Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 15:11 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αντιστρεπτικες....αλλαγη ή οχι;;;;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιαν 2007, 10:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 21 Σεπ 2006, 07:45
Δημοσιεύσεις: 256
Τοποθεσία: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
Παιδια προσφατα εφτιαξα αμορτισερ στον Μαρακακη μεσο του quik fit, το αποτελεσμα καλο, το αυτοκινητο απεκτησε μια σταθεροτητα στα πολλα χιλιομετρα σου δινει αισθηση sport και στα λιγα αρκετα κοντα στα μαμα χαρακτηριστικα. Τα συνδειασα με τα μαμα ελατηρια και εδω θελω να ρωτησω το εξης, εχω τις μαμα αντιστρεπτικες εμπρος 18 και πισω 19,5 και σκεφτομουν λιγο να μειωσω τις κλησεις οχι με αλλαγη ελατηριων αλλα με μια λιγο ποιο μεγαλη αντιστρεπτικη εμπρος (19 ή 20).

Απο ποιο μοντελο να ψαξω;

Ποιο πιστευετε ειναι το παχος αντιστρεπτικης που πρεπει να βαλω

Ποιο το αποτελεσμα την αλλαγης;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιαν 2007, 20:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Βασιλη ολο ψαχνεσαι με την XSARA σου και εσυ ;)
Βασικα το δικο μου δεν ξερω τη αντιστεπτικη φοραει αλλα ξερω οτι το διλιτρο VTS εχει παχυτερες προς πισω, οποτε προς τα εκει πρεπει να στραφεις.
Τα υπερ μειωση της κλισης του αμαξωματος στις στροφες αρα καλυτερο κρατημα.
Τα κατα επιπτωσεις στην ανεση γιατι στην αναρτηση μειωνετε το πόσο ανεξαρτητη ειναι.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Ιαν 2007, 10:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 21 Σεπ 2006, 07:45
Δημοσιεύσεις: 256
Τοποθεσία: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
Παράθεση:
Βασιλη ολο ψαχνεσαι με την XSARA σου και εσυ ;)

Αντωνη το θελουν οι γαλλιδουλες μας το ψαξιμο.

Παράθεση:
Βασικα το δικο μου δεν ξερω τη αντιστεπτικη φοραει αλλα ξερω οτι το διλιτρο VTS εχει παχυτερες προς πισω, οποτε προς τα εκει πρεπει να στραφεις.

Εχω την εντυπωσει πως φορας τα ιδια με την διλιτρη xsara.
Θα το κοιταξω παντος αυτο που μου ειπες, ευχαριστω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Ιαν 2007, 13:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Οκτ 2006, 10:30
Δημοσιεύσεις: 264
oi αντιστρεπτικες ειναι απο τις καλυτερες μετατροπες πο εκανα στο 206 μου... και η ανεση δεν αλλαξε καθολου...αυτα ειναι στη θεωρια...........

μπορεις να κοιταξεις και απο 306 2.0 που εχει νομιζω παχυτερες...
αν θυμαμαι καλα εχει 21εμπρος 24 πισω!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Ιαν 2007, 17:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
να δουμε που θα δρουμε αντιστρεπτικες δοκους εμεις...

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Ιαν 2007, 18:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Τι εννοει ο ποιητης? hmmm

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Ιαν 2007, 19:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
c2-c3 εχουν αντιστρεπτικες δοκους ;)

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μάιος 2007, 14:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 22:46
Δημοσιεύσεις: 204
Τοποθεσία: Aberdeen, Scotland, UK...
Τροποποιείται το setup του Xsaraκα, παραγγέλθηκαν ελατήρια & αντιστρεπτικές από δίλιτρο:
[1.6 lt: 19mm μπροστά, δε θυμάμαι τι πίσω :), 2.0lt: 21mm μπροστά, 23mm πίσω]
Θα μπουν με Bilstein Sport, νέα κ σχόλια, σύντομα... :)

_________________
I don't drive fast, I just fly low...
...but never drive faster than my guardian angel can fly...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μάιος 2007, 14:23 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:37
Δημοσιεύσεις: 2092
Τοποθεσία: 3 αμάξια μπροστά σου!!!
Πόσο θα πάνε αυτά; hmmm Έτσι για να ξέρουμε.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μάιος 2007, 14:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 22:46
Δημοσιεύσεις: 204
Τοποθεσία: Aberdeen, Scotland, UK...
Ν.Δ. (να δούμε...) Είπαν ότι θα ξέρουμε οριστικά σε καμμιά 10αριά μέρες, όταν έρθουν από τη μαμά Γαλλία... Θα ενημερωθείτε πλήρως!

_________________
I don't drive fast, I just fly low...
...but never drive faster than my guardian angel can fly...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μάιος 2007, 14:35 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:37
Δημοσιεύσεις: 2092
Τοποθεσία: 3 αμάξια μπροστά σου!!!
Περιμένουμε ενημέρωση για να ξέρουμε :thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μάιος 2007, 16:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
wizard έγραψε:
Τροποποιείται το setup του Xsaraκα, παραγγέλθηκαν ελατήρια & αντιστρεπτικές από δίλιτρο:
[1.6 lt: 19mm μπροστά, δε θυμάμαι τι πίσω :), 2.0lt: 21mm μπροστά, 23mm πίσω]
Θα μπουν με Bilstein Sport, νέα κ σχόλια, σύντομα... :)


Διαφωνω με τα ελατηρια του διλιτρου.
Το διλιτρο με το δικο μας εχουν το ιδιο εργοστασιακο υψος.Το εξτρα βαρος του μεγαλου μοτερ αντισταθμιζετε με πιο χοντρα ελατηρια.
Το μονο που θα καταφερεις ειναι να σηκωσεις την xsara σου μερικα εκατοστα. :-?

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Μάιος 2007, 12:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 21 Σεπ 2006, 07:45
Δημοσιεύσεις: 256
Τοποθεσία: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
Συνφωνω με τον Αντωνη, οταν και εγω καποια στιγμη εβαλα ελατηρια απο 2διλιτρο σε Xsara 1.4 8V το αυτοκινητο ψηλωσε περιπου 1,5 εκατοστο, φυσικα τα εβγαλα.
Αν θελεις να χαμηλωσεις 1 εως 2 εκατοστα διοτι του εμποριου τα ελατηρια χαμηλωνουν ολα 2,5 και κατω, οι λυσεις ειναι δυο:
1) Η βαζεις ρυθμιζομενη αναρτηση ως προς το υψος.
2) Η βαζεις ελατηρια απο xsara 1.4 8v (αφου εισαι 1.6 16V) ή απο 206 1.6
Στην δευτερη λυση θα πειραματιστης λιγακι σε ποιο υψος θα κατσει.

Οι αντιστρεπτικες του 1.6lt εμπρος ειναι 20mmκαι & πισω 21mm ενω του 2.0lt εμπρος 22mm & πισω 24mm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Μάιος 2007, 23:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 22:46
Δημοσιεύσεις: 204
Τοποθεσία: Aberdeen, Scotland, UK...
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Και να σκεφτείς ότι πίστευα πως έχω ελέγξει όλες τις παραμέτρους... :s
Δεν αλλάζει η παραγγελία δυστυχώς, φορτώθηκα τα ελατήρια του δίλιτρου προφανώς, τα οποία και σύντομα θα πωλούνται... :s
Θα μπουν μόνο οι αντιστρεπτικές... :s
Κάποιος την πάτησε... :s

Ευχαριστώ και τους δύο, πάντως... :s

B.M-SPORT έγραψε:
Οι αντιστρεπτικες του 1.6lt εμπρος ειναι 20mmκαι & πισω 21mm ενω του 2.0lt εμπρος 22mm & πισω 24mm

Από τη Citroen μου έδωσαν τα νούμερα που έγραψα. hmmm Θα ρωτήσω ξανά...

_________________
I don't drive fast, I just fly low...
...but never drive faster than my guardian angel can fly...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Μάιος 2007, 07:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 21 Σεπ 2006, 07:45
Δημοσιεύσεις: 256
Τοποθεσία: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
Παράθεση:
Παράθεση:
B.M-SPORT έγραψε:
Οι αντιστρεπτικες του 1.6lt εμπρος ειναι 20mmκαι & πισω 21mm ενω του 2.0lt εμπρος 22mm & πισω 24mm


Από τη Citroen μου έδωσαν τα νούμερα που έγραψα. Θα ρωτήσω ξανά


Εμενα μου εδωσε τα στοιχια γνωστο συνεργειο (οχι εξουσιοδοτημενο) που ασχολειται μετα τα αυτοκινητα του ομιλου μας PSA.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 25 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αλλαγη ελαστικου με υδροπνευματικη αναρτηση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: Kilomeater
Απαντήσεις: 13
Αλλαγη τακακια C4 2.0 (μπροστινά)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: c4akias
Απαντήσεις: 10
αλλαγη μοτερ απο 1.6 16ν σε 1.6 THP 175hp
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ