Είναι λίγο κουνημένη αλλά θα κάνει τη δουλειά της. Αρχικά τραβάς τη φύσα. Ίσως να θέλει αρκετή δύναμη την πρώτη φορά και παίξιμο δεξια-αριστερά. Εγώ μετά έριξα σπρει ηλεκτρικών επαφών.
Έτσι όπως βλέπεις τη φώτο τα δύο λαμάκια στο πάνω μέρος είναι και στο πάνω μέρος του φαναριού.
Κάνε πρώτα του συνοδηγού που έχει περισσότερο χώρο.
Κατά προτίμηση για να είσαι άνετος ρύθμισε τα φώτα στο 0 πρώτα αν δεν τα έχεις ήδη εκεί.
Τα λαμάκια στο πάνω μέρος είναι ανεξάρτητα, στο κάτω μέρος ενώνονται. Είναι ένα ενιαίο δηλαδή σαν Π.
Με το δάχτυλο τα πιάνεις ένα ένα και πιέζοντας με λίγη δύναμη σπρώχνεις μέσα και αριστερά για το ένα και μέσα και δεξιά για το άλλο. Δηλαδή σπρώχνεις μέσα και μακρυά από τη λάμπα σε κάθε περίπτωση για να φύγει από το γατζάκι του.
Το κάθε λαμάκι ξεχωριστά. Ψηλαφίζοντας θα το καταλάβεις οτι είναι 2.
Κατεβάζεις το λαμάκι προς τα κάτω και τραβάς έξω τη λάμπα. Το λαμάκι από την κάτω μεριά έχει μόνιμη συγκράτηση, δεν φεύγει.
Το
Τ που κάνει η λάμπα μπαίνει κατακόρυφα στην πάνω μεριά.
Αν βάλεις το κεφάλι σου πιστεύω θα το δείς. Στη μεριά του συνοδηγού χωράει για να δείς.
Για τη μεριά του οδηγού παίζεις τυφλό σύστημα.
Για να αλλάξεις του συνοδηγού ξεκουμπώνεις και παραμερίζεις ελαφρώς προς τα δεξιά το σωλήνα του υγρού υαλοκαθαριστήρων.
Για να αλλάξεις του οδηγού, βγάλε το καπάκι της ασφαλειοθήκης. Έχει 2 κουμπώματα που απασφαλίζουν με το χέρι. Έχει 2 λαβές για να απασφαλίσεις το καπάκι. Τα σημεία των κουμπωμάτων αλλά και η φορά που πιέζεις φαίνεται στη φώτο.
(Το "σχήμα" είναι άθλιο το έκανα με κινητό). Το κατακόρυφο βελάκι υποτίθεται οτι είναι η πλευρά που το βλέπεις.
Μόλις ξεκουμπώσεις τη μια λάμπα θα καταλάβεις αμέσως πως κουμπώνει ξανά με την αντίστροφη διαδικασία.