Συγγραφέας |
Μήνυμα |
manina
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιουν 2008, 00:18 |
|
|
chris-C4coupe έγραψε: απλά λές ότι γιατί να σου συμβούν και αυτά τα προβλήματα ... Τεσπα μάλλονγια το μάτι ειναι αυτά τα προβλήματα.... Εγώ μέχρι στιγμής είμαι πού ευχαριστημένος απο το αμάξι έκτός απο μικρά πραγματάκια που ίσως θα μπορούσαν να τα έχουν καλύτερα φτιαγμένα απο το εργοστάσιο...
Ναι, έτσι όπως τα λες είναι...Και στη τελική μπορεί να έτυχε από τα τόσα του εργοστασίου να έτυχε στο δικό μου αστοχία υλικού ή κάτι άλλο στο δικό σου. Αναλώσιμα είναι όλα αυτά.
|
|
|
|
|
Niphrentil
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιουν 2008, 07:29 |
|
Εγγραφή: Τετ 04 Ιούλ 2007, 14:38 Δημοσιεύσεις: 1762 Τοποθεσία: Λιτόχωρο - Πιερία
|
manina έγραψε: Βασικά νομίζω πως για όλα αυτά τα μικροπροβλήματα, αιτία είναι η χρήση φτηνών και όχι ποιοτικών υλικών, όπως προανέφεραν πολλοί. Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση, όταν σε 6 μόλις μήνες, έχει χαλάσει το κουμπάκι από το χειρόφρενο, έχει καεί το λαμπάκι του φρένου, έχουν καεί τα φώτα θέσης, κι έχει σπάσει το πλαστικό που έχει στη μέση το πατάκι του οδηγού!! Σε 6 μόλις μήνες, και με φυσιολογική χρήση του αυτοκινήτου. Δεν λέω οτι είναι τακτική μόνον της Citroen, όλες οι εταιρείες πιστεύω το κάνουν, θα προτιμούσα όμως να δώσω κάτι παραπάνω, παρά να ψάχνω κάθε τόσο ατέλειες...
Trust Alexandros!!! xaxaxaxaxaxax
Εσύ το λες χρήση φθηνών υλικών, εγώ το λέω ατυχία... Να σου τύχει εσένα φθορά στο χειρόφρενο, εμένα να καεί ή λάμπα και σε κάποιον άλλο να καούν τα φώτα θέσης, τότε ναι... Εκεί μιλάς για φθηνά υλικά. Όταν όμως όλα τύχανε σ'εσένα σε 6 μήνες μέσα που κάνεις "φυσιολογική χρήση" και εγώ που το έχω 10 μήνες και, για να πω και τις αμαρτίες μου, και το χειρόφρενο το τραβάω που και που σε μη προβλεπόμενες καταστάσεις και το γκάζι το πατάω λίγο πιο βαθειά από ότι χρειάζετε και δε μου έχει βγάλει τίποτα (φτου φτου φτου μη το ματιάξω) μόνο ατυχία μπορώ να το χαρακτηρήσω. (Ή τύχη δική μου αλλα ως μετριόφρων άνθρωπος δε μπορώ να το υποστηρίξω αυτό! )
Μακάρι αυτό να ήταν και το τελευταίο πρόβλημα που σου παρουσιάστηκε!!
_________________
|
|
|
|
|
Skiner
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιουν 2008, 11:04 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Ιουν 2008, 19:58 Δημοσιεύσεις: 161 Τοποθεσία: West-coast Salonika
|
chris-C4coupe έγραψε: απλά λές ότι γιατί να σου συμβούν και αυτά τα προβλήματα ... Τεσπα μάλλονγια το μάτι ειναι αυτά τα προβλήματα.... Εγώ μέχρι στιγμής είμαι πού ευχαριστημένος απο το αμάξι έκτός απο μικρά πραγματάκια που ίσως θα μπορούσαν να τα έχουν καλύτερα φτιαγμένα απο το εργοστάσιο... Μπορει να μας βγάζουν προβλήματα μωρε, αλλα όταν περνάς απο τσιμισκή και καθρεφτίζεσαι στις βιτρίνες και βλέπεις τι ομορφο αμάξι που έχεις λες ΧΑΛΑΛΙ... manina έγραψε: Βασικά νομίζω πως για όλα αυτά τα μικροπροβλήματα, αιτία είναι η χρήση φτηνών και όχι ποιοτικών υλικών, όπως προανέφεραν πολλοί. Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση, όταν σε 6 μόλις μήνες, έχει χαλάσει το κουμπάκι από το χειρόφρενο, έχει καεί το λαμπάκι του φρένου, έχουν καεί τα φώτα θέσης, κι έχει σπάσει το πλαστικό που έχει στη μέση το πατάκι του οδηγού!! Σε 6 μόλις μήνες, και με φυσιολογική χρήση του αυτοκινήτου. Δεν λέω οτι είναι τακτική μόνον της Citroen, όλες οι εταιρείες πιστεύω το κάνουν, θα προτιμούσα όμως να δώσω κάτι παραπάνω, παρά να ψάχνω κάθε τόσο ατέλειες...
Trust Alexandros!!! xaxaxaxaxaxax
Εγω κάποτε είχα ακούσει το εξής, λέει πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες κατατάσσουν τις χώρες σε 3 τάξεις, Α τάξης γαλλία γερμανια κλπ οπου χρησιμοποιούν καλύτερα υλικά, Β τάξης αμερική κλπ οπου βάζουν λιγο κατώτερα υλικά και Γ τάξης Κίνα, ελλαδιστάν κλπ οπου βαζουν ακομα πιο φθηνά υλικα... δεν ξέρω αν ισχύει σαν θεωρία αλλα δίνει καποιες απαντήσεις...
Απο τη άλλη μετρά και το έτος κατασκευής, οσο πιο μετά φτιαχτηκε οι τεχνικοί στο εργοστάσιο φροντίζουν να διορθώνουν καποια μικροπροβληματάκια...πχ του πατέρα μου το c4 (ετους 2005) του είχε βγάλει αρκετα προβλήματα εξαρχής το δικό μου (ετους 2007) δεν μου εχει βγάλει ακομα τίποτα σοβαρό... (ναι, είμαστε c4αδες στην οικογένεια, οταν πάω στο πατρικό μου και τα παρκάρουμε διπλα δίπλα είμαστε σαν αντιπροσωπία της citroen, μια φορα μάλιστα όταν μου την είχε πει ένας πως το αυτοκίνητό μου δεν είναι βολίκο επειδή είναι 2πορτο σκάω την αλλη μερα με το 4πορτο c4 του πατέρα μου και μένει λαμάκας!!! )
|
|
|
|
|
Skiner
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιουν 2008, 11:37 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Ιουν 2008, 19:58 Δημοσιεύσεις: 161 Τοποθεσία: West-coast Salonika
|
Ελα πες το μου, πες το μου θέλω να τα ακούω....
ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΡΟΜΠΟΤΑΚΙ ΜΟΥ????
|
|
|
|
|
ΕΠΙΣΗΜΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιουν 2008, 11:38 |
|
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02 Δημοσιεύσεις: 1625 Τοποθεσία: VOLOS
|
Γιάννης Αγγελιδάκης έγραψε:
+1000000
_________________ C4 2.0 VTS 223ps
|
|
|
|
|
Skiner
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιουν 2008, 15:17 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Ιουν 2008, 19:58 Δημοσιεύσεις: 161 Τοποθεσία: West-coast Salonika
|
Ποια Aegian και βλακίες.. εμπα μεσα κοπελιά να σε πάω στα σύννεφα...
Αλλα πέρα από την πλάκα αυτο ήταν το καλύτερο κοπλιμέντο που εχω ακουσει ποτέ...για c4 τουλάχιστον...
chris-C4coupe έγραψε: Βασικά μπορεί να έχω ακόμη 4.000 χιλιόμετρα αλλά ίσως επειδή ΄΄εχω δει ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ παιχνιδιάρικο σε στροφες και μπορείς να το πηγαίνεις με ανάποδα συχνά να πώ την αμαρτία μου το χειρόφρενο το έχω σε προέκταση του χεριού μου πολλές φορές ... Λέτε να είναι απο αυτό το θάμπωμα του κουμπιού???
εγω πάντως πιστεύω είναι το πώς το πατάς...αν πιέζεις την κάτω άκρη με αποτέλεσμα το κουμπί να μετατοπίζεται λίιιιιγο πρως τα πάνω και να ξύνεται στιν επάνω επιφάνεια τισ εσοχής του...τοτε μπορεί σιγά σιγά να θαμπώσει...τωρα αμα έχεις και νυχάκια (ladies) μετράει σαν bonus...
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|