Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 23:22 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ράγες οροφής C3 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Ιούλ 2017, 11:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
*Αν* θυμάμαι καλά, οι Thule στο CX7 έμπαιναν κάπως έτσι, δηλαδή με ντίζα χωρίς παξιμάδια από κάτω, και οι οδηγίες έλεγαν "βιδώστε μέχρι να μείνουν χ χλστ ελεύθερα από πάνω", ώστε να μπορεί να κουμπώσει σωστά η βάση, η οποία κούμπωνε με Fast-click ή όπως λέγεται το κούμπωμα της Thule με το μοχλικό. Αλλά σημειωτέον έμπαινε παξιμάδι και έσφιγγε από την πάνω πλευρά, δεν έσφιγγες τη ντίζα μέχρι να βρει στο κάτω μέρος. Καλό θα ήταν πάντως να βρεις τις οδηγίες, ή, αν έχεις το διάγραμμα, να είναι ξεκάθαρος ο τρόπος τοποθέτησης.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε The Ace για την δημοσίευση του/της: mpapagian
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ράγες οροφής C3 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Ιούλ 2017, 20:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
mpapagian έγραψε:

ρώτησα σε μαγαζί και μόνο loctite μου πρότειναν... καμιά συγκεκριμένη εναλλακτική; (και γιατί όχι loctite;)

Οι ράγες ήρθαν από Ολλανδία (100 + ταχυδρομικά, μαζί με τις βάσεις τους), οι βίδες αγοράστηκαν από Citroen, και μόλις βρεθεί χρόνος θα γίνει η επέμβαση.

Τεχνική ερώτηση: οι βίδες είναι διπλές- δεν έχουν κεφάλι αλλά σπέιρωμα και από τις δύο μεριές. Στην πάνω μεριά (εκεί που θα πιάσει η βάση της ράγας) μπαίνει παξιμάδι. Η κάτω μεριά, που θα πιάσει πάνω στην "αναμονή" της οροφής, πως θα σφίξει; βασικά, δεν φαίνεται να υπάρχει τρόπος να τη σφίξεις πολύ! μήπως δε χρειάζεται να σφίξει πολύ αφού θα έχει σφίξει στη ράγα (με τη λογική ότι δεν θα μπορεί να περιστραφεί ανεξάρτητα για να χαλαρώσει);


Βάλε Loctite...

Όσον αφορά τις "διπλές" βίδες που αναφέρεις η ονομασία τους στην ανωτάτη μαστορική ορολογία είναι "μπουζόνια" και είτε έχουν από τη μια πλευρά υποδοχή για κλειδί αλεν ή τορξ είτε είναι σκέτο σπείρωμα οπότε τα βιδώνεις ( "φυτεύεις" στην ανωτάτην μαστορικήν ) με την μέθοδο "κόντρα παξιμάδι" .

Κατόπιν τοποθετεις τις μπαρες και βιδώνεις τα ανάλογα παξιμάδια στις αντίστοιχες θέσεις

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ράγες οροφής C3 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Ιούλ 2017, 16:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 05 Δεκ 2016, 17:39
Δημοσιεύσεις: 180
The Ace έγραψε:
*Αν* θυμάμαι καλά, οι Thule στο CX7 έμπαιναν κάπως έτσι, δηλαδή με ντίζα χωρίς παξιμάδια από κάτω, και οι οδηγίες έλεγαν "βιδώστε μέχρι να μείνουν χ χλστ ελεύθερα από πάνω", ώστε να μπορεί να κουμπώσει σωστά η βάση, η οποία κούμπωνε με Fast-click ή όπως λέγεται το κούμπωμα της Thule με το μοχλικό. Αλλά σημειωτέον έμπαινε παξιμάδι και έσφιγγε από την πάνω πλευρά, δεν έσφιγγες τη ντίζα μέχρι να βρει στο κάτω μέρος. Καλό θα ήταν πάντως να βρεις τις οδηγίες, ή, αν έχεις το διάγραμμα, να είναι ξεκάθαρος ο τρόπος τοποθέτησης.


τώρα κατάλαβα τι λες- οι δικές μου βίδες/μπουζόνια έχουν ένα δαχτυλίδι στη μέση, που χωρίζει τα δύο σπειρώματα, κι έτσι δεν υπάρχει θέμα πόσο μήκος να μείνει διαθέσιμο από πάνω. Λογικά το κάτω θα μπει όλο αλλά με το χέρι, και το πάνω θα σφίξει με ροδέλα/παξιμάδι ασφαλείας. Θα ανεβάσω φωτό κάποια στιγμή, και ελπίζω και πλήρες φωτορομάντσο όταν το κάνω.

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ράγες οροφής C3 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Ιούλ 2018, 14:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 05 Δεκ 2016, 17:39
Δημοσιεύσεις: 180
Εξελίξεις ύστερα από ένα χρόνο...

Κόπηκαν τα πλαστικά καλύματα αφού πρώτα σημαδεύτηκε η "μάσκα" των ανοιγμάτων (8 σύνολο) χρησιμοποιώντας τα λαστιχένια πατήματα από τις ράγες. Με κοπτικό/dremel δεν ήταν πολύ δύσκολο τελικά, μετά λίγη λίμα και όλα ΟΚ. Από μέσα έχουν αλουμινένιο φύλο, δεν είναι σκέτα πλαστικά.

Το πρόβλημα είναι οι βίδες/τάπες torx πάνω στην οροφή που δε βγαίνουν με τίποτα... μία από τις 8 ήδη χάλασε. Τις πότισα με wd40 και θα τις ξαναποτίσω απόψε. Θα πάω σε φίλο μηχανουργό να μου δώσει πιο ποιοτικά εργαλεία και θα δοκιμάσω ξανά (ο ίδιος δεν αναλαμβάνει ταρζανιές και κοψίματα πάνω στο αμάξωμα!). Καμιά συμβουλή;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ράγες οροφής C3 Picasso
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Ιούλ 2018, 11:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 05 Δεκ 2016, 17:39
Δημοσιεύσεις: 180
Τελικά το έδωσα στο φανοποιό στο συνεργείο που πάω, που με τρόμαξε λίγο με τις βίδες/τάπες. Ευτυχώς τις έβγαλε, αλλά τον ζόρισαν πολύ αυτές που είχα αγγίξει εγώ και είχε αρχίσει να αρπάζει το κεφάλι τους... Τέλος καλό όλα καλά.
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 20 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

Ζητουνται γνωμες : Xsara picasso 1.8 Λαστιχα & Αμορτισερ
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 15
Xsara Picasso - Ήχος εν κινήση από ρόδα σε λακούβες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: bakevang
Απαντήσεις: 23
Αντικατασταση του εργοατασιακού cd player σε xsara Picasso
Δ. Συζήτηση: Ηχοσυστήματα-DVD-TV-ICE
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 19
C4 Picasso Restyled 2011
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4 Picasso
Συγγραφέας: Mikelangelo
Απαντήσεις: 15
Xsara Picasso - 1.8 - 2000 (Ελέφαντας)
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: bakevang
Απαντήσεις: 1249
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ