Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 23:39 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ TUNING ΣΕ XSARA 1600
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Ιούλ 2007, 12:34 
Άβαταρ μέλους
ειμαι ψηλοανιδεος απο αυτοκινητα γιαυτο και θα ηθελα συμβουλες απο καπως πιο εμπειρους


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Ιούλ 2007, 20:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
εγω θελω να μαθω αν ξερεις κανεις τη παιρνεις με πρωτο σταδιο(χταποδι-καταλυτης-εξατμισει-φιλτρο-προγραμα)στο ξαρα

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Ιούλ 2007, 15:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 31 Οκτ 2006, 17:35
Δημοσιεύσεις: 237
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
15HP πιστευω.Ειμαι αισιοδοξος.Τα ιδια εχω και ημουν με το φιλαρακι μου με το C2 VTS διπλα-διπλα.Μπορει και λιγο μπροστα. hmmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Ιούλ 2007, 19:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
D7 έγραψε:
15HP πιστευω.Ειμαι αισιοδοξος.Τα ιδια εχω και ημουν με το φιλαρακι μου με το C2 VTS διπλα-διπλα.Μπορει και λιγο μπροστα. hmmm



το vts c2 ποσα κιλα εχει? hmmm
πριν βαλω το χταποδι εκανα μια κοντρα με 156 120αλογα τον περνουσα χαλαρα αλλα ειναι κ ποιο βαρια !

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιούλ 2007, 18:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 31 Οκτ 2006, 17:35
Δημοσιεύσεις: 237
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Ενα τονο ζυγιζει το C2.Προγραμμα εχεις βαλει?Δε θυμαμαι.Εγω φευγω ανετα τις 147 που εχουν και αυτες 125 αλλα δε ξερω ποσο ζυγιζουν.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιούλ 2007, 19:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
πολυ ποιο πολλα απο τα δικα μας περιπου οσο κ οι 156 1350κιλα αν θυμαμαι καλα


προγραμα δεν εβαλα ειναι μεσα στα σχεδια μου κατσε στραβη :schraeg
ηταν να βαλω προγραμα μαζι με το χταποδι αλλα μουειχε καει κ ο πολαπλασιαστης κ τωρα εχω ενα προβληματακι με την μιζα ηταν κ το τριημερο στην θασο κ θα παει λιγο πισω το προγραμμα ,αλλα θα βαλω :thumbup

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Σεπ 2007, 19:27 
Άβαταρ μέλους
που και ποσο κανει να βαλω ενα turbo στη xsara μου;εχω ακουσει οτι θα μου δημιουργησει προβληματα.ισχυει 'η μπιπ;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Σεπ 2007, 06:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 08 Αύγ 2007, 10:05
Δημοσιεύσεις: 45
Τοποθεσία: χαιδαρι
αναλογος ποσα αλογα παραπανω θες π.χ με light turbo δηλαδη τουρμπινα ιντερκουλερ σολινοσεις εξατμιση εισαγογη προγραμα και μια ροηκη με το ζωρι 0.8πιεση γιατι θα τα παρεις στο χερι και πας γυρο στα +50αλογα ασε το κοστος ο καθενας λεει τα δικα του απο 2500 μεχρι 7000 με δισκοφρενα και ενυσχιμενο σασμαν και και......


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Σεπ 2007, 12:13 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Αααααχ!Μυρισε τροπετο.... :tong:

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:56 
Άβαταρ μέλους
γιαννης σερρες έγραψε:
... το τριημερο στην θασο κ...

Πες μου πως εχεις σχεσεις απο κει να τρελλαθω :shock:
Η μανα μου ειναι απο εκει, κι εγω γεννημενος Καβαλα :thumbup
Μην :bambam , νταξ ειμαι off topic :fsss


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Σεπ 2007, 19:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
οχι βολτα πηγαμε!(οφφ τοπικ) :tong:

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Οκτ 2007, 23:08 
Άβαταρ μέλους
Εγώ που ρώτησα για πρόγραμμα-εξάτμιση και φιλτρο (1ο σταδιο) στην δικιά μου (1.6 8v), μου είπαν 15 άλογα και χίλια γιούρια...Απογοητεύτηκα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Οκτ 2007, 12:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
με πρωτο σταδιο 15 αλογα!!
δινεις αλλα 300 περιπου κ το πας κοντα στα 130
απο κει κ περα δυσκολα τα πραγματα!!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Οκτ 2007, 18:12 
Άβαταρ μέλους
Ergoth έγραψε:
Εγώ που ρώτησα για πρόγραμμα-εξάτμιση και φιλτρο (1ο σταδιο) στην δικιά μου (1.6 8v), μου είπαν 15 άλογα και χίλια γιούρια...Απογοητεύτηκα

Δυσκολο να βγαλεις τοσα σε 8ν!
Ενδεχομενως να χρειαστεις και αγριοτερο εκκεντροφορο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Οκτ 2007, 23:36 
Άβαταρ μέλους
Ναι δεν ξέρω, ίσως.... σημασία έχει οτι είναι 66,6 :inno: euro ανα άλογο και δεν μου ανέφεραν τιποτα για εκεντροφόρους.
BTW ο τύπος στη αρχή, νόμιζε οτι είχα το 1400 και μου είπε απο 75 στα 90. Δηλαδή δεν έχει σημασια ποιο μοτέρ έχεις, φιλτρα-εξατμιση-εγκεφαλος 15 αλογάκια.
Τεσπα και εγώ το βλέπω χλωμό να παίρνεις 15 άλογα μόνο απο εισαγωγή - εξαγωγή, αλλα εδώ που τα λέμε έχω ακούσει οτι το 8v βγαίνει και σε έκδοση 105 ίππων...Αληθεύει?

--------------------------
:idea:
Απαντώ στον εαυτό μου και σε όσους ενδιαφέρει...:iconcool
Ακολουθεί μια λίστα απο το www.wikipedia.org με τα 1.6 μοτέρ που φόραγε η xsara. Μάλλον για να είμαι πιο σαφής, εκδόσεις του 1600 μοτέρ εκ των οποίων κάποιες παίξαν στο xsara.

TU5

The TU5 has a displacement of 1587 cc, with a bore of 78.5 mm and a stroke of 82 mm. It was initially available in 8- and 16-valve configuration, but only the DOHC 16V option remains. Power is 109 PS (80 kW) in most current applications, the same as the DV6 1.6 L Diesel engine, although a sporty 122 PS (90 kW) is used to power the Citroën C2 VTS. The TU5 has been used in motorsports by both Citroën and Peugeot.
Model Output Notes
TU5 J2/L3 105 PS (103 hp/77 kW) FI catalyst
TU5 J4 120 PS (118 hp/88 kW) 16-valve catalyst
TU5 JP 90 PS (88 hp/66 kW) FI catalyst
TU5 JP4 110 PS (108 hp/80 kW) 16-valve catalyst
TU5 JP4 S 125 PS (123 hp/91 kW) 16-valve catalyst

-------------
Οι δύο υπογγεγραμένες εκδόσεις είναι των 8V. 88 και 103 hp παρακαλώ.... Που σημαίνει οτι το συγκεκριμένο μοτεράκι βγάζει 103 άλογα μαμά...

Κάνοντας και ένα Google στο TU5J2/L3...
CITROEN Saxo 1.6i 1587 66 TU5JP/K MA/5 03/1996->12/2000
CITROEN Saxo 1.6i 1587 74 TU5JP/L4 MA/5 09/2000->12/2000
CITROEN Saxo 1.6i 16V 1587 88 TU5J4/D3, TU5J4/L3, TU5J4/L4 MA/5 03/1996->12/2000
CITROEN Xsara 1.6i 1587 66 TU5JP MA/5 07/1997->08/2000
CITROEN Berlingo 1.1i, 1.1i GPL 1124 44 TU1JP, TU1M MA/4, MA/5 07/1996->03/2001
CITROEN Berlingo 1.4, 1.4i, 1.4i GPL 1360 55 TU3JP, TU3.2 MA/5 07/1996->03/2001
PEUGEOT 106 1.6i 1587 66 TU5JP/L, TU5JP/L3, TU5JP/Z MA/5, MA5 06/1993->03/1996
PEUGEOT 106 1.6i Rallye 1587 74 TU5J2/L3 MA/5 03/1996->12/2000
PEUGEOT 106 1.6XSi 1587 77 TU5J2/L, TU5J2/L3 MA/5 06/1993->03/1996
PEUGEOT 106 1.6i S16 16V 1587 88 TU5J4/K, TU5J4/L3 MA/5 03/1996->12/2000
PEUGEOT 206 1.6i 1587 66 TU5JP/L3 MA/5N, MA/5S 09/1998->
PEUGEOT 306 1.6i 1587 66 TU5JP MA/5 02/1993->02/1997
PEUGEOT 306 1.6i 1587 66 TU5JP+/L3, TU5JP/L3, TU5JP/IF MA/5 03/1997->12/2000
PEUGEOT 306 1.6i 1587 74 TU5JP/L4 MA/5 09/2000->12/2000
PEUGEOT Partner 1.1i, 1.1i GPL 1124 44 TU1 MA/5 06/1996->03/2001
PEUGEOT Partner 1.4, 1.4i, 1.4i GPL 1360 55 TU3.2, TU3JP/D4, TU3JP/K, TU3JP/L3, TU3JP/L4 MA/5 06/1996->03/2001
PEUGEOT Ranch 1.4i 1360 55 TU3JP MA/5 01/2001->03/2001
...
Παίζει μετατροπή? Τι διαφορές έχει? Ο θεός και η ψυχή του...
Αλλα πείτε μου ρε γμτ, ίδιο δεν έιναι?
http://www.rallyeregister.co.uk/images/ ... engine.jpg


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 13 [ 182 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Επόμενο



Συναφή θέματα

1.4 xsara τι προτείνεται να κάνω για αρχή
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ XSARA PICASSO 1.8 (MONTEΛΟ 2004)
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 10
Citroen Xsara picasso 1.8
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: chris_stig
Απαντήσεις: 38
Αλλαγές στην Xsara του Solberg
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 2
Xsara-Picasso Tuning
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό Xsara
Συγγραφέας: panc4
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια