Σελίδα 1 από 1

ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ XSARA PICASSO 1.8 (MONTEΛΟ 2004)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιαν 2010, 22:04
από mildogtrainer
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΘΕΛΩ Ν' ΑΛΛΑΞΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΣΕ ΕΝΑ XSARA PICASSO 1.8 (2004). ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΚΛΗΡΥΝΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ Τ' ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟΨΗ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ XSARA PICASSO 1.8 (MONTEΛΟ 2004)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Ιούλ 2010, 09:15
από ANTONIS X
mildogtrainer έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΘΕΛΩ Ν' ΑΛΛΑΞΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΣΕ ΕΝΑ XSARA PICASSO 1.8 (2004). ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΚΛΗΡΥΝΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ Τ' ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟΨΗ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.






kalhmera paidia kai egw exw picasso 1.8 kai thelw amortiser......ti protinete kati kalytero apo ta mama????eyxaristw!!!!!!

Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ XSARA PICASSO 1.8 (MONTEΛΟ 2004)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Σεπ 2010, 18:01
από azan
Τα αλλάξατε? αν οχι ριξτε ενα ποστ να μην γραφω αδικα. Εχω βγει απο αλλαγη προσφατα.

Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ XSARA PICASSO 1.8 (MONTEΛΟ 2004)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Σεπ 2010, 21:31
από zxpanos
τι εβαλες εσυ?

Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ XSARA PICASSO 1.8 (MONTEΛΟ 2004)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Σεπ 2010, 22:44
από azan
Την πρωτη φορα ειχε τα μαμα. Καλα και αξιοπιστα αμορτισερ μα καλυψαν σχεδον 7 χρονια και 88χιλιαδες χλμ.
Πηγα λοιπον κι εγω σαν τον καλο μλκ και εβαλα τα sachs advance χωρις να ρωτησω κανεναν ! Κι αυτο γιατι ειχα βαλει bilstein μαυρα σε ενα λεον που ειχα και "τελειωσαν" στο 6μηνο.
Να κατι τετοια χαζα κανουμε , και μετα ....Ας πω ομως τι εννοω για τους φιλους που δεν ξερουν τα συγκεκριμενα αμορτισερ:
bilstein=λιιιγο πιο σκληρα απο τα μαμα. sachs = λιιιγο πιο μαλακα απο τα μαμα!!!
Και τα δυο εχουν χαμηλη διαρκεια ζωης και ΔΕΝ αντεχουν συχνα φορτωματα και ταξιδια. Το ωφελιμο ζωης τους μειωνεται δραστικα.
Εχω ακομη ενα ερωτηματικο για τα monroe reflex τα οποια μου ειχαν προτεινει σαν σετ κατα τη διαρκεια του φετινου market research. Ανηκουν και εκεινα στην low budget κατηγορια μα ειναι και τα πιο σκληρα απο τα τρια.Low budget για μενα σημαινει = ~250€.
Εχοντας ομως "παθει" , αποφασισα να "μαθω".
Ειδα λοιπον πως τα monotube αμορτισερ ειναι γενικα μακραν καλυτερα απο αλλους συνδιασμους. Aυτο γιατι το αεριο και το λαδι ειναι μαζι σε ενα σωληνα και αυτο με λιγα λογια ειναι πολυ καλυτερο απο οτι αν ηταν χωρια.
Ετσι κοιταζα για monotube και επεσα ...στον γιαπωνεζο!
ΚΥΒ Ασημια, σειρα 55 : Πισω. (~80€ περασμενα)
ΚΥΒ Μαυρα σειρα 34 η 36 Μπρος. ~150 περασμενα και ζυγισμενα (δεν τα εβαλα ακομη τα εμπρος βλ παρακατω) ολο ολο δηλ κανα 230άρι (πιθανα και πιο κατω σε "δικο σας" μαστορα.

Το δικο μου σεταπ ειναι λιγο διαφορετικο απο το προτεινομενο , ανάγκας, μα με θετικο αποτελεσμα.
Επειδη δεν ειχα χρηματα εψαξα λιγο σε αγωνιστικα και αυτοκινητισκα φορουμς να δω αν πραγματικα θα κανα DRIFT με ενα τετοιο σεταπ. Μαλακά sachs advance μπρος / πολυ σκληρα KYB ασημι 55 , πισω.
Βγηκε λοιπον το συμπερασμα εντος της κεφαλης μου απο αυτα που διαβασα πως:
ΜΠΟΡΕΙΣ να χρησιμοποιησεις το σεταπ αυτο αρκει να ξερεις οτι (και να το σεβαστεις απολυτα!)
Οι ταχυτητες εισοδου στις στροφες θα ειναι χαμηλοτερες απο οτι με ενα αυτοκινητο με "ομογενη" αμορτισερ γιατι εξαιτιας του σκληρου πισω μερους μπορουν να γινουν "θεαματικες".
Οι επιταχυνσεις εντος των στροφων προς την εξοδο αυτων μπορουν να ερχονται πιο γρηγορα και αποτελεσματικα πριν απο το apex αυτης λογω του καλου πατηματος του πισω μερους το οποιο "εμποδιζει"/"κοντράρει" το σασι να μεταφερει πολυ βαρος πισω, κατα την επιταχυνση, με αποτελεσμα το σπιναρισμα του εξωτερικου της στροφης τροχου να μην ειναι τοσο μεγαλο η/και καθολου.
Προσθεστε τωρα και την πολυ καλη αντιστρεπτικη δοκο στο πισω μερος του ξαρα σας , και την εμπειρια σας οδηγωντας το , και θα δειτε πως ο χρονος παραμονης σας μεσα στην στροφη θα μειωθει διασκεδαστικα πολυ. Σεβαστειτε / μαθετε ομως τα ορια προσφυσης του πισω μερους γιατι αν και η αντιστρεπτικη "τελειωσει" θα πρεπει να ξερετε τι σημαίνει ανάποδο τιμόνι και υπερστροφη ολισθησης γιατι θα ειναι θεαματικο το αποτελεσμα... Κι αν θελετε να κανετε και θεαματικες εξοδους με ενα τετοιο σεταπ , στριφτε το τιμονι στη στροφη αφηστε το γκαζι τελειως , μαζεψτε το αμαξι με αναποδο , δωστε γκαζι , και κλειστε και το ματι απεναντι στον Ε30 που σας κοιταει σα χαζος ...
Αυτα τα "ολιγα".
Με λιγα λογια για το φιλο οικογενειαρχη :
ΜΗΝ βαλετε τα budget αμορτισερ. Τα αμαξια μας ειναι βαρια απο μονα τους , τα φορτωνουμε κι ενα καρο πραματα , και τα αμορτισερ πρεπει να αντεχουν πολλα παρπανω απο ενα αμαξωμα. Τα τελευταια 3χιλ χλμ με τα ΚΥΒ 55 με βρηκαν ενθουσιασμενο, αναμενω τα επομενα 7χιλ για να δω αντοχες.

Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ XSARA PICASSO 1.8 (MONTEΛΟ 2004)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Οκτ 2011, 18:29
από fuscas
Ήμουν και εγώ στην ίδια φάση (αλλαγή ελαστικών και αμορτισέρ σε Picasso 1.6 16v ΄07) και τα σχόλια του azan μου έδωσαν τη λύση απ΄το πουθενά. Στα ελαστικά για μένα η λύση είναι μονόδρομος:Michelin σε όλα τα Citroen που είχα τα τελευταία 14 χρόνια (όλα πολύ καλά εκτός του πρώτου Pilot Exalto που θέλει να το ξεχάσει και η Michelin η ίδια..). Στις αναρτήσεις όμως υπήρχε θέμα γιατί σε σχέση με το προηγούμενό μου αυτοκίνητο (xsara II 1.6 16v με αντιστρεπτικές, αμορτισέρ και ελατήρια απο 2.0 vts) το Picasso έγερνε πολύ......πάρα πολύ. Όταν δε μπήκε και όλος ο οικογενειακός εξοπλισμός (2 καρεκλάκια, 1 καρότσι και κοτσαδόρος) είχε πλέον και το σύνδρομο της σούζας, ακόμη και σταματημένο. ΚΥΒ για Picasso δεν ήξερα σαν επιλογή,για τα Sachs είχα μάθει ότι είναι πιο μαλακά και από τα γνήσια της Citroen και για τα Bilstein είχα ιδίαν πείρα (saxo vts = σε 6 μήνες σούπα). Για να μην σας κουράζω, με την προσθήκη Michelin Energy Saver 195/60R15V και αμορτισέρ KYB (ασημί πίσω αερίου και μαύρα εμπρός) το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε. Έγινε λίγο πιο σκληρό, χωρίς να ενοχλεί την οικογένεια, δεν γέρνει και τέλος στέκεται πάλι ευθεία (αερίου γαρ).
Στα πρώτα 1.500χλμ οι εντυπώσεις είναι πολύ καλές. Περισσότερα σε λίγα χιλιόμετρα :salute

Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ XSARA PICASSO 1.8 (MONTEΛΟ 2004)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιουν 2012, 16:13
από azan
Γεια χαρά , απ τα παλιά:) .
Τι εγινε τωρα που εχεις περισσοτερα χλμ στην πλατη ? Σε πηρα στο λαιμό μου ??
Εγω αυτές τις μέρες θα βάλω τα ΚΥΒ μαυρα εμπρος μαζί με ένα ζευγάρι brembo FS.031.000 . Τις νέες μου (μαμα..?) δισκόπλακες τις .... στραβωσα!!!! (Ηταν το κλίμα βέβαια, ελλατωματικό). Οποτε παταω φρένο έχω μια οβάλ ζάντα!
Εκτοτε το πικασσακι έχει πιο ελέυθερο φίλτρο (μέσα στο φιλτροκούτι) της Κ&Ν , φοραει μια 70Φ εξάτμιση από καταλυτη και πίσω που ΔΕΝ κανει θόρυβο(!!), είναι άνετο "στα μεσαία" λίγο πριν τη ροπή του κινητήρα, και τώρα με τρωει η ... τσέπη μου για χταποδάκι και πιο ελευθερο καταλύτη. Επίσης ένα κοντύτερο σασμαν θα βοηθούσε επιδόσεις & συμπεριφορές και το ψάχνω. Οπως ισως θυμουνται οι παλαιότεροι ηθελα να το τουρμπίσω 1800αρακι μα το αποφευγω εως τωρα :) . O sbarro ειχε ενα σμπάρο λεφτα και ανταλλακτικά διαθλεσιμα κι εκανε αυτό δω πέρα το 2001/2002 http://www.citroenet.org.uk/prototypes/ ... ro-08.html
Εγω την παλεβουά αλα Γκρέκ! Καλές δυνάμεις και ψυχραιμία στις κρίσιμες ώρες που έρχονται.Κοιτάχτε το διπλανό σας αν ειναι καλά. :gflag :greeklish

Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ XSARA PICASSO 1.8 (MONTEΛΟ 2004)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιουν 2012, 10:26
από Blanc
Αφηστε τα KYB να τα βαλει κανενα ιαπωνικο, εσεις μη χαλατε τα γαλλικα ποδαρακια του αυτοκινητου σας και την ανεση που σας προσφερει, για μια τοσο φθηνη λυση που πιθανοτατα να κανει ολοκληρο το αυτοκινητο σας να τριζει μετα απο χιλιομετρα, οχι τοσο λογο σκληροτητας, αλλα και ποιοτητας των συγκεκριμενων.
Αν θελετε ανεση, φορεστε ξανα τα μαμα αμορτισερ (και ελατηρια), αν θελετε να το κανετε λιγο πιο σκληρο, δωστε λιγα ευρω παραπανω, αλλα μονο KYB μην παρετε.

Koni FSD, KW, Bilstein, τοσες γνωστε μαρκες υπαρχουν...στο κατω κατω, οτι θα πληρωσετε θα παρετε...διαλεχτε που θα επενδυσετε τα λεφτα σας, ειδικα σε τετοιους καιρους :)

Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ XSARA PICASSO 1.8 (MONTEΛΟ 2004)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιούλ 2012, 11:52
από fuscas
Χαιρετώ τους απανταχού Citroen-άκηδες.

Λοιπόν. Όντως, κάποιοι ενδοιασμοί υπήρχαν πριν την τοποθέτηση των KYB, όσον αφορά την συνεργασία τους με την ιδιόμορφη πίσω ανάρτηση του Picasso, αλλά και την “περιορισμένη” για πολλούς αντοχή τους στο χρόνο.
Όμως μετά από 12.000χλμ περίπου, όλα βαίνουν καλώς. Το αυτοκίνητο πατάει πολύ καλά στο δρόμο, με ένα λίιιιγο σκληρότερο στήσιμο. Ανεπαίσθητη διαφορά στις ανωμαλίες, μεγάλη στις στροφές (μικρότερη κλίση) και ο πωπός στο ύψος του. Για την “πτώση” της απόδοσης, δεν έχω αντιληφθεί κάτι (και μιλάμε για πολύ φόρτωμα ). Οπότε , thanks azan, η αλλαγή κρίνεται ως επιτυχημένη.
Όσο για το σχόλιο “ότι πληρώσεις παίρνείς”, φίλε ZX επέτρεψέ μου να έχω κάποιες επιφυλάξεις, γιατί έχω χρυσοπληρώσει Bilstein Sprint σε Saxo 1.6 Vts και ακόμα τα κλαίω τα λεφτά μου.

Αυτά τα ολίγα….
Καλό καλοκαίρι σε όλους (το “διακοπές” είναι πλέον προαιρετικό...εκεί που μας έφτασαν. Ά, συγγνώμη, ξέχασα, μαζί τα φάγαμε……) :gflag :salute

Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ XSARA PICASSO 1.8 (MONTEΛΟ 2004)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Αύγ 2012, 20:08
από azan
Ευχαριστώ για το feedback fusca! Εγω από τσιγκουνιά (και πειραματική διάθεση) κρ'ατησα τα sachs advantage που ναι τελειως χαλβάδες!
σε μικρες αμβλειες κοιλότητες του δρόμου (σαν αν'άποδο σαμαράκι περίπου)μ τερματίζουν κ ι ακούψω το προστατευτικό μαρσπιέ να κάνει τη δουλειά του....
Ομως εχει μαλακότερη αίσθηση στο ταξίδι και στην καθημερινή χρήση . Θα τα αλλάξω όμως σε λίγο καιρό, ισωες την ανοιξη, γιατι θα κλάψω κανα κάρτερ / Polyv

Μολις γύρισα απο διακοπές με φορτωμένο το πικάσσακι οπότε , θετική αναφορά κι από μένα.ΚΥΒ ftw! :)

Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ XSARA PICASSO 1.8 (MONTEΛΟ 2004)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Αύγ 2012, 21:22
από Jethro Tull
Γεια σου φιλε azan,πληζ βοηθεια,ακουω σκασηματα στην εξατμηση μαλλον σπασμενο διαφραγμα παω για αλλαγη με ενδιαφερει σφοδρα αυτο που γραφεις για μειωση θορυβου αν θες γραψε περισσοτερα ,ειχες καθολου μειωση ροπης η αλλα προβληματα?τι εξατμηση εβαλες ?πως την ζητω? οσο για τα αμορτισερ θαθελα λιγο πιο ανετα με λιγοτερα κτυπηματα σε λακουβες και σαμαρακια να ξαναβαλω τα μαμα?τι μου προτεινεις