Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
mutunas
|
Θέμα δημοσίευσης: ερώτηση για αναβάθμιση εργοστασιακού radio cd Δημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Μαρ 2009, 10:22 |
|
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 10:01 Δημοσιεύσεις: 329 Τοποθεσία: kipseli
|
να ρωτήσω μήπως ξέρετε αν γίνεται να αναβαθμίσει κάποιος την εργοστασιακή πηγή με εξωτερικό ενισχυτή και sub; παρέχει η εργοστασιακή πηγή line out και σήμα ελέγχου του ενισχυτή, ή το ξεχνάμε και πάμε και για αλλαγή πηγής;
ευχαριστώ
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ερώτηση για αναβάθμιση εργοστασιακού radio cd Δημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Μαρ 2009, 13:18 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Πολλές απαντήσεις στα ερωτήματα ποθ θέτεις, και ίσως και σε άλλα, θα βρεις στο θέμα Ηχος στο c4. Εν ολίγοις, το εργοστασιακό radio/cd δεν έχει προεξόδους Line-Out, αλλά μπορείς να χρησιμοποιήσεις έναν μετατροπέα L.O.C. (Line Out Converter) του εμπορίου. Ταυτόχρονα όμως, η πηγή διαθέτει σήμα remote για ενεργοποίηση ενισχυτών, μιας και υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας με το ηχοσύστημα της JBL*. Το σήμα remote όμως είναι λίγο ιδιότροπο στην συμπεριφορά του. Με σβηστό τον κινητήρα, ο ενισχυτής σου θα ανάβει/σβήνει ταυτόχρονα με την πηγή. Με τον κινητήρα σε λειρουργία ο ενισχυτής σου θα είναι διαρκώς αναμένος (σαν να τον είχες καλωδιώσει με τον διακόπτη). Αυτό γίνεται για να λειτουργούν τα προειδιποιητικά συστήματα (parktronic κλπ) ακόμα και αν ο οδηγός έχει το radio/cd απενεργοποιημένο. * Οι εργοστασιακές εφαρμογές με ενισχυτές, σε μεγάλη πλειονότητα, χρησιμοποιούν το σήμα των ηχείων, και οι ενισχυτές που χρησιμοποιούνται έχουν αντίστοιχα εισόδους "speaker-level". Οι κατασκευστές προτιμούν αυτήν την λύση, γιατί μπορούν να μεταφέρουν το σήμα από την πηγή στον ενισχυτή με απλά χάλκινα καλώδια (χαμηλό κόστος), ενώ ταυτόχρονα το υψηλής τάσης σήμα ηχείων είναι σχεδόν απρόσβλητο από παράσιτα επαγωγικά ή μη (και μπορούν να βάλουν τα καλώδια του σήματος μαζί με άλλα του ρεύματος κλπ, χωρίς μεγάλη μετατροπή στην καλωδίωση του αυτοκινήτου και προβλήματα με ενοχλητικά παράσιτα).
|
|
|
|
|
mutunas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ερώτηση για αναβάθμιση εργοστασιακού radio cd Δημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Μαρ 2009, 07:45 |
|
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 10:01 Δημοσιεύσεις: 329 Τοποθεσία: kipseli
|
οκ. ευχαριστώ για την απάντησή σου. ήσουν αρκετά κατατοπειστικός. οπότε μπορώ να πάρω σήμα για τον ενισχυτή από τις εξόδους των ηχείων; και το σήμα που ενεργοποιεί τον ενισχυτή θέλει ενεργοποίηση όπως ακούω για άλλες λειτουργίες ή είναι ενεργό;
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ερώτηση για αναβάθμιση εργοστασιακού radio cd Δημοσιεύτηκε: Τρί 31 Μαρ 2009, 16:33 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Εάν ο ενισχυτής που πρόκειται να χρησιμοποιήσεις υποστηρίζει είσοδο "speaker level", τότε μπορείς να του δώσεις σήμα εισόδου απευθείας από τις εξόδους ηχείων της εργοστασιακής πηγής. Αν ο ενισχυτής σου δεν έχει αυτή τη δυνατότητα, και έχει μόνο RCA εισόδους, τότε υπάρχουν στο εμπόριο κατάλληλοι αντάπτορες. Λέγονται Line Out Converters (L.O.C.), αλλά στα καταστήματα ηχοσυστημάτων θα τα βρεις πιο εύκολα ζητώντας τα ως μετατροπέα "Hi/Low". Το σήμα ενεργοποίησης "remote" υπάρχει και λειτουργεί χωρίς περαιτέρω ενέργειες. Το pin που το δίνει είναι το #11. Αποθήκευσε τις δύο παρακάτω εικόνες, θα σου φανούν αρκετά χρήσιμες στην εγκατάσταση. Η μία δείχνει την αρίθμηση των pins όπως θα κοιτούσες το στερεοφωνικό από πίσω, και η άλλη επεξηγεί την λειτουργία του κάθε pin. Σε ενδιαφέρει το μπλοκ συνδέσεων "Α". Μην δίνεις σημασία που λέει "Ford" κάτω, η αρίθμηση είναι η ίδια.
|
|
|
|
|
mutunas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ερώτηση για αναβάθμιση εργοστασιακού radio cd Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Απρ 2009, 07:09 |
|
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 10:01 Δημοσιεύσεις: 329 Τοποθεσία: kipseli
|
ευχαριστω. τις εικόνς γιατί δεν μπορώ να τις δω;
|
|
|
|
|
mutunas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ερώτηση για αναβάθμιση εργοστασιακού radio cd Δημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Απρ 2009, 06:44 |
|
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 10:01 Δημοσιεύσεις: 329 Τοποθεσία: kipseli
|
ευχαριστώ. και μια τελευταία ερώτηση τι μου προτείνετε από τα 2: 1. ο ενισχυτής τροφοδοτεί μόνο το sub και τα υπόλοιπα ηχεία παίζουν μέσω της πηγής 2. ο ενισχυτής τροφοδοτεί όλα τα ηχεία. αν και η απάντηση φαντάζει αυτονόητη, χρειάζεται πολλά περισσότερα καλώδια (4 rca από την πηγή στον ενισχυτή και 4 ζεύγη από τον ενισχυτή προς την κεντρική φίσα των ηχείων, ενώ η άλλη λύση απαιτεί 2 rca από την πηγή στον ενισχυτή) και δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει τον κόπο (εξαρτάται βέβαια και από την ποιότητα της εργοστασιακής πηγής).
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ερώτηση για αναβάθμιση εργοστασιακού radio cd Δημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Απρ 2009, 18:39 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Προσωπικά θα σου συνιστούσα ακριβώς το ενδιάμεσο στάδιο από αυτά που προτείνεις. Δηλαδή να χρησιμοποιήσεις έναν τετρακάναλο ενισχυτή για να "παίξεις" τις εμπρός διαιρούμενες μονάδες και το Subwoofer (1 κανάλι ανά εμπρός μονάδα, και ένα ζεύγος σε γεφύρωση για το sub). Τα πίσω ηχεία άστα να παίζουν από την πηγή, έτσι κι αλλιώς είναι πολύ κοντά στα κεφάλια των πίσω επιβατών, και θα τα χρησιμοποιείς μόνο για rear-fill. Θα αποκτήσεις ένα αξιόλογο front-stage, και θα γεμίσουν αρκετά οι χαμηλές σου, χωρίς να τινάξεις την μπάνκα στον αέρα.
|
|
|
|
|
mutunas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ερώτηση για αναβάθμιση εργοστασιακού radio cd Δημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Απρ 2009, 19:11 |
|
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 10:01 Δημοσιεύσεις: 329 Τοποθεσία: kipseli
|
ομολογώ πως αυτή τη λύση δεν την είχα σκεφτεί και μου αρέσει πολύ thanks mate
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ερώτηση για αναβάθμιση εργοστασιακού radio cd Δημοσιεύτηκε: Παρ 03 Απρ 2009, 15:02 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Anytime! Μιας και θα μπεις στην διαδικασία, άλλαξε και τα εμπρός διαιρούμενα με κάτι στην κατηγορία των 50-60WRMS, γιατί τα εργοστασιακά δεν θα μπορέσουν να συνεργαστούν καλά με ενισχυτή, είναι πολύ ανίσχυρα τα πηνία τους. Υπάρχουν και λύσεις custom-fit, που ταιριάζουν γάντι στο αυτοκίνητο και τις εργοστασιακές φίσες ηχείων.
|
|
|
|
|
mutunas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ερώτηση για αναβάθμιση εργοστασιακού radio cd Δημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Απρ 2009, 10:39 |
|
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 10:01 Δημοσιεύσεις: 329 Τοποθεσία: kipseli
|
μετά από έρευνα αγοράς κατέλειξα στα παρακάτω: ενισχυτής MacAudio - MPX 4500 (4x 80w) μπροστά ηχεία Pioneer - TS-A172C (40 w) και sub ένα 300 w 12'' pioneer ts-w304f που έχω από το xanthia. πηγή το μαμά και πίσω ηχεία προς το παρόν τα μαμά ,οδηγούμενα από το radio cd είναι καλά σαν συνδιασμός (δεν θέλω τρελά πράγματα - δυνατό ήχο για μένα μέσα στην καμπίνα); ο ενισχυτής θα πάρεις σήμα από τα μπροστινά κανάλια (και γεφυρωμένα θα πάνε στις 4 εισόδους). αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι: 1, ο hi low μετατροπέας πρέπει να μπει στην έξοδο tης πηγής ή μπορεί να μπει και κοντά στον ενισχυτή (δεν ξέρω αν χωράει πίσω από την πηγή - αν κάποιος έχει προηγούμενη εμπειρία ας πει). 2. από που να περάσω τα καλώδια από πηγή και μπαταρία σε ενισχυτή (καλώδια ρεύματος στο μαρσπιε του οδηγού και rca-ηχείων από το κέντρο σκέφτομαι).
ευχαριστώ
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ερώτηση για αναβάθμιση εργοστασιακού radio cd Δημοσιεύτηκε: Τετ 08 Απρ 2009, 10:08 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Ο ενισχυτής που διάλεξες είναι ένα τίμιο μηχάνημα με λογικό κόστος για τις επιδόσεις του. Πιστεύω ότι δεν θα έχεις παράπονο. Για τα ηχεία τώρα, εάν είσαι τύπος που συνηθίζει να ακούει δυνατά, ίσως να μην σε ικανοποιήσουν. Θα συμβούλευα κάτι ελαφρώς πιο ισχυρό, για να αντέξει σε βάθος χρόνου.
Μπορείς να προεκτείνεις τα καλώδια των εμπρός ηχείων μέχρι πίσω, και να βάλεις το hi/low εκεί. Μάλλον ενδύκνυται γιατί τα καλώδια με σήμα ηχείων δεν μαζεύουν παράσιτα, και είναι πολύ πιο φθηνά από τα καλώδια RCA (τα καλής ποιότητας, που πάνε στα 15€ το 5μετρο).
Τρύπα για ρεύμα από την μπαταρία υπάρχει (εάν δεν έχεις τον εργοστασιακό συναγερμό), αλλά η τοποθεσία είναι λίγο άβολη, κάτω από την σίτα του μαύρου πλαστικού του παρ-πριζ, στην μεριά του οδηγού. Προσωπικά προτίμησα και άνοιξα μια τρύπα στον καθρέπτη του μηχανοστασίου, πίσω από το ντουλαπάκι, λίγο πιο πάνω από το σημείο που περνάνε οι σωληνώσεις κλιματισμού. Πρέπει να βγάλεις το ντουλαπάκι για να τρυπήσεις σ' εκείνο το σημείο, η αφαίρεση του οποίου είναι λίγο πακέτο (πρέπει να βγει γιατί δεν χωράει δράπανο από το μηχανοστάσιο)...
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|