zx lover
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση Xsara 1.6 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Ιούλ 2010, 20:45 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20 Δημοσιεύσεις: 6098 Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
|
Ιωσηφ καλα θα κανεις...Η δικια μου που εχει οργανο θερμοκρασιας λαδιου (VTS παναθεμα την!) κατι καλοκαιρια με σκισιματακι στην Αττικη οδο (190-200 ) μου εχει δημιουργησει φαγουρες βλεποντας κατι 130+! Βεβαια λεγεται οτι φταιει το σημειο που ειναι ο εργοστασιακος αισθητηρας και δειχνει πλασματικη θερμοκρασια αλλα και παλι ειναι ντεκαβλε να βλεπεις το δεικτη να πλησιαζει στα κοκκινα...Γενικα εχω την υποψια οτι ο 1.6 16v TU πρεπει να δουλευει ψηλα τα λαδια του...
_________________ ex GS 1220 club ex ZX 1.4 Avantage ex ΖΧ 2.0 16v ex Xsara VTS 1.6 16v
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση Xsara 1.6 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Ιούλ 2010, 21:36 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Αν ειναι να αλλαζουμε ψυγεια και να τοποθετουμε νεα για ενα δυο σκισηματα το καλοκαιρι...αστο Λευτερακη, νομιζω αγγιζουμε τα ορια της...τριχιας! Γενικα παντως οι TU κινητηρες ειναι ευαισθητοι σε κυκλο θερμοκρασιων, ειτε νερων, ειτε λαδιων και ποσο μαλλον οι 8V εκδοσεις! Φυσικα μιας και μιλαμε για λαδια και ψυγεια αυτων, Ιωσηφ τι τυπο λαδιου φορας στην Xsara???
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση Xsara 1.6 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Ιούλ 2010, 21:42 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Το ξερω μανα μου, δεν ειμαι τοσο ασχετος... Μιλουσα γενικα, για καλοκαιρια...για λαδια...για νερα...για ψυγεια...ρομαντικο ε?
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση Xsara 1.6 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Ιούλ 2010, 23:14 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
zx lover έγραψε: Δεν αλλαζεις ψυγειο βρε μιναρα απλα προσθετεις ενα μικρουλι για τα λαδια...Ακου με που σου λεω ''ποναει'' στα λαδια ο TU... Ειδικα οι TU. Και τα νερα τα πονανε και τα λαδια. Και οι XU οι 8ν το ιδιο, οχι σε τετοιο βαθμο βεβαια. Οι XU οι 16ν ειναι καπως πιο ηρεμοι στο "φαινομενο" αυτο, ειδικα τουλαχιστον στα νερα δουλευουν στους 85-89 ορικακα στους 90 με αναμμενο βεντιλατερ στην πρωτη σκαλα. Για τα λαδια δεν ξερω.......αλλα γενικα το μοτερ αυτο κρατα την θερμοτητα του πολυ ωρα... Πρεπει να τα βραζει λιγο στο παρατεταμενο σκισιμο...
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση Xsara 1.6 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Ιούλ 2010, 16:57 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
billaras έγραψε: Ναι, αλλα τα "φυσιολογικα" αμαξια δεν ειναι και για σκισιμο... Ειναι για να τα δουλευεις μεχρι τις 4000-4500 σε συνεχη λειτουργια. Της ιδιας φιλοσοφιας ειμαι και γω!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση Xsara 1.6 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Ιούλ 2010, 22:09 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Μα το TU 1,4 8ν δεν μπορει να δουλεψει πανω απο τις 3500 αααααντε 4000, αφου ειναι ρυθμισμενο να βγαζει την μεγιστη ροπη του στις 3200 περιπου. Και τα 16ν μοτερ αντε να τα δουλεψεις μεχρι τις 4500. Απο εκκει και πανω, μεχρι να ακουμπησεις την ιπποδυναμη στις 5500+-6000 απλα ζοριζεις το μοτερ σου και καις τοτε υπερβολικη βενζινη σε σχεση με την αποδισομενη ισχυ. Τα μοτερ καλο ειναι να τα δουλευεις το ανωτερο κοντα στην μεγιστη ροπη τους, γιατι εκει δουλευουν ξεκουραστα.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτιωση Xsara 1.6 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Ιούλ 2010, 23:22 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Κοιταξε, αυτα τα τσοφλια εχουν τελικη κοντα στα 150-160. Εμενα (και λογικα και εσενα) στις 4000 εχεις κοντα στα 150, στις 4500 εχεις 160+, αρα δεν εχεις αναγκη να πας παραπανω. Τωρα τα 8ν και ειδικα τα 1,4 δεν τραβαν και για πανω απο τα 150 αντε 160 αφου και αυτα εκει τελικιαζουν...
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|