Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  Xantia  »  Βελτιώσεις Xantia


[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 29 Ιουν 2022, 21:27 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2008, 11:25 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1896
Τοποθεσία: Πειραιάς
Ακομα και 1.8 8βαλβιδο να μπει (περιπου 100 ιπποι), πιστευω πως θα ειναι καλυτερο απο το μοτερ του VTS με τα 120 άλογα. Δεν ξέρω τι ροπές εχουν αυτοι οι κινητηρες, αλλά φαντάζομαι πως θα "βγαινουν" καλύτερα από ενα μεγαλύτερο μοτερ.

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2008, 13:20 
Άβαταρ μέλους
εστω βαζοντας τον 1.8 τι βελτιωση θα μπορουσα να κανω πανω σε αυτον τον κινητηρα?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2008, 13:24 
Άβαταρ μέλους
ενοω δηλαδη αν αξιζει τον κοπο και χρημα και ποσα αλογα θα μου δωσει?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2008, 13:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Ιούλ 2008, 13:23
Δημοσιεύσεις: 124
Τοποθεσία: VOLOS
Πρωτα πρεπει να σκεφτεις το χαρακτηρα του αυτοκινητου, το θες για να το λιωνεις στην εθνικη? το θες για κοντρα? το θες για στροφες? Το θες απλα για cruising? Αφου κατασταλαξεις τι απαιτησεις εχεις απο το αυτοκινητο τοτε προχωρας και στην αναλογη βελτιωση. Σκεψου το και απαντησε αν ειναι ευκολο για να σου πω αν θες και τη δικη μου αποψη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2008, 14:40 
Άβαταρ μέλους
οχι για σκληρα πραγματα θελω γιατι δεν διαθετω και μεγαλα ποσα απλος να χει λιγο καλυτερη επιταχυνση δηλαδη να χει λιγο σπορ χαρακτηρα.
πρωτο σταδιο βελτιωση ασ πουμε τι θα χρειαστω ?[φιλτρο χταποδι τσιπ]??


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2008, 14:53 
Άβαταρ μέλους
προχθες ημουνα με κατι φιλος και ηταν και ενας γνωστος των φιλων μου .αυτος εχει την 1.8 και ελεγε πως θα εβαζε απο την χαντια 2 2.0 TURBO CT
τον κινητηρα με τα 147 αλογα αξιζει αυτο αμα ειναι αντι να βαλω την 1.8 να φορεσω την 2.0? θελει μηπως καμια μετατροπουλα για να μπει 2.0?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2008, 17:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Ιούλ 2008, 13:23
Δημοσιεύσεις: 124
Τοποθεσία: VOLOS
Για μενα το καλυτερο αν οντως θες να ασχοληθεις με αυτο το αυτοκινητο θα ηταν να του δωσεις χαρακτηρα GT δηλαδη μεγαλων αποστασεων. Ρωτα και αλλα ατομα να σου πουν αν ταιριαζει μεγαλυτερου κυβισμου μηχανη (πιο πανω απο 2.0) και αν θες και παραπανω ριξε και ενα light turbo και ανεβοκατεβαινε Αθηνα - Θεσσαλονικη αρχοντας. Απο εμφανιση δεν ξερω τι μοντελο ποιο xanthia ειναι αλλα γενικα απεφυγε μασπιεδακια σποιλερακια και λοιπα χαρουμενα αν θες βαλε μια ωραια μεγαλη ζαντα οσο πιο απλη γινεται για να δεσει με τον χαρακτηρα του αυτοκινητου και στρεψουν μετα στο ΟΕΜ tuning, πιστευω οτι ειναι οτι καλυτερο για το αυτοκινητο και για την τσεπη σου.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2008, 17:41 
Άβαταρ μέλους
ευχαριστω για την πληροφορια. η χαντια μου εινια η 1 γενιας μοντελο 1996 1.6 8v ...... τωρα ρωταω και τα αλλα παιδια αν γινεται να βαλω την 2 λιτρη η και μεγαλυτερη αν γινεται μηχανη οποιοι ασ μου πουν.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2008, 22:43 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17280
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Η γνώμη μου πάνω στο θέμα της ζάντας είναι να μη ξεφύγεις απο τις εργοστασιακές διαστάσεις γιατί θα αλλάξει ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου. Η Χantia είναι αυτοκίνητο που πάει απίστευτα στις μεγάλες αποστάσεις και είναι άκρως ενδιαφέρουσα στο στροφιλίκι. Μπορεί να είναι ένα βαρύ αυτοκίνητο, αλλά απο το 99' που αγοράσαμε τη δικιά μας Xantia II 1.8i 16V , το αγαπημένο της "άθλημα" είναι οι στροφές, οπου το διασκεδάζει ιδιαίτερα, αφήνοντας πίσω πολλούς γρήγορους, μιας και η Hydractive με την παθητική τετραδιεύθυνση κάνουν θαύματα. Αυτός είναι και ο λόγος που αποφύγαμε την αντικατάσταση των εργοστασιακών ζαντών με μεγαλύτερες, μιας και δεν θέλουμε να αλλάξει αυτο που ξέρει να κάνει το αυτοκίνητο καλύτερα απ'ολα. Είναι ούτως η άλλως κούκλα... :iconcool
Προτίμησε λοιπόν κάποιες ζάντες της ίδιας της Citroen, όπως της Activa ή της 16βάλβιδης. :thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2008, 22:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Δεν είχαν Hydractive οι πλην της Activa εκδόσεις. Μάλλον εννοείς την υδροπνευματική ανάρτηση γενικώς. :iconcool

Ο καλύτερος κινητήρας πλην της Turbo - για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου - ήταν ο δίλιτρος 8βάλβιδος. Μιλάμε για τον ορισμό της ομοιογένειας. Ομως επειδή οι 123 ίπποι μπορεί να πέσουν "λίγοι", ψάξου για δίλιτρο turbo.

Α και για ζάντες, μη βάλεις μεγαλύτερες των 15 ιντσών, και προσοχή στο offset και το φάρδος.

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Αύγ 2008, 23:20 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17280
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Όντως..μιλάω γενικά για τις υδροπνευματικές
:schraeg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 13:49 
Άβαταρ μέλους
και δεν μου λετε μηπως χρειαζεται καμια μετατροπουλα για να μπει η 2λιτρη τουρμπο της χαντια2 γιατι εμενα ειναι η χαντια 1η μηπως ειναι ιδια ? και κατι ακομα αν βαλω την 2λιτρη πρεπει να αλλαξω και τιποτα αλλο πχ ψυγεια ,εγγεφαλους καταλαβαινετε?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Αύγ 2008, 00:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Και στην Xantia Ι υπήρχε turbo κινητήρας (8βάλβιδος όμως). Σίγουρα, θα πρέπει να μπει με τα περιφερειακά του.

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Αύγ 2008, 00:24 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Συναδελφε ερωτιαρη Σιτροενακια greeklover αυτο που σκεφτεσαι απλα ξεχασε το...Πρεπει να αλλαξεις παααααρα πολλα πραγματα και ,πιστεψε με, δεν θελεις να μαθεις τιμες ανταλλακτικων...Απλα και μονο ενδεικτικα θα αναφερω οτι γνωστο μελος με Xantia Activa εμαθε με τον ασχημο τροπο οτι ενα ψυγειο ξεπερναει τα 500€ και μια μπουκαλα ζαμφορ κοστιζει οσο μια μπουκαλα ου'ί'σκι πρωτο τραπεζι Σαββατο βραδυ σε πρωτοκλασσατη πιστα....Δωστο και παρε μια αυθεντικη αν εχεις το δικο μας ''κολλημα'' αλλα και παλι ετοιμασου να πληρωσεις πολλα ,οχι τοσο για την αγορα οσο για επισκευες....

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Αύγ 2008, 04:07 
Άβαταρ μέλους
ευχαριστω παιδια παντος που με κατατοπισατε περι του θεματος απο οτι βλεπω θα αρχισω να ψαχνω για καμια στα 1.8.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 5 [ 67 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΧΑΡΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ SAXO - XSARA - XANTIA
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: SportBilly
Απαντήσεις: 49
Ιστοριες-αναμνησεις πισω απο το τιμονι της xantia...
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xantia
Συγγραφέας: kostas Xantia
Απαντήσεις: 53
Hλεκτρικό πρόβλημα σε XANTIA 1600cc του 1997
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: abk55
Απαντήσεις: 29
Xantia και μοντες
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό Xantia
Συγγραφέας: Spyrious
Απαντήσεις: 28
Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: ΜΑΚΗΣ 66
Απαντήσεις: 37
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια