Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 03:56 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ελαφροτερη τροχαλια και βολαν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Απρ 2011, 23:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:43
Δημοσιεύσεις: 116
Τοποθεσία: KPHTH
Εχει βαλει κανεις;ειδε διαφορα; ρωτησα πριν μερικες μερες ενα αξιότιμο κυριο και μου πε 150 τροχαλια 150 βολαν και μου φανικαν πολλαααααα!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ελαφροτερη τροχαλια και βολαν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Απρ 2011, 23:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
υποψην οτι το βολαν λειτουργει σαν αποθηκη δυναμης. στην ευθεια θα πηγαινεις καλυτερα αλλα στις ανηφορες θα εχεις προβλημα.

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ελαφροτερη τροχαλια και βολαν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Απρ 2011, 00:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:43
Δημοσιεύσεις: 116
Τοποθεσία: KPHTH
μου ειπε οτι 700gr το ελαφρώνει και δεν εχει προβλημα σε ανηφόρες.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ελαφροτερη τροχαλια και βολαν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Απρ 2011, 00:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 02 Αύγ 2008, 09:43
Δημοσιεύσεις: 156
Τοποθεσία: Πόρτο Ράφτη , Αττική
Νομίζω ότι οτι οι ελαφρύτερες τροχαλίες και το ελαφρύτερο βολάν επιδρούν λίγο διαφορετικά αν και γενικά η μειωμένη αδράνεια είναι ο σκοπός τους οποιουδήποτε κέρδους.
Αναφέρομαι στην μηχανική που επιδρούν στον κινητήρα και γενικότερα στην ιπποδύναμη στην ροπή ή στην ευστροφία.
Βσικά οι ελαφρύτερες τροχαλίες επηρεάζουν μόνο την ευστροφία του κινητήρα.
Μηχανικά είναι άσχετη η μηχανική επίδραση τους στην ιπποδύναμη και στην ροπή.
Μόνο οι underdrive τροχαλίες δίνουν κέρδος.
Το ελαφρωμένο βολάν νομίζω ότι μειώνει και την ροπή .

_________________
Εικόνα
Long Live The Loud


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ελαφροτερη τροχαλια και βολαν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Απρ 2011, 07:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
xsr,george έγραψε:
μου ειπε οτι 700gr το ελαφρώνει και δεν εχει προβλημα σε ανηφόρες.


εγω δεν μιλησα για προβλημα ουτε οτι δεν θα μπορεις να ανεβεις μια ανηφορα. :) αλλα πλεον το βολαν δεν θα βοηθαει την μηχανη στις ανηφορες με τις στροφες που εχει παρει και θα τις χανει ευκολα να στο πω ετσι να το καταλαβεις λογο μικροτερου βαρους. στις ευθειες δεν χρειαζεσαι βοηθεια στην μηχανη οποτε θα μεινει το καλυτερο στροφαρισμα. οπως σου ειπα ειναι μια αποθηκη ενεργειας εσυ θα την μικρινεις οποτε θα γεμιζει πιο γρηγορα (καλυτερο στροφαρισμα) αλλα θα αδειαζει και πιο γρηγορα (οταν το αυτοκινητο βρει τα δυσκολα σε ανηφορες). με λιγα λογια θα αλλαξει ο χαρακτηρας του αυτοκινητου σου καπου θα σου αρεσει καπου θα σου ξυνιζει καπου θα βελτιωθει καπου θα γινει χειροτερα. το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν θα κερδισεις κατι η γνωμη μου.

Υ.Γ και οταν λεμε βελτιωση στο στοφαρισμα μην νομιζεις οτι θα γινει type r και θα στροφαρει στις 9.000 απλα λιγο πιο γρηγορα θα ανεβαινουν οι στροφες. :)

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ελαφροτερη τροχαλια και βολαν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Απρ 2011, 18:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Αυτη η μετατροπη γινεται αφοβα σε ενα σαξοραλο που ζυγιζει 900 κιλα.
Στο δυναμετρο οχι δεν χανει ροπη αλλα κερδιζει παραταυτα.
Αλλα η χαμηλη περιοχη στροφων που θελει ενα βαρυ αυτοκινητο να ξεκινησει,το μοτερ ειναι ψοφιο γιατι οπως λενε και τα παιδια η αποθηκη ενεργειας καταστρεφεται.
Με λιγα λογια εαν αφηνεις συμπλεκτη με 1η και 1000 στροφες αυτο μπουλαρωνει και σκορτσαρει εως περασει τις 2-2500 στροφες.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ελαφροτερη τροχαλια και βολαν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Απρ 2011, 05:53 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
δεν θα ειναι και τοσο τραγικα!οσο ελαφρωνεις βολαν τροχαλιες τοσο περισοτερο στροφαρεις με ανεση ψηλα,αλα(παντα εχει ενα αλα)τα ελαφρομενα εξαρτηματα στραβωνουν για πλακα,ηδικα το βολαν,αν ελαφρωσεις πολη το βολαν θα πρεπει να το σηγισεις πανω στον στροφαλο,πως θα το κανεις αυτο?700 γραμμαρια ελαφρωμα ειναι αρκετο πιστεψε με.μετα θα βλεπεις το πενταλ του σημπλεκτη στο ρελαντνι και θα χορευει,ασε που θα δημιουργεις και ταλαντωσεις στον στροφαλο,ασε που κινδηνευεις να φας τα θρος απο αυτο,ασε που η αφερεση υλικου πρεπει να γινει με πολη προσοχη γιατι αν ενα δεκατο του φηγει θα εχεις προβλημα σημπλεξης οσο τρογετε ο δισκους.αν θες ομως το αμαξι να στροφαρει 8αρες και 9αρες πρεπει να το κανεις,αν το μοτερ σου ειναι στοκ δεν εχει νοημα για κατι τετοιο.τωρα για την τροχαλια καντο θα κερδισεις πολη λιγα πραγματα βεβεα που ουτε καν θα νιωσεις,αν επιμενεις και θες παντως ο acpro κανει αυτη την δουλεια και μαλιστα ειναι απιστευτα καλος και φθηνος!στηλτου ενα πμ να ακουσεις και την γνωμη του

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ελαφροτερη τροχαλια και βολαν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Απρ 2011, 15:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08
Δημοσιεύσεις: 1245
Τοποθεσία: Ταύρος
Δεν χρειάζεται πμ. Προσωπικά πιστεύω ότι το κέρδος ενός τέτοιου εγχειρήματος είναι πολύ μικρό, ενώ οι κίνδυνοι είναι πολύ περισσότεροι. Πέρα από όσα είπαν όλοι οι φίλοι παραπάνω (λιγότερη αποθήκευση ενέργειας, φάγωμα συμπλέκτη μεγάλη δυσκολία ζυγοστάθμισης βολάν) θα συμπληρώσω σχετικά με την αλουμινένια τροχαλία ότι αν δεν έχει ελαστικό παρέμβυσμα ώστε να απορροφά τους κραδασμούς, όλοι οι κραδασμοί μεταφέρονται στο μοτερ με άσχημα αποτελέσματα. Αν παρόλα αυτά εξακολουθείς να θες να πειραματιστείς τροχαλία μπορώ να σου φτιάξω αν μου δώσεις κάποια στοιχεία που θα χρειαστώ. Τώρα τα 150€ δεν θα τα σχολιάσω.

_________________
Ας προσπαθήσουμε να γίνουμε όλοι λίγο καλύτεροι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ελαφροτερη τροχαλια και βολαν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Απρ 2011, 00:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:43
Δημοσιεύσεις: 116
Τοποθεσία: KPHTH
το αμαξι τωρα εχει φ π ε συμπιεση και μπουμποκια. ελαστικό παρέμβυσμα τι ειναι; για βολαν δεν το σκέφτομαι αμεσα οταν με το κακο ξανα κατεβασω σασμαν.. τωρα για τροχαλια αν αξιζει τον κοπο και σε μια λογικη τιμη γιατι οχι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ελαφροτερη τροχαλια και βολαν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Απρ 2011, 16:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08
Δημοσιεύσεις: 1245
Τοποθεσία: Ταύρος
Φίλε Γιώργο ελαστικό παρέμβυσμα είναι το λάστιχο μεταξύ καμπάνας της τροχαλίας και του σταθερού κέντρου. Χρησιμεύει για να απορροφά τους κραδασμούς. Για την κατασκευή αν σε ενδιαφέρει θα προτιμούσα να έχω ένα δείγμα (τροχαλία + ιμάντα) για να είμαστε 100% σίγουροι ότι αντιγράφουμε ακριβώς αυτό που έχεις, αν σου είναι δύσκολο θα δούμε τι μπορεί να γίνει. Τώρα για το κόστος υπολόγιζε περίπου στα μισά από ότι σου είπαν.

_________________
Ας προσπαθήσουμε να γίνουμε όλοι λίγο καλύτεροι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ελαφροτερη τροχαλια και βολαν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Απρ 2011, 16:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:43
Δημοσιεύσεις: 116
Τοποθεσία: KPHTH
φιλε μου ειμαι απο κρητη!με αυτα που φοραω θα δω διαφορα;ελαστικό παρέμβυσμα βαζεις εσυ σε αυτες που φτιαχνεις;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ελαφροτερη τροχαλια και βολαν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Απρ 2011, 17:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08
Δημοσιεύσεις: 1245
Τοποθεσία: Ταύρος
Όχι λάστιχο δεν βάζω εγώ, θα είναι μασίφ αλουμίνιο. Όπως σου είπα και πιο πάνω δεν νομίζω ότι θα δεις αισθητή διαφορά.

_________________
Ας προσπαθήσουμε να γίνουμε όλοι λίγο καλύτεροι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ελαφροτερη τροχαλια και βολαν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Απρ 2011, 23:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
xsr,george έγραψε:
μου ειπε οτι 700gr το ελαφρώνει και δεν εχει προβλημα σε ανηφόρες.


Ναι δεν έχει,συμπλεκτάροντας όμως δυο τρείς φορές.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ελαφροτερη τροχαλια και βολαν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Απρ 2011, 23:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:43
Δημοσιεύσεις: 116
Τοποθεσία: KPHTH
το γ@μ...ς φιλος σε σαξο με πτ51 περι τα 155 αλογατα εχει ελαφρωσει 1100γρ βολαν το εκανα βολτα και δεν ειναι τραγικα τα πραγματα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ελαφροτερη τροχαλια και βολαν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Απρ 2011, 06:27 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
ναι μια χαρα το εκανε ο φιλος σου που στροφαρει ομως το σαξο και που εσυ?

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 21 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Τροχαλία παρέκκλισης, ιμάντας poly-V
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: christ75
Απαντήσεις: 1
Αγορά Ελαφρομένου Βολάν και Τροχαλίας Στροφάλου
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: c2 madman
Απαντήσεις: 25
Τροχαλια αδράνειας ιμάντα poly v
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Kook
Απαντήσεις: 6
Xsara Picasso: Συντήρηση Air Condition / Τροχαλία Στροφάλου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: bakevang
Απαντήσεις: 46
Πρόβλημα με Τροχαλία Στροφάλου σε THP μοτέρ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Archangel_2.0
Απαντήσεις: 57
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron