Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 04 Ιούλ 2020, 02:21 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ελαφροτερη τροχαλια και βολαν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Απρ 2011, 09:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:43
Δημοσιεύσεις: 116
Τοποθεσία: KPHTH
ναι σιγουρα δεν ειμαστε το ιδιο ουτε σε αλογα ουτε σε κιλα!αλλα δεν ειναι τοσο ασχημα τα πραγματα ουτα σε πορια ουτε στο ξεκινημα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ελαφροτερη τροχαλια και βολαν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Οκτ 2011, 14:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31
Δημοσιεύσεις: 80
Αν και δεν νομιζω να ειναι ακομα υπο εξεταση το θεμα αν αξιζει ενα ελαφρωμενο βολαν και μια τροχαλια στροφαλου,η απαντηση ειναι σαφεστατα και αξιζει.

Οχι,αλογα δεν θα παρει,απλα θα ειναι λιγο πιο ευχαριστο ψηλα.Οτι χασει,θα το χασει μεχρι τις 2-2μιση αλλα απο εκει και πανω θα ειναι πιο "ζωντανο" παντου.
Οσο αφορα το ζυγισμα του βολαν με τον στροφαλο,ειναι ηδη ζυγισμενα και μεμονωμενα σαν ανταλλακτικα οποτε μην αγχωνεστε,δεν τιθεται θεμα ζημιας.
Το μαμα βολαν των TU5 κατεβαινει ευκολα στα 3μιση-4 κιλα απο τα περιπου 5+ που ειναι εργοστασιακα.

Τα ιδια ακριβως ισχυουν και για την τροχαλια στροφαλου...

Απλα υποψιν οτι ειναι μια κινηση που γινεται οταν με το καλο ερθει η ωρα για αλλαγη δισκοπλατο μιας και το κοστολογιο των εργατικων ειναι αρκετα μεγαλο,σε αντιθεση βεβαια με το ελαφρωμα του βολαν που κοστιζει συνηθως κατω απο 100Ε.
Περι τροχαλιας στροφαλου,μια αλουμινενια κοστιζει καπου στα 80-90Ε αν και σε καποιες περιπτωσεις μπορει να ταιριαζει η συμπαγης μεταλλικη απο μικροτερους TU.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ελαφροτερη τροχαλια και βολαν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Οκτ 2011, 18:45 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Βασιλη το βολαν ισως ναι, και αυτο παλι πρεπει να ειναι ελαφρωμενο καταλληλα γιατι η υπερβολη μετα θα ξεκινησει θεματα με την ευσταθεια του ρελαντι.

Για την τροχαλια στροφαλλου, που κινει τα υπολοιπα παρελκομενα, ΕΑΝ το αμαξι εχει κλιματισμο, ΔΕΝ πρεπει αν μπει μασιφ μεταλλικη (ειτε αλουμινιο ειτε χαλυβδινη-σιδερενια) γιατι καταργοντας τον ελαστικο συνδεσμο που εχει ενδιαμεσα των 2 τροχαλιων που αποτελειται, εχει εμγαλο ζορι και κρασαμους κατα την ενεργοποιηση του κλιματισμου (κομπρεσερ) και τρωει το εδρανο του στροφαλλου που ειναι στην μερια εκεινη.
Θα παρατηρησει κανεις επισης οτι μοντελα ιδια με και χωρις κλιματισμο, ατα με τον κλιματισμο ειχαν αντικραδασμικη τροχαλια και τα αλλα μονοκομματη.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ελαφροτερη τροχαλια και βολαν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Οκτ 2011, 20:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31
Δημοσιεύσεις: 80
Το οτι τρωει το εδρανο του στροφαλου ειναι μεγαλος μυθος παντως μιας και σε TU που φορανε αλουμινενια συμπαγη τροχαλια εδω και πανω απο 10 χρονια,δεν εχουν κανει τσικ απο μεταλλα στροφαλου.
Ολα οσα ανοιχτηκαν για επισκευη,ειχαν φθορες στο ανω τμημα του μπλοκ(ελατηρια πιστονιων και πιστονια δηλαδη).

Εγω προσωπικα,και στα 4 PSA που περασαν απο τα χερια μου,παντα ειχα συμπαγη τροχαλια και ποτε δεν ειχα κανενα προβλημα αλλα ασχετα με αυτο,αν ειχε οντως κραδασμους,τοτε μακροπροθεσμα παλι θα υπηρχε προβλημα ακομα και με την τροχαλια με το λαστιχο.

Υποψιν παντως οτι τα 1600αρια 8v Rallye που ηταν χωρις κλιματισμο απο το εργοστασιο,φορουσαν την τροχαλια με το λαστιχο και οχι την συμπαγη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ελαφροτερη τροχαλια και βολαν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Οκτ 2011, 21:53 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Παντως σε καποια XU παλαιας κοπης σχετικα, παρουσιασαςν ενα "θεμα" με το συγκεκριμμενο εδρανο. Δεν ξερω αν ειναι τυχαιο και τα συγκεκριμμενα δεν ειχαν αντικραδασμικη με λαστηχο. :hmm
Παντως παρα πολλα αυτοκινητα "απεκτησαν" τετοια τροχαλια με λαστηχο. Ακομα και Toyota, Mazda κτλ χωρις κλιματισμο και παλια την ειχαν.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ελαφροτερη τροχαλια και βολαν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Οκτ 2011, 23:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31
Δημοσιεύσεις: 80
Γενικα οι XU ειναι πιο "παρεξηγημενη" ιστορια απο τους TU.

Οσο αφορα το ελαστικο παρεμβυσμα,ναι,συμφωνω οτι σχεδον ολα τα τωρινα φορανε τετοιου ειδους τροχαλια,απλα αν δεν χαλαει και κατι,τοτε και τα εργοστασια δεν θα πουλανε ανταλλακτικα. :P

Περαν της πλακας,για καποιον λογο εβαλαν το λαστιχο,απλα οταν σε καποιους TU δεν βαζουν καν ενω σε αλλους βαζουν αλλα το μπλοκ δεν αλλαξε καν ολα αυτα τα χρονια,μαλλον κατι αλλο ειναι και οχι "δομικο" θεμα... :hmm


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 21 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

βολαν μονης αντι για διπλης μαζας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: kapamarou85
Απαντήσεις: 2
Τροχαλια αδράνειας ιμάντα poly v
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Kook
Απαντήσεις: 6
Αγορά Ελαφρομένου Βολάν και Τροχαλίας Στροφάλου
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: c2 madman
Απαντήσεις: 25
Τροχαλία παρέκκλισης, ιμάντας poly-V
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: christ75
Απαντήσεις: 1
ΒΟΛΑΝ?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: pasmania
Απαντήσεις: 49
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια