Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 25 Απρ 2024, 07:29 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Help! C4 coupe και χτύπημα στο πίσω φτερό.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Σεπ 2007, 13:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μαρ 2007, 20:36
Δημοσιεύσεις: 104
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Δυστυχώς δεν πρόλαβα να κλείσω χρόνο και κατάφερα να το χτυπήσω αρκετά στο πίσω δεξί φτερό. :rant
Εκτός από τη ζημιά στο χρώμα έχει γίνει και μικρή ζημιά στη λαμαρίνα.
Με τις φώτο που παραθέτω δεν φαίνεται τόσο το μέγεθος του προβλήματος απλά είπα να τις βάλω να δείτε στο περίπου.

Εικόνα

Εικόνα

Είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο και μέχρι τώρα δεν είχα επαφή με λαμαρινατζίδες και βαφείς και ανησυχώ μήπως δεν γίνει σωστή δουλειά.

Όσον αφορά το φτιάξιμο της λαμαρίνας πριν τη βαφή θα ήθελα να μάθω αν μπορεί να φτιαχτεί χωρίς στόκο. Μου είπαν γνωστοί μου ότι βγάζουν τα πλαστικά από κάτω και τη χτυπάνε από μέσα(αν θέλω να φτιαχτεί χωρίς στόκο). Μήπως όμως έτσι δημιουργήσω μεγαλύτερο πρόβλημα; Φοβάμαι μην έχω τριξίματα και άλλα από κακή συναρμολόγηση.

Όσον αφορά τη βαφή ελπίζω ότι δεν θα φαίνεται η διαφορά του χρώματος γιατί το αυτοκίνητο είναι καινούριο και δεν έχει προλάβει να αλλοιωθεί ακόμα το χρώμα. Το θέμα πως θα ξέρω τι ποιότητας χρώμα θα μου βάλουν..
Η μέθοδος για το βάψιμο είναι στάνταρ; Θυμάμαι κάπου είχα διαβάσει ότι υπάρχουν διάφορες μέθοδοί βαψίματος αλλά δε γνωρίζω τι θα πρέπει να ψάξω.

Δεν με ενδιαφέρει το κόστος επισκευής αρκεί το αυτοκίνητο να γίνει όπως ήταν(αν γίνεται...) και θα ήθελα αν μπορείτε να μου δώσετε συμβουλές στο τι θα πρέπει να κοιτάξω για να βρω τους κατάλληλους ανθρώπους και πως να κρίνω αν έγινε σωστή δουλεία.

Ξέχασα να πω ότι μένω στο Ηράκλειο Κρήτης και θα εκτιμούσα πολύ αν μου προτείνατε κάποιον για την λαμαρίνα και τη βαφή.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Σεπ 2007, 14:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
δεν μπορω να σου πω που να πας αλλα ειναι ευκολα επιδιορθωσιμο .

και δεν θα φενεται τπτ .

αμα εχει στραβωσει η λαμαρινα πρωτα λαμαρινα να στο φερει στα ισια και μετα βαψιμο σε φανοποιο.

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Σεπ 2007, 14:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μαρ 2007, 20:36
Δημοσιεύσεις: 104
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
E ναι εννοείται ότι πρώτα θα φτιαχτεί η λαμαρίνα.

Εσύ στη θέση μου θα άφηνες να σου βάλουν στόκο(εκτός αν δε γίνεται αλλιώς..);


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Σεπ 2007, 14:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
μπα δεν νομιζω να χρειαζετε στοκος !
κ να μην μπορεσουν να στο φερουν ακριβως οπως ηταν(που θα στο φερουν)εχεις μαυρο χρωμα κ με το βαψιμο δεν θα φενετε καθολου!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Σεπ 2007, 16:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μαρ 2007, 20:36
Δημοσιεύσεις: 104
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Ουφ μακάρι να γίνει όπως ήταν και όσο μου βγει..
Για το στόκο δεν ρωτάω τόσο για τη μεταπωλητική του αξία μιας και το πιθανότερο είναι ότι θα παραμείνει στην οικογένεια απλά ψυχολογικά το θέλω χωρίς μπαλώματα άμα με καταλαβαίνεται..

Ελπίζω να βρεθεί και κανένα παιδί από Ηράκλειο να μου προτείνει κανένα μάστορα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Σεπ 2007, 19:17 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Φεβ 2007, 11:49
Δημοσιεύσεις: 1175
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
Όταν γίνεται επιδιώρθωση χωρίς στόκο ονομάζεται σφυρηλάτιμα. Τα πάντα επιδιορθώνονται αρκεί να έχει όρεξη ο μάστορας. Αν ήσουν Ρέθυμνο θα σε πήγαινα σε ένα μάστορα σαίνι. Καλύτερη δουλειά δεν έχω δεί ποτέ μου. Το δικό σου δεν είναι τίποτα. Μην αγχώνεσαι καθόλου. Έχω δεί και πολύ χειρότερα "χτυπηματάκια" Όσο για το χρώμα δεν έχει καμία σημασία αν έχει φθαρέι ή αν είναι καινούριο.

_________________
Εικόνα
VAGOSVTR.Και μην ξεχνάμε...Ο γκαζιάρης φτάνει πρώτος.Ο συνετός φτάνει ΠΑΝΤΑ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Οκτ 2007, 06:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 20:14
Δημοσιεύσεις: 105
Τοποθεσία: Ηρακλειο
Γυρω στο Πασχα ειχα ενα παρομοιο χτυπημα στο πισω αριστερο φτερο. Το αμαξι φτιαχτηκε, βαφτηκε ομως ολο το φτερο! Θα σου στειλω pm ποιο μεσημερι το ονομα και το τηλ του μαστορα που το πηγα!

Σημ. το χρωμα μου red lucifer ειναι απο τα πιο δυσκολα να το πετυχεις, κι ομως δεν φαινεται τιποτα!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Οκτ 2007, 19:02 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:15
Δημοσιεύσεις: 932
Τοποθεσία: ΚΡΗΤΗ
desmo έγραψε:
Γυρω στο Πασχα ειχα ενα παρομοιο χτυπημα στο πισω αριστερο φτερο. Το αμαξι φτιαχτηκε, βαφτηκε ομως ολο το φτερο! Θα σου στειλω pm ποιο μεσημερι το ονομα και το τηλ του μαστορα που το πηγα!

Σημ. το χρωμα μου red lucifer ειναι απο τα πιο δυσκολα να το πετυχεις, κι ομως δεν φαινεται τιποτα!


Νικόλα όταν λές ότι βάφτηκε όλο το φτερό εννοείς όλο το κομμάτι που χρωμάτισα στην παρακάτω φώτο; Πόσο κόστισε περίπου;

Εικόνα

Τι αρνητικό έχει το στοκάρισμα;

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Οκτ 2007, 19:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08
Δημοσιεύσεις: 1245
Τοποθεσία: Ταύρος
Το αρνητικό του στοκαρίσματος είναι ότι μετά από κάποιο διάστημα και λόγω διαφορών ανάμεσα στη διαστολή και συστολή του μετάλλου με το στόκο ο στόκος ίσως να σκάσει.
Αλλά να ξέρεται ότι αν ο φαναρτζής το σφυρηλατήσει εσωτερικά το μέταλλο θα βγει πρως τα εξω αλλά θα δημιουργουθούν γουβάκια προς τα έξω (το ανάποδο από το χαλάζι) Τότε για να το λειάνει θα χρεισιμοποιήσει τροχό. Επομένως δεν είναι πάντα κακό να μπει λίγο στόκος! :thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Οκτ 2007, 20:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μαρ 2007, 20:36
Δημοσιεύσεις: 104
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Ευχαριστώ ρε παιδιά για τις πληροφορίες και αισιοδοξώ κι εγώ ότι θα γίνει όπως ήταν. Ήδη μου πρότειναν έναν καλό μάστορα τον οποίο μου τον είπε και ο πατέρας μου και μάλλον σε αυτόν θα το πάω να το δει πρώτα.
Μήπως θα έπρεπε να το πάω και στην αντιπροσωπία; Δεν νομίζω να κάνουν καλύτερη δουλειά έτσι; Βασικά προσπαθώ όσο μπορώ να τους αποφεύγω γιατί πραγματικά δεν τους έχω καμία εμπιστοσύνη μα καμία και νομίζω δεν είμαι ο μόνος εδώ στο Ηράκλειο.

desmo όποτε μπορείς περιμένω pm!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Οκτ 2007, 20:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μαρ 2007, 20:36
Δημοσιεύσεις: 104
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
acpro έγραψε:
Το αρνητικό του στοκαρίσματος είναι ότι μετά από κάποιο διάστημα και λόγω διαφορών ανάμεσα στη διαστολή και συστολή του μετάλλου με το στόκο ο στόκος ίσως να σκάσει.
Αλλά να ξέρεται ότι αν ο φαναρτζής το σφυρηλατήσει εσωτερικά το μέταλλο θα βγει πρως τα εξω αλλά θα δημιουργουθούν γουβάκια προς τα έξω (το ανάποδο από το χαλάζι) Τότε για να το λειάνει θα χρεισιμοποιήσει τροχό. Επομένως δεν είναι πάντα κακό να μπει λίγο στόκος! :thumbup


Αυτό που λες το είδα στο αμάξι ενός φίλου μου. Το έβαψε πριν δύο χρόνια νομίζω και έχει σκάσει τόσο που χρειάζεται πάλι βάψιμο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Οκτ 2007, 22:42 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:15
Δημοσιεύσεις: 932
Τοποθεσία: ΚΡΗΤΗ
gRim έγραψε:
Μήπως θα έπρεπε να το πάω και στην αντιπροσωπία; Δεν νομίζω να κάνουν καλύτερη δουλειά έτσι; Βασικά προσπαθώ όσο μπορώ να τους αποφεύγω γιατί πραγματικά δεν τους έχω καμία εμπιστοσύνη μα καμία και νομίζω δεν είμαι ο μόνος εδώ στο Ηράκλειο.

desmo όποτε μπορείς περιμένω pm!


Καλά κάνεις και δεν τους έχεις καμία μα καμία εμπιστοσύνη. :mad Δεν είσαι ο μόνος... :rant ΜΑΚΡΙΑ

Έχω και εγώ μια μικρή γρατζουνιά λίγο πιο μπροστά απο το δικό σου, αλλά δεν ξέρω αν λέει να μπω στην διαδικασία να το βάψω. Δεν φαίνεται και πολύ... Με ενδιαφέρει και 'μένα να γίνει όπως πρίν το χρώμα. Ενημέρωσε μας όταν σου πουν οι μάστορες για την ζημιά.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Οκτ 2007, 23:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μαρ 2007, 20:36
Δημοσιεύσεις: 104
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Ξέρω λίγο οφτοπικ αλλά μιλάμε οι τύποι δεν παλεύονται..Με λίγα λόγια δεν υπάρχει λόγος να το πάω αντιπροσωπία έτσι;

Αύριο λογικά θα περάσω από δύο φανοποιούς και μετά θα ενημερώσω για το κόστος στο περίπου. Ελπίζω και σε καμιά βδομάδα να μπω και να γράψω και για την τρομερή δουλειά που έγινε :tong:

Το θέμα είναι ότι δεν έχω εμπειρία και ίσως δε δω πράγματα που θα έβλεπε ένα πιο έμπειρο μάτι γιαυτό προσπαθώ τουλάχιστον να μάθω για καλούς φανοποιούς στο Ηράκλειο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Οκτ 2007, 07:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 20:14
Δημοσιεύσεις: 105
Τοποθεσία: Ηρακλειο
Στην αντιπροσωπια μην πας σε καμια περιπτωση!

Γιωργο η ολη φαση -λαμαρινοδουλεια και βαψιμο- πηγε ενα 450αρι! Αρχικα ειχα κατι γρατζουνιες τις οποιες εγω ειχα κανει και δεν αξιζε το κοπο να ασχοληθω, γυρω στο πασχα με χτυπησαν ενω ημουν παρκαρισμενος, ευτυχως ημουν διπλα και τους προλαβα (θα φευγαν)κι ετσι τα εφτιαξα ολα μεσω ασφαλειας. Βαφτηκε ολο το φτερο απο την πορτα και πισω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Οκτ 2007, 11:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μαρ 2007, 20:36
Δημοσιεύσεις: 104
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Πέρασα από 3 λαμαρινατζίδες και ένα βαφέα.

Ο πρώτος μου είπε ότι το μόνο που μπορεί να μου κάνει είναι αυτό με τα καρφάκια(αν ξέρετε) με το οποίο καίει λίγο τη λαμαρίνα για να κολλήσει ένα
καρφάκι και μετά την τραβά έξω και του περνάνε στόκο για να πάρει την τελική μορφή. Όταν του είπα γιατί να μην το χτυπήσουμε από μέσα μου είπε δε γίνεται γιατί είναι διπλή λαμαρίνα. Μάλιστα επειδή είδε ότι το αμάξι είναι καινούριο μου πρότεινε να περάσω από την αντιπροσωπεία μήπως αυτοί εφαρμόζουν καλύτερη μέθοδο.

Ο άλλος που πήγα μου είπε κι αυτός ότι είναι διπλή λαμαρίνα και μάλιστα πρόσεξε ότι στο πάνω μέρος το φτερό έχει φουσκώσει κάτι το οποίο μου είπε θα το φτιάξει με σφυρί και το υπόλοιπο θα το στοκάρει. Με λίγα λόγια αυτός πρότεινε να μπει πολύ περισσότερος στόκος κάτι το οποίο δε μου αρέσει σαν ιδέα.

Τέλος, είπα να περάσω και από την αντιπροσωπία μιας και βρισκόμουν πολύ κοντά. Μίλησα με τον φανοποιό ο οποίος μου είπε ότι η λαμαρίνα δεν είναι διπλή και μπορεί εύκολα να χτυπηθεί από μέσα το μόνο που θα χρειαστεί είναι να βγουν τα πλαϊνά από μέσα. Όταν του είπα ότι ανησυχώ για τριγμούς μου έδειξε ένα αμάξι γυμνό(στο οποίο είχε χρειαστεί να κοπεί όλο το φτερό) και όντως μου φάνηκε κάτι το εύκολο και σίγουρα η καλύτερη λύση σε σχέση με τους άλλους δύο. Εννοείτε ότι και εδώ χρειάζεται λίγος στόκος για να γίνει ωραίο αποτέλεσμα.

Εσείς τι μου προτείνεται; Θα ψάξω λίγο ακόμα πριν το πάω. Πάνω κάτω η ζημιά θα κοστίσει 250-350ευρώ μαζί με βαφή. Άραγε μπορώ να τους πω στην αντιπροσωπία να μου κάνουν μόνο τη λαμαρίνα και να το βάψω αλλού;
Ο βαφέας που πήγα είναι ίσως ο καλύτερος στο Ηράκλειο και ελάχιστα ακριβότερος.
Το βάψιμο θα γίνει σε όλο το κομμάτι που ανέφερε ο georgep800 και με αυτό ξενερώνω λίγο αλλά δε μπορώ να κάνω τίποτα.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 47 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

C4 Coupe και e-pass?
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: dog80
Απαντήσεις: 12
Σηματακι πισω < vts 125HP >
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Κόστος γρατζουνιάς και βαθουλόματος στο πίσω μέρος!!
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 10
Ηχητικοί πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4 Picasso
Συγγραφέας: nikolas
Απαντήσεις: 14
Ορατότητα προς τα πίσω, με αεροτομή (Coupe)
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: gr_diver
Απαντήσεις: 28
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ