Σελίδα 2 από 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Δεκ 2007, 18:42
από AlekosXantiaII
Παντως ειμαι περιεργος γιατι εχει τοση μικρη ιπποδυναμη...Ολα τα αλλα της κατηγοριας του και της χρονολογιας του εχουν τουλαχιστον δεκα ιππους παραπανω...ετσι νομιζω τουλαχιστον...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Ιαν 2008, 13:36
από scientist
sergeant έγραψε:
H Εξάτμιση στην δική μου (μου βγήκε λίγο υπερβολική όμως.. :s )
Εικόνα


Sergeant βλέπω ότι το έκανες ... 4κινητο το activa.
Το έχω κάνει και εγώ το δικό (και ας μην είναι activa) και το καλοκαίρι κατάφερα γιατί δεν είδα να κολλήσω στην άμμο. Να είναι καλά ένα παλικάρι με ένα φορτηγό που με τράβηξε 2-3 μέτρα και ξεκόλλησα.

Η έξατμιση σου από την άλλη μια χαρά είναι, προσωπικα ήθελα κάποια στιγμή να βάλω στην δικιά μου τέτοια διακοσμιτική κατάληξη.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Ιαν 2008, 15:45
από sergeant
Γιώργο, το ότι δεν είναι Activa , δεν σε εμποδίζει να το κάνεις.... 4κίνητο !!!.. :-)

Οσον αφορά την εξάτμιση, δεν είμαι μονο διακοσμητική ... :fsss ..χεχε

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Ιαν 2008, 13:58
από AlekosXantiaII
Εεεπ τι μας κρυβεις κυριε Sergeant???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Ιαν 2008, 14:35
από scientist
sergeant έγραψε:
Γιώργο, το ότι δεν είναι Activa , δεν σε εμποδίζει να το κάνεις.... 4κίνητο !!!.. :-)

Οσον αφορά την εξάτμιση, δεν είμαι μονο διακοσμητική ... :fsss ..χεχε


Για αυτό και έγραψα το διακοσμητική διότι φαίνεται και ένα ωραίο καζανάκι εκεί, που δεν νομίζω ότι είναι της μαμάς.

Re:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Ιαν 2009, 22:53
από TA-NAKA
sergeant έγραψε:
Φιλτράκι Κ&Ν μπορείς άνετα να βρεις.
Εξατμισούλα (Handmade) μπορείς άνετα να φτιάξεις.
Αν θυμάμαι καλά υπάρχει και πρόγραμμα...
βλ. superchips.co.uk

H Εξάτμιση στην δική μου (μου βγήκε λίγο υπερβολική όμως.. :s )
Εικόνα



Φίλε sergeant είδες καμιά διαφορά με όλα αυτά ? Και δεν θεωρώ υπερβολική την εξάτμιση ,που να δεις την δικιά μου. Αλήθεια καταλύτη πείραξες ή μόνο το τελικό ??

Υ.Γ. Σκούπα για xantia δεν παίζει το έχω ψάξει πολύ και τα K&N ακούγονται πολύ.

Re: Σκούπα σε Xantia

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Ιαν 2009, 21:51
από billaras
Εμενα παντως παιδια, οταν στα 160.000 χιλιομετρα μου εσπασε ο καταλυτης στο Xantia II 1,8 16ν ππου εχω, τον αλλαξα με μεταλλικο (οχι κεραμικο) ημιελευθερο. Απο ηχο ομως ενω στο ρελαντι ειναι λιγο καλυτερος (πιο ξυπνιος) δεν ενοχλει καθολου, ουτε στο ταξιδι οταν πας με 3000-3500 στροφες με οποιαδηποτε ταχυτητα. Απλα το νιωθεις πιο "ανεβασμενο" τον ηχο του και σαν να αναπνεει καλυτερα, ειδικα μετα τις 4000. Κοστος περιπου 200-250 και ειναι και πιο ανθεκτικοι σε τυχον μικρο-χτυπηματα και σε υψηλες θερμοκρασιες και καταπονησεις. Αξιζει τον κοπο.

Απο φιλτρο , στο μοτερ μου για καμια 15αρια μερες φορουσα ελευθερο φιλτρο της Simota, αλλα απο ηχο δεν ελεγε και πολλα....... Θα ηθελα κατι παραπανω....... Επιδοσεις δεν ειδα τοση διαφορα, αν και στις χαμηλες ξυπνουσε το γκαζι πιο καλα, αλλα τιποτα αλλο.......
Σαν τον ηχο του ΒΧ 14 με το διπλο 40αρι (ή 35αρι αν δεν κανω λαθος...) Solex που φοραει απο την μανα του και του εχω βαλει φιλτρο ελευθερο ΔΕΝ κανει το Xantia.... Το ΒΧ απλα ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ και ΠΟΡΩΤΙΚΟΣ!!!!!!! Θες να εχεις το γκαζι συνεχεια στο πατωμα , με τις 2 πεταλουδες ανοικτες τερμα!!!!!!! Κροταλιζει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ. Και αυτο γιατι μαζι με την εισαγωγη του αερα, το καρμπυρατερ κανει και ψεκασμο, γι' αυτο και το κροταλισμα. Το ΒΧ σε ηχο δεν παιζεται.... Αν και το Xantia μου με τον ημιελευθερο καταλυτη , κοντα τις 4000 που εχει και μεγιστη ροπη κανει απιστευτο ηχο το μοτερ, απο την μανα του (χωρις ελευθερο φιλτρο).
Παντως το κακο με τα ελευθερα φιλτρα ΔΕΝ ειναι τοσο ο ηχος ενοχλητικος (εως καθολου πραγματικα το λεω) εκτως αν δεν το πατας το γκαζι στο τερμα συνεχεια και ανοιγει η πεταλουδα τελειως και σου φερνει θορυβο κατα την εισαγωγη του αερα και ρυθμικους παλμους ηχου απο τον αερα που περνα τις βαλβιδες........ Ειναι το οτι η πεταλουδα (και στα injection και οι αισθητηρες που ειναι πανω στο σωμα της πεταλουδας, οπως μοτερακι ρελαντι, αισθητηρα πιεσης εισαγωγης ή αλλιως ΜΑΡ, αισθητηρας θερμοκρασιας αερα) βρωμιζουν πιο πολυ και πιο συχνα, ειδικα αν καποιος κινειται παρα πολυ μεσα σε πολη (λογω των καυσαεριων). Απλα αν κανει καποιος την κινηση αυτη με το φιλτρο, να καθαριζει πιο συχνα (καθε 20000-30000 χιλιομετρα) με ενα σπρε'ι' την πεταλουδα. Κοστος μηδενικο ουσιαστικα, εκτος και αν την αφησεις στην τυχη της και πας για κανα 300αρι ευρω λογω κατεστραμενων αισθητηρων....... Πρεπει να εχεις τον νου σου!!!!!!