Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 18:56 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: σινεμπλοκ πολυουρεθανης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Οκτ 2011, 17:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ 2010, 19:35
Δημοσιεύσεις: 125
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ-ΡΙΟ
Γεια σας,για καποιο καιρο ακομα θα ειμαστε παρεα μια και το καινουριο μου οχημα ειναι και αυτο citroen αυτη τη φορα xsara 1 1.4 2000 model.με 118.000 χιλιομετρα(λεει).Εκτος λοιπον απ τα υπολοιπα μαζεματακια που θελει(και να δω που θα τα βρω)οπως αεραγωγοι και βαση για διακοπτες και ρολοι,και καποιο προβλημα με κοντερ που σταματαει στα 40 και οχι 0,χρειαζομαι και σινεμπλοκ ψαλιδιων.Εχω διαβασει λοιπον οτι με τα πολυουρεθανης εχεις καλυτερη αισθηση του αυτοκινητου και αντεχουν περισσοτερο.Εχει βαλει κανεις??????


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σινεμπλοκ πολυουρεθανης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Οκτ 2011, 18:22 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ειναι πολυ πιο σκληρα, ακι αν θυμαμαι καλα πηγαινεις με απαγορευτικες ταχυτητες για επιβατικο ταχυτητες σε χωματοδρομο (;) αρα μακρια απο αυτα. Ηδη για χρηση δρομου με τις λακουβες που εχουμε ειναι πολυ σκληρα και το αμαξι θα "ακουγεται" σε σχεση με τα μαμησια που ειναι πολυ πιο μαλακα. Σε αισθηση ναι κερδιζεις αρκετα και φυσικα σε αντοχη στον χρονο νομιζω, αλλα εγω δεν θα το εκανα.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σινεμπλοκ πολυουρεθανης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Οκτ 2011, 21:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ 2010, 19:35
Δημοσιεύσεις: 125
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ-ΡΙΟ
Παντα σωστος ο billaras.τι αλλο να πω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σινεμπλοκ πολυουρεθανης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Οκτ 2011, 23:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ 2010, 19:35
Δημοσιεύσεις: 125
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ-ΡΙΟ
Το θεμα ειναι οτι θελω να βελτιωσω την αισθηση του τιμονιου.Μονο αυτο με ενδιαφερει.Κατα ταλλα τρωγεται το χσαρα μας.Πως μπορω???


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σινεμπλοκ πολυουρεθανης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Οκτ 2011, 23:26 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Μηπως απλα να βαλεις τα μαμησια σινεμπλοκ (μην βαλεις sasic :spank ) δεν ειναι ιδιαιτερα ακριβα, γυρω στο 60αρι και τα 4, και απλα κανε του ευθυγραμμιση. Τοτε ισως συνελθει το τιμονι. Εγω παντως δεν ειχα θεμα με αισθηση τιμονιιου σε οσα Xsara οδηγησα. :hmm

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σινεμπλοκ πολυουρεθανης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Οκτ 2011, 23:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Καλοτάξιδη!

Επειδή τα έχω βάλει (μόνο τα μπροστινά στα ψαλίδια, τα πίσω είναι εργοστασιακά - εξάλλου δε βγαίνουν πολυουρεθάνης), μπορώ να πω το εξής: αυτό που αλλάζει κυρίως είναι η αμεσότητα με την οποία αντιδρά το τιμόνι στις κινήσεις των χεριών. Σε άσχημο οδόστρωμα, το τιμόνι θα γίνει επίσης λίγο πιο φλύαρο, δηλαδή θα περνά στα χέρια σου κάπως περισσότερο τους κραδασμούς. Τέλος, είναι και λίγο πιο ευαίσθητο στην ευθεία στα πολλά χλμ (σαν να έχει κοντύνει η κρεμαγιέρα), ενίοτε και νευρικό, άρα χρειάζεσαι λίγο μεγαλύτερες διορθώσεις.

Προσωπική μου άποψη όμως είναι να βάλεις τα εργοστασιακά, ειδικά εάν (όπως αναφέρθηκε) χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο σε χωματόδρομους. Εγώ έκανα την κίνηση ως μέρος ενός συνόλου κινήσεων (σταδιακά) μεταξύ των οποίων πιο σκληρά ελαστικά, άλλα αμορτισέρ, οσονούπω και παχύτερη αντιστρεπτική πίσω, γενικώς κινήσεις που έχουν αλλάξει το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Και όχι γενικώς προς το καλύτερο, θα έλεγαν κάποιοι. Πχ μπορεί τα αμορτισέρ μου να χρειάζονται σωστή ρύθμιση (επιτέλους) για να έρθουν στα μέτρα μου (είναι οι εργοστασιακές μπουκάλες αλλά με custom specs) αλλά ακόμη και μετά από αυτό, πάλι δε θα συγκρίνεται με εργοστασιακό.

Ένας εύκολος τρόπος να πειραματιστείς με την αίσθηση του τιμονιού χωρίς τέτοιες παρεμβάσεις, είναι το παιχνίδι με τις πιέσεις των ελαστικών. Αν δεν το έχεις κάνει ακόμη, μην προχωρήσεις σε τέτοιες αλλαγές.

Α, κάτι τελευταίο για τα πολυουρεθάνης: επειδή μπαίνουν πρεσαριστά και δύσκολα, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα βλαστημήσει ο μάστορας.

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σινεμπλοκ πολυουρεθανης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Οκτ 2011, 14:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ 2010, 19:35
Δημοσιεύσεις: 125
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ-ΡΙΟ
Ευχαριστω n_olympios ησουν κατατοπιστηκοτατος και με εβγαλες απο περιττα εξοδα διοτι τα πολυουρεθανης ειναι ακριβα.BILL εξαρτατε με τι αμαξι συγκρινεις το τιμονι του χσαρα.Με ενδιαφερει πολυ η ανεση αλλα το χσαρα μας δεν θα κανει με τιποτα το τιμονι του φοκους οποτε μαμα και τελος.Να ρωτησω κατι ασχετο????γινεται χσαρα 2000 μοντελο 1400 κουπε(σειρα 1) χωρις ABS,το δικο μου δεν εχει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σινεμπλοκ πολυουρεθανης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Οκτ 2011, 14:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Ναι, γίνεται. Ακόμη και στο service site της Citroen υπάρχουν πληροφορίες για πίσω άξονες με ή χωρίς ABS. Αν θέλεις μπορείς να μου δώσεις τον αριθμό πλαισίου σου και να σου στείλω αναλυτικά όλα τα στοιχεία του αυτοκινήτου από το εργοστάσιο.

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σινεμπλοκ πολυουρεθανης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Οκτ 2011, 15:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ 2010, 19:35
Δημοσιεύσεις: 125
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ-ΡΙΟ
Και τωρα μια δυσκολη ερωτηση???Μηπως γινεται να του βαλω abs απο xantia μια και εχω 1 διαθεσημο


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σινεμπλοκ πολυουρεθανης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Οκτ 2011, 15:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Εννοείς την ηλεκτρονική μονάδα? Αμφιβάλλω, ακόμη κι αν είναι η ίδια, σου λείπουν οι αισθητήρες και τα σωστά ταμπούρα/δισκόφρενα.

Σε λίγο θα έχεις και πμ με την απάντηση. :)

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Σινεμπλόκ και βάση μηχανής
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: des18
Απαντήσεις: 18
Τι μαρκα σινεμπλοκ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: C4VTRS
Απαντήσεις: 9
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια