλο ειναι να τα δουλευεις το ανωτερο κοντα στην μεγιστη ροπη τους, γιατι εκει δουλευουν ξεκουραστα.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση Xsara 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Ιούλ 2010, 22:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Δηλαδη εσυ οταν σε καμια ανηφορα σου αναβει τα φωτα κανενα ματιζ -ατος απο πισω ,εξακολουθεις και κινησε στην ροπη και οχι στην ιπποδυναμη?

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση Xsara 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Ιούλ 2010, 23:22 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Κοιταξε, αυτα τα τσοφλια εχουν τελικη κοντα στα 150-160. Εμενα (και λογικα και εσενα) στις 4000 εχεις κοντα στα 150, στις 4500 εχεις 160+, αρα δεν εχεις αναγκη να πας παραπανω. Τωρα τα 8ν και ειδικα τα 1,4 δεν τραβαν και για πανω απο τα 150 αντε 160 αφου και αυτα εκει τελικιαζουν...

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση Xsara 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Ιούλ 2010, 07:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Ιούλ 2009, 17:29
Δημοσιεύσεις: 481
Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
Εικόνες: 3
τα λάδια που εχω μέσα είναι 10-40 φουλ συνθετικά.
ποτέ δεν ξεσκίζω το αυτοκίνητο............δεν είμαι γρήγορος.

τώρα ο λόγος που θέλω να βάλω ψυγείο λαδιού.

εάν έχετε όργανο πίεσης λαδιού θα δείτε ειδικά το καλοκαίρι και σε μποτιλιάρισμα αλλά και μετά από ταξίδι και ειδικά αν το έχετε ξεσκίσει θα δείτε στο ρελαντί την πίεση του λαδιού κάτω από μια ατμόσφαιρα και να πλησιάζει την μισή.
ΣΗΜΕΙΏΝΩ δε ότι το λαμπάκι του λαδιού ανάβει μεταξύ 0,5 και 0,6 της ατμόσφαιρας.
τώρα έχοντας ψυγείο λαδιού δεν θα δείτε την πίεση να πέφτει (πάντα στο ρελαντί) κάτω από την ΜΙΑ ατμόσφαιρα, δηλαδή 50/100 περίπου πάνω η πίεση λαδιού στο ρελαντί.

το παραπάνω που έγραψα αφορά αυτοκίνητο με όλα πίσω και το ψυγείο νερού. (R8GORDINI)

παμε τώρα συγκεκριμένα στην ΒΧ 1600 όταν της έβαλα όργανα είδα την πίεση λαδιού μετά από ταξίδι καλοκαίρι να πέφτει κοντά στην μια ατμ.(πάντα για ρελαντί μιλαμε) με τάση προς τα κάτω.
γυρίζοντας σπίτι και την άλλη μέρα η πρώτη μου δουλειά ήταν να πάρω τον ανταπτωρα του gordini και να τον βάλω στην ΒΧ (τα φίλτρα λαδιού ήταν ίδια) και με ένα μικρο ψυγείο λαδιού από καποιο γιαπωνέζικο που το έβαλα μπροστά από τα ψυγεία νερού Α/C
στο επόμενο ταξίδι που ήταν Αλεξανδρούπολη σερί και αυγουστο μήνα φτάνοντας και αφήνοντας την μηχανή στο ρελαντί η πίεση λαδιού ήταν σταθερή ΣΤΗΝ 1,8 ΑΤΜ

αυτός είναι ο λόγος που θέλω το ψυγείο λαδιού επάνω στο αυτοκίνητό.

_________________
citroen xsara 1,6 Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση Xsara 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Ιούλ 2010, 07:59 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
εγω πανοτος νομιζω οτι ειναι και θεμα καρτερ,αυτα τα μοτερ εχουν πολη μικρο καρτερ με αποτελεσμα να σηκωνει τρελη θερμοκρασια,το zx εχει μεγαλο καρτερ βασικα δεν ξερω απο το αμαξι ειναι ετσι το πηρα και χωραει 5.4 λιτρα,χωρις ψηγειο λαδιου το εκλεψε ο προηγουμενος οσο και να το σκιζεις δεν περναει τους 100 βαθμους και οταν λεμε σκισιμο λεμε πιστα.στον δρομο δεν το εχω δει να ανεβενει πανω απο 80 ποτε και η πιεση λαδιου ακομα και στο ρελαντι δεν πεφτει ποτε κατω απο τα 2 μπαρ.τωρα για το ψηγειο λαδιου καλο ειναι να μην βαλετε αυτο το μαμα αλα με 150 ευρω βαζετε ενα καλο κανονικο ψηγειο με βεντηλατερ και σωληνωσεις κομπλε.η μουφα και το σηδερενιο φιλτρο δεν ειναι πολη μεγαλα

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση Xsara 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Ιούλ 2010, 08:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Ιούλ 2009, 17:29
Δημοσιεύσεις: 481
Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
Εικόνες: 3
που τα βρίσκω εδώ Ελλάδα ξέρεις.

_________________
citroen xsara 1,6 Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 12 από 13 [ 182 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Επόμενο



Συναφή θέματα

Citroen xsara picasso 1.8 16v..περι clima...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: chris_stig
Απαντήσεις: 4
νέες "περιπέτειες" λόγο άσχετου μάστορα Citroen Xsara 1600
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Salvatore_
Απαντήσεις: 32
Αλλαγή εργοστασιακού ραδιοcd σε xsara
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: n_vergopoulos
Απαντήσεις: 1
xsara ii
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Γενική Συζήτηση Xsara Picasso
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 170
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ