Χαιρετώ τους απανταχού Citroen-άκηδες.
Λοιπόν. Όντως, κάποιοι ενδοιασμοί υπήρχαν πριν την τοποθέτηση των KYB, όσον αφορά την συνεργασία τους με την ιδιόμορφη πίσω ανάρτηση του Picasso, αλλά και την “περιορισμένη” για πολλούς αντοχή τους στο χρόνο.
Όμως μετά από 12.000χλμ περίπου, όλα βαίνουν καλώς. Το αυτοκίνητο πατάει πολύ καλά στο δρόμο, με ένα λίιιιγο σκληρότερο στήσιμο. Ανεπαίσθητη διαφορά στις ανωμαλίες, μεγάλη στις στροφές (μικρότερη κλίση) και ο πωπός στο ύψος του. Για την “πτώση” της απόδοσης, δεν έχω αντιληφθεί κάτι (και μιλάμε για πολύ φόρτωμα ). Οπότε , thanks azan, η αλλαγή κρίνεται ως επιτυχημένη.
Όσο για το σχόλιο “ότι πληρώσεις παίρνείς”, φίλε ZX επέτρεψέ μου να έχω κάποιες επιφυλάξεις, γιατί έχω χρυσοπληρώσει Bilstein Sprint σε Saxo 1.6 Vts και ακόμα τα κλαίω τα λεφτά μου.
Αυτά τα ολίγα….
Καλό καλοκαίρι σε όλους (το “διακοπές” είναι πλέον προαιρετικό...εκεί που μας έφτασαν. Ά, συγγνώμη, ξέχασα, μαζί τα φάγαμε……)